nou ken ik wel een frietje moeilijk maar broodje moeilijk???quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
onzin die verschilt per broodjeszaak
dan doe mmij maar die met die artisjokhartenquote:
Hij bedoelt zonderlingen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef Manias het volgende:
noorderlingen? die zeggen toch ook gewoon frietje/friet?
Oh, je hebt Manolo gebeld?????quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan doe mmij maar die met die artisjokharten
piza quatro stagzionni
maar dan zonder artisjokharten
Maakt niet uit. Daar zitten toch geen broodjes en pizza's bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:01 schreef Manias het volgende:
ik denk dat dennis straks dit doet..
[afbeelding]
daar heb ik hier eerder discussies over gezien, en om dat voor te zijn dus die aanvullingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef Manias het volgende:
noorderlingen? die zeggen toch ook gewoon frietje/friet?
belgen zeggen toch fritt'n patat'n enz?
dat ligt er aan soms komt zijn jongere broertjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je hebt Manolo gebeld?????
en vliegt die dan zo direct ook weer door het raam naar buiten toe ?
Damn, jij hebt slechte smaakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Manias het volgende:
jeeeeej
[afbeelding]
hrm hij lijkt op mn exieuw
Hij heeft wel lol, da's ook belangrijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Manias het volgende:
jeeeeej
[afbeelding]
hrm hij lijkt op mn exieuw
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:01 schreef Manias het volgende:
ik denk dat dennis straks dit doet..
[afbeelding]
Ja, het is gelukkig vooruitgegaan, maar toch!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Manias het volgende:
ey dat was lang geleden jahahaha (maar inderdaad .. schandelijk)
ach jij hebt vast ook wat ugly skeletons in je closetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, het is gelukkig vooruitgegaan, maar toch!
Die blijven dan ook stevig in die kastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:23 schreef Manias het volgende:
ach jij hebt vast ook wat ugly skeletons in je closet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |