Voor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef creno het volgende:
ben ik nog op tijd ?
Er is niks begonnen dus er valt niks af te breken.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef Manias het volgende:
maar steph hebbie nou afgebroken met m? of (nog) ni
"There is a War in heaven for the Devil that's falling in love"quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
War of the Roses.
Oh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"There is a War in heaven for the Devil that's falling in love"
een tvptjequote:
Aha! Nou, het lijkt me dat dat toentertijd inderdaad ruimschoots op tijd was.quote:
Sweet dreams, gozer!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen ....
Doe eens scannen en online zetten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:30 schreef Cybart het volgende:
*heel ff snel kom opscheppen dat ik hier in de krant sta*
als: NEW DJ BART
![]()
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et ceteraquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et cetera?
![]()
ja en jullie hebben elkaar vast op de oldekotse kermis leren kennenquote:
Ik weet niet waar dat ligt, maar aan de naam te horen kan het nooit in de buurt van de randstad zijn, wij hebben hier niet zulke stomme namenquote:
Ik woon in het zuidwesten schatquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et cetera?
![]()
krant hier in de regioquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
Welke krant is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |