ja, ach....quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vind je dj cybart niet cooler klinken![]()
Nou en, alles wat niet randstad is, is stom. Wij mensen van de grote stad kijken neer op julliequote:
Wat heb JIJ in die hoek uitgespookt?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en jullie hebben elkaar vast op de oldekotse kermis leren kennenof wat dat die van Miste of haal ik nu die van Meddo erbij
kewl.. Bart wordt bekendquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
krant hier in de regio
oplage van 40.000
Lieve schat, popje, ik woon in de Randstad. Ik woon alleen niet in een grote stad. Ik ben er wel elke dag en wordt elke dag geconfronteerd met hordes allochtonen en bergen met zwerversquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nou en, alles wat niet randstad is, is stom. Wij mensen van de grote stad kijken neer op jullieWij zijn veel stoerder, wij weten hoe het is om met allochtonen te leven
![]()
![]()
zo langzaam aanquote:
laters!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo langzaam aan
en nu wens ik u allen een fijne nachtrust
of je beukt die donderdagnacht gewoon lekker door
mensen MAZZZZZEEEEEEEELLLLLLL
Welke stad vind je het leukst: Adam, Rdam, DH of Utrechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lieve schat, popje, ik woon in de Randstad. Ik woon alleen niet in een grote stad. Ik ben er wel elke dag en wordt elke dag geconfronteerd met hordes allochtonen en bergen met zwervers
Allochtonen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nou en, alles wat niet randstad is, is stom. Wij mensen van de grote stad kijken neer op jullieWij zijn veel stoerder, wij weten hoe het is om met allochtonen te leven
![]()
![]()
Lekker overzichtelijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
bergen met zwervers
ik had een collega die daar weg kwam uut Meddoquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heb JIJ in die hoek uitgespookt?!
Waar jij het over hebt is meer Winterswijk/Eibergen he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had een collega die daar weg kwam uut Meddo
In Miste heeft een poosje Nederlands beroemste koe gewoond
en de vrouw van me stagebegeleider kwam uit Rekken en die vertelde over hoe spannend Oldekotse kermis was en da's allemaal in de Silvolde regio![]()
Om te wonen: Rotterdamquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Welke stad vind je het leukst: Adam, Rdam, DH of Utrecht![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt is meer Winterswijk/Eibergen he?
Dé boekenstad, uiteraard...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja
Maar ik weet dan nog wel het een en ander over Bredevoort
ieuww, alle allochtonen moeten het land uitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Huuuu nee zeg! Bah!
(ja, mijn zus is notabene allochtoon)
Meer over een eigenzinnige meneer uit de gemeenteraad.quote:
Ze is ook 't land uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ieuww, alle allochtonen moeten het land uit![]()
![]()
Wiewiewiewiewie??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meer over een eigenzinnige meneer uit de gemeenteraad.
Althans hij zat toen in de gemeenteraad, en hinderwetvergunningen en dergelijke die golden niet voor hem![]()
een paar tipsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wiewiewiewiewie??Van hoe lang geleden??
Da he'k ok nog woont in Neet en in Hokse Bargequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Da lig beej Old'n kotte of neet, kee'ahl?
Hey won..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:55 schreef wonderer het volgende:
Aw Stephan, vlindertjeWat is dat nou voor eikel die met je hart speelt. Laat hem het niet breken hoor. Sterkte hoor. *stuurt wijsheid en moed over de Atlantische oceaan naar Ehv*
Yep. Het is nu nog een kwestie van de hitte overlevenquote:
Hey wonderer!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Het is nu nog een kwestie van de hitte overleven
Sst, nee, ik doe maar alsofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hey wonderer!
Zit je nou echt daar aan de overkant van die grote plas water?
Thanks....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:55 schreef wonderer het volgende:
Aw Stephan, vlindertjeWat is dat nou voor eikel die met je hart speelt. Laat hem het niet breken hoor. Sterkte hoor. *stuurt wijsheid en moed over de Atlantische oceaan naar Ehv*
Hoe is ie verders?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:17 schreef wonderer het volgende:
Bedankt voor jullie belangstelling trouwens, da's altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |