Tsja, zo makkelijk he? Die snackbar en restaurant - Chinezen zijn vaak ook niet de meest assertieve mensen. Althans, waar ik dan kom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
Amen, Aziaten >> Turken / marrokanen, begin steeds meer een hekel te krijgen aan de lager opgeleiden marrokanen. Ook vorige week weer op mijn werk , rond een uur of 21.00 gingen de laatste autochtone Nederlanders weg. En toen waren er alleen nog maar marrokanen (Burger king ja ), f*ck 'm gaan ze onderling marrokaans praten en wat lachen, ga terug naar dat marokko van je met zo'n goedkope vliegtuig maatschappij zoals " allesj goedkoop en geen kwaliteit airlines áka turkish airlines"... En dan vlieg ik weer eens met KLM of Continental Airlines naar Amerikaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:36 schreef gammapooka het volgende:
Chinezen zijn uiterst vriendelijke mensen, ik heb ze liever dan turken of marrokanen
Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:16 schreef Palau het volgende:
[..]
De ene keer lukt het ze wel de andere keer niet. Zo moest ik in Azie ooit naar het Amari-hotel (ofzoiets) en had de taxichauffeur het steeds over Amali. En ja , dit is echt en nee, niet elke Aziaat praat zo. Verder is Chinezen treiteren zo makkelijk en daardoor triest. Waarom zou je aardige mensen treiteren? Een keer een geintje, oke, maar die mensen horen die stomme 'geintjes' 100 keer per dag.
Er zijn toch een hoop hakka naar zuid China gegaan? Ik weet dat mijn schoonfamilie ook officieel hakka is maar later in Honk Kong gevestigd is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Rejected het volgende:
Ik ken ook alleen maar cantonezen. Terwijl ik zelf hakka ben
Dat zou je denken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef TimC het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker de smaakpolitie, geef die vriend van je gelijk. Denk dat de keuken bij friture met chinezen erin het zelfde zijn als de normale chinese restaurants. Het woord hygiene klinkt hun maar vreemd in de oren, waar denk je dat trouwens als die ziektes zoals vogelgriep enzo vandaan komen.
Ik heb er eigenlijk niet veel verstand van. Close family woont allemaal in Nederlandquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er zijn toch een hoop hakka naar zuid China gegaan? Ik weet dat mijn schoonfamilie ook officieel hakka is maar later in Honk Kong gevestigd is.
De eerste originelequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef MouseOver het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Remcorky het volgende:
ik zit t laatst in de auto met een chinese vriend van me. Ik reed maar wist de weg niet, M`n chinese vriend wel. Maar hij stotterd ook een beetje.
Op een gegeven moment rijden we richting een kruispunt, en m`n chinese maatje zegt:
'We moeten hier L....L.....L... ... L'
- Dus ik sla alvast links af
" Lechts af "
Inderdaad, de naam Mao betekent Kat.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hoe is Mao dan aan zijn naam gekomen?
Was dat omdat na zijn geboorte zijn vader op de staart van de kat trapte?
Schijnt wel weer dat chinezen onderling soms dikke ruzie's hebben, maar ja, daar hebben wij idd geen last vanquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
ChinezenGeweldig hardwerkend volk, waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik dacht altijd dat dat Japanners waren, die de R en L verwisselden. Mijn Chinese familie kan de R iig wel normaal uitspreken. Maar misschien verschilt het per streek of land.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het strottenhoofd is heel anders bij Chinezen daarom hebben ze vaak moeite met de R.
Mijn schoonvader is al 29 jaar ofzo in NL en hij kan geen perfecte R uitspreken maar zegt ook geen L.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef El_Rolando het volgende:
Wat hangt er bij een Chinees restaurant aan de muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*ligt blauw van het lachen *
en wat heb je uiteindelijk als gerecht gekregenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Bij de lokale chinees hier werkt een heel lief uitziend Chinees meisjeHad eerst 5 minuten nodig om uit te leggen wat ik met anderhalf bedoelde
ze stond me alleen met zo'n wazig lief gezicht aan te kijken dat ik maar niet boos werd en 5 miniuten de tijd nam om uit te leggen wat ik wou
toen ze het eindelijk begreep leek het wel alsof er een wereld voor haar open ging
Gemiddeld 1.58mquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef giscard het volgende:
Hoe lang is een chinees.
Wel het goede gerechtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:16 schreef grootmeester_flits het volgende:
[..]
en wat heb je uiteindelijk als gerecht gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |