Veel stoerderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Onze hond is ongeveer een maandje terug voor het eerst in haar leven bij een trimsalon geweest.
Haar haar was bijna niet meer te borstelen, klitte heel snel en we kregen ook niet alles geplukt.
Hier een voor- en na foto voor het idee![]()
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even héél erg wennenMaar ze is in jaren niet zo zacht geweest! Nu _ een maand later_ is ze nog steeds super zacht en aaibaar. Ze is bijna 15 en we krijgen allemaal reacties dat ze er veel jonger uitziet door haar snoeibeurt. Haar bijnaam 'hairexplosion' is ze wel kwijt hierdoor
![]()
ineens een stuk bruiner ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Onze hond is ongeveer een maandje terug voor het eerst in haar leven bij een trimsalon geweest.
Haar haar was bijna niet meer te borstelen, klitte heel snel en we kregen ook niet alles geplukt.
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel even héél erg wennenMaar ze is in jaren niet zo zacht geweest! Nu _ een maand later_ is ze nog steeds super zacht en aaibaar. Ze is bijna 15 en we krijgen allemaal reacties dat ze er veel jonger uitziet door haar snoeibeurt. Haar bijnaam 'hairexplosion' is ze wel kwijt hierdoor
![]()
Wat is Bento een stoere hondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik kom bijna elke dag bij dit beestjeBento
[afbeelding]
[afbeelding]
Centenbakkiequote:
Wat een heerlijke, lieve poepiesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:54 schreef DuchessX het volgende:
Hier ook nog een foto van mijn poepies, vandaag in de tuin
[afbeelding]
Wat een metamorfosequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:28 schreef meXXmo het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ooooh wat een lieverdje ... ik wil er ook wel weer ééntje als ik dat zo ziequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Meaghan het volgende:
Vorig topic
Zo
Inmiddels hebben we Sem sinds woensdag al bij ons! Hij is zo ontzettend lief![]()
En hij is nog zo lekker klein dat ie nog heerlijk met z'n koppie kan liggen ronken in mijn nek
Bodhi vindt het helemaal te gek en loopt zelfs te schuimbekken van opwinding
Die kleine liep al tegen hem op te rijden, dus dat wordt me er een
![]()
Hier wat foto's:
Wat een koppie he..
[afbeelding]
Wat een lieverds... wat voor ras is de laatste?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:38 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding]
Lara, 16 maanden oud.
[afbeelding]
En deze jongen van 14 maanden, wel al 60 kilo....
Lief zo samenquote:
Bonnyquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef moon1702 het volgende:
[..]
ooooh wat een lieverdje ... ik wil er ook wel weer ééntje als ik dat zo zie![]()
Hier is mijn Bonny
[afbeelding]
Ahhhhh gos wat een lief bekkiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef moon1702 het volgende:
Kanet, vriendinnetje van Bonny wil ook eens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En Bonny bedankt jullie voor de complimentjes![]()
Perro de Presa Canaria.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:04 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat een lieverds... wat voor ras is de laatste?
Vrienden van mij hebben een Presa Dogo Canario, volgens mij is dat hetzelfde toch?quote:
quote:
Wel een supermooie hond!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]
zo dat is dus 'Staf' en dan hebben ze nog eentje dat Steffi heet maar daar heb ik geen foto van, lijkt sprekend op die van Diverse_Reality!
Ik vind het wel hele mooie honden, en heel lief
Ja, ze zijn nogal met de naam aan het knoeien geweest. Dogo Canario, Perro de Presa, Presa Canaria, etc. etc. Geloof dat nu de officiele benaming Perro de Presa Canaria is... mij best.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:32 schreef Noisekick het volgende:
Vrienden van mij hebben een Presa Dogo Canario, volgens mij is dat hetzelfde toch?
Ah dus tochquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:16 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ja, ze zijn nogal met de naam aan het knoeien geweest. Dogo Canario, Perro de Presa, Presa Canaria, etc. etc. Geloof dat nu de officiele benaming Perro de Presa Canaria is... mij best..
Ook een gaaf beest zegquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef moon1702 het volgende:
[afbeelding]
zo dat is dus 'Staf' en dan hebben ze nog eentje dat Steffi heet maar daar heb ik geen foto van, lijkt sprekend op die van Diverse_Reality!
Ik vind het wel hele mooie honden, en heel lief
Hij is 14 maanden. Flink aan het puberen dus. Ben al een paar kledingstukken kwijt. Nou ja, kwijt. In stukjes vind ik ze terug.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:17 schreef Noisekick het volgende:
Ah dus tochErg kicke beesten zijn het, als ze springen zijn ze net van elastiek
![]()
Leuk hoor, hoe oud is die van jou?
En wat is je andere hond voor ras?
Lieffffffffquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:12 schreef Labrador1974 het volgende:
[afbeelding]
Me and my french friend!
Ah, zo denkendquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Elders al gepost maar hier past mijn hond beter thuis. Zo verkeert hij tussen de honden
Bobquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil ook weer een hond
We hadden een labrador, Bob, die is 13 jaar en 9 maanden geworden
edit:
dit was m dus
[afbeelding]
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Mijn hondje, nu met kapotte poot
Eeuwig speelse beestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad een aparte kleurencombinatie, maar ik vind het wel een heel mooi beestje om te zienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef eer-ik het volgende:
het is een border collie.
Ze zitten ook in die film, babe.
Het schijnt dat ze niet vaak in deze kleurencombinatie voorkomen, meestal zijn ze zwart wit.
Maar ik vind deze kleuren gaaf
Wat een leuk hondjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Eeuwig speelse beestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd aparte kleuren voor een border-collie, leuk beestjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:16 schreef eer-ik het volgende:
Eeuwig speelse beestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah gos wat een hompiequote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef AversusZ het volgende:
Foto's van de puppy van mijn nicht die op bezoek kwam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Aha dus Skip is niet de enige border collie op de fok!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef eer-ik het volgende:
het is een border collie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Border_collie
Ook als je op google images zoekt, staan er vrijwel geen bruine tussen.
Ze zitten ook in die film, babe.
Het schijnt dat ze niet vaak in deze kleurencombinatie voorkomen, meestal zijn ze zwart wit.
Maar ik vind deze kleuren gaaf
Leuk zo op de toetsenbordquote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Aha dus Skip is niet de enige border collie op de fok!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zelfs de hond zit op internet! lol
Ahhhhhhhhh Skip is zo leukquote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Dandilion het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nopequote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Dandilion het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Met je mobieltje gemaakt ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef eer-ik het volgende:
het ergste is nog, dat het allemaal telefoonfoto's zijn
Bij ons vertoont ie absoluut geen onderdanig gedrag, hij is juist heel enthousiast, springen, tegen je aan staan etc.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef eer-ik het volgende:
da's wel bizar hoor,
mijn hond doet dat ook wel eens, maar alleen als de schoonmaakster komt, en dan gaat ze er ook bij op d'r rug liggen, beetje onderdanig doen.
Piept die van jullie alleen? of vertoont ie ook echt onderdanig gedrag?
Weet jij wat voor een kruising het isen of het een kruising isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook even mijn grote vriend posten
Zelf hebben we geen honden. Mijn moeder vindt het niet zó zó en ik ben jammer genoeg allergisch (al is daar vast iets aan te doen)
Maar ik kom bijna elke dag bij dit beestjeBento
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat raar dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij ons vertoont ie absoluut geen onderdanig gedrag, hij is juist heel enthousiast, springen, tegen je aan staan etc.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier een foto van mijn hond![]()
[afbeelding]
Weet je al hoe het zit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb hier al eens foto's gepost van onze teckel.
Ik had eigenlijk een vraagje, als wij binnenkomen van buiten was hij altijd al superenthousiast, maar sinds een tijdje piept hij zo hard dat het wel gillen lijkt. Dit houdt een minuut of 2 aan en gaat dan langzaam over.
Ik heb ooit gehoord dat honden niet blijer zijn na 5 minuten of na 5 uur en dat lijkt te kloppen, want het maakt weinig uit. Maar ik heb ook wel eens gelezen dat honden janken omdat ze duidelijk willen maken waar ze zitten als ze alleen zijn, maar in ons geval zijn we er al en is ie daarvoor rustig (getuige de buren en stiekem afluisteren).
Wie herkent dit en heeft een tip?
Nee, helaas.quote:
haha, ze heet Jorisquote:Op maandag 3 juli 2006 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow leuke foto's van BeertjeEn zo lief
![]()
Wat een ongelovelijk leuk beestje!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:31 schreef Johnns het volgende:
hier nog een paar van ons nieuwe beertje
friese stabij x labrador
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo is ze nu:
[afbeelding]
Haha, ik dacht Beertje..Maar Joris is idd een schattig hondjequote:Op maandag 3 juli 2006 11:37 schreef Johnns het volgende:
[..]
haha, ze heet Joris
ja joris voor een teefjemaar ik noem haar altijd beertje omdat ze zo klein en bruin en schattig is
![]()
Liefquote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vanmiddag even op bezoek geweest bij de Pups!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ze hadden en hebben het inderdaad ontiegelijk warm. Ze lagen na 10 minuutjes ook allemaal lekker te slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
LiefWat zou ie warm hebben de pup
. net zo als wij het warm hebben.
Maar wel een leuk hondje![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vanmiddag even op bezoek geweest bij de Pups!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ik heb het hier een beetje uitgelegd, het is namelijk vanalles door mekaarquote:
Wel een leuke, stoere combinatiequote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het hier een beetje uitgelegd, het is namelijk vanalles door mekaar: [PTA SC] 2 Ferrari's op een 1080i HDTV
Gaaf, wat een leuk beessie zegquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Fratz het volgende:
Foto's van mijn nieuwe aanwinst!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ze niet leuk!!![]()
Wat een leuk koppie heeft hijquote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Lllaura het volgende:
Een vriendin van me heeft een jonge rottweiler. Djago heet ie. Dat betekent stoer in het Maleis.
Een paar foto's van Djago in de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Lllaura het volgende:
Een vriendin van me heeft een jonge rottweiler. Djago heet ie. Dat betekent stoer in het Maleis.
Een paar foto's van Djago in de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Net even gaan wandelen met de fotocamera. En met hond natuurlijk.
[afbeelding]
En van gisteren toen ik ben gaan wandelen:
[afbeelding]
Arie is kewlquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Fratz het volgende:
Nog een paar foto's van Arie!!
Kiekeboe!
[afbeelding]
Ik ben best lief.![]()
[afbeelding]
Fotomodelletje![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
Ik mag eindelijk meer doen dan alleen lurken! Zie hier, ons nieuwste familielid:
[afbeelding]
Tis een vrouwtje, een labrador... geen stamboom verder maar dat maakt ons ook niet uit. Ze heeft alleen nog geen naam
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
Ik mag eindelijk meer doen dan alleen lurken! Zie hier, ons nieuwste familielid:
[afbeelding]
Tis een vrouwtje, een labrador... geen stamboom verder maar dat maakt ons ook niet uit. Ze heeft alleen nog geen naam
ze lijkt inderdaad erg op een Airdale, maar het is toch een Fox!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:50 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Arie is kewl![]()
Het is toch een airdale-terriër? (Geen fox-terriër toch?
Ik noem het altijd sponsen, door de vorm van de kop en die krulletjes![]()
![]()
Wat voor karakter hebben ze eigenlijk?
Wat een schatje!! Maar waar mogen we uit kiezen wat namen betreft?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Nou... mijn moeder en ik zijn wel makkelijk, maar mijn stiefvader is erg irritant aan het doen. Eerst móest het per se een Franse naam zijn (hij kwam met dingen alsquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat een schatje!! Maar waar mogen we uit kiezen wat namen betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |