abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38616352
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Palau het volgende:

[..]

Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
Tsja, zo makkelijk he? Die snackbar en restaurant - Chinezen zijn vaak ook niet de meest assertieve mensen. Althans, waar ik dan kom.

En mensen kiezen nou eenmaal vaak de easy victims. Triest, maar waar.
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:31:32 #127
150874 FietsendeCrimineel
Gehaat door elke Fok!er
pi_38616393
Komt een chineze snol bij de bakker. Zegt de chinees: Ik wil bloot alstublieft!
pi_38616986
De chinzenen nemen wraak in WO III.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_38617375
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Chinezen zijn uiterst vriendelijke mensen , ik heb ze liever dan turken of marrokanen
Amen, Aziaten >> Turken / marrokanen, begin steeds meer een hekel te krijgen aan de lager opgeleiden marrokanen. Ook vorige week weer op mijn werk , rond een uur of 21.00 gingen de laatste autochtone Nederlanders weg. En toen waren er alleen nog maar marrokanen (Burger king ja ), f*ck 'm gaan ze onderling marrokaans praten en wat lachen, ga terug naar dat marokko van je met zo'n goedkope vliegtuig maatschappij zoals " allesj goedkoop en geen kwaliteit airlines áka turkish airlines"... En dan vlieg ik weer eens met KLM of Continental Airlines naar Amerika
pi_38617905
Ik ken ook alleen maar cantonezen. Terwijl ik zelf hakka ben
pi_38619505
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Palau het volgende:

[..]

De ene keer lukt het ze wel de andere keer niet. Zo moest ik in Azie ooit naar het Amari-hotel (ofzoiets) en had de taxichauffeur het steeds over Amali. En ja , dit is echt en nee, niet elke Aziaat praat zo . Verder is Chinezen treiteren zo makkelijk en daardoor triest. Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.
Mijn schoonvader is al 29 jaar ofzo in NL en hij kan geen perfecte R uitspreken maar zegt ook geen L.
ijs_beer fan!
pi_38619522
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Rejected het volgende:
Ik ken ook alleen maar cantonezen. Terwijl ik zelf hakka ben
Er zijn toch een hoop hakka naar zuid China gegaan? Ik weet dat mijn schoonfamilie ook officieel hakka is maar later in Honk Kong gevestigd is.
ijs_beer fan!
pi_38620960
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:

[..]

Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
Dat zou je denken.
Maar wij zijn wel de doelgroep die het meest gecontroleerd worden door de Keuring Dienst van Waren. Terwijl de eigenaar die voor ons, maar 1x per jaar gecontroleerd werd, kregen in de eerste paar jaren minstens 3x per jaar controle.

Dus vergis je daar niet in.
pi_38621169
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

Er zijn toch een hoop hakka naar zuid China gegaan? Ik weet dat mijn schoonfamilie ook officieel hakka is maar later in Honk Kong gevestigd is.
Ik heb er eigenlijk niet veel verstand van. Close family woont allemaal in Nederland
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:35:23 #135
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_38625505
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef MouseOver het volgende:

[quote]Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Remcorky het volgende:
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
De eerste originele
[/quote]

van Herman Finkers dan
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:37:12 #136
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38625555
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

De eerste originele
van Herman Finkers dan
[/quote]
Oh
Vampire Romance O+
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:22:36 #137
132492 Honky
Rockster
pi_38626734
Een chinees staat voor een seksshop, komt er een meisje van 5 jaar voorbij en die zegt:
"Nu gaan uw ogen wel open hè!"

Wat is een kont in het Chinees?
Wang-snee-wang

Wat is een scheet in het Chinees?
Wang-snee-wang-pang

Wat is wc papier in het Chinees?
Wang-snee-wang-pang-behang

Een Chinees echtpaar viert de succesvolle verkoop van hun restaurant, na zoveel jaren, met een cruise. Na een paar dagen wennen aan de rust komen oude sluimerende verlangens weer langzam aan de oppervlakte en die nacht maakt zij, gekleed in een welliswaar oud, maar toch verleidelijk niemendalletje, hem wakker en fluistert sensueel zachtjes in zijn half slapend oor: "Ik zou wel weer eens zin hebben in zo´n ouderwetse 69."
Hij: "Midden in de nacht, midden op de oceaan en zij wil ´n loempia..."
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:52:18 #138
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38627439
Chinezen Geweldig hardwerkend volk, waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:15:56 #139
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_38628030
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Hoe is Mao dan aan zijn naam gekomen?
Was dat omdat na zijn geboorte zijn vader op de staart van de kat trapte?
Inderdaad, de naam Mao betekent Kat.
Pas nog gezien op Discovery.
pi_38634083
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
Chinezen Geweldig hardwerkend volk, waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Schijnt wel weer dat chinezen onderling soms dikke ruzie's hebben, maar ja, daar hebben wij idd geen last van .
De status 'bagger-user' voorbij
pi_38634581
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.
Mijn schoonvader is al 29 jaar ofzo in NL en hij kan geen perfecte R uitspreken maar zegt ook geen L.
Ik dacht altijd dat dat Japanners waren, die de R en L verwisselden. Mijn Chinese familie kan de R iig wel normaal uitspreken. Maar misschien verschilt het per streek of land.
...
pi_38635376
Eigenlijk mag je niet lachen om die flauwe grappen, maar het is zo moeilijk om niet te lachen
pi_38681067
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

*ligt blauw van het lachen *
  vrijdag 9 juni 2006 @ 02:41:10 #144
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_38681205
meestal zijn het boeren die nooit echt van de multiculturele samenleving hebben gehoord, ze wonen dan ook vaak in een boerendorp met max. 20.000 inwoners...
Nothing to see here, carry on
pi_38688748
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Bij de lokale chinees hier werkt een heel lief uitziend Chinees meisje Had eerst 5 minuten nodig om uit te leggen wat ik met anderhalf bedoelde ze stond me alleen met zo'n wazig lief gezicht aan te kijken dat ik maar niet boos werd en 5 miniuten de tijd nam om uit te leggen wat ik wou toen ze het eindelijk begreep leek het wel alsof er een wereld voor haar open ging
en wat heb je uiteindelijk als gerecht gekregen
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat
pi_38688988
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef giscard het volgende:
Hoe lang is een chinees.
Gemiddeld 1.58m
This is what you are, this is what you get...
pi_38690022
Waggelde gister naar huis en haalde nog een (vietnamese) loempia bij dat standje dat bij hofplein staat (Rotterdam). Krijgt een gast zijn bestelling zegt ie tegen het vrouwtje "zo lekkerre kut heb je zeker" oid. Daarna zei hij nog iets met kut. Zijn maat vond ze grapjes ook heel leuk .

Meestal heb ik met drank op niet de meest handige opmerkingen in dit soort situaties dus ik hield me mond maar. Maar wat een triest figuur ben je als je je avondje zuipen moet afsluiten door het vrouwtje van de loempiastand te beledigen. Alsof 'ie op zijn werk gepest wordt ofzo.
pi_38697836
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef grootmeester_flits het volgende:

[..]

en wat heb je uiteindelijk als gerecht gekregen
Wel het goede gerecht dat was het probleem niet echt maar schijnbaar is anderhalf gewoon iets vreemds ofzo
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:35:04 #149
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_38698010
Ja.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:57:24 #150
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_38698803
Ik ben een keer bij wijze van grap binnen een Chinees restaurant gaan vragen of ze mijn kat gezien hadden en vervolgens vragen of ik een pamflet op mocht hangen in de lobbie, mocht niet, maar ik mocht hem wel buiten neer hangen. Zo gezegd zo gedaan en die heeft er vervolgens een weekje gehangen
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')