Fugs Bunny.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Queer tunes?
Looney queers?
That's all faggots?
Je vergat Fairy Melodiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Queer tunes?
Looney queers?
That's all faggots?
Na 9 maanden wordt het toch wel eens tijd om een bank te gaan kopen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
De vraag is: wíl je naar de Trendhopper.
quote:
Broodjes bij de Trendhapper?quote:voor mij een met brie en een met eiersalade ok?
Maar bezorgt jouw Trendhopper aan huis dan????quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Na 9 maanden wordt het toch wel eens tijd om een bank te gaan kopen....
[..].
[..]
Broodjes bij de Trendhapper?.
Daar gá ik toch vanuit... vraag is meer of ze 't ding ook naar boven sjouwen, of alleen op de begane grond achter de deur schuiven...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
Maar bezorgt jouw Trendhopper aan huis dan????
want een bank achterop de fiets, nee dat gaat hier niet
Geen bakkers op die meubelboulevard-achtige dinges, vermoed ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:34 schreef Manias het volgende:
neee broodje bij de bakker bij de trendhopper in de buurt?
Bevroren bruine boterham, bedoel je.quote:
Met dit soort dingen is een auto wel lekker lui ja...quote:doe es je bestje rijdt maar om!
onzin die verschilt per broodjeszaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:47 schreef Manias het volgende:
dat heb je altijd voorhanden TMMweet je best
omfietsen is gezonder..?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bevroren bruine boterham, bedoel je..
[..]
Met dit soort dingen is een auto wel lekker lui ja...
'k Heb een gare gele rammelende stationsfiets..
D'r zit wel een pizzatentje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef DennisMoore het volgende:
Geen bakkers op die meubelboulevard-achtige dinges, vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |