quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger was er een serie over een stel gasten die op een eiland terechtkwamen waar ook een geheimzinnige figuur was in een rode cape met capuchon. Ik meen dat Help van the Beatles de tune was. iemand?
is mogelijk, Google kan me niet helpen. Weet nog dat ik het altijd met natte haartjes in mijn pyjamaatje op de bank keek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef Mike het volgende:
Heette het niet gewoon Gladiators?
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gladiatorsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is mogelijk, Google kan me niet helpen. Weet nog dat ik het altijd met natte haartjes in mijn pyjamaatje op de bank keek.
Ja ik denk het, maar volgens mij was in Nederland gewoon een Nederlandse rip-off te zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:28 schreef Mike het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gladiators
Is het dat?
Deze? http://www.imdb.com/title/tt0140888/quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Bullpit het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik jaaaaaaaaaaaren geleden gezien heb, ging over straat schoffie van jaar of 10 ik meen in Brazilie die bevriend raakt met een hoer.
iemand die weet hoe deze film heet en of ik die ook ergens kan downloaden kopen![]()
Weet je misschien of het Brits, Amerikaans of Australisch was?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Zal best kunnen.
Weet iemand al welk programma ik bedoel? Was niet gilligin, crusoe, fantasy island of mysterios island
Say it isn´t so, is datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zoek een titel van een film die als volgend gaat:
Man komt meisje tegen meisje blijkt later zijn zus te zijn en hij moet vluchten omdat hij gepest wordt door de inwoners van het dorpje.
film was amerikaans met volgens mij die gast uit de matrix maar kan bij imdb die film niet ibij zijn lijst vinden.
Er speelt ook zo neger mee die op Jimi Hendrix lijkt
The Heart Is Deceitful Above All Thingsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:00 schreef nafest het volgende:
ik zoek de titel van de volgende film:
http://www.teenidols4you.(...)TI4U_u1147452549.jpg
Mja, die ken ik al en die is het niet. Zeer ziek inderdaaad maar het ging echt over een Duits concentratiekamp. Ik ben de naam van het betreffende kam p even kwijt maar Men behind the Sun heb ik al eens gezien en die bedoel ik helemaal nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Men behind the sun
Die is daar berucht voor, maar het gaat wel over een Japans kamp. Ook een erg zieke film.
Pixotequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Bullpit het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik jaaaaaaaaaaaren geleden gezien heb, ging over straat schoffie van jaar of 10 ik meen in Brazilie die bevriend raakt met een hoer.
iemand die weet hoe deze film heet en of ik die ook ergens kan downloaden kopen![]()
NUIT ET BROUILLARD wellicht van Alain Resnais?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:04 schreef Tha_T het volgende:
Ik zoek de naam van een docufilm over de gestoorde experimenten die uitgevoerd werden in de concentratiekampen ten tijde van de 2e wereldoorlog (Duh).Een vriend van me raadde hem aan omdat hij schijnbaar erg indrukwekkend was. Ik meende dat de naam Nacht und Nebel was maar IMDB gaat hierin niet met me mee. die vriend had me wel de naam gezegd maar ik ben hem kwijt en aangezien ik hem niet zo makkelijk op kan bellen moet ik het even hier vragen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef Malahide het volgende:
[..]
NUIT ET BROUILLARD wellicht van Alain Resnais?
Volgens mij rijdt hij geen afgrond in. In een reclame van Centraal Beheer trekt hij strepen en gooit hij net op tijd het stuur om, denk dat je die bedoeltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef furanku het volgende:
Wie kan mij aan het filmpje van sisi helpen ?
De dreadlock met zijn sisi wagen die dan de afgrond inrijdt.. op de achtergrond mockin bird hill van roots syndicate..
"tra la la la , tri li li di di"
Denis Leary ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef foktastic het volgende:
Gezocht:
Een stand-up comedian waar ik me alleen een korte scene van z'n optreden kan herinneren. Hij vertelde op een gegeven moment over hoe slecht roken al niet is voor de gezondheid en vooral voor minderjarigen en zo gaat het door. Later zegt hij 'Fuck them' en steekt zelf een peukje op. Wie o wie weet z'n naam?
dat kloptquote:
Niks te dankenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:08 schreef foktastic het volgende:
dat is hem, bedankten Andrew wordt niet op tv uitgezonden denk ik, hij is hem dus niet.
Catweazel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek de titel van een Britse serie van eind jaren '70.
Het verhaal ging over een groep kinderen die bij hun tante gaan logeren en dan het bos in vluchtten, omdat ze het daar niks aan vinden.
Eenmaal in het bos, vinden ze daar een grote holle boom en beleven daar in dat bos allemaal avonturen. Ze gaan konijnen vangen en daarvan gaan ze kleding maken. De veldwachter probeert ze steeds te zoeken, maar dat lukt hem niet. Ook gingen die kinderen vaak terug naar het dorpje in de buurt om eten te stelen. Aan het eind van de serie dan houdt een familie een picknick in het bos en dan ontdekt één meisje van familie die kinderen. Ze ontdekken ook dat er een kluizenaar in het bos woont en dat is een eng figuur. De figuren waren een klein joch, groot jochie met donker haar en bril en er was nog een blonde jongen.
Er komt een fluit voor in de begintune van de serie. Dit is het enige wat ik er nog van weet.
Bend It Like Beckhamquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]
In welke film speelt Keira Knightley?
Bend it like Beckham (das dan de film waaruit deze foto komt).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]
In welke film speelt Keira Knightley?
En onder welke titel verschijnt d'r pr0nfilmpje?
Dank je, ga gelijk 'halen'.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Bend it like Beckham (das dan de film waaruit deze foto komt).
De pr0nfilmpje zou ik niet weten![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Salo.
Al zullen er wel andere films zijn waar dat ook gebeurt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Pink Flamingos en Meet the Feebles gebeurt dat ook. Voor de fans.
Da's een strontvlieg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Meet the Feebles gebeurt dat ook. Voor de fans.
[...]De andere reuzen zijn de vleeslapeter, de bottenkraker, de mensenmepper, de kinderkauwer, de vleeshakker, de schrokschranzer, de meisjesstamper, de bloedbottelaar, en de slagersjongen. [...]quote:Op zondag 18 juni 2006 19:35 schreef steeg het volgende:
ik vraag me af of iemand nog weet hoe de 7 mens etende reuzen heten die in het reuzenland wonen van de grote vriendelijke reus van roal dahl. Ik zoek de nederlandse namen. Ik weet nog
de bottenkraker en de bloedbottelaar
Brendon Chasequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek de titel van een Britse serie van eind jaren '70.
Het verhaal ging over een groep kinderen die bij hun tante gaan logeren en dan het bos in vluchtten, omdat ze het daar niks aan vinden.
Eenmaal in het bos, vinden ze daar een grote holle boom en beleven daar in dat bos allemaal avonturen. Ze gaan konijnen vangen en daarvan gaan ze kleding maken. De veldwachter probeert ze steeds te zoeken, maar dat lukt hem niet. Ook gingen die kinderen vaak terug naar het dorpje in de buurt om eten te stelen. Aan het eind van de serie dan houdt een familie een picknick in het bos en dan ontdekt één meisje van familie die kinderen. Ze ontdekken ook dat er een kluizenaar in het bos woont en dat is een eng figuur. De figuren waren een klein joch, groot jochie met donker haar en bril en er was nog een blonde jongen.
Er komt een fluit voor in de begintune van de serie. Dit is het enige wat ik er nog van weet.
The Edge of Nightquote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zoek naam van liedje in lord of the rings: return of the king dat pipijn of merlin een liedje moet gaan zingen voor de stadshouder van minis thirit ofzo.
dank u![]()
duizend maal dankquote:Op maandag 19 juni 2006 16:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Edge of Night
Gezongen door Pippin (Billy Boyd).
Je kunt het beter (ook) in dit topic vragen:quote:Op maandag 19 juni 2006 17:01 schreef TheChoker het volgende:
Ik zoek de titel van een duits liedje.
Als afsluiting van NOS Studio zomersport worden er de spectaculairste voetbalbeelden van die dag uitgezonden met een duits nummer op de achtergrond. Ik heb het nummer nu al enkele keren gehoord.
Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
De groep heet in ieder geval Wir sind Helden.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:01 schreef TheChoker het volgende:
Ik zoek de titel van een duits liedje.
Als afsluiting van NOS Studio zomersport worden er de spectaculairste voetbalbeelden van die dag uitgezonden met een duits nummer op de achtergrond. Ik heb het nummer nu al enkele keren gehoord.
Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
Het is een reclame van Vodafone:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef Autoreply het volgende:
Past hier niet helemaal maar toch... ik zoek een filmpje wat veel in de bios als reclame vóór een film zit. Geen idee waar het reclame voor is, vandaar dat ik het post.
Je ziet een eendagsvliegje van alles doen met als achtergrondcommentaar dat je plezier moet maken in de tijd die je hebt. Iemand enig idee waar ik het over heb, of beter nog, waar hij te downen is?
http://www.imdb.com/keywo(...)e-story/gay-bashing/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Louww het volgende:
[..]
Jaaaa!!! Oooh dankje!! Ik zit al zo lang te denken over die naam haha!![]()
Bitches => http://www.bnn.nl/view/5491036/1022/4463418quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een serie van een tijd geleden, ging over 3 van die verwende gooise meisjes. Die moesten dan allemaal baantjes doen i.v.m. een taakstraf. Volgens mij was het op bnn.
dat issum denk ja ! nu ff zoeke waar ik 'm kan huren oid. bedankt !quote:
Boyz n the Hood ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik heel lang geleden ooit eens heb gezien. Ging over een stel "zwarte" mensen in amerika die zo'n gang hadden. Verder heb ik geen idee meer wat er nog meer gebeurde (alles wat ik denk dat gebeurde haal ik volgens mij door elkaar met american history X). Ik heb hem denk ik op de middelbare school gezien, is dus een jaar of 8-10 geleden.
Weet het, aan mijn beschrijving heb je niet echt veel...sorry
The neverending story...?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Dit is een fotofuck, hoe heette de originele film van deze poster?
Menace 2 Society?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik heel lang geleden ooit eens heb gezien. Ging over een stel "zwarte" mensen in amerika die zo'n gang hadden. Verder heb ik geen idee meer wat er nog meer gebeurde (alles wat ik denk dat gebeurde haal ik volgens mij door elkaar met american history X). Ik heb hem denk ik op de middelbare school gezien, is dus een jaar of 8-10 geleden.
De titel van de film is "girls just wanna have fun"quote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef fleur22 het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar de titel van een film...Ik heb maar enkele details over deze film.
Ik heb de film gezien eind jaren 80, dus echt een oudje.
Sarah Jessica Parker speelt erin, en Helen Hunt speelde haar vriendin. Ook speelt een jongeman in deze film. Sarah.j.Parker speelt een meisje die dolgraag mee wil doen aan een danswedstrijd. Ze mag dit niet van haar vader.
De soundtrack van de film is Girls just wanna have fun van Cyndi Lauper. Ik weet niet zeker of dit ook mss wel de titel van de film is....
Komt er op neer dat ik deze film NOOIT meer ben tegen gekomen. Nergens.
Wie weet hoe deze film heet..? En..zou die nog ergens verkrijgbaar zijn?
BVD.
Loose Change?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:26 schreef Eastman het volgende:
Ik had een tijdje geleden een DVD gedownload die samengesteld is door een amerikaanse jongen.
Het ging over de gebeurtennissen van 11 september.. dat het allemaal een conspicary van de bush regering was en dergelijken.. Op het laatst liet hij ook zien hoe hij zijn DVD aan het verspreiden was op ground zero.. En hoe hij zijn verhaal aan het verdedigen was...
Ik wou het aan iemand laten zien, maar ik weet de titel niet meer...
The Wave ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef donroyco het volgende:
Heb 2 requests:
De eerste heb ik een aantal jaren geleden gezien op school bij Geschiedenis (waarschijnlijk docu) en ging over een groep scholieren die langzaamaan net zo werden als Hitler, dus eerst geen samenzweringen meer, toen geen ... meer etc. etc. Later werd er uitgelegd aan de leerlingen wat de gevolgen waren en waar mensen toe in staat zijn..
Dank je Markquote:
Met een paar steekwoorden kom ik op IMDB uit op Love Lives On (1985).. helaas weinig info over die film te vinden, maar met het (geweldige) keyword-systeem van imdb kwam ik hier op uit.. try it yourself: http://imdb.com/Sections/Keywords/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef ivetje het volgende:
Dat zal "Invasion" geweest zijn. Die serie komt vanaf woensdag op Veronica TV.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:05 schreef Slayage het volgende:
Zag laatst wat stukjes over een nieuwe serie op tv, maar kan me de titel niet meer herinneren en welke kanaal het was. Het ging in ieder geval over aliens. Iemand die me kan helpen?![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:39 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Dat zal "Invasion" geweest zijn. Die serie komt vanaf woensdag op Veronica TV.
Carlito's Wayquote:Op maandag 10 juli 2006 10:45 schreef Erasmusch het volgende:
Een film waar 2 gasten ze na een groot feest in een mansion in de Hamptons/Long Island ofzo de boot pakken naar Rykers om een ontsnapte mafia-baas op te pikken, alleen besluit 1 dat ze m toch maar laten liggen en dan moeten ze ook het neefje whacken die mee was op de boot. Dat is de enige scene die ik me zo kan herinneren
quote:
Irritant kut ventjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef C.est-malheureux het volgende:
Vorige week zag ik een film bij een vriend van me. Ik weet alleen nog dat de titel begon bent 'Don't', en dat die gozert uit scary movie erin mee speelde.. Shorty. Hij had tof haar, met een wietzakje erin hangen
. Wie o wie kan mij helpen? Welke film was dat?
Wow. Das wel een lange naam. Volgens mij was dat hem niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood ?
Basiqair toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Little_Camel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de adverteerder van de reclame waar een stel nederlanders ergens "tropisch" bij een restaurant/tentje zit.
1 ervan zit zijn eten te prakken (paella ofzo) en zegt: "het is een soort van nassie"
Iemand een idee hoe deze reclame genoemd wordt en wie de adverteerder is? Ben nl op zoek naar een filmje van deze reclame....
BVD!!!
Is dat niet een reclame van die Knorr pakken? Waarvan je ook die hebt van die neger die alleen maar Frans Bauer op de radio aanvraagt en bloemkool eet en dat dan zijn familie van die Knorr pakken roti zit te eten... (maar dan natuurlijk die van Paellaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Little_Camel het volgende:
Ik zoek eigenlijk de adverteerder van de reclame waar een stel nederlanders ergens "tropisch" bij een restaurant/tentje zit.
1 ervan zit zijn eten te prakken (paella ofzo) en zegt: "het is een soort van nassie"
Iemand een idee hoe deze reclame genoemd wordt en wie de adverteerder is? Ben nl op zoek naar een filmje van deze reclame....
BVD!!!
The Jackalquote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef utvoske het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin Bruce Willis een misdadiger speelt. Ik kan me nog een scene herinneren waarin hem een demonstratie van een soort bommenwerper wordt getoond en vervolgens vermoord Bruce Willis de man die de demonstatie geeft. Volgens mij kan heeft Bruce in die film een staartje.
THX alvast!
O ja, het was Discovery Channel. Op zondag om 00.00 is er trouwens herhaling.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:09 schreef Mark het volgende:
Op Discovery Channel: Amsterdam Vice, iedere woensdag (zag net aankondiging na Mythbusters)
Volgens mij heb jij het over ,,Op jacht naar de schat" met Leo van der Goot!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:49 schreef Homdeck het volgende:
Ik zoek de titel van een spelprogramma dat ongeveer 15 jaar geleden op tv was. Het was een beetje spel zonder grenzen-achtig. Ik weet nog dat de kandidaten over de stenen in een "kreek" naar de overkant moesten rennen. In het water zaten de "gladiatoren" (waarvan er eentje volgens mij Brutus heette) die de kandidaten te pakken moesten zien te krijgen.
Ook kan ik me een spel herinneren dat ze een door een lange smalle baan omhoog moesten rennen. Er werden dan grote ballen naar beneden gegooid die ze moesten ontwijken.
Iemand een idee?
Screamersquote:Op maandag 17 juli 2006 14:39 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden een keer gezien heb. Het gaat, voor zover ik nog kan herinneren over een soort kolonie op een andere planeet waar 'iets' voor chaos zorgt. Kan me nog een scene herinneren dat twee of drie mariniers in een half ingestort nog brandend gebouw een kind vinden en dan meenemen. Even later zie je dan dat de pop die dat kind bij zich had dan een soort robot is. Aan het einde van de film is er een gevecht in een hangar of fabriek en uiteindelijk offert iemand zich op om iemand anders in de laatste reddingscapsule te laten gaan.
Ik zou verder echt niet meer weten hoe of wat, dus, wie heeft er enig idee?![]()
Dat hoort eigenlijk hier thuis: Help, ik zoek....#182quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef Romie het volgende:
gezocht!
het naam van de liedje die op de achtergrond speelt van het kenzo l'eau pourhomme/pourfemme reclame.
ik verstond alleen deze gedeelte: " time to give roses .... " ofzoiets
Bij voetbal mocht t niet vanwege uitzendrechten. Misschien dat dat bij de Tour ook zo is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:42 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij niet, bezuinigingen bij de nos.
Money Talksquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef donroyco het volgende:
Heb 2 requests:
...
Van de andere weet ik me nog maar een moment te herinneren, het is in ieder geval een actie/comedy film, twee mannen zitten daarin op een tribune (american football?)..Eentje heeft een bazooka in zijn hand en zuigt op een lolly... In dat stukje zat in ieder geval een grap, want ik moest lachen;)... het lijkt volgens mij een beetje op Police Academy (kan het ook zijn).. Een aantal jaren geleden vertoond @ SBS6.
Bij voorbaat dank
Grand Tour: Disaster in Timequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:21 schreef JK het volgende:
Ik zoek de titel van de film met de volgende omschrijving ;
Er zijn een aantal tijdreizigers uit de toekomst, die rampen vanaf een afstandje bekijken die in de geschiedenis zijn gebeurd, dus o.a. ook kruiziging van Jezus, atoombom etc.
Ze komen aan bij een Amerikaans dorpje, een paar dagen voor deze wordt getroffen door 1 of 2 flinke meteorieten die het halve dorp wegvagen. Een man komt er achter en probeert dan de stad te redden om zoveel mogelijk doden te voorkomen.
Het kan zijn dat ik 2 films door elkaar heen haal hoor, de meteorieten slaan wel in, maar er zijn bijna of geen doden.... weet iemand over welke film ik het heb ?
Ik heb 'm gevonden: "The long hot summer"quote:Ik zoek de titel van een film, of misschien serie, van een hele poos geleden (20 jaar?).
Type Tennessee Williams: zuidelijk Amerika, rijke boer, verwende zoon (Judy?) die ooit een brand gesticht heeft waar de held de schuld van heeft gekregen. De held is blond en keert weer terug in het dorp. Het zusje van die verwende zoon, ook blond, is een krengetje met een goed hart. Zij en de held voelen zich tot mekaar aangetrokken. De vader is een echte buldog, type Gert Fröbe.
Later wordt er weer een brand gesticht waar de held weer de schuld van krijgt, maar dan komt uit dat die verwende zoon de dader is geweest.
Ik ben tegen religie. Althans van mij mogen mensen wel ergens in geloven zolang ze mij er niet mee lastig vallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:10 schreef utvoske het volgende:
@ victorinox : Hoe kun je nou Contact met Jodie Foster een 2 geven!?!? VErder heb je wel een sterke voorkeur voor vechtfilms en QT films, nietwaar?
Ik vind dat er juist een goede balans tussen wetenschap en religie is. Het laat inieder geval aan de kijker over hoe je sommigie problemen tweezijdig kunt bekijken. Ook het enige dat wetenschap niet kan verklaren (zingeving) wordt behandeld en de blinde Matthew McConaughey (hij kan wel geloven wat hij niet kan zien, Jodie wordt niet geloofd, wat ze wel heeft gezien) heeft er een goede rol, daarom vind ik wel dat er een goede balans is. maar, ik kan je gedachten wel volgen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben tegen religie. Althans van mij mogen mensen wel ergens in geloven zolang ze mij er niet mee lastig vallen.
En Contact is een film die religie boven wetenschap zet. Mijn cijfer heeft dus niets met de uitvoering van de film te maken maar met de boodschap die die uitdraagt.
Vechtfilms zijn idd flink vertegenwoordigd in mijn lijst, maar science fiction is mijn favoriete genre.
Thanx ! Ook wel Timescape genoemd zie ik...... dan ga ik die eens opzoeken om nog eens te kijkenquote:
Nee...daarvoor moet je een apart topic openen.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef Niwa het volgende:
Kan je hier ook terecht als je een film heel leuk vond, en je wilt weten of er nog meer van dat soort films zijn?
Die komt/kwam laatst op TV.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:25 schreef Julien het volgende:
ik zoek een film die ik iets van 10 jaar geleden een stukje gezien heb.
in het begin zegt een negroide man dat hij gaat uitleggen hoe het er in zijn dorp aan toe gaat, dan wordt hij neergeschoten en komt er een tweede in beeld die beweert dat hij gaat uitleggen hoe het er daar aan toe gaat, dan wordt ook hij neergeschoten en kom de derde man iets vertellen (volgens mij een van de hoofdpersonen). veel meer weet ik er niet van, maar kent iemand deze film
volgens mij is het nogal een slechte film
The Guardian?quote:Op maandag 24 juli 2006 01:22 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
Ik zoek een serie laat in de avond uitgezonden op waars. net 5 of sbs6. Het gaat over een advocatenkantoor en is in het bijzonder toegespitst op een van hen, jonge vent met blond haar. De aflevering van vorige week ging over een blind meisje en een ex-verslaafde vader die weer terugviel aan het eind.
nee, de film is echt veel recenter. hooguit 5 jaar oud ofzo, ws zelfs nog jonger.quote:
Is dat de film uhm deze? http://www.filmboob.nl/filmrecensies/280/L%C3%A9on.html Leon heet iequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef Danny het volgende:
ik zoek (volgens mij) een film. Het plot is me geheel onbekend. Volgens mij was 't een romantische comedy waarin mensen steeds met een water/verfpistool werden 'dood'geschoten. Was een subplot. Vrouw doet eraan mee en haar 'vriendje' helpt haar. Aan het einde blijkt dat deze wedstrijd voor een benefietachtig iets is en tijdens die avond blijkt dat die vriend haar laatste target is en zij zijn laatste target. Was iets van een romantische comedy volgens mij en nog niet heel oud.
En ja, ik besef dat ik vaag ben
edit: volgens mij besluiten ze elkaar tegelijk neer te schieten alleen schiet zij dan toch stiekem eerder ofzo.
nee. wel een geweldige film trouwens, maar niet direct een romantische comedyquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:56 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Is dat de film uhm deze? http://www.filmboob.nl/filmrecensies/280/L%C3%A9on.html Leon heet ie
precies. de kop van die acteur zie ik zo voor me, alleen kan ik helaas ook al niet op ZIJN naam komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:00 schreef Posdnous het volgende:
Ik weet welke je bedoelt maar ik kan er niet opkomen.
Een simpele Amerikaanse comedy waar dat schieten maar bijzaak is.
Santa with muscles???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. de kop van die acteur zie ik zo voor me, alleen kan ik helaas ook al niet op ZIJN naam komen
not even closequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Santa with muscles???![]()
http://movies2.nytimes.com/gst/movies/movie.html?v_id=136564
Nouhouuu Mag ik even quotenquote:
Maar goed, ik geef deze opquote:One day, he gets in a great paint-gun fight
10 things I hate about youquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef Danny het volgende:
ik zoek (volgens mij) een film. Het plot is me geheel onbekend. Volgens mij was 't een romantische comedy waarin mensen steeds met een water/verfpistool werden 'dood'geschoten. Was een subplot. Vrouw doet eraan mee en haar 'vriendje' helpt haar. Aan het einde blijkt dat deze wedstrijd voor een benefietachtig iets is en tijdens die avond blijkt dat die vriend haar laatste target is en zij zijn laatste target. Was iets van een romantische comedy volgens mij en nog niet heel oud.
En ja, ik besef dat ik vaag ben
edit: volgens mij besluiten ze elkaar tegelijk neer te schieten alleen schiet zij dan toch stiekem eerder ofzo.
gawd Danny, wat ben je irritant. ik kan er ook niet op komen. Met Michael Douglas?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. de kop van die acteur zie ik zo voor me, alleen kan ik helaas ook al niet op ZIJN naam komen
nee volgens mij niet. is een redelijk jonge acteur die ik bedoelquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
gawd Danny, wat ben je irritant. ik kan er ook niet op komen. Met Michael Douglas?
daar zit niets met (water)pistolen in voor zover ik me kan herinneren...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
10 things I hate about you
Wel paintballquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Danny het volgende:
[..]
daar zit niets met (water)pistolen in voor zover ik me kan herinneren...
Live from Baghdadquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe heet die film over de filmploeg van cnn in bagdad tijdens de golfoorlog?
En weet echt niemande deze:
Op donderdag 29 juni 2006 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
Oke in iedergaval bedankquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Live from Baghdad
En naar die andere film had ik ook al gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Waldemar Torenstra. Speelde o.a. in de film Ja Zuster, Nee Zuster en in de serie De Band.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Wie is de acteur naast Martina Bijl in de nieuwe Hak reclame? En waar kennen we hem van? Mijn zusje smelt...![]()
Ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef bravo het volgende:
Potverdikkie, uit welke film kwam die scene nu, dat je een moeder naar haar kind op de achterbank van een auto ziet kijken, en dat er een vrachtwagn ineens in de auto rijdt. Zeer mooi in beeld gebracht.
Was dat de davinci code??
The Oddysseyquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef Staaf het volgende:
Ik zoek de titel van een serie.
Speelde ongeveer 1995,1996. 't Was een jeugdserie.
Een jonge knul (ong. 16 denk ik), was met school ergens in een bebost gebied op schoolreisje ofzo..
Hij loopt ergens op wat rotsen en hij struikelt over een of andere kabel, er komt in ieder geval kortsluiting en hij opent een poort naar een andere wereld waar hij vervolgens in terecht komt.
De wereld waarin hij komt is wel middeleeuws met kastelen en plaggehutjes, maar er vliegen wel hele futuristische vliegmachines rond. De bevolking wordt wat onderdrukt enzo.
Die gast komt ook een meisje van zijn leeftijd tegen waar hij het goed mee kan vinden, ze beleven daar ook allerlei avonturen.
Op den duur heeft ie daar ook een poort weten te openen om weer in zijn tijd te komen, dan gaat ie een paar keer op en neer geloof ik, en later in de serie komt dat meisje ook mee naar zijn tijd.
Ik herinner het me allemaal zeer vaag, maar ik vond het wel cool, wie weet nog hoe deze serie heet?
iemand?quote:Op zondag 23 juli 2006 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik herinner me een maffiafilm waarbij zo'n Italiaan d ekeel wordt doorgesneden en hij bij een groentekraan een stuk meloen tegen zn keel houdt om t bloeden te stoppen. Welke was dat?
Neej dat was em niet! Ik ken deze serie ook en vond deze ook altijd erg gaaf.quote:
The Guardianquote:Op maandag 24 juli 2006 01:22 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
Ik zoek een serie laat in de avond uitgezonden op waars. net 5 of sbs6. Het gaat over een advocatenkantoor en is in het bijzonder toegespitst op een van hen, jonge vent met blond haar. De aflevering van vorige week ging over een blind meisje en een ex-verslaafde vader die weer terugviel aan het eind.
quote:
ahumquote:
http://www.imdb.com/title/tt0124198/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:54 schreef Zapje het volgende:
vorig jaar eens een film gezien over een groepje jongens, die een soort vrijgezellenfeest vieren in een groot huis...ze nodigen een paar strippers uit, waarbij 1 van de strippers komt te overlijden door een ongeluk...de andere wordt vastgehouden.....weet iemand de titel ?
ja dat is hem................bedanktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0124198/
http://www.imdb.com/name/nm0867949/quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Wie is de acteur naast Martina Bijl in de nieuwe Hak reclame? En waar kennen we hem van? Mijn zusje smelt...![]()
space jamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
een hele moeilijke:
een aantal jaren geleden kwam er iets met basketball op tv, het was niet zomaar een basketball potje.. maar iets van acteurs die heel goed konden basketballen tegen één of ander normaal basketball team... dat elftal met acteurs speelde hun tegenstanders helemaal van de mat af d.m.v super gave truukjes e.d. ... het was dus een echte show. Ik dacht dat "credic the entertainer" erbij zat, maar ik kan niks van vinden op imdb.
hopelijk kan iemand mij helpen
dat zeg je nu pasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het was dus geen film oid, het was gewoon 1 programma and that's it.
Dan nog: er staat nergens iets over tekenfilmquote:
er staat nergens dat het geen tekenfilm isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan nog: er staat nergens iets over tekenfilm
Weet je ook nog rond welk jaar ongeveer?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef Posdnous het volgende:
Die eerste serie is ook 100 procent zeker in Nederland uitgezonden.
Dat niemand dat weet, die bestaan al een eeuwigheid:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
een hele moeilijke:
een aantal jaren geleden kwam er iets met basketball op tv, het was niet zomaar een basketball potje.. maar iets van acteurs die heel goed konden basketballen tegen één of ander normaal basketball team... dat elftal met acteurs speelde hun tegenstanders helemaal van de mat af d.m.v super gave truukjes e.d. ... het was dus een echte show. Ik dacht dat "credic the entertainer" erbij zat, maar ik kan niks van vinden op imdb.
hopelijk kan iemand mij helpen
erg bedankt, maar ik twijfel... er zat ook wat cabaret in het programma dat ik bedoel en dat zie ik bij jouw link niet echt terug komen... cabaret in de trend van hun tegenstander intimideren met leuke grapjes en het publiek bespelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Dat niemand dat weet, die bestaan al een eeuwigheid:
Dat zijn natuurlijk de Harlem Globe Trotters
![]()
The Frightenersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Spaarzegel het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden een Film op TV gezien (SBS6) dat ging over een man die met geesten kon communiceren. Hiervan maakte hij een handeltje en jaagte geesten weg uit rijkelui's huizen. Dit was tevens de opening van de film. Het verhaal ging over die ene man die het om moest nemen tegen een schim die zich in mensen kon verplaatsen om ze vervolgens dood neer te leggen (1 man ging dood in de toiletten van een gebouw). De mensen die dood gingen kon die ene man zien omdat ze een getal op hun hoofd hadden staan. Om de schim te "doden" moest hij in een koelcel kruipen, zichzelf halfdood laten gaan en vervolgens die ene schim te vermoorden. De laatste finale scene speelt zich af in een ziekenhuis (hoe hij vroeger was en het krot dat hij nu is).
1 van de geesten is een negeroide man in een wit pak met een hele dikke sigaar. Die scene speelt zich af in de hemel.
Deze film staat helemaal in mijn geheugen geprent maar ik kom er maar niet op hoe die film heet.
Wie-0-wie zou mij kunnen helpen.
![]()
Lamaar. "The last castle" was hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:48 schreef kree het volgende:
Ik zoek de naam van een film.
Het gaat over een gevangenis. op een gegeven moment komt er een oud officier in de gevangenis (ze proberen ook nog een muur te bouwen.) Die een opstand planned. Aan het eind wordt er een vlag gehesen door iemand en die gene wordt neergeschoten door de inmiddels opgeroepen hulp troepen van de gevangenis.
Help?
Die film heet "Don't Be a Menace" <---en dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef C.est-malheureux het volgende:
Vorige week zag ik een film bij een vriend van me. Ik weet alleen nog dat de titel begon bent 'Don't', en dat die gozert uit scary movie erin mee speelde.. Shorty. Hij had tof haar, met een wietzakje erin hangen
. Wie o wie kan mij helpen? Welke film was dat?
Ja, als het antwoord 3 minuten later gegeven is, is het niet moeilijk meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef Champloo het volgende:
[..]
Die film heet "Don't Be a Menace" <---en dat weet ik zeker![]()
ja, lees jij wat hij na jou antwoord schrijft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, als het antwoord 3 minuten later gegeven is, is het niet moeilijk meer
Ja, om te voorkomen dat je antwoordt op al opgeloste vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:49 schreef Champloo het volgende:
ja, lees jij wat hij na jou antwoord schrijft.
ja, verdomme je hebt gelijk. ik moet beter lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, om te voorkomen dat je antwoordt op al opgeloste vragen
Film niet gezien hoor, maar zoeken op IMDB leverde deze op; zou dat kunnen kloppen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef upbeat het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een film gezien met Matt Mccoy. Die film die ik zoek, weet ik nog maar een scene te beschrijven.. en dat is dat hij met een vrouw op het toilet in het vliegtuig zat.. heftige te zoenen.. en zij probeerde uit alle macht nog de deur op slot te doen terwijl een andere passagier het toilet naderde. Natuurlijk was het toilet net op tijd op slot. Maar weet iemand de titel van die film en/of de naam van de actrice die met Matt Mccoy op het toilet zat?
Is het: Detention: The Siege at Johnson High?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1. Ik zoek een wat oudere film 10/15 jaar geleden gemaakt denk ik. Gaat over een jongen in Amerika die wat mensen in zijn high school gijzeld. Heel verlaten gebouw, speelt zich s'avonds af. Alleen de gangen zijn verlicht. Weet nog wel dat er ook een scene afspeeld in een laborotorium in de school en dat er gerend word door de gang (heel vaag allemaal).
I-Man?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef to_the_loo het volgende:
Ik ben op zoek naar een film van ik denk zo'n 20 jaar oud.
Gaat over een gezin waarvan de vader onsterfelijk is.Één van de laatste scenes van de film is dat hij in een busje van een klif afrijdt, maar het wel overleeft. Daarna blijkt zn zoontje het ook te zijn.
Dacht zelf aan iets van invincible man of zo, maar kan op imdb niets vinden.
Doet me nog het meest denken aan Grounded for Life, maar die hebben 2 zonen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef Tha_T het volgende:
Ik zoek een serie, is in Nederland alleen maar uitgezonden op het publieke net op tijden dat echt niemand keek (waarschijnlijk wordt het daarom ook niet meer uitgezonden). Dat is dus al moeilijk. Ik zal maar beginnen met de dingen die ik weet. Ik weet iig dat het een comedyserie is. En dat het gezin uit Vader, moeder, dochter en zoon bestaat. Tijdens afleveringen zag je ook wel de pa van de vader binnenkomen en zijn slome broer.
Die dochter ging naar een katholieke school en daaruit werden dan ook vaak de grappen geput omdat zij zelf nou niet echt het meest katholieke kind is. Die broer van die vader was sloom, dat zei ik al maar vooral doordat hij zo langzaam praatte
.
Ik snap dat het een onsamenhanged geheel is maar dit zijn flarden herrinneringen die boven komen
En toch heb je gelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Doet me nog het meest denken aan Grounded for Life, maar die hebben 2 zonen.
2 zonen en een dochter.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En toch heb je gelijk![]()
[afbeelding]
Van wie is dat meisje dan? Ik heb het volgens mij verkeerd in mijn hoofd
Higher Learning?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
2. Nog een highschool film. Wat over racisme gaat. Er wordt een bijeenkomst gehouden in de aula door één of andere racistische groep. Hele aula afgesloten en niemand kan naar binnen. Allemaal van die kaalkoppies. Dit is volgens mij een wat bekendere film.
Ja, ik vermoed ook dat het Ben Stiller is! Ik heb al op imdb gekeken, maar ik kon niet echt iets vinden...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:22 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me Ben Stiller onderaan, misschien kun je daar verder mee?
Het programma heet Kamphues maakt vrienden. werd gepresenteerd door Rob Kamphues.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef CybPraetorian het volgende:
wat ik zoek ik de naam van een programma dat Eddie Zoey op BNN allerlei bekende nederlanders (??) op ging zoeken, waaronder Jos Verstappen.
Wie weet hoe dat programma al weer heet, en nog veel beter, weet waar ik die aflevering op internet weer kan bekijken. BNN heeft het er een hele tijd op zn site gestaan, maar omdat ik de titel vergeten ben, kan ik het niet meer vinden.
Nee het was een andere. De laatste geloof ik, zo'n vent met lange zwarte haren. Best rustige nummers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:16 schreef Mark het volgende:
Waren er een aantal volgens de TV gids. Dacht iig Franz Ferdinand, N.E.R.D., zZz, Kaiser Chiefs en The Magic Numbers
whoops !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef to_the_loo het volgende:
[..]
Het programma heet Kamphues maakt vrienden. werd gepresenteerd door Rob Kamphues.
De aflevering staat nog wel in het archief op de site van BNN
nee, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
is het vreemd dat ik Kamphues met Zoey verwissel?![]()
Lady in the Waterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:00 schreef boneyard het volgende:
ik zag vandaag een stukje van een film op tmf movie facts. het ging over een meisje dat in een zwembad woont en achter na gezeten werd door een gras wolf en geholpen werd door een man die niet wist dat ze in dat zwembad woonde. erg wazig maar klonk wel boeiend, iemand enig idee welke film dat is?
Duel van Steven Spielberg?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Hoe heet die film ook alweer dat er een auto door een zwarte (geblindeerde) vrachtwagen achternagezeten wordt over hele stukken highway ? Volgens mij had die auto die vrachtwagen eerst gesneden ofso waarna de vrachtwagen steeds meer die auto op begint te jagen. Beetje vaag verhaal misschien, maar meer weet ik er ook niet meer van
Duelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Hoe heet die film ook alweer dat er een auto door een zwarte (geblindeerde) vrachtwagen achternagezeten wordt over hele stukken highway ? Volgens mij had die auto die vrachtwagen eerst gesneden ofso waarna de vrachtwagen steeds meer die auto op begint te jagen. Beetje vaag verhaal misschien, maar meer weet ik er ook niet meer van
Dead Like Mequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:24 schreef webserve het volgende:
Mm..
Er kwam zonet ineens weer een serie in me op maar weet domweg de naam niet meer.
Het ging over een meisje/vrouw die werd getroffen door een metrioriet maar voor dat het gebeurde werd ze al uit haar lichaam gescheurt toen kwam dus haar geest vrij zeg maar.
Nu moest ze allemaal mensen hun geest uit het lichaam halen voordat ze dood gingen aan een ongeluk ofzo.
Het is misschien wat een vage beschrijving maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Edit: De serie was zover als ik weet op yorin
alvast bedankt
Identityquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:28 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik zoek een film. En het gaat erover dat er 7 (volgens mij) mensen bij een hotel stranden en daar de nacht moeten doorbrengen om e.o.a. reden. Ze worden vervolgens allemaal 1 voor 1 vermoord, maar ze weten niet wie het doet. Ze denken dat het een gevangene is die daar rondloopt. Op dat moment hoor je geroep naar 1 persoon toe. Dan word hij wakker in een kamer, vastgebonden en allemaal mensen zitten om hem heen. Het zijn doktoren, en wat blijkt, hij is schizofreen. Nu is hij veroordeeld tot de doodstraf omda thij mensen heeft vermoord, alleen dat was hij dus niet, maar één van zijn persoonlijkheden. De doktoren proberen hem te helpen die slechte persoon in hem te 'vermoorden'. Uiteindelijk lukt dit ook, maar krijgt nog wel levenslang. Alle persoonlijkheden zijn vermoord op een vrouw en een kind na. Dat kind blijkt uiteindelijk de moordenaar te zijn.
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef upbeat het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een film gezien met Matt Mccoy. Die film die ik zoek, weet ik nog maar een scene te beschrijven.. en dat is dat hij met een vrouw op het toilet in het vliegtuig zat.. heftige te zoenen.. en zij probeerde uit alle macht nog de deur op slot te doen terwijl een andere passagier het toilet naderde. Natuurlijk was het toilet net op tijd op slot. Maar weet iemand de titel van die film en/of de naam van de actrice die met Matt Mccoy op het toilet zat?
Nee.. dat is het niet. Ik heb me mot gezocht op IMDB.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Film niet gezien hoor, maar zoeken op IMDB leverde deze op; zou dat kunnen kloppen?
die zou ik wel willen zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:49 schreef fabianf het volgende:
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.
Redelijk bekend volgens mij, maar ik wil er nog wat over teruglezen...
Is het niet Empire Of The Sun van Spielbergquote:
Jaaa, dat is 'm! Dank je wel!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:10 schreef Price het volgende:
[..]
Is het niet Empire Of The Sun van Spielberg
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:13 schreef Foeske het volgende:
Ik herinnerde me ineens een film die ik vorig jaar op tv heb gezien, maar ik kan niet meer op de naam of hoofdrolspeelster komen en ben eigenlijk wel benieuwd
Het gaat over een vrouw waar we twee levens van zien: haar leven in New York als carrierevrouw en haar relaxte leven in Frankrijk. Steeds als ze wakker wordt, wordt ze wakker in het andere leven en ze raakt daardoor helemaal in de war. Gaat in New York daarvoor ook naar een psychiater als ik me niet vergis. In het leven in Frankrijk had ze volgens mij kinderen en was ze verliefd. In het leven in New York had ze volgens mij ook een man, maar ik weet het niet meer precies.De actrice is volgens mij erg bekend. Weet iemand over welke film ik het heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je Oldboy misschien, maar die is wel koreaansquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:23 schreef Sokolsky het volgende:
Een tijdje terug heb ik iets gelezen over een moderne Japanse film, van een regisseur met een redelijke reputatie, over een man die met een wond in zijn buik opgesloten zit in een kleine, smalle ruimte. Dat leek me wel interessant, maar ik ben de titel en de regisseur vergeten. Kan iemand mij hier aan helpen?
'Passion of mind' met Demi Moore?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:45 schreef Foeske het volgende:
Sorry dat ik mezelf ga quoten, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat niemand weet over welke film ik het heb en mijn post is al een beetje in de vergetelheid geraakt. En ik ben zo nieuwsgierig..
[..]
De actrice is volgens mij erg bekend. Weet iemand over welke film ik het heb?
Film met een aap (Gorilla) genaamd Amy:quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef piotrvitch het volgende:
Hallo
ik zoek al een hele tijd een apen film in de jaren 80.
was een man met 4 a 5 aapjes die kleren droegen en tanden poetsen ,de ene aapje heette amy
weten jullie misschien de titel.
bedankt
Deze wilde ik ook al voordragen, alleen was deze zoals je al zei geen Japanse film maar een Zuid-Koreaanse. Ik heb de film al verschillende keren zien liggen maar ik twijfelde toch om deze te kopen omdat mijn voorkeur uit gaat naar films van Japanse makelij. Ik denk toch dat ik deze film ergens binnen nu en twee weken ga aanschaffen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
bedoel je Oldboy misschien, maar die is wel koreaans
je zal er echt geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:32 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Deze wilde ik ook al voordragen, alleen was deze zoals je al zei geen Japanse film maar een Zuid-Koreaanse. Ik heb de film al verschillende keren zien liggen maar ik twijfelde toch om deze te kopen omdat mijn voorkeur uit gaat naar films van Japanse makelij. Ik denk toch dat ik deze film ergens binnen nu en twee weken ga aanschaffen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
bedoel je Oldboy misschien, maar die is wel koreaans
http://www.imdb.com/title/tt0364569/
Is het misschien Sliding Doors? http://imdb.com/title/tt0120148/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:13 schreef Foeske het volgende:
Ik herinnerde me ineens een film die ik vorig jaar op tv heb gezien, maar ik kan niet meer op de naam of hoofdrolspeelster komen en ben eigenlijk wel benieuwd
Het gaat over een vrouw waar we twee levens van zien: haar leven in New York als carrierevrouw en haar relaxte leven in Frankrijk. Steeds als ze wakker wordt, wordt ze wakker in het andere leven en ze raakt daardoor helemaal in de war.
Weet iemand waar ik het over heb?
Rigetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:52 schreef The_Martian het volgende:
Een redelijke oude (begin/halverwege jaren '90?) Deense serie die zich afspeelde in een ziekenhuis waar allemaal paranormale zaken voorkwamen. Tussen de scenes door zag je telkens een interlude met 2 mongooltjes die in de kelder van het ziekenhuis de afwas deden en alles bespraken wat er gebeurde in het ziekenhuis.... anyone?
Thanxquote:
Bedankt voor de moeite Deetch, maar het was inderdaad 'Passion of mind'.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
'Passion of mind' met Demi Moore?
Ik ben de beroerdste niet, als het mooie vrouwen uit Tilburg betreft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:32 schreef Foeske het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite Deetch, maar het was inderdaad 'Passion of mind'.
Eindelijk weet ik welke het was, bedankt ZomerDagDromer!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |