space jamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
een hele moeilijke:
een aantal jaren geleden kwam er iets met basketball op tv, het was niet zomaar een basketball potje.. maar iets van acteurs die heel goed konden basketballen tegen één of ander normaal basketball team... dat elftal met acteurs speelde hun tegenstanders helemaal van de mat af d.m.v super gave truukjes e.d. ... het was dus een echte show. Ik dacht dat "credic the entertainer" erbij zat, maar ik kan niks van vinden op imdb.
hopelijk kan iemand mij helpen
dat zeg je nu pasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
het was dus geen film oid, het was gewoon 1 programma and that's it.
Dan nog: er staat nergens iets over tekenfilmquote:
er staat nergens dat het geen tekenfilm isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan nog: er staat nergens iets over tekenfilm
Weet je ook nog rond welk jaar ongeveer?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef Posdnous het volgende:
Die eerste serie is ook 100 procent zeker in Nederland uitgezonden.
Dat niemand dat weet, die bestaan al een eeuwigheid:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
een hele moeilijke:
een aantal jaren geleden kwam er iets met basketball op tv, het was niet zomaar een basketball potje.. maar iets van acteurs die heel goed konden basketballen tegen één of ander normaal basketball team... dat elftal met acteurs speelde hun tegenstanders helemaal van de mat af d.m.v super gave truukjes e.d. ... het was dus een echte show. Ik dacht dat "credic the entertainer" erbij zat, maar ik kan niks van vinden op imdb.
hopelijk kan iemand mij helpen
erg bedankt, maar ik twijfel... er zat ook wat cabaret in het programma dat ik bedoel en dat zie ik bij jouw link niet echt terug komen... cabaret in de trend van hun tegenstander intimideren met leuke grapjes en het publiek bespelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Dat niemand dat weet, die bestaan al een eeuwigheid:
Dat zijn natuurlijk de Harlem Globe Trotters
![]()
The Frightenersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Spaarzegel het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden een Film op TV gezien (SBS6) dat ging over een man die met geesten kon communiceren. Hiervan maakte hij een handeltje en jaagte geesten weg uit rijkelui's huizen. Dit was tevens de opening van de film. Het verhaal ging over die ene man die het om moest nemen tegen een schim die zich in mensen kon verplaatsen om ze vervolgens dood neer te leggen (1 man ging dood in de toiletten van een gebouw). De mensen die dood gingen kon die ene man zien omdat ze een getal op hun hoofd hadden staan. Om de schim te "doden" moest hij in een koelcel kruipen, zichzelf halfdood laten gaan en vervolgens die ene schim te vermoorden. De laatste finale scene speelt zich af in een ziekenhuis (hoe hij vroeger was en het krot dat hij nu is).
1 van de geesten is een negeroide man in een wit pak met een hele dikke sigaar. Die scene speelt zich af in de hemel.
Deze film staat helemaal in mijn geheugen geprent maar ik kom er maar niet op hoe die film heet.
Wie-0-wie zou mij kunnen helpen.
![]()
Lamaar. "The last castle" was hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:48 schreef kree het volgende:
Ik zoek de naam van een film.
Het gaat over een gevangenis. op een gegeven moment komt er een oud officier in de gevangenis (ze proberen ook nog een muur te bouwen.) Die een opstand planned. Aan het eind wordt er een vlag gehesen door iemand en die gene wordt neergeschoten door de inmiddels opgeroepen hulp troepen van de gevangenis.
Help?
Die film heet "Don't Be a Menace" <---en dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef C.est-malheureux het volgende:
Vorige week zag ik een film bij een vriend van me. Ik weet alleen nog dat de titel begon bent 'Don't', en dat die gozert uit scary movie erin mee speelde.. Shorty. Hij had tof haar, met een wietzakje erin hangen
. Wie o wie kan mij helpen? Welke film was dat?
Ja, als het antwoord 3 minuten later gegeven is, is het niet moeilijk meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef Champloo het volgende:
[..]
Die film heet "Don't Be a Menace" <---en dat weet ik zeker![]()
ja, lees jij wat hij na jou antwoord schrijft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, als het antwoord 3 minuten later gegeven is, is het niet moeilijk meer
Ja, om te voorkomen dat je antwoordt op al opgeloste vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:49 schreef Champloo het volgende:
ja, lees jij wat hij na jou antwoord schrijft.
ja, verdomme je hebt gelijk. ik moet beter lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, om te voorkomen dat je antwoordt op al opgeloste vragen
Film niet gezien hoor, maar zoeken op IMDB leverde deze op; zou dat kunnen kloppen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:52 schreef upbeat het volgende:
Ik heb een hele tijd terug eens een film gezien met Matt Mccoy. Die film die ik zoek, weet ik nog maar een scene te beschrijven.. en dat is dat hij met een vrouw op het toilet in het vliegtuig zat.. heftige te zoenen.. en zij probeerde uit alle macht nog de deur op slot te doen terwijl een andere passagier het toilet naderde. Natuurlijk was het toilet net op tijd op slot. Maar weet iemand de titel van die film en/of de naam van de actrice die met Matt Mccoy op het toilet zat?
Is het: Detention: The Siege at Johnson High?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1. Ik zoek een wat oudere film 10/15 jaar geleden gemaakt denk ik. Gaat over een jongen in Amerika die wat mensen in zijn high school gijzeld. Heel verlaten gebouw, speelt zich s'avonds af. Alleen de gangen zijn verlicht. Weet nog wel dat er ook een scene afspeeld in een laborotorium in de school en dat er gerend word door de gang (heel vaag allemaal).
I-Man?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:18 schreef to_the_loo het volgende:
Ik ben op zoek naar een film van ik denk zo'n 20 jaar oud.
Gaat over een gezin waarvan de vader onsterfelijk is.Één van de laatste scenes van de film is dat hij in een busje van een klif afrijdt, maar het wel overleeft. Daarna blijkt zn zoontje het ook te zijn.
Dacht zelf aan iets van invincible man of zo, maar kan op imdb niets vinden.
Doet me nog het meest denken aan Grounded for Life, maar die hebben 2 zonen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef Tha_T het volgende:
Ik zoek een serie, is in Nederland alleen maar uitgezonden op het publieke net op tijden dat echt niemand keek (waarschijnlijk wordt het daarom ook niet meer uitgezonden). Dat is dus al moeilijk. Ik zal maar beginnen met de dingen die ik weet. Ik weet iig dat het een comedyserie is. En dat het gezin uit Vader, moeder, dochter en zoon bestaat. Tijdens afleveringen zag je ook wel de pa van de vader binnenkomen en zijn slome broer.
Die dochter ging naar een katholieke school en daaruit werden dan ook vaak de grappen geput omdat zij zelf nou niet echt het meest katholieke kind is. Die broer van die vader was sloom, dat zei ik al maar vooral doordat hij zo langzaam praatte
.
Ik snap dat het een onsamenhanged geheel is maar dit zijn flarden herrinneringen die boven komen
En toch heb je gelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Doet me nog het meest denken aan Grounded for Life, maar die hebben 2 zonen.
2 zonen en een dochter.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En toch heb je gelijk![]()
[afbeelding]
Van wie is dat meisje dan? Ik heb het volgens mij verkeerd in mijn hoofd
Higher Learning?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
2. Nog een highschool film. Wat over racisme gaat. Er wordt een bijeenkomst gehouden in de aula door één of andere racistische groep. Hele aula afgesloten en niemand kan naar binnen. Allemaal van die kaalkoppies. Dit is volgens mij een wat bekendere film.
Ja, ik vermoed ook dat het Ben Stiller is! Ik heb al op imdb gekeken, maar ik kon niet echt iets vinden...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:22 schreef Mark het volgende:
Dat lijkt me Ben Stiller onderaan, misschien kun je daar verder mee?
Het programma heet Kamphues maakt vrienden. werd gepresenteerd door Rob Kamphues.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef CybPraetorian het volgende:
wat ik zoek ik de naam van een programma dat Eddie Zoey op BNN allerlei bekende nederlanders (??) op ging zoeken, waaronder Jos Verstappen.
Wie weet hoe dat programma al weer heet, en nog veel beter, weet waar ik die aflevering op internet weer kan bekijken. BNN heeft het er een hele tijd op zn site gestaan, maar omdat ik de titel vergeten ben, kan ik het niet meer vinden.
Nee het was een andere. De laatste geloof ik, zo'n vent met lange zwarte haren. Best rustige nummers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:16 schreef Mark het volgende:
Waren er een aantal volgens de TV gids. Dacht iig Franz Ferdinand, N.E.R.D., zZz, Kaiser Chiefs en The Magic Numbers
whoops !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef to_the_loo het volgende:
[..]
Het programma heet Kamphues maakt vrienden. werd gepresenteerd door Rob Kamphues.
De aflevering staat nog wel in het archief op de site van BNN
nee, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:05 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
is het vreemd dat ik Kamphues met Zoey verwissel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |