Geweldig die eerste foto, wat een heerlijk ondeugend smoeltjequote:Op zondag 16 juli 2006 12:16 schreef Dandilion het volgende:
[afbeelding]
Even uitblazen na zo'n warme drukke dag!
[afbeelding]
even Mama kusje geven![]()
Aahhhhhh, die eerste aandoenlijke blikquote:Op zondag 16 juli 2006 14:42 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Z'n geef-me-verdorie-wat-blik als hij in de keuken ligt![]()
![]()
[afbeelding]
Nog altijd bezig met het vangen van zijn staart, het is hem nog steeds niet gelukt![]()
![]()
Wat een leuk trio samenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:51 schreef Bigs het volgende:
3 van de hondjes die hier in Spanje bij mijn ouders rondlopen:
[afbeelding]
Een keeshond, een wannabe-herdershond (uit het asiel gehaald) en een cavaliertje. Naast deze 3 lopen er nog een keeshond en een cavaliertje rondAltijd leuk om ze weer te zien hier
* Haaibaaike smelt van de puppie'squote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Gisteren wezen bbqen bij iemand en die hadden 3 hele leuke puppies.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze allemaal al verkocht zijn, ook deze 3![]()
Ook bij deze foto's * smelt *quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Asko is een beetje moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer wakker.
[afbeelding]
Awwwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Asko is een beetje moe.
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer wakker.
[afbeelding]
Inderdaad, er zijn mooie en lieve honden.quote:Er komen hier allemaal van die lieve honden voorbij!
Ja, ze is een teckel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef PM-girl het volgende:
Asko, wat ben je een mooie teckel!!(toch?)
Er komen hier allemaal van die lieve honden voorbij!
Och, wat lief.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
Mijn lieve oude omaatje van 16 jaar![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Och, wat lief.![]()
Off-topic, hey nog een Saskia!
Wat liefquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
![]()
[afbeelding]
Leuk zo'n lieve kindervriendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, ze is een teckel.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En behoorlijk arrogant en chagrijnig af en toe, maar wel een enorme kindervriend.![]()
Gaaf zo'n leuke hondquote:
Liefquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:17 schreef SaS21 het volgende:
![]()
[afbeelding]
Dat neusje ziet er zo zacht uitquote:
Hij misbruikt die blik ook vaakquote:
Dat noemen we altijd zn dropneusje, met als gevolg dat ik honden met n andere kleur neus nu raar vindquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:57 schreef Noisekick het volgende:
Dat neusje ziet er zo zacht uitEn mooie kleuren
![]()
![]()
Ja maar dat witte ziet er zo zacht uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Dat noemen we altijd zn dropneusje, met als gevolg dat ik honden met n andere kleur neus nu raar vind
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Hij misbruikt die blik ook vaakTegenwoordig trappen we er niet meer in.
Asko is 9quote:
Ik blijf het zo mooi vinden; mama met de kleintjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:43 schreef Zwaalie het volgende:
M'n Saar is mama geworden!! Op 11 juli zijn vijf puppies geboren: een meisje en vijf jongens!! Zwaalie is supertrots.
[afbeelding]
Vlak na de geboorte
[afbeelding]
Alweer een week oud....
[afbeelding]
Lekker slapen!!![]()
Ahhhhh leukquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef Zwaalie het volgende:
Saar en pups zijn nu bij de fokker, waar Saar zelf ook geboren is. Maar ze komen over een paar weken ook een weekje logeren bij Zwaalie. Iedereen mag dan lekker komen puppies knuffen!!!![]()
![]()
![]()
Mijn hond weet ook niet echt wat ze moet met deze hitte. Loopt binnen maar te puffen en hijgen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Hoe gaat dat met jullie hondjes in deze hitte?
Even over het hoofd gezien, liefquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Asko is 9![]()
[afbeelding]
Arras, een afgerichte politiehond, maar hij had kogelangst. Ook een hele lieve hond.![]()
Ah gos, wat een schatje zegquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:30 schreef Suuz_ het volgende:
zwaalie wat een schatjes die pups van jou saartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is mijn schatje Bluf, het is een boxerteefje van nu 9 maanden oud/jong
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat leuke filmpjes van Saar met pupsquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:16 schreef Zwaalie het volgende:
Voor wie het leuk vindt, er staan nu ook filmpjes van Saar met pups op http://www.vimeo.com/user:zwaalie....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |