Veel stoerderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Onze hond is ongeveer een maandje terug voor het eerst in haar leven bij een trimsalon geweest.
Haar haar was bijna niet meer te borstelen, klitte heel snel en we kregen ook niet alles geplukt.
Hier een voor- en na foto voor het idee![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even héél erg wennenMaar ze is in jaren niet zo zacht geweest! Nu _ een maand later_ is ze nog steeds super zacht en aaibaar. Ze is bijna 15 en we krijgen allemaal reacties dat ze er veel jonger uitziet door haar snoeibeurt. Haar bijnaam 'hairexplosion' is ze wel kwijt hierdoor
![]()
ineens een stuk bruiner ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Onze hond is ongeveer een maandje terug voor het eerst in haar leven bij een trimsalon geweest.
Haar haar was bijna niet meer te borstelen, klitte heel snel en we kregen ook niet alles geplukt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even héél erg wennenMaar ze is in jaren niet zo zacht geweest! Nu _ een maand later_ is ze nog steeds super zacht en aaibaar. Ze is bijna 15 en we krijgen allemaal reacties dat ze er veel jonger uitziet door haar snoeibeurt. Haar bijnaam 'hairexplosion' is ze wel kwijt hierdoor
![]()
Wat is Bento een stoere hondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik kom bijna elke dag bij dit beestjeBento
[afbeelding]
[afbeelding]
Centenbakkiequote:
Wat een heerlijke, lieve poepiesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:54 schreef DuchessX het volgende:
Hier ook nog een foto van mijn poepies, vandaag in de tuin
[afbeelding]
Wat een metamorfosequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ooooh wat een lieverdje ... ik wil er ook wel weer ééntje als ik dat zo ziequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Meaghan het volgende:
Vorig topic
Zo
Inmiddels hebben we Sem sinds woensdag al bij ons! Hij is zo ontzettend lief![]()
En hij is nog zo lekker klein dat ie nog heerlijk met z'n koppie kan liggen ronken in mijn nek
Bodhi vindt het helemaal te gek en loopt zelfs te schuimbekken van opwinding
Die kleine liep al tegen hem op te rijden, dus dat wordt me er een
![]()
Hier wat foto's:
Wat een koppie he..
[afbeelding]
Wat een lieverds... wat voor ras is de laatste?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:38 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding]
Lara, 16 maanden oud.
[afbeelding]
En deze jongen van 14 maanden, wel al 60 kilo....
Lief zo samenquote:
Bonnyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef moon1702 het volgende:
[..]
ooooh wat een lieverdje ... ik wil er ook wel weer ééntje als ik dat zo zie![]()
Hier is mijn Bonny
[afbeelding]
Ahhhhh gos wat een lief bekkiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef moon1702 het volgende:
Kanet, vriendinnetje van Bonny wil ook eens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En Bonny bedankt jullie voor de complimentjes![]()
Perro de Presa Canaria.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat een lieverds... wat voor ras is de laatste?
Vrienden van mij hebben een Presa Dogo Canario, volgens mij is dat hetzelfde toch?quote:
quote:
Wel een supermooie hond!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]
zo dat is dus 'Staf' en dan hebben ze nog eentje dat Steffi heet maar daar heb ik geen foto van, lijkt sprekend op die van Diverse_Reality!
Ik vind het wel hele mooie honden, en heel lief
Ja, ze zijn nogal met de naam aan het knoeien geweest. Dogo Canario, Perro de Presa, Presa Canaria, etc. etc. Geloof dat nu de officiele benaming Perro de Presa Canaria is... mij best.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:32 schreef Noisekick het volgende:
Vrienden van mij hebben een Presa Dogo Canario, volgens mij is dat hetzelfde toch?
Ah dus tochquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:16 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ja, ze zijn nogal met de naam aan het knoeien geweest. Dogo Canario, Perro de Presa, Presa Canaria, etc. etc. Geloof dat nu de officiele benaming Perro de Presa Canaria is... mij best..
Ook een gaaf beest zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]
zo dat is dus 'Staf' en dan hebben ze nog eentje dat Steffi heet maar daar heb ik geen foto van, lijkt sprekend op die van Diverse_Reality!
Ik vind het wel hele mooie honden, en heel lief
Hij is 14 maanden. Flink aan het puberen dus. Ben al een paar kledingstukken kwijt. Nou ja, kwijt. In stukjes vind ik ze terug.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:17 schreef Noisekick het volgende:
Ah dus tochErg kicke beesten zijn het, als ze springen zijn ze net van elastiek
![]()
Leuk hoor, hoe oud is die van jou?
En wat is je andere hond voor ras?
Lieffffffffquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:12 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]
Me and my french friend!
Ah, zo denkendquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Elders al gepost maar hier past mijn hond beter thuis. Zo verkeert hij tussen de honden
Bobquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil ook weer een hond
We hadden een labrador, Bob, die is 13 jaar en 9 maanden geworden
edit:
dit was m dus
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |