quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger was er een serie over een stel gasten die op een eiland terechtkwamen waar ook een geheimzinnige figuur was in een rode cape met capuchon. Ik meen dat Help van the Beatles de tune was. iemand?
is mogelijk, Google kan me niet helpen. Weet nog dat ik het altijd met natte haartjes in mijn pyjamaatje op de bank keek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef Mike het volgende:
Heette het niet gewoon Gladiators?
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gladiatorsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is mogelijk, Google kan me niet helpen. Weet nog dat ik het altijd met natte haartjes in mijn pyjamaatje op de bank keek.
Ja ik denk het, maar volgens mij was in Nederland gewoon een Nederlandse rip-off te zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:28 schreef Mike het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Gladiators
Is het dat?
Deze? http://www.imdb.com/title/tt0140888/quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Bullpit het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik jaaaaaaaaaaaren geleden gezien heb, ging over straat schoffie van jaar of 10 ik meen in Brazilie die bevriend raakt met een hoer.
iemand die weet hoe deze film heet en of ik die ook ergens kan downloaden kopen![]()
Weet je misschien of het Brits, Amerikaans of Australisch was?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Zal best kunnen.
Weet iemand al welk programma ik bedoel? Was niet gilligin, crusoe, fantasy island of mysterios island
Say it isn´t so, is datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zoek een titel van een film die als volgend gaat:
Man komt meisje tegen meisje blijkt later zijn zus te zijn en hij moet vluchten omdat hij gepest wordt door de inwoners van het dorpje.
film was amerikaans met volgens mij die gast uit de matrix maar kan bij imdb die film niet ibij zijn lijst vinden.
Er speelt ook zo neger mee die op Jimi Hendrix lijkt
The Heart Is Deceitful Above All Thingsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:00 schreef nafest het volgende:
ik zoek de titel van de volgende film:
http://www.teenidols4you.(...)TI4U_u1147452549.jpg
Mja, die ken ik al en die is het niet. Zeer ziek inderdaaad maar het ging echt over een Duits concentratiekamp. Ik ben de naam van het betreffende kam p even kwijt maar Men behind the Sun heb ik al eens gezien en die bedoel ik helemaal nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Men behind the sun
Die is daar berucht voor, maar het gaat wel over een Japans kamp. Ook een erg zieke film.
Pixotequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Bullpit het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik jaaaaaaaaaaaren geleden gezien heb, ging over straat schoffie van jaar of 10 ik meen in Brazilie die bevriend raakt met een hoer.
iemand die weet hoe deze film heet en of ik die ook ergens kan downloaden kopen![]()
NUIT ET BROUILLARD wellicht van Alain Resnais?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:04 schreef Tha_T het volgende:
Ik zoek de naam van een docufilm over de gestoorde experimenten die uitgevoerd werden in de concentratiekampen ten tijde van de 2e wereldoorlog (Duh).Een vriend van me raadde hem aan omdat hij schijnbaar erg indrukwekkend was. Ik meende dat de naam Nacht und Nebel was maar IMDB gaat hierin niet met me mee. die vriend had me wel de naam gezegd maar ik ben hem kwijt en aangezien ik hem niet zo makkelijk op kan bellen moet ik het even hier vragen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef Malahide het volgende:
[..]
NUIT ET BROUILLARD wellicht van Alain Resnais?
Volgens mij rijdt hij geen afgrond in. In een reclame van Centraal Beheer trekt hij strepen en gooit hij net op tijd het stuur om, denk dat je die bedoeltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef furanku het volgende:
Wie kan mij aan het filmpje van sisi helpen ?
De dreadlock met zijn sisi wagen die dan de afgrond inrijdt.. op de achtergrond mockin bird hill van roots syndicate..
"tra la la la , tri li li di di"
Denis Leary ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef foktastic het volgende:
Gezocht:
Een stand-up comedian waar ik me alleen een korte scene van z'n optreden kan herinneren. Hij vertelde op een gegeven moment over hoe slecht roken al niet is voor de gezondheid en vooral voor minderjarigen en zo gaat het door. Later zegt hij 'Fuck them' en steekt zelf een peukje op. Wie o wie weet z'n naam?
dat kloptquote:
Niks te dankenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:08 schreef foktastic het volgende:
dat is hem, bedankten Andrew wordt niet op tv uitgezonden denk ik, hij is hem dus niet.
Catweazel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek de titel van een Britse serie van eind jaren '70.
Het verhaal ging over een groep kinderen die bij hun tante gaan logeren en dan het bos in vluchtten, omdat ze het daar niks aan vinden.
Eenmaal in het bos, vinden ze daar een grote holle boom en beleven daar in dat bos allemaal avonturen. Ze gaan konijnen vangen en daarvan gaan ze kleding maken. De veldwachter probeert ze steeds te zoeken, maar dat lukt hem niet. Ook gingen die kinderen vaak terug naar het dorpje in de buurt om eten te stelen. Aan het eind van de serie dan houdt een familie een picknick in het bos en dan ontdekt één meisje van familie die kinderen. Ze ontdekken ook dat er een kluizenaar in het bos woont en dat is een eng figuur. De figuren waren een klein joch, groot jochie met donker haar en bril en er was nog een blonde jongen.
Er komt een fluit voor in de begintune van de serie. Dit is het enige wat ik er nog van weet.
Bend It Like Beckhamquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]
In welke film speelt Keira Knightley?
Bend it like Beckham (das dan de film waaruit deze foto komt).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef K33T het volgende:
[afbeelding]
In welke film speelt Keira Knightley?
En onder welke titel verschijnt d'r pr0nfilmpje?
Dank je, ga gelijk 'halen'.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Bend it like Beckham (das dan de film waaruit deze foto komt).
De pr0nfilmpje zou ik niet weten![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Salo.
Al zullen er wel andere films zijn waar dat ook gebeurt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Pink Flamingos en Meet the Feebles gebeurt dat ook. Voor de fans.
Da's een strontvlieg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Meet the Feebles gebeurt dat ook. Voor de fans.
[...]De andere reuzen zijn de vleeslapeter, de bottenkraker, de mensenmepper, de kinderkauwer, de vleeshakker, de schrokschranzer, de meisjesstamper, de bloedbottelaar, en de slagersjongen. [...]quote:Op zondag 18 juni 2006 19:35 schreef steeg het volgende:
ik vraag me af of iemand nog weet hoe de 7 mens etende reuzen heten die in het reuzenland wonen van de grote vriendelijke reus van roal dahl. Ik zoek de nederlandse namen. Ik weet nog
de bottenkraker en de bloedbottelaar
Brendon Chasequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek de titel van een Britse serie van eind jaren '70.
Het verhaal ging over een groep kinderen die bij hun tante gaan logeren en dan het bos in vluchtten, omdat ze het daar niks aan vinden.
Eenmaal in het bos, vinden ze daar een grote holle boom en beleven daar in dat bos allemaal avonturen. Ze gaan konijnen vangen en daarvan gaan ze kleding maken. De veldwachter probeert ze steeds te zoeken, maar dat lukt hem niet. Ook gingen die kinderen vaak terug naar het dorpje in de buurt om eten te stelen. Aan het eind van de serie dan houdt een familie een picknick in het bos en dan ontdekt één meisje van familie die kinderen. Ze ontdekken ook dat er een kluizenaar in het bos woont en dat is een eng figuur. De figuren waren een klein joch, groot jochie met donker haar en bril en er was nog een blonde jongen.
Er komt een fluit voor in de begintune van de serie. Dit is het enige wat ik er nog van weet.
The Edge of Nightquote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zoek naam van liedje in lord of the rings: return of the king dat pipijn of merlin een liedje moet gaan zingen voor de stadshouder van minis thirit ofzo.
dank u![]()
duizend maal dankquote:Op maandag 19 juni 2006 16:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Edge of Night
Gezongen door Pippin (Billy Boyd).
Je kunt het beter (ook) in dit topic vragen:quote:Op maandag 19 juni 2006 17:01 schreef TheChoker het volgende:
Ik zoek de titel van een duits liedje.
Als afsluiting van NOS Studio zomersport worden er de spectaculairste voetbalbeelden van die dag uitgezonden met een duits nummer op de achtergrond. Ik heb het nummer nu al enkele keren gehoord.
Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
De groep heet in ieder geval Wir sind Helden.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:01 schreef TheChoker het volgende:
Ik zoek de titel van een duits liedje.
Als afsluiting van NOS Studio zomersport worden er de spectaculairste voetbalbeelden van die dag uitgezonden met een duits nummer op de achtergrond. Ik heb het nummer nu al enkele keren gehoord.
