haha! Het is niet leuk (doet me denken aan mezelf een tijd geledenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn Blufje had vanmiddag zomaar opeens een super dikke lip
We schrokken ons echt dood en zo flauw als we zijn met dr zaten we meteen in de stress, de lip was super dik en helemaal hard. Hup meteen de DA gebeld en we konden meteen langskomen.
Bluf heeft een spuit gehad in dr bil om de allergische reactie tegen te gaan en de zwelling doen verminderen. Het is nu al bina helemaal weg maar heb wel een érg suffe hond nu aaaaah!
{was trouwens waarschijnlijk een bij ofzo die gestoken heeft, ziet er echt zielig uit zo op die foto}
fototje:
[afbeelding]
Jack is idd een mechelse herder.Ik ben er ook nooit zo'n fan van maar deze hond ken ik al vanaf puppy en weet dat het een schatje is,hij is wel erg druk maar met zo'n soort hond heb je gewoon een strenge baas nodig en die ook echt de baas is want anders gaat ie over je lopen.Voor mij is dit dan ook geen hon dom zelf te hebben maar vind ze wel heel mooi en heel gaaf om bij een ander te zien als ze goed getraind zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:48 schreef sbientje het volgende:
die andere toffe (jack dus) is volgens mij een mechelse herder? Ziet er uit als een evenwichtige hond, ik vind mechelaars altijd een beetje onbetrouwbaar overkomen maar deze ziet er leuk uit!
Ah gos, wat zielig om te zien...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Suuz_ het volgende:
We schrokken ons echt dood en zo flauw als we zijn met dr zaten we meteen in de stress, de lip was super dik en helemaal hard. Hup meteen de DA gebeld en we konden meteen langskomen.
Bluf heeft een spuit gehad in dr bil om de allergische reactie tegen te gaan en de zwelling doen verminderen. Het is nu al bina helemaal weg maar heb wel een érg suffe hond nu aaaaah!
{was trouwens waarschijnlijk een bij ofzo die gestoken heeft, ziet er echt zielig uit zo op die foto}
fototje:
[afbeelding]
aaaah kijk dat pootje dan!!! tis zonde wat een schatjuuuuuh trouwes!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 07:47 schreef Zwaalie het volgende:
Ziet eruit als een heerlijk dagje Suuz!!![]()
![]()
Saar heeft trouwens ook eens last gehad van een allergische reactie na een enting waarbij haar hele hoofd een beetje opzwelde (vergeten foto te nemen). En toen ze klein was is ze een keer door een bij in haar pootje gestoken... maar gelukkig zonder al te erge gevolgen...![]()
[afbeelding]
Bas is een kruising tussen een fox-terrier en een (kleine) hazewindhondquote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef sbientje het volgende:
ahahahahhahaha wat een monster![]()
![]()
wat is bas voor een hond?
Ah wat lief die oogjes met dat mondjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:23 schreef RonaldV het volgende:
Hoi,
Ik weet niet zeker waar ik het het beste kan posten, dus doe ik het maar hier:
Het zusje van de hond van mijn schoonouders zoekt nog naar een goed thuis. Het gaat om een ong. 6 maanden oude kruising tussen een Yorkshire en een Maltezer, wat populair wordt aangeduid als een "boomer"
[afbeelding]
De hond van mijn schoonouders.
Als je serieus interesse hebt kun je contact met me opnemen via de mail (zie profiel), dan regel ik contact-info voor je.
Wat een leuke serie, en om dat bekkie moet ik elke keer lachenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:23 schreef Suuz_ het volgende:
aah wat een schattige foto! leuke hond!
ik heb nog een boel foto's van het strand afgelope zondag die plaats ik wel ff
net aangekomen op het strand...ZAND ZAND ZAND gravûh!!!
Huh?!quote:
IK zie ze nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:05 schreef Haviksvrouwe het volgende:
En nu? ik zie ze wel staan nu?
Wij kunnen ze alleen zien, als we in je Msn-lijst staan volgens mij...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Hier zijn ze dan!![]()
[afbeelding]
Sam de Jack Russel terrorist (11 jaar)
[afbeelding]
Bobbes, kruising Pincher/Chihuahua (ook 11)
[afbeelding]
En mijn superlieve maatje Ludo, kruising Herder/Wolfshond (7 jaar)
Lief he?![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Suuz_ het volgende:
fototje:
[afbeelding]
Mooie hondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:42 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag een superlieve pup (Bordeauxdog?) ontmoet:
[afbeelding]
Ah gos, wat liefquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Fratz het volgende:
Heb gister een nep fatboy hondenkussen gekocht voor Arie! Ze is nog nooit zo stil geweest en het is echt haar plekje!
Pics!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kussen is bij de Praxis gekocht voor 29 euro
![]()
Geweldige honden zijn hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:42 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag een superlieve pup (Bordeauxdog?) ontmoet:
[afbeelding]
Helemaal super!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Fratz het volgende:
Heb gister een nep fatboy hondenkussen gekocht voor Arie! Ze is nog nooit zo stil geweest en het is echt haar plekje!
Pics!
[afbeelding]
[afbeelding]
Kussen is bij de Praxis gekocht voor 29 euro
![]()
Ziet er heel cool uit met dat zwarte oog, net een piraat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:00 schreef donnahvh het volgende:
mn ouders krijgen binnen nu en 3 weken een hond uit spanje , via de site van animals in need
heb m nog niet in t echt gezien maar ben nu al![]()
http://www.prodean-laline(...)a's/Brigitte485.html
Is de hoes afritsbaar en afwasbaar? Dat zou wle handig zijn. Hmm zo.n kussen past leuk in mijn interieur!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef Fratz het volgende:
ja we zaten al een naam te verzinnen wat lijkt op brigitte want zo heet ze nuquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:12 schreef saksia het volgende:
[..]
Ziet er heel cool uit met dat zwarte oog, net een piraat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |