Tenzij je al een beker hebt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:34 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, zolang je maar niet eerst drinken inschenkt en daarna pas het glas uit de kast pakt.
Gewoon uit de fles en in de mond zoals het een macho betaamd.quote:
Dat is met hete thee niet aan te raden...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon uit de fles en in de mond zoals het een macho betaamd.![]()
Je bidt al 2 jaar om verlossing?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Sunjammer het volgende:
Whaha.
Komt er net een ouderling aan de deur.
"Ik begreep dat u zich wilde laten uitschrijven bij de kerk?"
"Ja dat klopt, dat probeer ik al 2 jaar"
Zie je wel dat die kutopmerking meeviel? Zorgt gewoon voor extra discipline bij hem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die arme schat is het hele studentenhuis ana het poetsen nu omdat ik blijf slapen vannacht![]()
Ik heb hem hier al in geen tijden meer gezien. Maar dat wil niets zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Troel het volgende:
Komt meneer L hier eigenlijk nog wel?
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die arme schat is het hele studentenhuis ana het poetsen nu omdat ik blijf slapen vannacht![]()
Nee joh ik had in de auto heel truttig Radio 1 aan staan, want wat dat is toch het event van de dag die politcidols vaan de VVDquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sweet Dreams Stroekie!Stámpende beats he, en gáánnnn!!
Dat kan je wel stellen jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?
Nou, soms voel ik niet zo vertrouwd aan. Ik snap soms geen reet van mijzelf en wat ik doe/denk/voel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelf
waar wil je het over gaan hebben dan?
fotoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |