Nee hoor, mijn veren zijn scherp genoeg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef NathaN het volgende:
Moeten we de BVD gaan inzetten om te stoken?![]()
Dat is inderdaad een fikse kutpositie om in te zitten, ja. Misschien moet je je gewoon proberen af te sluiten en laten gaan op de dansvloer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, mijn veren zijn scherp genoeg.
Ik zie alleen op tegen pann aangezien ik wéét dat ik hem wil zien en ik ook weet dat hij míj wil zien ... maar dat zijn vriend er bij zal zijn. En ik weet niet of ik die confrontatie aan wil gaan. Nuchter of bezopen, ik weet niet hoe ik zal reageren.
Zal ik meegaan? Dan pas ik op jequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn veren zijn scherp genoeg.
Ik zie alleen op tegen pann aangezien ik wéét dat ik hem wil zien en ik ook weet dat hij míj wil zien ... maar dat zijn vriend er bij zal zijn. En ik weet niet of ik die confrontatie aan wil gaan. Nuchter of bezopen, ik weet niet hoe ik zal reageren.
Da's ook nog een optie. R vertellen wat er gebeurd isquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Geef z'n vriend een linkje SteveOf weet hij al van e.e.a...?
Instorten moet je niet doen. Dat is hij niet waard. Da's natuurlijk makkelijk gezegd van hieraf, zonder al die gevoelens, maar ik gun het je nou eenmaal om je avond niet te laten verpesten. Misschien moet je hem voor die tijd een ultimatum stellen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie wel. Of ik nu instort of me goed kan gedragen of de eerste de beste jongen pak ik die ik tegenkom, gaan doe ik in ieder geval.
Jij misschien niet, maar er zijn er hier genoeg die het vast voor je willen doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Da's ook nog een optie. R vertellen wat er gebeurd is
Maar zo ben ik niet ....
Of wel?
Ja naja, het zou ook goed voor hemzelf zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's ook nog een optie. R vertellen wat er gebeurd is
Maar zo ben ik niet ....
Of wel?
Aandacht nodig?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef Manias het volgende:
zomg
O nee, vast niet. Die zijn nu samen wat drinken aangezien D naar pinkpop gaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef NathaN het volgende:
Beide "heren" in kwestie...
Jajajajajajajaquote:
We gaan massaal hopen op zeer plaatselijk kutweer voor hem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
O nee, vast niet. Die zijn nu samen wat drinken aangezien D naar pinkpop gaat.
Is dit niet zo'n moment om enorm te gaan zuipen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ik voel me ook ene onwijs domme oprah winfrey ricky lake geit als ik ga zeggen "jamaar zo is hij niet". Al hoor ik 't mezelf wel bijna zeggen
Voor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef creno het volgende:
ben ik nog op tijd ?
Er is niks begonnen dus er valt niks af te breken.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef Manias het volgende:
maar steph hebbie nou afgebroken met m? of (nog) ni
"There is a War in heaven for the Devil that's falling in love"quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
War of the Roses.
Oh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"There is a War in heaven for the Devil that's falling in love"
een tvptjequote:
Aha! Nou, het lijkt me dat dat toentertijd inderdaad ruimschoots op tijd was.quote:
Sweet dreams, gozer!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen ....
Doe eens scannen en online zetten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:30 schreef Cybart het volgende:
*heel ff snel kom opscheppen dat ik hier in de krant sta*
als: NEW DJ BART
![]()
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et ceteraquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et cetera?
![]()
ja en jullie hebben elkaar vast op de oldekotse kermis leren kennenquote:
Ik weet niet waar dat ligt, maar aan de naam te horen kan het nooit in de buurt van de randstad zijn, wij hebben hier niet zulke stomme namenquote:
Ik woon in het zuidwesten schatquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et cetera?
![]()
krant hier in de regioquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
Welke krant is dat?
ja, ach....quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vind je dj cybart niet cooler klinken![]()
Nou en, alles wat niet randstad is, is stom. Wij mensen van de grote stad kijken neer op julliequote:
Wat heb JIJ in die hoek uitgespookt?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en jullie hebben elkaar vast op de oldekotse kermis leren kennenof wat dat die van Miste of haal ik nu die van Meddo erbij
kewl.. Bart wordt bekendquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
krant hier in de regio
oplage van 40.000
Lieve schat, popje, ik woon in de Randstad. Ik woon alleen niet in een grote stad. Ik ben er wel elke dag en wordt elke dag geconfronteerd met hordes allochtonen en bergen met zwerversquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nou en, alles wat niet randstad is, is stom. Wij mensen van de grote stad kijken neer op jullieWij zijn veel stoerder, wij weten hoe het is om met allochtonen te leven
![]()
![]()
zo langzaam aanquote:
laters!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo langzaam aan
en nu wens ik u allen een fijne nachtrust
of je beukt die donderdagnacht gewoon lekker door
mensen MAZZZZZEEEEEEEELLLLLLL
Welke stad vind je het leukst: Adam, Rdam, DH of Utrechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lieve schat, popje, ik woon in de Randstad. Ik woon alleen niet in een grote stad. Ik ben er wel elke dag en wordt elke dag geconfronteerd met hordes allochtonen en bergen met zwervers
Allochtonen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nou en, alles wat niet randstad is, is stom. Wij mensen van de grote stad kijken neer op jullieWij zijn veel stoerder, wij weten hoe het is om met allochtonen te leven
![]()
![]()
Lekker overzichtelijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
bergen met zwervers
ik had een collega die daar weg kwam uut Meddoquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heb JIJ in die hoek uitgespookt?!
Waar jij het over hebt is meer Winterswijk/Eibergen he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had een collega die daar weg kwam uut Meddo
In Miste heeft een poosje Nederlands beroemste koe gewoond
en de vrouw van me stagebegeleider kwam uit Rekken en die vertelde over hoe spannend Oldekotse kermis was en da's allemaal in de Silvolde regio![]()
Om te wonen: Rotterdamquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Welke stad vind je het leukst: Adam, Rdam, DH of Utrecht![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt is meer Winterswijk/Eibergen he?
Dé boekenstad, uiteraard...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik weet dan nog wel het een en ander over Bredevoort
ieuww, alle allochtonen moeten het land uitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Huuuu nee zeg! Bah!
(ja, mijn zus is notabene allochtoon)
Meer over een eigenzinnige meneer uit de gemeenteraad.quote:
Ze is ook 't land uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ieuww, alle allochtonen moeten het land uit![]()
![]()
Wiewiewiewiewie??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meer over een eigenzinnige meneer uit de gemeenteraad.
Althans hij zat toen in de gemeenteraad, en hinderwetvergunningen en dergelijke die golden niet voor hem![]()
een paar tipsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wiewiewiewiewie??Van hoe lang geleden??
Da he'k ok nog woont in Neet en in Hokse Bargequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Da lig beej Old'n kotte of neet, kee'ahl?
Hey won..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:55 schreef wonderer het volgende:
Aw Stephan, vlindertjeWat is dat nou voor eikel die met je hart speelt. Laat hem het niet breken hoor. Sterkte hoor. *stuurt wijsheid en moed over de Atlantische oceaan naar Ehv*
Yep. Het is nu nog een kwestie van de hitte overlevenquote:
Hey wonderer!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Het is nu nog een kwestie van de hitte overleven
Sst, nee, ik doe maar alsofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hey wonderer!
Zit je nou echt daar aan de overkant van die grote plas water?
Thanks....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:55 schreef wonderer het volgende:
Aw Stephan, vlindertjeWat is dat nou voor eikel die met je hart speelt. Laat hem het niet breken hoor. Sterkte hoor. *stuurt wijsheid en moed over de Atlantische oceaan naar Ehv*
Hoe is ie verders?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
Bedankt voor jullie belangstelling trouwens, da's altijd leuk
Dat weet ik niet, maar dan merkt ie er in ieder geval meer van.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:31 schreef DennisMoore het volgende:
Helpt dat?
No thanksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil je *-tje wel even komen oprekken?.
wit of creme of grijs? hangt van het stofniveau afquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:06 schreef Sunjammer het volgende:
De luxaflex is wit.
Zo nietszeggend genoeg?
You don't wanna knowquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:57 schreef Manias het volgende:
[..]
wit of creme of grijs? hangt van het stofniveau af
Fugs Bunny.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Queer tunes?
Looney queers?
That's all faggots?
Je vergat Fairy Melodiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Queer tunes?
Looney queers?
That's all faggots?
Na 9 maanden wordt het toch wel eens tijd om een bank te gaan kopen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
De vraag is: wíl je naar de Trendhopper.
quote:
Broodjes bij de Trendhapper?quote:voor mij een met brie en een met eiersalade ok?
Maar bezorgt jouw Trendhopper aan huis dan????quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Na 9 maanden wordt het toch wel eens tijd om een bank te gaan kopen....
[..].
[..]
Broodjes bij de Trendhapper?.
Daar gá ik toch vanuit... vraag is meer of ze 't ding ook naar boven sjouwen, of alleen op de begane grond achter de deur schuiven...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
Maar bezorgt jouw Trendhopper aan huis dan????
want een bank achterop de fiets, nee dat gaat hier niet
Geen bakkers op die meubelboulevard-achtige dinges, vermoed ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:34 schreef Manias het volgende:
neee broodje bij de bakker bij de trendhopper in de buurt?
Bevroren bruine boterham, bedoel je.quote:
Met dit soort dingen is een auto wel lekker lui ja...quote:doe es je bestje rijdt maar om!
onzin die verschilt per broodjeszaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:47 schreef Manias het volgende:
dat heb je altijd voorhanden TMMweet je best
omfietsen is gezonder..?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bevroren bruine boterham, bedoel je..
[..]
Met dit soort dingen is een auto wel lekker lui ja...
'k Heb een gare gele rammelende stationsfiets..
D'r zit wel een pizzatentje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
Geen bakkers op die meubelboulevard-achtige dinges, vermoed ik.
nou ken ik wel een frietje moeilijk maar broodje moeilijk???quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin die verschilt per broodjeszaak
dan doe mmij maar die met die artisjokhartenquote:
Hij bedoelt zonderlingen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef Manias het volgende:
noorderlingen? die zeggen toch ook gewoon frietje/friet?
Oh, je hebt Manolo gebeld?????quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan doe mmij maar die met die artisjokharten
piza quatro stagzionni
maar dan zonder artisjokharten
Maakt niet uit. Daar zitten toch geen broodjes en pizza's bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:01 schreef Manias het volgende:
ik denk dat dennis straks dit doet..
[afbeelding]
daar heb ik hier eerder discussies over gezien, en om dat voor te zijn dus die aanvullingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef Manias het volgende:
noorderlingen? die zeggen toch ook gewoon frietje/friet?
belgen zeggen toch fritt'n patat'n enz?
dat ligt er aan soms komt zijn jongere broertjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je hebt Manolo gebeld?????
en vliegt die dan zo direct ook weer door het raam naar buiten toe ?
Damn, jij hebt slechte smaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Manias het volgende:
jeeeeej
[afbeelding]
hrm hij lijkt op mn exieuw
Hij heeft wel lol, da's ook belangrijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Manias het volgende:
jeeeeej
[afbeelding]
hrm hij lijkt op mn exieuw
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:01 schreef Manias het volgende:
ik denk dat dennis straks dit doet..
[afbeelding]
Ja, het is gelukkig vooruitgegaan, maar toch!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Manias het volgende:
ey dat was lang geleden jahahaha (maar inderdaad .. schandelijk)
ach jij hebt vast ook wat ugly skeletons in je closetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, het is gelukkig vooruitgegaan, maar toch!
Die blijven dan ook stevig in die kastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:23 schreef Manias het volgende:
ach jij hebt vast ook wat ugly skeletons in je closet
Zoveel is je smaak er dan ook weer niet op vooruit gegaan.quote:
Op de vlucht voor losgeslagen Marsupilami's?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Manias het volgende:
zeg waar is de rest
kent gij de marsupilami?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
*lalala*
Dat heet algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:56 schreef Manias het volgende:
hmmm dat kan
HA BETRAPT je weet wat het voor beest is
Nederland heeft het even te druk met Oranjegekte. Probeert u het later nog een keer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:10 schreef Manias het volgende:
U HOORT HET NEDERLAND hoeba hoeba hop!
Hieroquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Manias het volgende:
zeg waar is de rest
jawel, maar het is nog maar één laag. En nieuwbouw he, dus die muren zuigen als een gekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef Manias het volgende:
marsupilami undercover?
ja creno das nie bestis t wel goeie verf?
Klotespul, maar het werkt wel...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
Voorstrijk.
Alleen als je verdorven reageert...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Stroekie het volgende:
ik ga hier niet op reageren![]()
want dan vinden jullie vast weer dat ik een verdorven geest ben![]()
Hoezo 'dan'?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Stroekie het volgende:
ok nog 1 keer dan.. niet te hard tegen de muur aanleunen!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga hier niet op reageren![]()
En dan ga je Swieberen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst nog een kopjen kofjen, en dan eens gaan douchen ofzo...
Is het Yoko?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:31 schreef Manias het volgende:
ok nog een algemene ontwikkelingstest:
[afbeelding]
Yoko Tsuno. Maar handiger om de naam van het personage dan niet in de bestandsnaam te hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:31 schreef Manias het volgende:
ok nog een algemene ontwikkelingstest:
[afbeelding]
ja dat heb ik ook, dus meteen maar 5 liter verf gekocht. wel leuk die scheidende wand! ik kreeg nog als tip van de verfhandelaar dat als je het eerst wit zou latexen dat de verf dan beter hecht en de kleur egaler wordt. Ik ga vanmiddag ook maar eens weer aan de verfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef creno het volgende:
[..]
jawel, maar het is nog maar één laag. En nieuwbouw he, dus die muren zuigen als een gek
quote:
Ehm... nee.quote:Swieberen
Onze dakloze woont al jaren in het wallengebied en leidt met veel plezier uw groepje erin rondt. Hij vertelt over zijn leven op straat, hoe hij aan eten komt en wie zijn vrienden zijn. U mag alles vragen en u ziet ook het oudste stukje van Amsterdam.
prijs pp. 12 euro, minimumprijs 175 euro.
Had Jamie Braddock er nog bijgenoemd en ik was helemaal trots geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:42 schreef Manias het volgende:
Brian Braddock, broer van elisabeth braddock, aka psylocke, die geswitched is/was met kwannon
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
't Is maar wat je onder 'algemene ontwikkeling' verstaat he?
Brian Braddockquote:
Oud nieuws, Manias was je ruim voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:44 schreef Cairon het volgende:
Brian Braddock
oudere broer: Jamie Braddock
jongere zus: Elisabeth Braddock (in het lichaam tegenwoordig van Kwannon)
Former Ruler of Otherworld. (of is hij het het nog steeds... ik dacht dat Captain UK het in zijn afwezigheid doet...)
Slechts 727.5 MB.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef Manias het volgende:
ik dacht dennis doet een rarretje ofzo maar nee hoor .. usenet...
wtf is datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef Manias het volgende:
[afbeelding]
hoe heet de paarskleurige chick
oh dus die reputatie heb ik nu al opgebouwd?quote:
Damn, nou heb je het verradenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:00 schreef Cairon het volgende:
dat is Exiles, de eerste incarnatie van het realiteitshoppende team van freaks.
Thunderbird - Mimic - Morph - Blink - Nocturne - en de zoon van Magneto en Rogue die als hij iets aanraakte het in metaal veranderde maar boeiend is hij niet want hij was de eerste van die groep die het loodje legde.
en schekt Saartje die dan voor je in??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst nog een kopjen kofjen, en dan eens gaan douchen ofzo...
okay zal dat onthouden voor de volgende keer,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef Manias het volgende:
[..]
ok nog 1 keer dan.. niet te hard tegen de muur aanleunen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nope, al geef ik toe dat ik enige voorkennis heb van het rooster X-Men. Maar Rogue is herkenbaar aan de dubbele haarkleur, Sabretooth aan postuur en tough guy look, Cable is die grote met dat nog grotere geweer (compensatie?), Cannonball heeft dat domme brilletje op zijn hoofd, Iceman is dat vaag gevormde witte figuur en Mystique heeft haar kenmerkende schedeltjes. Je slaat er zelf nog een over, trouwens, ik liet er 2 onbenoemdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:10 schreef Cairon het volgende:
Lady Mastermind
maar je liegt dat je barst, je hebt het opgezocht!
De zoektocht naar een tubetje koelpasta...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, m'n cpu-fan is aan het doodgaan, geloof ik.
Geen zin in pc-knutselen nu..
Hij wordt er in elk geval blinkend wit van...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
Zou dat werken?
Ja, ik wacht op de volgende opgave van Cairon.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef Manias het volgende:
wat een stilte!
ja maar dan niet over Xman hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, ik wacht op de volgende opgave van Cairon.
Ik heb niks te zeggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef Manias het volgende:
wat een stilte!
Ik ben best bereid om mijn mening te geven, alleen waarover is de vraagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je mag hier ook gewoon geheel ongevraagd je mening geven hoordoe ik ook
![]()
Moeten we het dan maar weer over het weer gaan hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om mijn mening te geven, alleen waarover is de vraag.
Ja, het is ondertussen best lekker hier, alleen nog wat fris. Maar zolang het niet regent (en vooral niet op momenten dat ik me buiten moet begeven) dan vind ik het best.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we het dan maar weer over het weer gaan hebben
dat was toch eerder deze week een onderwerp van je klachten![]()
Ja dat weer hebben we hier op Strijp ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is ondertussen best lekker hier, alleen nog wat fris. Maar zolang het niet regent (en vooral niet op momenten dat ik me buiten moet begeven) dan vind ik het best.
Nu nog temperatuur en ik ben helemaal tevreden. Over het weer dan.
Als we dat gaan vertellen, is het niet meer ongevraagd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben best bereid om mijn mening te geven, alleen waarover is de vraag.
Nou, niet helemaal. Je kan hete rgens over hebben (niet eens met mij, persé) en dan kan ik toch ongevraagd mijn mening geven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als we dat gaan vertellen, is het niet meer ongevraagd.
Had dat dan gedaan!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, niet helemaal. Je kan hete rgens over hebben (niet eens met mij, persé) en dan kan ik toch ongevraagd mijn mening geven.
Voorbeeld:
Gesprek tussen Nathan en Cairon over Xmen (serieus enzo). Tha_Erik komt er *opeens* tussendoor met: "Xmen is alleen leuk voor de special effects, vind ik.".
Ja, ik heb de strip ook nooit gelezen, en de tekenfilms mar sporadisch gezien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Had dat dan gedaan!!!
Enne, special effects zien er getekend veel minder indrukwekkend uit.
Neem 'n laptop, zit degelijker in elkaar, véél minder gepruts, en makkelijk uit te breiden met usb dingetjes enz.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, m'n cpu-fan is aan het doodgaan, geloof ik.
Geen zin in pc-knutselen nu..
Yep, kwart over tien. En ik zit al bijna twee uur achter de computerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bij jou nou pas ochtend.
Bevalt het eigenlijk wel allemaal, aan de andere kant van de grote plas?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, kwart over tien. En ik zit al bijna twee uur achter de computer
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bevalt het eigenlijk wel allemaal, aan de andere kant van de grote plas?
Goeie menu tip. Teriyaki, dan, niet de schoonouders...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef wonderer het volgende:
Yep. Vanavond gaan we bij mijn schoonouders etenLekker teriyaki steak van de grill
Mijn schoonouders zijn heel lief hoor. Kan prima met ze door een deur (figuurlijk. Letterlijk wordt wat lastig. Het blijven Amerikanen)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Goeie menu tip. Teriyaki, dan, niet de schoonouders...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn heel lief hoor. Kan prima met ze door een deur (figuurlijk. Letterlijk wordt wat lastig. Het blijven Amerikanen)
Eigenlijk zou dat door een deuropening moeten zijn. Zo'n deur zelf is hard!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
Mijn schoonouders zijn heel lief hoor. Kan prima met ze door een deur (figuurlijk. Letterlijk wordt wat lastig. Het blijven Amerikanen)
Goed punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dat door een deuropening moeten zijn. Zo'n deur zelf is hard!
Alertheid voorkomt blessures!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef wonderer het volgende:
Goed punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |