jawel, maar het is nog maar één laag. En nieuwbouw he, dus die muren zuigen als een gekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef Manias het volgende:
marsupilami undercover?
ja creno das nie bestis t wel goeie verf?
Klotespul, maar het werkt wel...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef DennisMoore het volgende:
Voorstrijk.
Alleen als je verdorven reageert...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Stroekie het volgende:
ik ga hier niet op reageren![]()
want dan vinden jullie vast weer dat ik een verdorven geest ben![]()
Hoezo 'dan'?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Stroekie het volgende:
ok nog 1 keer dan.. niet te hard tegen de muur aanleunen!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga hier niet op reageren![]()
En dan ga je Swieberen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst nog een kopjen kofjen, en dan eens gaan douchen ofzo...
Is het Yoko?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:31 schreef Manias het volgende:
ok nog een algemene ontwikkelingstest:
[afbeelding]
Yoko Tsuno. Maar handiger om de naam van het personage dan niet in de bestandsnaam te hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:31 schreef Manias het volgende:
ok nog een algemene ontwikkelingstest:
[afbeelding]
ja dat heb ik ook, dus meteen maar 5 liter verf gekocht. wel leuk die scheidende wand! ik kreeg nog als tip van de verfhandelaar dat als je het eerst wit zou latexen dat de verf dan beter hecht en de kleur egaler wordt. Ik ga vanmiddag ook maar eens weer aan de verfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:24 schreef creno het volgende:
[..]
jawel, maar het is nog maar één laag. En nieuwbouw he, dus die muren zuigen als een gek
quote:
Ehm... nee.quote:Swieberen
Onze dakloze woont al jaren in het wallengebied en leidt met veel plezier uw groepje erin rondt. Hij vertelt over zijn leven op straat, hoe hij aan eten komt en wie zijn vrienden zijn. U mag alles vragen en u ziet ook het oudste stukje van Amsterdam.
prijs pp. 12 euro, minimumprijs 175 euro.
Had Jamie Braddock er nog bijgenoemd en ik was helemaal trots geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:42 schreef Manias het volgende:
Brian Braddock, broer van elisabeth braddock, aka psylocke, die geswitched is/was met kwannon
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
't Is maar wat je onder 'algemene ontwikkeling' verstaat he?
Brian Braddockquote:
Oud nieuws, Manias was je ruim voor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:44 schreef Cairon het volgende:
Brian Braddock
oudere broer: Jamie Braddock
jongere zus: Elisabeth Braddock (in het lichaam tegenwoordig van Kwannon)
Former Ruler of Otherworld. (of is hij het het nog steeds... ik dacht dat Captain UK het in zijn afwezigheid doet...)
Slechts 727.5 MB.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef Manias het volgende:
ik dacht dennis doet een rarretje ofzo maar nee hoor .. usenet...
wtf is datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef Manias het volgende:
[afbeelding]
hoe heet de paarskleurige chick
oh dus die reputatie heb ik nu al opgebouwd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |