Liefquote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vanmiddag even op bezoek geweest bij de Pups!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].

Ze hadden en hebben het inderdaad ontiegelijk warm. Ze lagen na 10 minuutjes ook allemaal lekker te slapenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
LiefWat zou ie warm hebben de pup
. net zo als wij het warm hebben.
Maar wel een leuk hondje![]()

quote:Op maandag 3 juli 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Vanmiddag even op bezoek geweest bij de Pups!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].

Ik heb het hier een beetje uitgelegd, het is namelijk vanalles door mekaarquote:

Wel een leuke, stoere combinatiequote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het hier een beetje uitgelegd, het is namelijk vanalles door mekaar: [PTA SC] 2 Ferrari's op een 1080i HDTV

Gaaf, wat een leuk beessie zegquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Fratz het volgende:
Foto's van mijn nieuwe aanwinst!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ze niet leuk!!![]()

Wat een leuk koppie heeft hijquote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Lllaura het volgende:
Een vriendin van me heeft een jonge rottweiler. Djago heet ie. Dat betekent stoer in het Maleis.
Een paar foto's van Djago in de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat een schatjequote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef Lllaura het volgende:
Een vriendin van me heeft een jonge rottweiler. Djago heet ie. Dat betekent stoer in het Maleis.
Een paar foto's van Djago in de tuin.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Net even gaan wandelen met de fotocamera. En met hond natuurlijk.
[afbeelding]
En van gisteren toen ik ben gaan wandelen:
[afbeelding]

Arie is kewlquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:48 schreef Fratz het volgende:
Nog een paar foto's van Arie!!
Kiekeboe!
[afbeelding]
Ik ben best lief.![]()
[afbeelding]
Fotomodelletje![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
Ik mag eindelijk meer doen dan alleen lurken! Zie hier, ons nieuwste familielid:
[afbeelding]
Tis een vrouwtje, een labrador... geen stamboom verder maar dat maakt ons ook niet uit. Ze heeft alleen nog geen naam

quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
Ik mag eindelijk meer doen dan alleen lurken! Zie hier, ons nieuwste familielid:
[afbeelding]
Tis een vrouwtje, een labrador... geen stamboom verder maar dat maakt ons ook niet uit. Ze heeft alleen nog geen naam

ze lijkt inderdaad erg op een Airdale, maar het is toch een Fox!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:50 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Arie is kewl![]()
Het is toch een airdale-terriër? (Geen fox-terriër toch?
Ik noem het altijd sponsen, door de vorm van de kop en die krulletjes![]()
![]()
Wat voor karakter hebben ze eigenlijk?

Wat een schatje!! Maar waar mogen we uit kiezen wat namen betreft?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]

Nou... mijn moeder en ik zijn wel makkelijk, maar mijn stiefvader is erg irritant aan het doen. Eerst móest het per se een Franse naam zijn (hij kwam met dingen alsquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat een schatje!! Maar waar mogen we uit kiezen wat namen betreft?

Toch een leuke hondquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Stom hondje. Ik hem mooi neerzetten, attent gemaakt zodat hij naar mij kijkt, ik maak de camera in gereedheid, maar op het moment dat de lens op hem gericht is gaan de oren naar achter en de blik naar alles behalve mij.
Geen modelhond.

Met een digi schiet je jezelf toch helemaal sufquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Stom hondje. Ik hem mooi neerzetten, attent gemaakt zodat hij naar mij kijkt, ik maak de camera in gereedheid, maar op het moment dat de lens op hem gericht is gaan de oren naar achter en de blik naar alles behalve mij.
Geen modelhond.

quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Geen modelhond.

Och gossie, wat een mopjequote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]

Wat leuke foto's van Semquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:23 schreef Meaghan het volgende:
Hier weer wat foto's van Sem. Hij is inmiddels 10,5 kilo schoon aan de haak, dus groeien doet ie
iig goedHij is nog steeds helemaal geweldig
![]()
EenSem
[afbeelding]
EenSem
[afbeelding]
EenSem na de zoveelste mislukte poging om de glijbaan op te komen.
[afbeelding]

Wat een poepie!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:31 schreef Johnns het volgende:
hier nog een paar van ons nieuwe beertje
friese stabij x labrador
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo is ze nu:
[afbeelding]

Leuk hondje heb jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:34 schreef Hapertje het volgende:
Bij het zien van die leuke foto's kan ik niet achterblijven met mijn viervoetige trots!
Tobias met vijf weken
[afbeelding]
Zeven weken oud
[afbeelding]
Zijn eerste avond bij ons!
[afbeelding]
11 weken oud
[afbeelding]
En Tobias anno nu!
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|