Je zal het niet geloven maar het zijn best wel "vrouwenhonden."quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef Casey het volgende:
Argentino: Stoere beesten... Ik heb eens een balletje opgegoeid bij mijn vrouw maar die was vrij onverbiddelijk. Zij heeft het niet op op grote dominante hondenTja wat doe je er aan....
Niet hier in dit park waar honden aangelijnd moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:58 schreef richkes het volgende:
Mag Einstein niet los het water in?
Berner Sennen, ik ben er zo verliefd op. Zodra het kan heb ik er eenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:23 schreef Backhander het volgende:
Iemand geintreseerd in een foto van een bernersenne?
Is dat een eigen foto?? Hoe oud is die??quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Berner Sennen, ik ben er zo verliefd op. Zodra het kan heb ik er een![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze hond lijkt onwijs veel op onze oude hondquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef P.U.N.T het volgende:
Ook maar even showen met Borr dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n lief beestje. Daar kijk je naar en dat maakt je dag toch weer een stukje beter. Altijd blij om je te zien zo'n beest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat groeit Kenna hard.
Wel een leuke hond, lief koppie staat erop![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:49 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Zo'n lief beestje. Daar kijk je naar en dat maakt je dag toch weer een stukje beter. Altijd blij om je te zien zo'n beest.![]()
Vrolijkerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
Ik móest deze gewoon even met jullie delen.
[afbeelding]
V.
Ook zo''n lieve hondquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
V.
Awwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
V.
Sweetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:24 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe foto's gekregen van Sem!! En wat is het monstertje gegroeid in 1 week tijd![]()
Zondag gaat manlief nog even langs om mooie foto's te maken van het hele nest, want in het pinksterweekend mogen de pups alweer mee naar huis![]()
Sem met 5 weken oud
[afbeelding]
Sem met 6 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is Bodhi met 8 weken, onze eerste Bulldog. Wat een verschil..
[afbeelding]
Heb je geen grotere foto?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:55 schreef PM-girl het volgende:
Mooi Meaghan!!
[afbeelding]
onze inmiddels niet meer zo kleine pup, tot wanneer zijn ze eigenlijk pup?? (nu is hij 7 maanden)
Nee, een Engelse mét stamboom en via de rasverenigingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sweet![]()
![]()
![]()
![]()
is Bodhi trouwens een Am. Bulldog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |