abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40738880
Weet iemand hoe die film heet over Skydiven? Je had er 2, dropzone met Wesley Snipes en nog 1 volgens mij met Mark Wahlberg. Nou, in die film wordt de baas van de infiltrant gespeeld door een acteur met een baard en DIE naam van die vent zoek ik want die heeft vroeger in een film gespeeld die ik zoek (in een ziekenhuis waar men gokt op welke patient gaat overlijden en 1 van die gokkers het lot een beetje gaat meehelpen).

Dus...
pi_40738996
Terminal Velocity?
pi_40739054
Ja volgens mij wel, maar dat is niet Walhberg maar Sheen.

Speelt in Terminol Velocity een vent met een baard de baas van Sheen? En dat ze elkaar op dat basketbalveld ontmoeten?
pi_40747630
ik zag vandaag een stukje van een film op tmf movie facts. het ging over een meisje dat in een zwembad woont en achter na gezeten werd door een gras wolf en geholpen werd door een man die niet wist dat ze in dat zwembad woonde. erg wazig maar klonk wel boeiend, iemand enig idee welke film dat is?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:12:51 #255
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_40748104
Hoe heet die film ook alweer dat er een auto door een zwarte (geblindeerde) vrachtwagen achternagezeten wordt over hele stukken highway ? Volgens mij had die auto die vrachtwagen eerst gesneden ofso waarna de vrachtwagen steeds meer die auto op begint te jagen. Beetje vaag verhaal misschien, maar meer weet ik er ook niet meer van
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:18:15 #256
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40748325
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:00 schreef boneyard het volgende:
ik zag vandaag een stukje van een film op tmf movie facts. het ging over een meisje dat in een zwembad woont en achter na gezeten werd door een gras wolf en geholpen werd door een man die niet wist dat ze in dat zwembad woonde. erg wazig maar klonk wel boeiend, iemand enig idee welke film dat is?
Lady in the Water
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_40748758
quote:
inderdaad, vanaf 7 september in de bioscoop zie ik.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:34:09 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40748804
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Hoe heet die film ook alweer dat er een auto door een zwarte (geblindeerde) vrachtwagen achternagezeten wordt over hele stukken highway ? Volgens mij had die auto die vrachtwagen eerst gesneden ofso waarna de vrachtwagen steeds meer die auto op begint te jagen. Beetje vaag verhaal misschien, maar meer weet ik er ook niet meer van
Duel van Steven Spielberg?

http://www.imdb.com/title/tt0067023/
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:35:01 #259
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_40748830
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Duel
Mens sana in corpore sano
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:26:58 #260
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_40750333
Owja klopt, Duel was het

Bedankt scanman01 en Muzzie
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_40765167
Mm..

Er kwam zonet ineens weer een serie in me op maar weet domweg de naam niet meer.

Het ging over een meisje/vrouw die werd getroffen door een metrioriet maar voor dat het gebeurde werd ze al uit haar lichaam gescheurt toen kwam dus haar geest vrij zeg maar.

Nu moest ze allemaal mensen hun geest uit het lichaam halen voordat ze dood gingen aan een ongeluk ofzo.

Het is misschien wat een vage beschrijving maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

Edit: De serie was zover als ik weet op yorin

alvast bedankt
woei!!!!
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:37:04 #262
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_40765524
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:24 schreef webserve het volgende:
Mm..

Er kwam zonet ineens weer een serie in me op maar weet domweg de naam niet meer.

Het ging over een meisje/vrouw die werd getroffen door een metrioriet maar voor dat het gebeurde werd ze al uit haar lichaam gescheurt toen kwam dus haar geest vrij zeg maar.

Nu moest ze allemaal mensen hun geest uit het lichaam halen voordat ze dood gingen aan een ongeluk ofzo.

Het is misschien wat een vage beschrijving maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

Edit: De serie was zover als ik weet op yorin

alvast bedankt
Dead Like Me
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_40766089
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dead Like Me
Jaah bedankt
woei!!!!
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:28:38 #264
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_40774610
Ik zoek een film. En het gaat erover dat er 7 (volgens mij) mensen bij een hotel stranden en daar de nacht moeten doorbrengen om e.o.a. reden. Ze worden vervolgens allemaal 1 voor 1 vermoord, maar ze weten niet wie het doet. Ze denken dat het een gevangene is die daar rondloopt. Op dat moment hoor je geroep naar 1 persoon toe. Dan word hij wakker in een kamer, vastgebonden en allemaal mensen zitten om hem heen. Het zijn doktoren, en wat blijkt, hij is schizofreen. Nu is hij veroordeeld tot de doodstraf omda thij mensen heeft vermoord, alleen dat was hij dus niet, maar één van zijn persoonlijkheden. De doktoren proberen hem te helpen die slechte persoon in hem te 'vermoorden'. Uiteindelijk lukt dit ook, maar krijgt nog wel levenslang. Alle persoonlijkheden zijn vermoord op een vrouw en een kind na. Dat kind blijkt uiteindelijk de moordenaar te zijn.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:29:28 #265
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_40774642
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:28 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik zoek een film. En het gaat erover dat er 7 (volgens mij) mensen bij een hotel stranden en daar de nacht moeten doorbrengen om e.o.a. reden. Ze worden vervolgens allemaal 1 voor 1 vermoord, maar ze weten niet wie het doet. Ze denken dat het een gevangene is die daar rondloopt. Op dat moment hoor je geroep naar 1 persoon toe. Dan word hij wakker in een kamer, vastgebonden en allemaal mensen zitten om hem heen. Het zijn doktoren, en wat blijkt, hij is schizofreen. Nu is hij veroordeeld tot de doodstraf omda thij mensen heeft vermoord, alleen dat was hij dus niet, maar één van zijn persoonlijkheden. De doktoren proberen hem te helpen die slechte persoon in hem te 'vermoorden'. Uiteindelijk lukt dit ook, maar krijgt nog wel levenslang. Alle persoonlijkheden zijn vermoord op een vrouw en een kind na. Dat kind blijkt uiteindelijk de moordenaar te zijn.
Identity
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:36:53 #266
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_40774900
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:29 schreef victorinox het volgende:

[..]

Identity
Thanks!

Die had ik nog nodig voor mijn film top 100 lijst
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_40819315
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.

Redelijk bekend volgens mij, maar ik wil er nog wat over teruglezen...
pi_40841273
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef upbeat het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een film gezien met Matt Mccoy. Die film die ik zoek, weet ik nog maar een scene te beschrijven.. en dat is dat hij met een vrouw op het toilet in het vliegtuig zat.. heftige te zoenen.. en zij probeerde uit alle macht nog de deur op slot te doen terwijl een andere passagier het toilet naderde. Natuurlijk was het toilet net op tijd op slot. Maar weet iemand de titel van die film en/of de naam van de actrice die met Matt Mccoy op het toilet zat?
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 03:50 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

Film niet gezien hoor, maar zoeken op IMDB leverde deze op; zou dat kunnen kloppen?
Nee.. dat is het niet. Ik heb me mot gezocht op IMDB.

Mischien dat het helpt is dat de actrice in kwestie een blonde dame is met krullen (en ik meen, but I could be wrong, in meerdere films met Matt Mccoy heeft gespeelt.) De actrice heeft wat weg van Joanna Kerns, dat is als ik me het nog goed weet te herinneren, want het is al een tijd geleden. In de periode dat SBS van dat soort films uitzond. Matt Mccoy heeft in meerdere van dat soort 'erotische' films gespeelt.
We should hire nobody, as nobody has time.
pi_40841417
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:49 schreef fabianf het volgende:
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.

Redelijk bekend volgens mij, maar ik wil er nog wat over teruglezen...
die zou ik wel willen zien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40857261
Hallo,

Ik ben op zoek naar een film gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Het gaat over een moeder (alcoholist) en haar drie kinderen (1 zoon en 2 dochters).
De moeder vermoord haar zoontje (zei zegt per ongeluk) maar haar oudste dochter getuigt tegen haar in de rechtbank.
Nog een scene is dat de dochters in de auto zitten met een oom en tante en zingen mee met het bekende nummer van John Denver, Country Road.
Ik denk dat de film zo rond eind jaren '80, begin jaren '90 op tv was.
Het is typische zo'n rtl4 woensdagavond waargebeurd verhaal drama.

Alvast bedankt
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:07:37 #271
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_40938055
Spaanse drama/komedie. Over een homosexuele man die opeens de voogdij krijgt over zijn neefje wiens moeder vast zit in een ver land. Oma wil het kind afpakken, en wint de rechtzaak. Film opent met seks scene met 3 mannen.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:12:29 #272
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40938201
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:15:05 #273
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_40938286
Dank SoK, werd er al gek van.
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_40978991
Ik zou graag willen weten hoe deze film ook alweer heet:

http://img428.imageshack.us/my.php?image=actricepg4.jpg

Of anders de naam van de actrice Alvast bedankt!
I think I'm a banana tree
pi_40983693
O ja, dat was 'm.
I think I'm a banana tree
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:24:58 #277
117712 MauroPicotto
Suck my terryfold.
pi_40985225
Help,

Ik zoek voor mijn eigen film-lijst een film die ikzelf al 2 keer heb gezien maar waarvan ik de titel dus niet weet. Het enige dat ik weet zijn enkele inhoudelijke scenes van de film en het genre zelf.

- Het is oorlogsfilm wat zich afspeeld in/rond Japan.
- Het lijkt mij dat de film van ergens uit de jaren '80 komt.
- Engels gesproken en is een Amerikaans/Engelse produktie.
- Het gaat over een jongen en zijn gezin die in Japan en/of in de omgeving daarvan woont.
- Deze jongen maakt vliegtuigjes van papier en speelt daarmee.
- Hij ontmoet een Japanner waarmee hij min of meer bevriend raakt, en is onder de indruk van deze.
- De Japanner gaat als Kamikaze piloot aan de slag maar wordt vermoord door een Amerikaanse(?) soldaat (of zoiets) voordat hij de lucht in kan. De Amerikaanse(?) soldaat dacht dat de Japanner hem wilde vermoorden omdat hij iets naar de jongen gooide, dus doodde hij de Japanner.

Ik hoop dat iemand weet welke film het bertreft.
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:10:45 #278
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_40986502
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:24 schreef MauroPicotto het volgende:
Help,
bla bla bla
Is het niet Empire Of The Sun van Spielberg
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:23:36 #279
117712 MauroPicotto
Suck my terryfold.
pi_40986783
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:10 schreef Price het volgende:
[..]

Is het niet Empire Of The Sun van Spielberg
Jaaa, dat is 'm! Dank je wel!
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:45:52 #280
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40991642
Sorry dat ik mezelf ga quoten, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat niemand weet over welke film ik het heb en mijn post is al een beetje in de vergetelheid geraakt. En ik ben zo nieuwsgierig..
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:13 schreef Foeske het volgende:
Ik herinnerde me ineens een film die ik vorig jaar op tv heb gezien, maar ik kan niet meer op de naam of hoofdrolspeelster komen en ben eigenlijk wel benieuwd

Het gaat over een vrouw waar we twee levens van zien: haar leven in New York als carrierevrouw en haar relaxte leven in Frankrijk. Steeds als ze wakker wordt, wordt ze wakker in het andere leven en ze raakt daardoor helemaal in de war. Gaat in New York daarvoor ook naar een psychiater als ik me niet vergis. In het leven in Frankrijk had ze volgens mij kinderen en was ze verliefd. In het leven in New York had ze volgens mij ook een man, maar ik weet het niet meer precies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De actrice is volgens mij erg bekend. Weet iemand over welke film ik het heb?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 20:23:58 #281
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41008270
Een tijdje terug heb ik iets gelezen over een moderne Japanse film, van een regisseur met een redelijke reputatie, over een man die met een wond in zijn buik opgesloten zit in een kleine, smalle ruimte. Dat leek me wel interessant, maar ik ben de titel en de regisseur vergeten. Kan iemand mij hier aan helpen?
Sheridana +1
pi_41025374
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:23 schreef Sokolsky het volgende:
Een tijdje terug heb ik iets gelezen over een moderne Japanse film, van een regisseur met een redelijke reputatie, over een man die met een wond in zijn buik opgesloten zit in een kleine, smalle ruimte. Dat leek me wel interessant, maar ik ben de titel en de regisseur vergeten. Kan iemand mij hier aan helpen?
bedoel je Oldboy misschien, maar die is wel koreaans

http://www.imdb.com/title/tt0364569/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:20:27 #283
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41025745
haha
pi_41037144
ik zoek me rot maar kan de tiel niet vinden
Hallo tis een film in de jaren 80
was een man met 4 a 5 aapjes,die kleren droegen enz, en de ene aapje heette amy
weten jullie misschien de titel
pi_41037390
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:45 schreef Foeske het volgende:
Sorry dat ik mezelf ga quoten, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat niemand weet over welke film ik het heb en mijn post is al een beetje in de vergetelheid geraakt. En ik ben zo nieuwsgierig..
[..]

De actrice is volgens mij erg bekend. Weet iemand over welke film ik het heb?
'Passion of mind' met Demi Moore?
pi_41037594
Hallo
ik zoek al een hele tijd een apen film in de jaren 80.
was een man met 4 a 5 aapjes die kleren droegen en tanden poetsen ,de ene aapje heette amy
weten jullie misschien de titel.
bedankt
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:28:10 #287
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41049317
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef piotrvitch het volgende:
Hallo
ik zoek al een hele tijd een apen film in de jaren 80.
was een man met 4 a 5 aapjes die kleren droegen en tanden poetsen ,de ene aapje heette amy
weten jullie misschien de titel.
bedankt
Film met een aap (Gorilla) genaamd Amy:
Congo

Film uit de jaren 80 met Chimpansee's:
Project X
IMDb Vote History
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:32:08 #288
117712 MauroPicotto
Suck my terryfold.
pi_41050817
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef Slayage het volgende:
[..]

Deze wilde ik ook al voordragen, alleen was deze zoals je al zei geen Japanse film maar een Zuid-Koreaanse. Ik heb de film al verschillende keren zien liggen maar ik twijfelde toch om deze te kopen omdat mijn voorkeur uit gaat naar films van Japanse makelij. Ik denk toch dat ik deze film ergens binnen nu en twee weken ga aanschaffen.

[ Bericht 16% gewijzigd door MauroPicotto op 22-08-2006 03:40:31 ]
pi_41067435
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:32 schreef MauroPicotto het volgende:

[..]

Deze wilde ik ook al voordragen, alleen was deze zoals je al zei geen Japanse film maar een Zuid-Koreaanse. Ik heb de film al verschillende keren zien liggen maar ik twijfelde toch om deze te kopen omdat mijn voorkeur uit gaat naar films van Japanse makelij. Ik denk toch dat ik deze film ergens binnen nu en twee weken ga aanschaffen.
je zal er echt geen spijt van krijgen
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:22:17 #290
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41076231
Ik zoek een film in de stijl van Breakfast at Tiffamey's.

Ik weet niet meer waar het over ging. Maar er kwam iig. een jonge vrouw in voor
dat een appartement betrok op een begane grond (?) Ze wordt steeds lastig gevallen
door een man die (weet niet meer zeker) achteraf een con-artist bleek???
Of de zoon van wie het appartement was,kan ook nog.
Zoiets.

Een oude film. kleur. Een romantische komedie met humor. Heel oud.
Ik vond em wel leuk. Ws. een hele bekende titel en komt 1x in 2 jaar op
ned. 1 of 2 ofzo.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 12:17:23 #291
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41089825
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt0364569/

Inmiddels schoot de naam van de regisseur me weer te binnen: Shinya Tsukamoto. En het was dus Haze (2005). Nou ja, in elk geval bedankt voor het meedenken.
Sheridana +1
pi_41099554
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:13 schreef Foeske het volgende:
Ik herinnerde me ineens een film die ik vorig jaar op tv heb gezien, maar ik kan niet meer op de naam of hoofdrolspeelster komen en ben eigenlijk wel benieuwd

Het gaat over een vrouw waar we twee levens van zien: haar leven in New York als carrierevrouw en haar relaxte leven in Frankrijk. Steeds als ze wakker wordt, wordt ze wakker in het andere leven en ze raakt daardoor helemaal in de war.

Weet iemand waar ik het over heb?
Is het misschien Sliding Doors? http://imdb.com/title/tt0120148/
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_41101093
Lijkt me niet.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:22:36 #294
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41103114
Politicus zoekt voorouders voor zijn campange. Zijn adviseur vindt ze. Ergens in ierland geloof ik. Ze gaan erheen en treffen een klein schijt dorpje aan waar 1 knappe man iets opbouwt met de adviseur. Ze moet kiezen tussen liefde of werk. Droge humor en wilde ieren, bekende hoofdrolspeelster.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:24:56 #295
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41103201
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:52:26 #296
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41104173
Een redelijke oude (begin/halverwege jaren '90?) Deense serie die zich afspeelde in een ziekenhuis waar allemaal paranormale zaken voorkwamen. Tussen de scenes door zag je telkens een interlude met 2 mongooltjes die in de kelder van het ziekenhuis de afwas deden en alles bespraken wat er gebeurde in het ziekenhuis.... anyone?
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:15:48 #297
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41105017
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:52 schreef The_Martian het volgende:
Een redelijke oude (begin/halverwege jaren '90?) Deense serie die zich afspeelde in een ziekenhuis waar allemaal paranormale zaken voorkwamen. Tussen de scenes door zag je telkens een interlude met 2 mongooltjes die in de kelder van het ziekenhuis de afwas deden en alles bespraken wat er gebeurde in het ziekenhuis.... anyone?
Riget
IMDb Vote History
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:16:27 #298
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41105048
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:15 schreef victorinox het volgende:

[..]

Riget
Thanx

Aaaah Lars von Trier, verklaart een hoop.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 02:32:26 #299
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_41117808
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

'Passion of mind' met Demi Moore?
Bedankt voor de moeite Deetch, maar het was inderdaad 'Passion of mind'.
Eindelijk weet ik welke het was, bedankt ZomerDagDromer!!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_41117888
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:32 schreef Foeske het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite Deetch, maar het was inderdaad 'Passion of mind'.
Eindelijk weet ik welke het was, bedankt ZomerDagDromer!!
Ik ben de beroerdste niet, als het mooie vrouwen uit Tilburg betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')