Weet iemand toevallig welk nummer dat is?
Het is een reclame van Vodafone:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:15 schreef Autoreply het volgende:
Past hier niet helemaal maar toch... ik zoek een filmpje wat veel in de bios als reclame vóór een film zit. Geen idee waar het reclame voor is, vandaar dat ik het post.
Je ziet een eendagsvliegje van alles doen met als achtergrondcommentaar dat je plezier moet maken in de tijd die je hebt. Iemand enig idee waar ik het over heb, of beter nog, waar hij te downen is?
http://www.imdb.com/keywo(...)e-story/gay-bashing/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Louww het volgende:
[..]
Jaaaa!!! Oooh dankje!! Ik zit al zo lang te denken over die naam haha!![]()
Bitches => http://www.bnn.nl/view/5491036/1022/4463418quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een serie van een tijd geleden, ging over 3 van die verwende gooise meisjes. Die moesten dan allemaal baantjes doen i.v.m. een taakstraf. Volgens mij was het op bnn.
dat issum denk ja ! nu ff zoeke waar ik 'm kan huren oid. bedankt !quote:
Boyz n the Hood ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik heel lang geleden ooit eens heb gezien. Ging over een stel "zwarte" mensen in amerika die zo'n gang hadden. Verder heb ik geen idee meer wat er nog meer gebeurde (alles wat ik denk dat gebeurde haal ik volgens mij door elkaar met american history X). Ik heb hem denk ik op de middelbare school gezien, is dus een jaar of 8-10 geleden.
Weet het, aan mijn beschrijving heb je niet echt veel...sorry
The neverending story...?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Dit is een fotofuck, hoe heette de originele film van deze poster?
Menace 2 Society?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik heel lang geleden ooit eens heb gezien. Ging over een stel "zwarte" mensen in amerika die zo'n gang hadden. Verder heb ik geen idee meer wat er nog meer gebeurde (alles wat ik denk dat gebeurde haal ik volgens mij door elkaar met american history X). Ik heb hem denk ik op de middelbare school gezien, is dus een jaar of 8-10 geleden.
De titel van de film is "girls just wanna have fun"quote:Op maandag 26 juni 2006 18:17 schreef fleur22 het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar de titel van een film...Ik heb maar enkele details over deze film.
Ik heb de film gezien eind jaren 80, dus echt een oudje.
Sarah Jessica Parker speelt erin, en Helen Hunt speelde haar vriendin. Ook speelt een jongeman in deze film. Sarah.j.Parker speelt een meisje die dolgraag mee wil doen aan een danswedstrijd. Ze mag dit niet van haar vader.
De soundtrack van de film is Girls just wanna have fun van Cyndi Lauper. Ik weet niet zeker of dit ook mss wel de titel van de film is....
Komt er op neer dat ik deze film NOOIT meer ben tegen gekomen. Nergens.
Wie weet hoe deze film heet..? En..zou die nog ergens verkrijgbaar zijn?
BVD.
Loose Change?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:26 schreef Eastman het volgende:
Ik had een tijdje geleden een DVD gedownload die samengesteld is door een amerikaanse jongen.
Het ging over de gebeurtennissen van 11 september.. dat het allemaal een conspicary van de bush regering was en dergelijken.. Op het laatst liet hij ook zien hoe hij zijn DVD aan het verspreiden was op ground zero.. En hoe hij zijn verhaal aan het verdedigen was...
Ik wou het aan iemand laten zien, maar ik weet de titel niet meer...
The Wave ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef donroyco het volgende:
Heb 2 requests:
De eerste heb ik een aantal jaren geleden gezien op school bij Geschiedenis (waarschijnlijk docu) en ging over een groep scholieren die langzaamaan net zo werden als Hitler, dus eerst geen samenzweringen meer, toen geen ... meer etc. etc. Later werd er uitgelegd aan de leerlingen wat de gevolgen waren en waar mensen toe in staat zijn..
Dank je Markquote:
Met een paar steekwoorden kom ik op IMDB uit op Love Lives On (1985).. helaas weinig info over die film te vinden, maar met het (geweldige) keyword-systeem van imdb kwam ik hier op uit.. try it yourself: http://imdb.com/Sections/Keywords/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:55 schreef ivetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |