Veel sterkte! Ik huil nog elke dag om het gemis van mijn kleintje. Het is zo raar, omdat je precies weet wat ze zou gaan doen omdat je haar door en door kent.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dankjewel.. hij is vanmiddag ingeslapen en wordt deze week in Surhuisterveen (Friesland) gecremeerd. Als het goed is krijgen we daar nog een kaartje van, en ze strooien hem uit in een soort van weide.
Het is maar een stom idee, dat dat lieve speelse beestje er nu gewoon niet meer is![]()
Wat een trieste dag gisteren voor julliequote:Op maandag 24 juli 2006 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dankjewel.. hij is vanmiddag ingeslapen en wordt deze week in Surhuisterveen (Friesland) gecremeerd. Als het goed is krijgen we daar nog een kaartje van, en ze strooien hem uit in een soort van weide.
Het is maar een stom idee, dat dat lieve speelse beestje er nu gewoon niet meer is![]()
Dat je hem mist , zal best blijven ! Je hebt voor een moeilijke keuze gestaan..quote:Op maandag 24 juli 2006 22:33 schreef SaS21 het volgende:
[..]
Veel sterkte! Ik huil nog elke dag om het gemis van mijn kleintje. Het is zo raar, omdat je precies weet wat ze zou gaan doen omdat je haar door en door kent.
En nu staat er niks meer in de deuropening als je thuis komt... Echt heel vreemd, maar ja uiteindelijk moet je voor het beestje kiezen en niet voor jezelf. Ook al is die keuze moeilijk...
Mooi gedicht kimmie261!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:05 schreef kimmie261 het volgende:
razztwizzle sterkte...
Als twee bruine ogen vragen,
Help mij, want ik voel me niet fijn,
Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde,
Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort,
Dit komt nooit meer goed,
En ze krijgt steeds meer pijn,
Mag je dan omdat je haar niet kan missen,
Egoïstisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed,
En je zonder haar naar huis toe moet,
Met een riem in je hand,
En je hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes,
Elke dag samen was een feest,
En in al die tijd,
Is ze zelf niet een keer,
Egoïstisch geweest.
heel veel sterkte,en je hebt het beste gedaan voor de hond...
Heel veel sterktequote:Op maandag 24 juli 2006 07:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Dit is Cesar. Hij is 12, en lief, en wijs, en gek, en speels, maar vooral ziek.
Vanmiddag gaan m'n ouders hem laten inslapen, z'n hartje wil niet meer en hij is constant naar adem aan het happen. Ik heb gisteren afscheid van hem genomen maar zit telkens te bedenken hoe erg we dit lieve beestje gaan missen.. hij hoorde er zo bij![]()
![]()
Dag lieve Cesar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat kijktie trouwquote:
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:32 schreef saksia het volgende:
nog eentje, gemaakt in een dierenwinkel.
[afbeelding]
Wat lief hé, zo'n hondjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:32 schreef saksia het volgende:
nog eentje, gemaakt in een dierenwinkel.
[afbeelding]
Het is een heel leuk ras, voordat m'n ouders haar kochte had ik er nog nooit van gehoord maar ik verwacht dat ze nog wel populair gaan worden... Slim, speels, heel lief...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |