Nee hoor, mijn veren zijn scherp genoeg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef NathaN het volgende:
Moeten we de BVD gaan inzetten om te stoken?![]()
Dat is inderdaad een fikse kutpositie om in te zitten, ja. Misschien moet je je gewoon proberen af te sluiten en laten gaan op de dansvloer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, mijn veren zijn scherp genoeg.
Ik zie alleen op tegen pann aangezien ik wéét dat ik hem wil zien en ik ook weet dat hij míj wil zien ... maar dat zijn vriend er bij zal zijn. En ik weet niet of ik die confrontatie aan wil gaan. Nuchter of bezopen, ik weet niet hoe ik zal reageren.
Zal ik meegaan? Dan pas ik op jequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn veren zijn scherp genoeg.
Ik zie alleen op tegen pann aangezien ik wéét dat ik hem wil zien en ik ook weet dat hij míj wil zien ... maar dat zijn vriend er bij zal zijn. En ik weet niet of ik die confrontatie aan wil gaan. Nuchter of bezopen, ik weet niet hoe ik zal reageren.
Da's ook nog een optie. R vertellen wat er gebeurd isquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Geef z'n vriend een linkje SteveOf weet hij al van e.e.a...?
Instorten moet je niet doen. Dat is hij niet waard. Da's natuurlijk makkelijk gezegd van hieraf, zonder al die gevoelens, maar ik gun het je nou eenmaal om je avond niet te laten verpesten. Misschien moet je hem voor die tijd een ultimatum stellen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie wel. Of ik nu instort of me goed kan gedragen of de eerste de beste jongen pak ik die ik tegenkom, gaan doe ik in ieder geval.
Jij misschien niet, maar er zijn er hier genoeg die het vast voor je willen doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Da's ook nog een optie. R vertellen wat er gebeurd is
Maar zo ben ik niet ....
Of wel?
Ja naja, het zou ook goed voor hemzelf zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's ook nog een optie. R vertellen wat er gebeurd is
Maar zo ben ik niet ....
Of wel?
Aandacht nodig?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef Manias het volgende:
zomg
O nee, vast niet. Die zijn nu samen wat drinken aangezien D naar pinkpop gaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef NathaN het volgende:
Beide "heren" in kwestie...
Jajajajajajajaquote:
We gaan massaal hopen op zeer plaatselijk kutweer voor hem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef Ang3l het volgende:
O nee, vast niet. Die zijn nu samen wat drinken aangezien D naar pinkpop gaat.
Is dit niet zo'n moment om enorm te gaan zuipen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ik voel me ook ene onwijs domme oprah winfrey ricky lake geit als ik ga zeggen "jamaar zo is hij niet". Al hoor ik 't mezelf wel bijna zeggen
Voor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef creno het volgende:
ben ik nog op tijd ?
Er is niks begonnen dus er valt niks af te breken.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef Manias het volgende:
maar steph hebbie nou afgebroken met m? of (nog) ni
"There is a War in heaven for the Devil that's falling in love"quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
War of the Roses.
Oh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"There is a War in heaven for the Devil that's falling in love"
een tvptjequote:
Aha! Nou, het lijkt me dat dat toentertijd inderdaad ruimschoots op tijd was.quote:
Sweet dreams, gozer!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen ....
Doe eens scannen en online zetten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:30 schreef Cybart het volgende:
*heel ff snel kom opscheppen dat ik hier in de krant sta*
als: NEW DJ BART
![]()
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et ceteraquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et cetera?
![]()
ja en jullie hebben elkaar vast op de oldekotse kermis leren kennenquote:
Ik weet niet waar dat ligt, maar aan de naam te horen kan het nooit in de buurt van de randstad zijn, wij hebben hier niet zulke stomme namenquote:
Ik woon in het zuidwesten schatquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets van het oosten van t land: doe eens gooien, doe eens brengen et cetera?
![]()
krant hier in de regioquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
Welke krant is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |