Ik ben zo blij....
Naar het laten inslapen van onze hond in januari, ben ik nog steeds niet gewent aan het geen hond hebben in huis.
Nou hadden vrienden van ons (boeren) voor de kinderen een Jackrussel gekocht 2 jaar geleden. Maar deze Jackrussel kon helemaal niet wennen daar. Ookal was hij daar vanaf pup zijnde.
Daar is het altijd druk met kinderen/volwassenen. 3 labaradors voor de fok, die nogal actief zijn.
En dit alles vond PUK maar nies. Als ik en mijn vriend daar kwamen kwam hij altijd al meteen naar ons toe. Ik denk dat dit komt door de rust die wij met honden hebben. Rustig benaderen etc etc.
Dus nou hebben wij pukkie gisteravond meegenomen, om hem hier lekker te verwennen, mee te wandelen gewoon om hem een goed leven te geven.
Nou is pukkie wel een beetje schrikachtig. Als je hem wilt benaderen dan komt hij naar je toe, oortjes overeind, maar staart tussen de benen. Hij is dus nog een beetje schrikachtig.
Maar dit valt te veranderen toch? Ik heb best veel verstand van honden, natuurlijk anders begin je er niet aan
Vanmiddag even in de stad wat spullentjes voor hem kopen, wij hebben nog wel alle spullen van kovoe onze vorige hond, maar ja dat was een boxer dus alles is een beetje aan de grote kant..
Nou genoeg gepraat FOTO'S
Kijk hij vind mij lief
![]()
Net gedoucht en helemaal tevreden