Whehe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:11 schreef Martijn85 het volgende:
Een verlieft jong Nederlands-Chinees stelletje besluit te gaan trouwen.
De huwlijksceremonie en het daarop volgende feest lopen fantastisch en de stemming is geweldig.
Ergens laat in de avond besluit het kersverse stelletje het feest te verlaten…
Hij draagt haar over de drempel van de bruidssuite, waar alles voor de huwlijksnacht is ingericht.
De jonge bruid gaat op het bed liggen en kijkt hoe haar man zich uitkleedt.
Voor de jonge vrouw is “het” de eerste keer en ze is toch wel een beetje nerveus. Maar ze is toch ook nieuwsgierig, en om zich een beetje voor te bereiden op deze nacht heeft ze zich van tevoren verdiept in bepaalde literatuur.
Haar Chinese bruidegom loopt naar het bed, begint haar te zoenen en te strelen. Om haar een beetje op haar gemakt te stellen zegt hij: “Ik weet schat dat het vool jou de eelste keel is en dat je een beetje nelveus bent. Maal ik beloof je, ik doe alles wat jij wilt. Alles. Wat zou je willen?”
Zij denkt aan wat ze gelezen heeft en wat ze gezien heeft… Plotseling zegt ze vol verwachting tegen hem: “Ik wil graag met nummer 69 beginnen…!”
Vol verbazing kijkt de bruidegom zijn jonge bruid aan. En vraagt dan: “Je wilt uigelekend nu gebakken lijst met lundvlees en gemengde gloente???”
jammer dat ze geen billen hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
Iedereen die fuckt met chinezen verdient een nekschot.
Chinese meisjes zijn lief
quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:59 schreef SevenWonders het volgende:
Wat wel weer leuk is, is op straat een aangereden kat vinden, deze oprapen en bij de afhaalchinees naar binnen lopen, de rij voorbij lopen en de kat met een ferm gebaar op de balie mikken en luidkeels roepen 'Zo, dat is de laatste voor vandaag!', hoorde ooit eens een verhaal van iemand die dat had meegemaakt.....kon er wel om lachen eigenlijk. Al weet ik niet wie je het meeste pest, de chinese restaurant-uitbater of zijn klanten ?
Dus als je ze lief vindt, kan je alsnog niet met ze batsenquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 20:28 schreef zovty het volgende:
Kan een mod even de titel aanpassen en er 'lolbloeken' die chinezen treiteren van maken? Thanks.
Jij fuckt ze dan toch ook uiteindelijk?quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:13 schreef SeLang het volgende:
uuhh, wat dacht je van het uiterlijkquote:Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
En het gekke is dat juist die andere etnische groepen méér aandacht krijgen en interessanter zijn
dan chinezen in het algemeen.
En ja ik denk dat die aandacht voortkomt uit alle negatieve aandacht die die groepen naar zich toe
wisten te halen. Vraag me niet hoe dat werkt. Een marrok. is aantrekkelijker voor meisjes dan een
chinees. Why? Beats me.
Maar ome Gelderland, meisjes zeggen toch altijd dat ze een lieve, eerlijke en hardwerkende jongens willen hebben en dat uiterlijk ze niks uitmaakt?quote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
uuhh, wat dacht je van het uiterlijkAls je generaliseerd: Maroks zijn: macho/'stoer' (:' ) en chinezen zijn vaak hardwerkende 'schele' nerdo's... dat snap je toch zelf ook wel
![]()
![]()
Najib amhaliquote:Op maandag 5 juni 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van het grapje:
Hoe komen Chinezen aan hun naam ?
Ze laten bij een geboorte een wok van de trap vallen -> Tong !Tsjang !Ching
En het geluid dat hij als eerste maakt wordt de naam
Ja, dat of het is gelijk een Yakuza (wanneer het Japanners zijn dan..) of iets dergelijks.quote:Op maandag 13 november 2006 04:35 schreef Baka-san het volgende:
(Oost) aziaten spelen nooit een prominente rol in westerse media, met name de mannen. En als ze een rol spelen dan is het wel van de soort stereotype nerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |