Veel stoerderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Onze hond is ongeveer een maandje terug voor het eerst in haar leven bij een trimsalon geweest.
Haar haar was bijna niet meer te borstelen, klitte heel snel en we kregen ook niet alles geplukt.
Hier een voor- en na foto voor het idee![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even héél erg wennenMaar ze is in jaren niet zo zacht geweest! Nu _ een maand later_ is ze nog steeds super zacht en aaibaar. Ze is bijna 15 en we krijgen allemaal reacties dat ze er veel jonger uitziet door haar snoeibeurt. Haar bijnaam 'hairexplosion' is ze wel kwijt hierdoor
![]()
ineens een stuk bruiner ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Onze hond is ongeveer een maandje terug voor het eerst in haar leven bij een trimsalon geweest.
Haar haar was bijna niet meer te borstelen, klitte heel snel en we kregen ook niet alles geplukt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even héél erg wennenMaar ze is in jaren niet zo zacht geweest! Nu _ een maand later_ is ze nog steeds super zacht en aaibaar. Ze is bijna 15 en we krijgen allemaal reacties dat ze er veel jonger uitziet door haar snoeibeurt. Haar bijnaam 'hairexplosion' is ze wel kwijt hierdoor
![]()
Wat is Bento een stoere hondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik kom bijna elke dag bij dit beestjeBento
[afbeelding]
[afbeelding]
Centenbakkiequote:
Wat een heerlijke, lieve poepiesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:54 schreef DuchessX het volgende:
Hier ook nog een foto van mijn poepies, vandaag in de tuin
[afbeelding]
Wat een metamorfosequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ooooh wat een lieverdje ... ik wil er ook wel weer ééntje als ik dat zo ziequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Meaghan het volgende:
Vorig topic
Zo
Inmiddels hebben we Sem sinds woensdag al bij ons! Hij is zo ontzettend lief![]()
En hij is nog zo lekker klein dat ie nog heerlijk met z'n koppie kan liggen ronken in mijn nek
Bodhi vindt het helemaal te gek en loopt zelfs te schuimbekken van opwinding
Die kleine liep al tegen hem op te rijden, dus dat wordt me er een
![]()
Hier wat foto's:
Wat een koppie he..
[afbeelding]
Wat een lieverds... wat voor ras is de laatste?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:38 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding]
Lara, 16 maanden oud.
[afbeelding]
En deze jongen van 14 maanden, wel al 60 kilo....
Lief zo samenquote:
Bonnyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef moon1702 het volgende:
[..]
ooooh wat een lieverdje ... ik wil er ook wel weer ééntje als ik dat zo zie![]()
Hier is mijn Bonny
[afbeelding]
Ahhhhh gos wat een lief bekkiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef moon1702 het volgende:
Kanet, vriendinnetje van Bonny wil ook eens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En Bonny bedankt jullie voor de complimentjes![]()
Perro de Presa Canaria.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat een lieverds... wat voor ras is de laatste?
Vrienden van mij hebben een Presa Dogo Canario, volgens mij is dat hetzelfde toch?quote:
quote:
Wel een supermooie hond!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]
zo dat is dus 'Staf' en dan hebben ze nog eentje dat Steffi heet maar daar heb ik geen foto van, lijkt sprekend op die van Diverse_Reality!
Ik vind het wel hele mooie honden, en heel lief
Ja, ze zijn nogal met de naam aan het knoeien geweest. Dogo Canario, Perro de Presa, Presa Canaria, etc. etc. Geloof dat nu de officiele benaming Perro de Presa Canaria is... mij best.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:32 schreef Noisekick het volgende:
Vrienden van mij hebben een Presa Dogo Canario, volgens mij is dat hetzelfde toch?
Ah dus tochquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:16 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ja, ze zijn nogal met de naam aan het knoeien geweest. Dogo Canario, Perro de Presa, Presa Canaria, etc. etc. Geloof dat nu de officiele benaming Perro de Presa Canaria is... mij best..
Ook een gaaf beest zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]
zo dat is dus 'Staf' en dan hebben ze nog eentje dat Steffi heet maar daar heb ik geen foto van, lijkt sprekend op die van Diverse_Reality!
Ik vind het wel hele mooie honden, en heel lief
Hij is 14 maanden. Flink aan het puberen dus. Ben al een paar kledingstukken kwijt. Nou ja, kwijt. In stukjes vind ik ze terug.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:17 schreef Noisekick het volgende:
Ah dus tochErg kicke beesten zijn het, als ze springen zijn ze net van elastiek
![]()
Leuk hoor, hoe oud is die van jou?
En wat is je andere hond voor ras?
Lieffffffffquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:12 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]
Me and my french friend!
Ah, zo denkendquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Elders al gepost maar hier past mijn hond beter thuis. Zo verkeert hij tussen de honden
Bobquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil ook weer een hond
We hadden een labrador, Bob, die is 13 jaar en 9 maanden geworden
edit:
dit was m dus
[afbeelding]
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Mijn hondje, nu met kapotte poot
Eeuwig speelse beestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad een aparte kleurencombinatie, maar ik vind het wel een heel mooi beestje om te zienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef eer-ik het volgende:
het is een border collie.
Ze zitten ook in die film, babe.
Het schijnt dat ze niet vaak in deze kleurencombinatie voorkomen, meestal zijn ze zwart wit.
Maar ik vind deze kleuren gaaf
Wat een leuk hondjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Eeuwig speelse beestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd aparte kleuren voor een border-collie, leuk beestjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Eeuwig speelse beestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah gos wat een hompiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef AversusZ het volgende:
Foto's van de puppy van mijn nicht die op bezoek kwam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Aha dus Skip is niet de enige border collie op de fok!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef eer-ik het volgende:
het is een border collie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Border_collie
Ook als je op google images zoekt, staan er vrijwel geen bruine tussen.
Ze zitten ook in die film, babe.
Het schijnt dat ze niet vaak in deze kleurencombinatie voorkomen, meestal zijn ze zwart wit.
Maar ik vind deze kleuren gaaf
Leuk zo op de toetsenbordquote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Aha dus Skip is niet de enige border collie op de fok!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zelfs de hond zit op internet! lol
Ahhhhhhhhh Skip is zo leukquote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Dandilion het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nopequote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Dandilion het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Met je mobieltje gemaakt ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef eer-ik het volgende:
het ergste is nog, dat het allemaal telefoonfoto's zijn
Bij ons vertoont ie absoluut geen onderdanig gedrag, hij is juist heel enthousiast, springen, tegen je aan staan etc.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef eer-ik het volgende:
da's wel bizar hoor,
mijn hond doet dat ook wel eens, maar alleen als de schoonmaakster komt, en dan gaat ze er ook bij op d'r rug liggen, beetje onderdanig doen.
Piept die van jullie alleen? of vertoont ie ook echt onderdanig gedrag?
Weet jij wat voor een kruising het isen of het een kruising isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook even mijn grote vriend posten
Zelf hebben we geen honden. Mijn moeder vindt het niet zó zó en ik ben jammer genoeg allergisch (al is daar vast iets aan te doen)
Maar ik kom bijna elke dag bij dit beestjeBento
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat raar dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij ons vertoont ie absoluut geen onderdanig gedrag, hij is juist heel enthousiast, springen, tegen je aan staan etc.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier een foto van mijn hond![]()
[afbeelding]
Weet je al hoe het zit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb hier al eens foto's gepost van onze teckel.
Ik had eigenlijk een vraagje, als wij binnenkomen van buiten was hij altijd al superenthousiast, maar sinds een tijdje piept hij zo hard dat het wel gillen lijkt. Dit houdt een minuut of 2 aan en gaat dan langzaam over.
Ik heb ooit gehoord dat honden niet blijer zijn na 5 minuten of na 5 uur en dat lijkt te kloppen, want het maakt weinig uit. Maar ik heb ook wel eens gelezen dat honden janken omdat ze duidelijk willen maken waar ze zitten als ze alleen zijn, maar in ons geval zijn we er al en is ie daarvoor rustig (getuige de buren en stiekem afluisteren).
Wie herkent dit en heeft een tip?
Nee, helaas.quote:
haha, ze heet Jorisquote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow leuke foto's van BeertjeEn zo lief
![]()
Wat een ongelovelijk leuk beestje!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:31 schreef Johnns het volgende:
hier nog een paar van ons nieuwe beertje
friese stabij x labrador
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo is ze nu:
[afbeelding]
Haha, ik dacht Beertje..Maar Joris is idd een schattig hondjequote:Op maandag 3 juli 2006 11:37 schreef Johnns het volgende:
[..]
haha, ze heet Joris
ja joris voor een teefjemaar ik noem haar altijd beertje omdat ze zo klein en bruin en schattig is
![]()
Liefquote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vanmiddag even op bezoek geweest bij de Pups!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ze hadden en hebben het inderdaad ontiegelijk warm. Ze lagen na 10 minuutjes ook allemaal lekker te slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
LiefWat zou ie warm hebben de pup
. net zo als wij het warm hebben.
Maar wel een leuk hondje![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vanmiddag even op bezoek geweest bij de Pups!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ik heb het hier een beetje uitgelegd, het is namelijk vanalles door mekaarquote:
Wel een leuke, stoere combinatiequote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het hier een beetje uitgelegd, het is namelijk vanalles door mekaar: [PTA SC] 2 Ferrari's op een 1080i HDTV
Gaaf, wat een leuk beessie zegquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Fratz het volgende:
Foto's van mijn nieuwe aanwinst!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ze niet leuk!!![]()
Wat een leuk koppie heeft hijquote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Lllaura het volgende:
Een vriendin van me heeft een jonge rottweiler. Djago heet ie. Dat betekent stoer in het Maleis.
Een paar foto's van Djago in de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Lllaura het volgende:
Een vriendin van me heeft een jonge rottweiler. Djago heet ie. Dat betekent stoer in het Maleis.
Een paar foto's van Djago in de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Net even gaan wandelen met de fotocamera. En met hond natuurlijk.
[afbeelding]
En van gisteren toen ik ben gaan wandelen:
[afbeelding]
Arie is kewlquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Fratz het volgende:
Nog een paar foto's van Arie!!
Kiekeboe!
[afbeelding]
Ik ben best lief.![]()
[afbeelding]
Fotomodelletje![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
Ik mag eindelijk meer doen dan alleen lurken! Zie hier, ons nieuwste familielid:
[afbeelding]
Tis een vrouwtje, een labrador... geen stamboom verder maar dat maakt ons ook niet uit. Ze heeft alleen nog geen naam
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
Ik mag eindelijk meer doen dan alleen lurken! Zie hier, ons nieuwste familielid:
[afbeelding]
Tis een vrouwtje, een labrador... geen stamboom verder maar dat maakt ons ook niet uit. Ze heeft alleen nog geen naam
ze lijkt inderdaad erg op een Airdale, maar het is toch een Fox!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:50 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Arie is kewl![]()
Het is toch een airdale-terriër? (Geen fox-terriër toch?
Ik noem het altijd sponsen, door de vorm van de kop en die krulletjes![]()
![]()
Wat voor karakter hebben ze eigenlijk?
Wat een schatje!! Maar waar mogen we uit kiezen wat namen betreft?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Nou... mijn moeder en ik zijn wel makkelijk, maar mijn stiefvader is erg irritant aan het doen. Eerst móest het per se een Franse naam zijn (hij kwam met dingen alsquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat een schatje!! Maar waar mogen we uit kiezen wat namen betreft?
Toch een leuke hondquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Stom hondje. Ik hem mooi neerzetten, attent gemaakt zodat hij naar mij kijkt, ik maak de camera in gereedheid, maar op het moment dat de lens op hem gericht is gaan de oren naar achter en de blik naar alles behalve mij.
Geen modelhond.
Met een digi schiet je jezelf toch helemaal sufquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Stom hondje. Ik hem mooi neerzetten, attent gemaakt zodat hij naar mij kijkt, ik maak de camera in gereedheid, maar op het moment dat de lens op hem gericht is gaan de oren naar achter en de blik naar alles behalve mij.
Geen modelhond.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Geen modelhond.
Och gossie, wat een mopjequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Wat leuke foto's van Semquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef Meaghan het volgende:
Hier weer wat foto's van Sem. Hij is inmiddels 10,5 kilo schoon aan de haak, dus groeien doet ie
iig goedHij is nog steeds helemaal geweldig
![]()
EenSem
[afbeelding]
EenSem
[afbeelding]
EenSem na de zoveelste mislukte poging om de glijbaan op te komen.
[afbeelding]
Wat een poepie!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:31 schreef Johnns het volgende:
hier nog een paar van ons nieuwe beertje
friese stabij x labrador
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo is ze nu:
[afbeelding]
Leuk hondje heb jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:34 schreef Hapertje het volgende:
Bij het zien van die leuke foto's kan ik niet achterblijven met mijn viervoetige trots!
Tobias met vijf weken
[afbeelding]
Zeven weken oud
[afbeelding]
Zijn eerste avond bij ons!
[afbeelding]
11 weken oud
[afbeelding]
En Tobias anno nu!
[afbeelding]
Geweldig die eerste foto, wat een heerlijk ondeugend smoeltjequote:Op zondag 16 juli 2006 12:16 schreef Dandilion het volgende:
[afbeelding]
Even uitblazen na zo'n warme drukke dag!
[afbeelding]
even Mama kusje geven![]()
Aahhhhhh, die eerste aandoenlijke blikquote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Z'n geef-me-verdorie-wat-blik als hij in de keuken ligt![]()
![]()
[afbeelding]
Nog altijd bezig met het vangen van zijn staart, het is hem nog steeds niet gelukt![]()
![]()
Wat een leuk trio samenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:51 schreef Bigs het volgende:
3 van de hondjes die hier in Spanje bij mijn ouders rondlopen:
[afbeelding]
Een keeshond, een wannabe-herdershond (uit het asiel gehaald) en een cavaliertje. Naast deze 3 lopen er nog een keeshond en een cavaliertje rondAltijd leuk om ze weer te zien hier
* Haaibaaike smelt van de puppie'squote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Gisteren wezen bbqen bij iemand en die hadden 3 hele leuke puppies.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze allemaal al verkocht zijn, ook deze 3![]()
Ook bij deze foto's * smelt *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Asko is een beetje moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer wakker.
[afbeelding]
Awwwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Asko is een beetje moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer wakker.
[afbeelding]
Inderdaad, er zijn mooie en lieve honden.quote:Er komen hier allemaal van die lieve honden voorbij!
Ja, ze is een teckel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef PM-girl het volgende:
Asko, wat ben je een mooie teckel!!(toch?)
Er komen hier allemaal van die lieve honden voorbij!
Och, wat lief.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
Mijn lieve oude omaatje van 16 jaar![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Och, wat lief.![]()
Off-topic, hey nog een Saskia!
Wat liefquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
![]()
[afbeelding]
Leuk zo'n lieve kindervriendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ze is een teckel.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En behoorlijk arrogant en chagrijnig af en toe, maar wel een enorme kindervriend.![]()
Gaaf zo'n leuke hondquote:
Liefquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
![]()
[afbeelding]
Dat neusje ziet er zo zacht uitquote:
Hij misbruikt die blik ook vaakquote:
Dat noemen we altijd zn dropneusje, met als gevolg dat ik honden met n andere kleur neus nu raar vindquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:57 schreef Noisekick het volgende:
Dat neusje ziet er zo zacht uitEn mooie kleuren
![]()
![]()
Ja maar dat witte ziet er zo zacht uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Dat noemen we altijd zn dropneusje, met als gevolg dat ik honden met n andere kleur neus nu raar vind
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Hij misbruikt die blik ook vaakTegenwoordig trappen we er niet meer in.
Asko is 9quote:
Ik blijf het zo mooi vinden; mama met de kleintjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:43 schreef Zwaalie het volgende:
M'n Saar is mama geworden!! Op 11 juli zijn vijf puppies geboren: een meisje en vijf jongens!! Zwaalie is supertrots.
[afbeelding]
Vlak na de geboorte
[afbeelding]
Alweer een week oud....
[afbeelding]
Lekker slapen!!![]()
Ahhhhh leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Zwaalie het volgende:
Saar en pups zijn nu bij de fokker, waar Saar zelf ook geboren is. Maar ze komen over een paar weken ook een weekje logeren bij Zwaalie. Iedereen mag dan lekker komen puppies knuffen!!!![]()
![]()
![]()
Mijn hond weet ook niet echt wat ze moet met deze hitte. Loopt binnen maar te puffen en hijgen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Hoe gaat dat met jullie hondjes in deze hitte?
Even over het hoofd gezien, liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Asko is 9![]()
[afbeelding]
Arras, een afgerichte politiehond, maar hij had kogelangst. Ook een hele lieve hond.![]()
Ah gos, wat een schatje zegquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:30 schreef Suuz_ het volgende:
zwaalie wat een schatjes die pups van jou saartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is mijn schatje Bluf, het is een boxerteefje van nu 9 maanden oud/jong
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat leuke filmpjes van Saar met pupsquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:16 schreef Zwaalie het volgende:
Voor wie het leuk vindt, er staan nu ook filmpjes van Saar met pups op http://www.vimeo.com/user:zwaalie....![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Zwaalie het volgende:
Saar en pups zijn nu bij de fokker, waar Saar zelf ook geboren is. Maar ze komen over een paar weken ook een weekje logeren bij Zwaalie. Iedereen mag dan lekker komen puppies knuffen!!!![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat ze regelmatig bij ons de plaats af loopt en zo horen we altijd waar ze gebleven is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:32 schreef Dandilion het volgende:
Asko houdt van bling bling tjee minee wat een ketting heeft ie/ze om!!!
Dat is omdat Saartje bij ons is "geplaatst". Dat houdt in dat een fokker en de persoon waar de hond woont co-eigenaar zijn, totdat de hond een eerste nestje heeft gehad (in het geval van een vrouwtje). Het krijgen van dat nestje gebeurd meestal bij de fokker thuis. Op deze manier kan een fokker namelijk eern bloedlijn voortzetten, zonder dat hij/zij alle hondjes altijd in huis hoeft te hebben. De fokker is inmiddels een goede vriendin van ons geworden en Saartje komt er vaak, dus het niet zo dat ze opeens in een vreemde omgeving haar nestje moet krijgen ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Waarom bij de fokker en niet gewoon thuis ?
Ook leuk voor 'Saar'![]()
Mijn argentijn zou er tegen moeten kunnen maar die heeft juist het meeste moeite met deze temperaturen, we leggen vaak een natgemaakte droogdoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Hoe gaat dat met jullie hondjes in deze hitte?
Gisteravond hebben we haar helaas moeten laten inslapen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
![]()
[afbeelding]
Hoe moeilijk het ook is om afscheid van je lieve Triks te nemen, denk ik dat ze blij geweest is met zo'n baasje als jij! Ik denk dan ook dat ze met een gerust hart in geslapen is, door alle liefde en aandacht die je haar nog hebt gegeven. Heel veel sterkte de komende tijd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef SaS21 het volgende:
Slaap zacht lieve Triks!Ik zal je nooit vergeten
![]()
Dank je welquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke foto's Rena van je hondÉcht fotogeniek
![]()
Heel veel sterkte Sasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Gisteravond hebben we haar helaas moeten laten inslapen.
In de nacht van woensdag op donderdag ben ik de hele nacht bij haar geweest.
Ze was erg onrustig en moest steeds geel overgeven. Ik ben op de bank gaan liggen en heb haar mandje naast me neergezet zodat ik haar kon aaien.
Het ging al een halfjaar steeds minder met haar. Vorige week maandag waren we nog bij de dierenarts, omdat ze niet meer eette, geel moest overgeven en ontlasting met bloed had.
Met goede en minder goede dagen zijn we deze week doorgekomen.
Maar toen ik die nacht bij haar was en ze zo zwak was dat ze in haar eigen overgeef viel was het voor mij duidelijk. We konden haar niet verder laten lijden.
Een erg moeilijke beslissing, maar ik weet dat ik er alles aan heb gedaan om de laatste tijd bij haar te zijn. Slapeloze nachten heb ik ervoor over gehad. Maar dat alles met heel veel liefde.
Gisteren bij de dierenarts werd er gezegd dat ze hoogstens nog 3 weken had. En dat we haar steeds verder zouden zien aftakelen en lijden. Dit wilden we absoluut niet voor mijn kleintje dus de enige optie voor mij was om haar te laten inslaoen.
Slaap zacht lieve Triks!Ik zal je nooit vergeten
![]()
[afbeelding]
Die oogjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:48 schreef rena het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]Gevaarlijke hond achter de tralies
![]()
![]()
Wij hebben ook zo'n hond gehad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef rena het volgende:
[..]
Dank je welHij heeft inderdaad een zeer goede kop om op foto's te zetten
![]()
Dankjewel.. hij is vanmiddag ingeslapen en wordt deze week in Surhuisterveen (Friesland) gecremeerd. Als het goed is krijgen we daar nog een kaartje van, en ze strooien hem uit in een soort van weide.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:23 schreef Haaibaaike het volgende:
@Razztwizzle : Sterkte alvast..Erg dat je afscheid van hem moet nemen![]()
Veel sterkte! Ik huil nog elke dag om het gemis van mijn kleintje. Het is zo raar, omdat je precies weet wat ze zou gaan doen omdat je haar door en door kent.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dankjewel.. hij is vanmiddag ingeslapen en wordt deze week in Surhuisterveen (Friesland) gecremeerd. Als het goed is krijgen we daar nog een kaartje van, en ze strooien hem uit in een soort van weide.
Het is maar een stom idee, dat dat lieve speelse beestje er nu gewoon niet meer is![]()
Wat een trieste dag gisteren voor julliequote:Op maandag 24 juli 2006 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dankjewel.. hij is vanmiddag ingeslapen en wordt deze week in Surhuisterveen (Friesland) gecremeerd. Als het goed is krijgen we daar nog een kaartje van, en ze strooien hem uit in een soort van weide.
Het is maar een stom idee, dat dat lieve speelse beestje er nu gewoon niet meer is![]()
Dat je hem mist , zal best blijven ! Je hebt voor een moeilijke keuze gestaan..quote:Op maandag 24 juli 2006 22:33 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Veel sterkte! Ik huil nog elke dag om het gemis van mijn kleintje. Het is zo raar, omdat je precies weet wat ze zou gaan doen omdat je haar door en door kent.
En nu staat er niks meer in de deuropening als je thuis komt... Echt heel vreemd, maar ja uiteindelijk moet je voor het beestje kiezen en niet voor jezelf. Ook al is die keuze moeilijk...
Mooi gedicht kimmie261!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef kimmie261 het volgende:
razztwizzle sterkte...
Als twee bruine ogen vragen,
Help mij, want ik voel me niet fijn,
Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde,
Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort,
Dit komt nooit meer goed,
En ze krijgt steeds meer pijn,
Mag je dan omdat je haar niet kan missen,
Egoïstisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed,
En je zonder haar naar huis toe moet,
Met een riem in je hand,
En je hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes,
Elke dag samen was een feest,
En in al die tijd,
Is ze zelf niet een keer,
Egoïstisch geweest.
heel veel sterkte,en je hebt het beste gedaan voor de hond...
Heel veel sterktequote:Op maandag 24 juli 2006 07:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Dit is Cesar. Hij is 12, en lief, en wijs, en gek, en speels, maar vooral ziek.
Vanmiddag gaan m'n ouders hem laten inslapen, z'n hartje wil niet meer en hij is constant naar adem aan het happen. Ik heb gisteren afscheid van hem genomen maar zit telkens te bedenken hoe erg we dit lieve beestje gaan missen.. hij hoorde er zo bij![]()
![]()
Dag lieve Cesar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat kijktie trouwquote:
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:32 schreef saksia het volgende:
nog eentje, gemaakt in een dierenwinkel.
[afbeelding]
Wat lief hé, zo'n hondjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:32 schreef saksia het volgende:
nog eentje, gemaakt in een dierenwinkel.
[afbeelding]
Het is een heel leuk ras, voordat m'n ouders haar kochte had ik er nog nooit van gehoord maar ik verwacht dat ze nog wel populair gaan worden... Slim, speels, heel lief...quote:
haha! Het is niet leuk (doet me denken aan mezelf een tijd geledenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn Blufje had vanmiddag zomaar opeens een super dikke lip
We schrokken ons echt dood en zo flauw als we zijn met dr zaten we meteen in de stress, de lip was super dik en helemaal hard. Hup meteen de DA gebeld en we konden meteen langskomen.
Bluf heeft een spuit gehad in dr bil om de allergische reactie tegen te gaan en de zwelling doen verminderen. Het is nu al bina helemaal weg maar heb wel een érg suffe hond nu aaaaah!
{was trouwens waarschijnlijk een bij ofzo die gestoken heeft, ziet er echt zielig uit zo op die foto}
fototje:
[afbeelding]
Jack is idd een mechelse herder.Ik ben er ook nooit zo'n fan van maar deze hond ken ik al vanaf puppy en weet dat het een schatje is,hij is wel erg druk maar met zo'n soort hond heb je gewoon een strenge baas nodig en die ook echt de baas is want anders gaat ie over je lopen.Voor mij is dit dan ook geen hon dom zelf te hebben maar vind ze wel heel mooi en heel gaaf om bij een ander te zien als ze goed getraind zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:48 schreef sbientje het volgende:
die andere toffe (jack dus) is volgens mij een mechelse herder? Ziet er uit als een evenwichtige hond, ik vind mechelaars altijd een beetje onbetrouwbaar overkomen maar deze ziet er leuk uit!
Ah gos, wat zielig om te zien...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Suuz_ het volgende:
We schrokken ons echt dood en zo flauw als we zijn met dr zaten we meteen in de stress, de lip was super dik en helemaal hard. Hup meteen de DA gebeld en we konden meteen langskomen.
Bluf heeft een spuit gehad in dr bil om de allergische reactie tegen te gaan en de zwelling doen verminderen. Het is nu al bina helemaal weg maar heb wel een érg suffe hond nu aaaaah!
{was trouwens waarschijnlijk een bij ofzo die gestoken heeft, ziet er echt zielig uit zo op die foto}
fototje:
[afbeelding]
aaaah kijk dat pootje dan!!! tis zonde wat een schatjuuuuuh trouwes!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 07:47 schreef Zwaalie het volgende:
Ziet eruit als een heerlijk dagje Suuz!!![]()
![]()
Saar heeft trouwens ook eens last gehad van een allergische reactie na een enting waarbij haar hele hoofd een beetje opzwelde (vergeten foto te nemen). En toen ze klein was is ze een keer door een bij in haar pootje gestoken... maar gelukkig zonder al te erge gevolgen...![]()
[afbeelding]
Bas is een kruising tussen een fox-terrier en een (kleine) hazewindhondquote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef sbientje het volgende:
ahahahahhahaha wat een monster![]()
![]()
wat is bas voor een hond?
Ah wat lief die oogjes met dat mondjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
Hoi,
Ik weet niet zeker waar ik het het beste kan posten, dus doe ik het maar hier:
Het zusje van de hond van mijn schoonouders zoekt nog naar een goed thuis. Het gaat om een ong. 6 maanden oude kruising tussen een Yorkshire en een Maltezer, wat populair wordt aangeduid als een "boomer"
[afbeelding]
De hond van mijn schoonouders.
Als je serieus interesse hebt kun je contact met me opnemen via de mail (zie profiel), dan regel ik contact-info voor je.
Wat een leuke serie, en om dat bekkie moet ik elke keer lachenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:23 schreef Suuz_ het volgende:
aah wat een schattige foto! leuke hond!
ik heb nog een boel foto's van het strand afgelope zondag die plaats ik wel ff
net aangekomen op het strand...ZAND ZAND ZAND gravûh!!!
Huh?!quote:
IK zie ze nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
En nu? ik zie ze wel staan nu?
Wij kunnen ze alleen zien, als we in je Msn-lijst staan volgens mij...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Hier zijn ze dan!![]()
[afbeelding]
Sam de Jack Russel terrorist (11 jaar)
[afbeelding]
Bobbes, kruising Pincher/Chihuahua (ook 11)
[afbeelding]
En mijn superlieve maatje Ludo, kruising Herder/Wolfshond (7 jaar)
Lief he?![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Suuz_ het volgende:
fototje:
[afbeelding]
Mooie hondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:42 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag een superlieve pup (Bordeauxdog?) ontmoet:
[afbeelding]
Ah gos, wat liefquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Fratz het volgende:
Heb gister een nep fatboy hondenkussen gekocht voor Arie! Ze is nog nooit zo stil geweest en het is echt haar plekje!
Pics!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kussen is bij de Praxis gekocht voor 29 euro
![]()
Geweldige honden zijn hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:42 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag een superlieve pup (Bordeauxdog?) ontmoet:
[afbeelding]
Helemaal super!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Fratz het volgende:
Heb gister een nep fatboy hondenkussen gekocht voor Arie! Ze is nog nooit zo stil geweest en het is echt haar plekje!
Pics!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kussen is bij de Praxis gekocht voor 29 euro
![]()
Ziet er heel cool uit met dat zwarte oog, net een piraat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:00 schreef donnahvh het volgende:
mn ouders krijgen binnen nu en 3 weken een hond uit spanje , via de site van animals in need
heb m nog niet in t echt gezien maar ben nu al![]()
http://www.prodean-laline(...)a's/Brigitte485.html
Is de hoes afritsbaar en afwasbaar? Dat zou wle handig zijn. Hmm zo.n kussen past leuk in mijn interieur!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Fratz het volgende:
ja we zaten al een naam te verzinnen wat lijkt op brigitte want zo heet ze nuquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef saksia het volgende:
[..]
Ziet er heel cool uit met dat zwarte oog, net een piraat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |