abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40443809
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
een hele moeilijke:

een aantal jaren geleden kwam er iets met basketball op tv, het was niet zomaar een basketball potje.. maar iets van acteurs die heel goed konden basketballen tegen één of ander normaal basketball team... dat elftal met acteurs speelde hun tegenstanders helemaal van de mat af d.m.v super gave truukjes e.d. ... het was dus een echte show. Ik dacht dat "credic the entertainer" erbij zat, maar ik kan niks van vinden op imdb.

hopelijk kan iemand mij helpen
space jam
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40444103
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

space jam
lees eens goed men
bawb
pi_40444118
het was dus geen film oid, het was gewoon 1 programma and that's it.
bawb
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:19:36 #204
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40444149
Weet je nog welke zender? Klinkt als iets van MTV
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_40444225
nee het was niet MTV, het kwam gewoon op SBS6 volgens mij.
bawb
pi_40444287
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het was dus geen film oid, het was gewoon 1 programma and that's it.
dat zeg je nu pas
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40444328
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zeg je nu pas
sorry
bawb
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:26:55 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40444396
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zeg je nu pas
Dan nog: er staat nergens iets over tekenfilm
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_40444518
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Mark het volgende:

[..]

Dan nog: er staat nergens iets over tekenfilm
er staat nergens dat het geen tekenfilm is
-Rabia Al-Basri
pi_40445174
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef Posdnous het volgende:
Die eerste serie is ook 100 procent zeker in Nederland uitgezonden.
Weet je ook nog rond welk jaar ongeveer?
You're lost little girl
pi_40462398
Ongeveer 2 jaar geleden een Film op TV gezien (SBS6) dat ging over een man die met geesten kon communiceren. Hiervan maakte hij een handeltje en jaagte geesten weg uit rijkelui's huizen. Dit was tevens de opening van de film. Het verhaal ging over die ene man die het om moest nemen tegen een schim die zich in mensen kon verplaatsen om ze vervolgens dood neer te leggen (1 man ging dood in de toiletten van een gebouw). De mensen die dood gingen kon die ene man zien omdat ze een getal op hun hoofd hadden staan. Om de schim te "doden" moest hij in een koelcel kruipen, zichzelf halfdood laten gaan en vervolgens die ene schim te vermoorden. De laatste finale scene speelt zich af in een ziekenhuis (hoe hij vroeger was en het krot dat hij nu is).
1 van de geesten is een negeroide man in een wit pak met een hele dikke sigaar. Die scene speelt zich af in de hemel.

Deze film staat helemaal in mijn geheugen geprent maar ik kom er maar niet op hoe die film heet.
Wie-0-wie zou mij kunnen helpen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:40:28 #212
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_40463258
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
een hele moeilijke:

een aantal jaren geleden kwam er iets met basketball op tv, het was niet zomaar een basketball potje.. maar iets van acteurs die heel goed konden basketballen tegen één of ander normaal basketball team... dat elftal met acteurs speelde hun tegenstanders helemaal van de mat af d.m.v super gave truukjes e.d. ... het was dus een echte show. Ik dacht dat "credic the entertainer" erbij zat, maar ik kan niks van vinden op imdb.

hopelijk kan iemand mij helpen
Dat niemand dat weet, die bestaan al een eeuwigheid:

Dat zijn natuurlijk de Harlem Globe Trotters
Mens sana in corpore sano
pi_40471281
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Muzzie het volgende:

[..]

Dat niemand dat weet, die bestaan al een eeuwigheid:

Dat zijn natuurlijk de Harlem Globe Trotters
erg bedankt, maar ik twijfel... er zat ook wat cabaret in het programma dat ik bedoel en dat zie ik bij jouw link niet echt terug komen... cabaret in de trend van hun tegenstander intimideren met leuke grapjes en het publiek bespelen.
bawb
  Admin vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:36:45 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40471378
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Spaarzegel het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden een Film op TV gezien (SBS6) dat ging over een man die met geesten kon communiceren. Hiervan maakte hij een handeltje en jaagte geesten weg uit rijkelui's huizen. Dit was tevens de opening van de film. Het verhaal ging over die ene man die het om moest nemen tegen een schim die zich in mensen kon verplaatsen om ze vervolgens dood neer te leggen (1 man ging dood in de toiletten van een gebouw). De mensen die dood gingen kon die ene man zien omdat ze een getal op hun hoofd hadden staan. Om de schim te "doden" moest hij in een koelcel kruipen, zichzelf halfdood laten gaan en vervolgens die ene schim te vermoorden. De laatste finale scene speelt zich af in een ziekenhuis (hoe hij vroeger was en het krot dat hij nu is).
1 van de geesten is een negeroide man in een wit pak met een hele dikke sigaar. Die scene speelt zich af in de hemel.

Deze film staat helemaal in mijn geheugen geprent maar ik kom er maar niet op hoe die film heet.
Wie-0-wie zou mij kunnen helpen.
The Frighteners
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_40473058
Yay, dat is 'em, Bedankt
pi_40483233
Ik zoek de naam van een film.

Het gaat over een gevangenis. op een gegeven moment komt er een oud officier in de gevangenis (ze proberen ook nog een muur te bouwen.) Die een opstand planned. Aan het eind wordt er een vlag gehesen door iemand en die gene wordt neergeschoten door de inmiddels opgeroepen hulp troepen van de gevangenis.

Help?
Do what you love, love what you do!
pi_40483436
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:48 schreef kree het volgende:
Ik zoek de naam van een film.

Het gaat over een gevangenis. op een gegeven moment komt er een oud officier in de gevangenis (ze proberen ook nog een muur te bouwen.) Die een opstand planned. Aan het eind wordt er een vlag gehesen door iemand en die gene wordt neergeschoten door de inmiddels opgeroepen hulp troepen van de gevangenis.

Help?
Lamaar. "The last castle" was het
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:16:30 #218
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40499020
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef C.est-malheureux het volgende:
Vorige week zag ik een film bij een vriend van me. Ik weet alleen nog dat de titel begon bent 'Don't', en dat die gozert uit scary movie erin mee speelde.. Shorty . Hij had tof haar, met een wietzakje erin hangen . Wie o wie kan mij helpen? Welke film was dat?
Die film heet "Don't Be a Menace" <---en dat weet ik zeker
pi_40504527

[ Bericht 100% gewijzigd door 9625963 op 05-08-2006 07:54:18 ]
:: je kan beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen ::
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 08:58:20 #220
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40504756
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef Champloo het volgende:

[..]

Die film heet "Don't Be a Menace" <---en dat weet ik zeker
Ja, als het antwoord 3 minuten later gegeven is, is het niet moeilijk meer
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:49:42 #221
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40512622
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef Mark het volgende:

[..]

Ja, als het antwoord 3 minuten later gegeven is, is het niet moeilijk meer
ja, lees jij wat hij na jou antwoord schrijft.
pi_40513101
1. Ik zoek een wat oudere film 10/15 jaar geleden gemaakt denk ik. Gaat over een jongen in Amerika die wat mensen in zijn high school gijzeld. Heel verlaten gebouw, speelt zich s'avonds af. Alleen de gangen zijn verlicht. Weet nog wel dat er ook een scene afspeeld in een laborotorium in de school en dat er gerend word door de gang (heel vaag allemaal).

2. Nog een highschool film. Wat over racisme gaat. Er wordt een bijeenkomst gehouden in de aula door één of andere racistische groep. Hele aula afgesloten en niemand kan naar binnen. Allemaal van die kaalkoppies. Dit is volgens mij een wat bekendere film.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:20:12 #223
74456 Ralluv
surf\'s up!
pi_40518141
ik ben al heel erg lang op zoek naar de naam van de tekenfilm of plaatjes ervan enz. Het was volgens mij een franse tekenfilm en alles was volges mij zwart wit (dit weet ik niet meer zeker) maar hij had alleen een rode of blauwe paraplu. Het was een mannetje met eenvoudige lijnen getekend met een grote neus volgens mij. Je verstond niet wat hij zei, hij mompelde alleen wat volgens mij. Het was niet La linea. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
alvast bedankt!
I'm gonna make you an offer you can't refuse
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:40:50 #224
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40520240
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:49 schreef Champloo het volgende:
ja, lees jij wat hij na jou antwoord schrijft.
Ja, om te voorkomen dat je antwoordt op al opgeloste vragen
Dommage arachide-fromage
pi_40520571
Ik heb een hele tijd terug eens een film gezien met Matt Mccoy. Die film die ik zoek, weet ik nog maar een scene te beschrijven.. en dat is dat hij met een vrouw op het toilet in het vliegtuig zat.. heftige te zoenen.. en zij probeerde uit alle macht nog de deur op slot te doen terwijl een andere passagier het toilet naderde. Natuurlijk was het toilet net op tijd op slot. Maar weet iemand de titel van die film en/of de naam van de actrice die met Matt Mccoy op het toilet zat?
We should hire nobody, as nobody has time.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:20:03 #226
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_40521469
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Ja, om te voorkomen dat je antwoordt op al opgeloste vragen
ja, verdomme je hebt gelijk. ik moet beter lezen

Sorry
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 03:50:13 #227
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_40532340
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef upbeat het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een film gezien met Matt Mccoy. Die film die ik zoek, weet ik nog maar een scene te beschrijven.. en dat is dat hij met een vrouw op het toilet in het vliegtuig zat.. heftige te zoenen.. en zij probeerde uit alle macht nog de deur op slot te doen terwijl een andere passagier het toilet naderde. Natuurlijk was het toilet net op tijd op slot. Maar weet iemand de titel van die film en/of de naam van de actrice die met Matt Mccoy op het toilet zat?
Film niet gezien hoor, maar zoeken op IMDB leverde deze op; zou dat kunnen kloppen?
Sheridana +1
pi_40589905
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1. Ik zoek een wat oudere film 10/15 jaar geleden gemaakt denk ik. Gaat over een jongen in Amerika die wat mensen in zijn high school gijzeld. Heel verlaten gebouw, speelt zich s'avonds af. Alleen de gangen zijn verlicht. Weet nog wel dat er ook een scene afspeeld in een laborotorium in de school en dat er gerend word door de gang (heel vaag allemaal).
Is het: Detention: The Siege at Johnson High?

[ Bericht 4% gewijzigd door Miss-V op 07-08-2006 22:56:28 ]
pi_40618910
Ik zoek een serie, is in Nederland alleen maar uitgezonden op het publieke net op tijden dat echt niemand keek (waarschijnlijk wordt het daarom ook niet meer uitgezonden ). Dat is dus al moeilijk. Ik zal maar beginnen met de dingen die ik weet. Ik weet iig dat het een comedyserie is. En dat het gezin uit Vader, moeder, dochter en zoon bestaat. Tijdens afleveringen zag je ook wel de pa van de vader binnenkomen en zijn slome broer.

Die dochter ging naar een katholieke school en daaruit werden dan ook vaak de grappen geput omdat zij zelf nou niet echt het meest katholieke kind is . Die broer van die vader was sloom, dat zei ik al maar vooral doordat hij zo langzaam praatte .

Ik snap dat het een onsamenhanged geheel is maar dit zijn flarden herrinneringen die boven komen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:18:55 #230
126186 to_the_loo
Don't get mad, get even.
pi_40626628
Ik ben op zoek naar een film van ik denk zo'n 20 jaar oud.

Gaat over een gezin waarvan de vader onsterfelijk is.Één van de laatste scenes van de film is dat hij in een busje van een klif afrijdt, maar het wel overleeft. Daarna blijkt zn zoontje het ook te zijn.
Dacht zelf aan iets van invincible man of zo, maar kan op imdb niets vinden.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 05:43:39 #231
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_40633074
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef to_the_loo het volgende:
Ik ben op zoek naar een film van ik denk zo'n 20 jaar oud.

Gaat over een gezin waarvan de vader onsterfelijk is.Één van de laatste scenes van de film is dat hij in een busje van een klif afrijdt, maar het wel overleeft. Daarna blijkt zn zoontje het ook te zijn.
Dacht zelf aan iets van invincible man of zo, maar kan op imdb niets vinden.
I-Man?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:06:06 #232
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40633431
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef Tha_T het volgende:
Ik zoek een serie, is in Nederland alleen maar uitgezonden op het publieke net op tijden dat echt niemand keek (waarschijnlijk wordt het daarom ook niet meer uitgezonden ). Dat is dus al moeilijk. Ik zal maar beginnen met de dingen die ik weet. Ik weet iig dat het een comedyserie is. En dat het gezin uit Vader, moeder, dochter en zoon bestaat. Tijdens afleveringen zag je ook wel de pa van de vader binnenkomen en zijn slome broer.

Die dochter ging naar een katholieke school en daaruit werden dan ook vaak de grappen geput omdat zij zelf nou niet echt het meest katholieke kind is . Die broer van die vader was sloom, dat zei ik al maar vooral doordat hij zo langzaam praatte .

Ik snap dat het een onsamenhanged geheel is maar dit zijn flarden herrinneringen die boven komen
Doet me nog het meest denken aan Grounded for Life, maar die hebben 2 zonen.
Dommage arachide-fromage
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:42:39 #233
126186 to_the_loo
Don't get mad, get even.
pi_40635887
Bedankt. Dat is em.
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 05:43 schreef victorinox het volgende:

[..]

I-Man?
pi_40637284
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Doet me nog het meest denken aan Grounded for Life, maar die hebben 2 zonen.
En toch heb je gelijk

Van wie is dat meisje dan? Ik heb het volgens mij verkeerd in mijn hoofd
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:42:18 #235
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40637850
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:24 schreef Tha_T het volgende:

[..]

En toch heb je gelijk

[afbeelding]

Van wie is dat meisje dan? Ik heb het volgens mij verkeerd in mijn hoofd
2 zonen en een dochter.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:57:28 #236
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40638403
Yep, drukte me een beetje ongelukkig uit: ze hebben een dochter en 2 zonen. Overigens is het momenteel op een schappelijk tijdstip (19:30) te zien op Nederland 3 (volgens mij gisteravond nog).
Dommage arachide-fromage
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:19:51 #237
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40677355
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

2. Nog een highschool film. Wat over racisme gaat. Er wordt een bijeenkomst gehouden in de aula door één of andere racistische groep. Hele aula afgesloten en niemand kan naar binnen. Allemaal van die kaalkoppies. Dit is volgens mij een wat bekendere film.
Higher Learning?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:59:15 #238
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_40681577
OK opgelost

[ Bericht 31% gewijzigd door Orcaman1984 op 11-08-2006 19:35:38 ]
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:22:25 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40685972
Dat lijkt me Ben Stiller onderaan, misschien kun je daar verder mee?
Dommage arachide-fromage
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:35:11 #240
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_40686152
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:22 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me Ben Stiller onderaan, misschien kun je daar verder mee?
Ja, ik vermoed ook dat het Ben Stiller is! Ik heb al op imdb gekeken, maar ik kon niet echt iets vinden...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:26:38 #241
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_40691415
wat ik zoek ik de naam van een programma dat Eddie Zoey op BNN allerlei bekende nederlanders (??) op ging zoeken, waaronder Jos Verstappen. In dat betreffende aflevering gaat het niet helemaal goed tussen Jos en Eddie, Jos wil Eddie niet te woord staan, en Jos is uiteindelijk zelfs te lullig om heel even Eddie te woord te staan en enige dingen aan te nemen. Een aflevering waar de mond mij van open viel, en voor velen de ware aard van Jos Verstappen naar boven kwam...

Wie weet hoe dat programma al weer heet, en nog veel beter, weet waar ik die aflevering op internet weer kan bekijken. BNN heeft het er een hele tijd op zn site gestaan, maar omdat ik de titel vergeten ben, kan ik het niet meer vinden.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:07:09 #242
126186 to_the_loo
Don't get mad, get even.
pi_40706042
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef CybPraetorian het volgende:
wat ik zoek ik de naam van een programma dat Eddie Zoey op BNN allerlei bekende nederlanders (??) op ging zoeken, waaronder Jos Verstappen.

Wie weet hoe dat programma al weer heet, en nog veel beter, weet waar ik die aflevering op internet weer kan bekijken. BNN heeft het er een hele tijd op zn site gestaan, maar omdat ik de titel vergeten ben, kan ik het niet meer vinden.
Het programma heet Kamphues maakt vrienden. werd gepresenteerd door Rob Kamphues.
De aflevering staat nog wel in het archief op de site van BNN
pi_40711378
Hoe heet de band waarvan er gister een voorproefje van lowlands werd uitgezonden op nederland 3 of 2 ?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:16:26 #244
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40711579
Waren er een aantal volgens de TV gids. Dacht iig Franz Ferdinand, N.E.R.D., zZz, Kaiser Chiefs en The Magic Numbers
Dommage arachide-fromage
pi_40711992
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:16 schreef Mark het volgende:
Waren er een aantal volgens de TV gids. Dacht iig Franz Ferdinand, N.E.R.D., zZz, Kaiser Chiefs en The Magic Numbers
Nee het was een andere. De laatste geloof ik, zo'n vent met lange zwarte haren. Best rustige nummers.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:42:01 #246
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_40714462
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:13:38 #247
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40715501
Ik herinnerde me ineens een film die ik vorig jaar op tv heb gezien, maar ik kan niet meer op de naam of hoofdrolspeelster komen en ben eigenlijk wel benieuwd

Het gaat over een vrouw waar we twee levens van zien: haar leven in New York als carrierevrouw en haar relaxte leven in Frankrijk. Steeds als ze wakker wordt, wordt ze wakker in het andere leven en ze raakt daardoor helemaal in de war.

Weet iemand waar ik het over heb?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:05:51 #248
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_40720316
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef to_the_loo het volgende:

[..]

Het programma heet Kamphues maakt vrienden. werd gepresenteerd door Rob Kamphues.
De aflevering staat nog wel in het archief op de site van BNN
whoops ! is het vreemd dat ik Kamphues met Zoey verwissel?

maar goed bedankt !
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:35:23 #249
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_40721135
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]
is het vreemd dat ik Kamphues met Zoey verwissel?
nee, doe ik ook altijd

Verder ben ik nog steeds benieuwd naar de titel van de film die ik zoek, zie hierboven. Anyone?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_40721270
edit.

[ Bericht 94% gewijzigd door pberends op 11-08-2006 20:40:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')