Je zal het niet geloven maar het zijn best wel "vrouwenhonden."quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef Casey het volgende:
Argentino: Stoere beesten... Ik heb eens een balletje opgegoeid bij mijn vrouw maar die was vrij onverbiddelijk. Zij heeft het niet op op grote dominante hondenTja wat doe je er aan....
Niet hier in dit park waar honden aangelijnd moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef richkes het volgende:
Mag Einstein niet los het water in?
Berner Sennen, ik ben er zo verliefd op. Zodra het kan heb ik er eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Iemand geintreseerd in een foto van een bernersenne?
Is dat een eigen foto?? Hoe oud is die??quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Berner Sennen, ik ben er zo verliefd op. Zodra het kan heb ik er een![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze hond lijkt onwijs veel op onze oude hondquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef P.U.N.T het volgende:
Ook maar even showen met Borr dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n lief beestje. Daar kijk je naar en dat maakt je dag toch weer een stukje beter. Altijd blij om je te zien zo'n beest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat groeit Kenna hard.
Wel een leuke hond, lief koppie staat erop![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:49 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Zo'n lief beestje. Daar kijk je naar en dat maakt je dag toch weer een stukje beter. Altijd blij om je te zien zo'n beest.![]()
Vrolijkerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
Ik móest deze gewoon even met jullie delen.
[afbeelding]
V.
Ook zo''n lieve hondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
V.
Awwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
V.
Sweetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:24 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe foto's gekregen van Sem!! En wat is het monstertje gegroeid in 1 week tijd![]()
Zondag gaat manlief nog even langs om mooie foto's te maken van het hele nest, want in het pinksterweekend mogen de pups alweer mee naar huis![]()
Sem met 5 weken oud
[afbeelding]
Sem met 6 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is Bodhi met 8 weken, onze eerste Bulldog. Wat een verschil..
[afbeelding]
Heb je geen grotere foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef PM-girl het volgende:
Mooi Meaghan!!
[afbeelding]
onze inmiddels niet meer zo kleine pup, tot wanneer zijn ze eigenlijk pup?? (nu is hij 7 maanden)
Nee, een Engelse mét stamboom en via de rasverenigingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sweet![]()
![]()
![]()
![]()
is Bodhi trouwens een Am. Bulldog?
Oh okequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:28 schreef Meaghan het volgende:
Nee, een Engelse mét stamboom en via de rasvereniging![]()
Het is een echte clown en zo gek als een deur zoals alle bullen, maar qua uiterlijk klopt er niet veel aan.
Bodhi lijkt ook niet bepaald op een Engelse Bulldog hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh okeik had m'n bril ff niet op denk ik
Vrienden van me hebben er net een pup bij een Am. bulldog, ff niet goed gekeken denk ik nu
![]()
Wel een onwijs leuk stelletje hebben jullie danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:35 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Bodhi lijkt ook niet bepaald op een Engelse Bulldog hoorHij is een beetje mislukt als je de rasstandaard erop naslaat, vandaar de
in mijn vorige post. We hebben hem bij een stel flutfokkers vandaan en omdat we niet nogmaals die fout gingen maken hebben we dit keer voor een van de betere fokkers, zo niet de beste fokker gekozen
![]()
Jazeker, dat was ook een voorwaarde van de fokker, anders was Sem niet naar ons gegaan. Maar wij hebben voorheen ook altijd shows gelopen met veel plezier en we wilden juist weer een geschikte hond om die hobby weer op te kunnen pakken. Volgende week mag hij dan eindelijk mee naar huisquote:Wel een onwijs leuk stelletje hebben jullie dan Heb je nog plannen om shows te gaan lopen of dat niet?
Het lijkt een uhm, kikker!quote:
Wat gaaf dat je een bull heb joh!quote:
zal morgen even kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je een bull heb joh!Ik heb er ook een...
Ik kan alleen geen foto zien, Imageshack werkt niet op fok.
Misschien kun je hem ergens anders online gooien, ik ben wel onwijs benieuwd![]()
![]()
![]()
Wat een lekker ding blijft het tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:57 schreef hollander172 het volgende:
Eens kijken of PB nog werkt.
Onze "kleine" kleuter maar weer eens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk ze alle 3 kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:02 schreef Casey het volgende:
Zo, wegens aanschaf (of betaalde adoptie, tis maar hoe je het wil zien) van een derde hond, te weten Argos, de Sheltie, een geupdate foto:
[afbeelding]
Ok een beetje brakke foto van mijn mobiel met weinig licht maar het is de enige waar ze alledrie zo vriendelijk wilden zijn even mijn kant op te kijken en stil te liggen, we zullen het er dus maar mee moeten doen.
Groetjes,
C.
Leuke aanwinst ymme, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef ymme het volgende:
Oeh ik kan hier ook weer posten.
Onze nieuwe hond.
Een jack russel van 2 jaar jong.
Voor het verhaal en natuurliijk nog meer foto's kijk hier: Welkom PUK!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier heeft ie z'n lief koppie
[afbeelding]
![]()
Ik vind het als vreemde meer een blik van:" Waag het niet om aan mijn kluif te komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef ymme het volgende:
Oeh ik kan hier ook weer posten.
En hier heeft ie z'n lief koppie
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |