Is dat iets Russisch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
het is gewoon een stogast
neeehh dat is iets van een docent.. die legde iets uit waar niemand wat van snapte en toen zei die "het is heel gemokkeluk, het is gewoon een stogast" en de hele klas zo van aha!!! maar wij hadden echt zoiets van wtf is dat nouweerquote:
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neeehh dat is iets van een docent.. die legde iets uit waar niemand wat van snapte en toen zei die "het is heel gemokkeluk, het is gewoon een stogast" en de hele klas zo van aha!!! maar wij hadden echt zoiets van wtf is dat nouweer
heiligschenner de tekenfilm was the bombquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...
Net als de tekenfilm ben je het alweer vergeten als je naar buiten looptDat was bij de 2e film wel compleet anders
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat is echt een woord dat je nooit meer vergeet...
Maargoed, ik weet nu nog steeds niet wat het is:
sto·chast (de ~, ~en)
1 statistische functie die aan alle elementaire gebeurtenissen van een kansmodel een getal verbindt![]()
De tekenfilm was idd erg stoer, maar daar bleef ik ook niet nog een uur over praten als het afgelopen was. Tekenfilm was iig beter dan de 3e filmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
heiligschenner de tekenfilm was the bomb
ik probeer me heel hard te bedenken hoe X2 ook alweer ging..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...
Net als de tekenfilm ben je het alweer vergeten als je naar buiten looptDat was bij de 2e film wel compleet anders
bezorg ik je dan een nachtmerrie door hier heel hard SPSS te roepenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOO
Your place?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in een meeting-achtig ietsKomt zomaar uit de lucht vallen, zeg maar...
i wub spssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bezorg ik je dan een nachtmerrie door hier heel hard SPSS te roepen![]()
![]()
Stochast stochast stochastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben me toegetakeld op de dansschool![]()
![]()
Angel Timberlake
En dan krijg ik van Danny nog zo'n riem met een enorme gesp (schedel) en ik moet nog ff wat meer blinglbing.![]()
fout
dat zal best dat SPSS alles voor je doet, hij deed ook alles voor me, behalve zorgen dat ik een voldoende kreegquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben me toegetakeld op de dansschool![]()
![]()
Angel Timberlake
En dan krijg ik van Danny nog zo'n riem met een enorme gesp (schedel) en ik moet nog ff wat meer blinglbing.![]()
fout
Ja, dé is ok!quote:
dat deed de stochast x t bij mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zal best dat SPSS alles voor je doet, hij deed ook alles voor me, behalve zorgen dat ik een voldoende kreeg![]()
dannehh moet ik deze augustus de mijne eerst herkansenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stochast stochast stochast![]()
WTF statistiek????Dan moet ik dat vast ook leren, ik moet dat vak herkansen
![]()
![]()
![]()
Als iemand zoiets heeft van, ik kan je wel bijles geven dannehhh....
Ach, bij journalistiek wordt gewoon mavo-statistiek gegeven en dan nog snappen al die alpha's er geen hol vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Manias het volgende:
[..]
dannehh moet ik deze augustus de mijne eerst herkansen
nou ja dat was master-statistiek voor ik bachelor-statistiek gehaald had (die wel gehaad DAARNA in januari)
Ok, zonder dialect....quote:
o ja ok zover ben ik al welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, bij journalistiek wordt gewoon mavo-statistiek gegeven en dan nog snappen al die alpha's er geen hol vanenne ik ben heel goed in luisteren naar droge stof en in concentratie.
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zonder dialect....
"Ja, dat is ook!"
Deal! Wanneer?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb me een lap grond joh hiero!!105 m2 ruimte voor een BBQ
![]()
Deze snapte ik nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Manias het volgende:
jij beseft niet wat je met me doet
laat me je eens vertellen hoe je me doet voelen
caz reclame is leuk
heb ik van sjoerd overgenomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed is
roze zondagzaterdag?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in een meeting-achtig ietsKomt zomaar uit de lucht vallen, zeg maar...
Wat klinkt dat enorm smakelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef Jerruh het volgende:
angel! het is saffraan oranje en venkel groen geworden!!!!!
Weet je wie dat ook als stopwoord heeft?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed is
D. ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook als stopwoord heeft?
quote:
Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuisquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
ik zei niet welke bosjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuis
Ze gaat de BVD'ers voor de deur aflossenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
Ze weet niet eens waar ie vandaan komtquote:
1. Dat is voor homo'squote:
Daar zit geen G in mutsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
je bent homo & die verjaardag.. pechquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
Ja maar daarom dus bbqquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
dat lukt me nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh neeHet moet dan een Brabantse rrrr zijn
Wonderer is zwanger....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
en dan maken ze er een RT:4 woensdagavond film vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykit
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vattenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, ff stampende beats opzetten enneehhh....
Fuck dus toch ...quote:
Als je het heeeel spectaculair gaat maken heb je een kansquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar daarom dus bbq
Ja of ik moet mijn verjaardag heeeeelll uitgebreid gaan vieren
Graag de danspasjes in mpeg-format filequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vatten
bovendien heb ik nu nog de franse chansons van Wende Sneijder in mijn hoofd ik vanavond nog in het theater gezien heb, dus dat zou toch wel heiligschennis zijn
beukende beats komen morgenavond wel weer
Spectaculairder dan mijn nieuwe leeftijd kan gewoon niet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Fuck dus toch ...
[..]
Als je het heeeel spectaculair gaat maken heb je een kans
Hebben wij dezelfde geest op dit moment?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef Vlarp het volgende:
ik heb geen zin om te gaan slapen, maar om 6:15 gaat de wekker weer
maar die van mij zijn lang niet zo goed en duidelijk als de danspasjes die jij in Limburg van een andere Fokker hebt gekregenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Graag de danspasjes in mpeg-format file
*adem in*quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef Manias het volgende:
ik ga ook slapen doeiiiiiii
wat een naar hoestje heb jij tochquote:
Ik bel je wel wakker morgenochtend met een onvervalste Waxxer-"Hoooohoooooiiiii goedemórrrrgeeeeeeeeeennnnn!!!!!"quote:
Truste Stroekie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
Ik sluit mij aan bij de mensen die hier nu gaan slapen
Sweet Dreams allemaal![]()
Truste... je zag er goed uit in xmen 3quote:
Sweet Dreams TheaterMaMa!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook naar bed ik ben er uitgeput van
69?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spectaculairder dan mijn nieuwe leeftijd kan gewoon niet...
......hoe vaak ik al niet "Fijne avond!" heb gezegd vandaag...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Jaja, neem je werk mee naar huis, zeggen ze dan....
Nounounounou!!!quote:
Mja kids say the darnest things.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou!!!Davidov!!!
Maargoed. IK IK IK ga ook maar eens slapen ipv het vierde topic achter elkaar volposten...
Slaap lekker!!
en je werkt niet eens in een callcenterquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......hoe vaak ik al niet "Fijne avond!" heb gezegd vandaag...En ik heb een bloedhekel aan het woord fijn-dit, fijne-dat...
Ja en dan.. ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
heey, das wel vlakbij me geboortegrond he![]()
quote:
nu nog een jetlagje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
VIER topics gemist? Hallo... hadden jullie je mond niet even kunnen houden, het was maandag...
Veilig aangekomen, updates in blog. Ik heb een jetlagje
Voor de liefhebbers, er zit een A&F winkel om de hoek.
Nou vooruit. Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu nog een jetlagje?
p.s. zet je een linkje naar je blog in je sig?
truste
quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
VIER topics gemist? Hallo... hadden jullie je mond niet even kunnen houden, het was maandag...
Veilig aangekomen, updates in blog. Ik heb een jetlagje
kill themquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:42 schreef Manias het volgende:
oh neeee ze hebben meerdere vids gemaakt
-edit- url zou handig zijn :p
http://www.youtube.com/watch?v=qcJxv1__tKQ&search=brandon%20anwar
zeg dat nu niet te hard hierquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
Ja vind dat zo nutteloosquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
Daar is het een afdelingsvergadering voor. Vergaderen om het vergaderen.
quote:
druk! alles is druk!!!! en ik zoek constant een manier om rust in mijn hoofd te krijgenquote:
tout va bienquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
druk! alles is druk!!!! en ik zoek constant een manier om rust in mijn hoofd te krijgen. avec toi!?
daar kan je toch ook best veel mee verdienen!?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Manias het volgende:
[..]
tout va bienproefpersonen nonstop
maar is echt heel erg leuk!
uhhh depends.. eerst effe hoogleraar wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar kan je toch ook best veel mee verdienen!?
glaasje verse jus dan maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef TehRockstar het volgende:
Ziek.
en dat pad naar het hoogleraarschap verloopt tot nu toe zoals gewenst ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:29 schreef Manias het volgende:
[..]
uhhh depends.. eerst effe hoogleraar worden
nou ja loop nu stage @ VUmc en gaat gesmeerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat pad naar het hoogleraarschap verloopt tot nu toe zoals gewenst ?
okay ik zal de wetenschapsbijlagen van de zaterdag kranten eens gaan volgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef Manias het volgende:
[..]
nou ja loop nu stage @ VUmc en gaat gesmeerdnog 1 jaar dan afgestudeerd, dan 4 jaar AIO, dan postdoc, en dan omhoog up up up
Jij draagt je onderbroek ook aan de verkeerde kant?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:35 schreef Manias het volgende:
superrrr mennooooo
nah sjoerd vind het niet erg als mn bulge groot isquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij draagt je onderbroek ook aan de verkeerde kant?
maar ik ben dan ook een heel geduldige krantenlezer hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef Manias het volgende:
yeah daar zal mijn promotie ding wel in komen overrr 5 jaar
ahh oke daar heb ik geen geduld voor..quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook een heel geduldige krantenlezer hoor
elk weekend begraaf ik mij met koffie op de bank onder al die weekend bijlages en ben daar weer een paar uurtjes onder de pannen
ik ben zelfs zo erg dat ik er op zaterdag dus 2 krijgquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef Manias het volgende:
[..]
ahh oke daar heb ik geen geduld voor..
lolquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben zelfs zo erg dat ik er op zaterdag dus 2 krijg![]()
erg hè zo'n nieuwsjunk
(hopelijk voor jou: de waarheid.)quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:39 schreef Manias het volgende:
nah sjoerd vind het niet erg als mn bulge groot is
(my god wat zeg ik nu)
Er gaat niks boven het knisperende krantenpapierquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:52 schreef Manias het volgende:
[..]
lolterwijl je alles ook gewoon op internet kn vinden
in de openhaardquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het knisperende krantenpapier![]()
m'n apartement heeft geen ander rookkanaal dan het open raamquote:
owh neej das nie handig hehequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
m'n apartement heeft geen ander rookkanaal dan het open raam
dus voor je het weet staat de brandweer voor de deur
Haal die lepel uit je mond en probeer het nog eens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef Manias het volgende:
zomg no wai!
maar there is no spoon !quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haal die lepel uit je mond en probeer het nog eens?
That's only in your mind...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Manias het volgende:
maar there is no spoon !
nu angel nog een steady relatie en dan zijn de shizzles onder dak?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Manias het volgende:
en ik!
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:18 schreef petre86 het volgende:
welke homo-fokkers hebben trouwens allemaal een relatie?
ryan_r + creno
KP
LuQas
error en dinges
cazman heeft toch ook wat?
SAJ
angel.. naja.. soms
Wiz + moi
best nog wel veel
neuh, die relaties of scorelijstjes staan niet in de notes hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef Manias het volgende:
sneaky moderator powerzzz
Geloof ik bestquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:22 schreef Manias het volgende:
laminaat leggen ook ...
LuQas? Leraren mogen geen liefde kennen!quote:
Of maak er gebruik van om te kunnen denken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Geloof ik bestDat laat ik ook aan anderen over
luqas had toch een opengesprongen glijmiddelbus?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
LuQas? Leraren mogen geen liefde kennen!
KP?!
dus wat je eigelijk wil zeggen... is..quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:38 schreef Jerruh het volgende:
maar ja petre, sommigen houden het geheim, dus straks zijn er meer relaties dan je denkt.
Geen last van?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
anders wordt fok weer es effe heel sloom.....
dadenkikookwel!quote:
Je werd zelf te snel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
anders wordt fok weer es effe heel sloom.....
maarwijpratenaltijdzotegenelkaarhedasbestleukvooralalshetheelerglangwordtenderesterniksmeervansnaptdanis dittochwelbijzonderdathetgewoontevolgenisjaleukhesunnyvindjeooknietheatoejatoch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
dadenkikookwel!
Probeer in de zelfde schrijfstijl als jij te antwoorden
Jahoordaslache!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef Manias het volgende:
[..]
maarwijpratenaltijdzotegenelkaarhedasbestleukvooralalshetheelerglangwordtenderesterniksmeervansnaptdanis dittochwelbijzonderdathetgewoontevolgenisjaleukhesunnyvindjeooknietheatoejatoch?
aaaaaaaaaaaaaahwquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Uhhu, ben man van weinig woorden he
Een kostbaar talent. Wees er zuinig op!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef Manias het volgende:
hmm ik ben zelfs hier geweldig goed in procrastinating
ja, daar kom je ver mee hoor.. zeg ik ook altijd als een proefpersoon talent heeft voor memoryquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een kostbaar talent. Wees er zuinig op!
Stom spel is dat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Manias het volgende:
ja, daar kom je ver mee hoor.. zeg ik ook altijd als een proefpersoon talent heeft voor memory
Owh fuck! Dat was het!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:24 schreef Manias het volgende:
wonderrrrr!
sunny: men flippe een kaartje...?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:24 schreef Manias het volgende:
wonderrrrr!
sunny: men flippe een kaartje...?
warmmquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
Maniasss!
Laptop op blote benen = niet zo fijn...
Hot legs.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
Maniasss!
Laptop op blote benen = niet zo fijn...
Maniassal laughterquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Manias het volgende:
haha
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef Manias het volgende:
hear me roar
Tssskquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:18 schreef petre86 het volgende:
error en dinges
Jemig dat jij daar tussendoor nog tijd voor hadquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
*heeft computer tijd nog steeds op Europa staan*
Hoe is het met iedereen, ik heb net ontbeten en zometeen ga ik wat dingen opmeten want er moet hoognodig meer storage space in de badkamer komen, en een boekenkast!
Voor de fans, ik heb gister een nieuw Arthur-verhaal gepost.
Ik had geen internet, geen huissleutel en Brad was werken. Had niks te doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jemig dat jij daar tussendoor nog tijd voor had
of was het juist ontspannend in deze spannende tijden?
vanwege die keer dat je toen gespijbeld had voor die test?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nablijven is níet leuk. En ook zo lang, ik ben van 14:10 tot 17:00 extra op school geweest.
.
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanwege die keer dat je toen gespijbeld had voor die test?
ook over dat spijbelen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
En volgende week donderdag heb ik een gesprek met een vertrouwenspersoon.
strafwerk gekregen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nablijven is níet leuk. En ook zo lang, ik ben van 14:10 tot 17:00 extra op school geweest.
.
Je moet nablijven voor spijbelen en dan gelijk een gesprek met een vertrouwenspersoon? *proest*quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit egdaan, dat spijbelen, maar ik ga met een vertrouwenspersoon in gesprek omdat het met mijzelf niet helemaal lekker loopt. De situatie hier thuis, en op school en met mezelf is onprettig, en dat gaat me niet goed af.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook over dat spijbelen?
was dat niet de eerste keer
of nemen ze dat erg serieus bij jou
Ja, was het maar grappig, dan kon ik meelachen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je moet nablijven voor spijbelen en dan gelijk een gesprek met een vertrouwenspersoon? *proest*
Sorry.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, was het maar grappig, dan kon ik meelachen.
ow dus het is een gesprek dat je zelf hebt aangevraagdquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, was het maar grappig, dan kon ik meelachen.
Ik zat al langer met het idee om een keer zo'n gesprek aan te vragen, maar om de een of andere reden deed ik het steeds niet. Nu adviseerde de leerlingcoördinator het, en zij zou dan wel even met die vertrouwenspersoon gaan praten, om zo ook voor mij de drempel om op 'm af te stappen te verlagen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow dus het is een gesprek dat je zelf hebt aangevraagd
of zagen zij dit ?
Oh wacht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat al langer met het idee om een keer zo'n gesprek aan te vragen, maar om de een of andere reden deed ik het steeds niet. Nu adviseerde de leerlingcoördinator het, en zij zou dan wel even met die vertrouwenspersoon gaan praten, om zo ook voor mij de drempel om op 'm af te stappen te verlagen.
Maar ik vind zo'n gesprek maar eng.
Huh? Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo... Rain Man is er weer hoor...Nog een maand en dan moet ik ander werk hebben!
![]()
hoezo eet jij niet fatsoenlijk?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh wacht.
Ik heb gesprekken met zo'n medewerker van het GeeGeeDee die er voor zorgt dat ik fatsoenlijk eet.
Is het zoiets?
Wáárom wil je eigenlijk een gesprek met hem/haar?
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelfquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat al langer met het idee om een keer zo'n gesprek aan te vragen, maar om de een of andere reden deed ik het steeds niet. Nu adviseerde de leerlingcoördinator het, en zij zou dan wel even met die vertrouwenspersoon gaan praten, om zo ook voor mij de drempel om op 'm af te stappen te verlagen.
Maar ik vind zo'n gesprek maar eng.
helaas is dat zovaak niet waarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelf
waar wil je het over gaan hebben dan?
Als je het eerste bedoelt: ik kan zo de kantoornummers van collectieve verzekeringen opnoemen en de afdelingsnummers van de zorgsoortenquote:
Kan je d'r niet benoemen tot PA zodat ze gelegitimeerd aanwezig isquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Mam, je moet vanaaf aan een tilburgs balkon gaan hangen
En dan heel hard "Earl Grey!! Earl Grey!!!" roepen zodat ze in A'dam gelijk weten wie de dader is??quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Mam, je moet vanaaf aan een tilburgs balkon gaan hangen
En je kan niet binnen dat bedrijf solliciteren? Of wil je dat niet (ook wel begrijpelijk). Wat ga je nu doen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je het eerste bedoelt: ik kan zo de kantoornummers van collectieve verzekeringen opnoemen en de afdelingsnummers van de zorgsoortenHet tweede is omdat ik op een 2005-afdeling werk die wordt afgebouwd ivm het nieuwe zorgstelsel...
Geen idee, ik ga idd zoeken naar evt interne vacatures en begin gelijk even rond te neuzen... Uitzendwerk is toch werk a la vandaag gebeld, morgen beginnen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je kan niet binnen dat bedrijf solliciteren? Of wil je dat niet (ook wel begrijpelijk). Wat ga je nu doen dan?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan heel hard "Earl Grey!! Earl Grey!!!" roepen zodat ze in A'dam gelijk weten wie de dader is??
Nope, goed he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga idd zoeken naar evt interne vacatures en begin gelijk even rond te neuzen... Uitzendwerk is toch werk a la vandaag gebeld, morgen beginnen...
Zeg maarrreeehhhh je eerste hamburger cq bestelde pizza al gehad??
Sweet Dreams Stroekie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Stroekie het volgende:
Maar lieve mensjes alhier verzameld
ik ga dit kantoorpand verlaten en met de nieuwe avonturen van Arthur in m'n tas op huis aan
tot in het volgende topic![]()
P.S. in de tijd dat ik dan afwezig ben zal Waxxer hier wel een paar Stroek imitaties doen![]()
Chick'n Rice Ohio Minnesota met diet coke & vinegar?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, goed he?Vanavond eten we rijst met kip.
Succes trouwens met (leuk) werk vinden.
Ik "gotta" nog helemaal niks, maar uiteindelijk zal ik wel ergens tegenaan lopen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Chick'n Rice Ohio Minnesota met diet coke & vinegar?Ya gotta work too or what?
invent your own!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
En, hebben jullie nog nagedacht over de aansluitmogelijkheden qua kabels v.... *delete*.
Get on Myspace.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Manias het volgende:
hyves ligt plat! oh noes! what ever am i going to do now!
US gays daarop zijn wel echt rete hot als je vergelijkt met de algemene nederlanderquote:
Have a life?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Manias het volgende:
hyves ligt plat! oh noes! what ever am i going to do now!
Zit je op MySpace al ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef Manias het volgende:
[..]
US gays daarop zijn wel echt rete hot als je vergelijkt met de algemene nederlander![]()
There is no spoon because there is no sugar in this coffee...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef Manias het volgende:
there is no life as there is no spoon
The Spoon is gone? dan wordt je zo wakker uit dem atrixquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:16 schreef Sunjammer het volgende:
Where the hell is my spoon.
En ik heb al zo'n slaaptekort *grrr*quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef Manias het volgende:
[..]
The Spoon is gone? dan wordt je zo wakker uit dem atrix
Overigens de enige DVD-box die ik in Londen gekocht heb, edoch dat terzijde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef Manias het volgende:
The Spoon is gone? dan wordt je zo wakker uit dem atrix
lang leve divx.. errr? divx? ik ? never!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Overigens de enige DVD-box die ik in Londen gekocht heb, edoch dat terzijde.
Staat niet zo mooi in de kastquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:20 schreef Manias het volgende:
lang leve divx.. errr? divx? ik ? never!
Mijn printer kan geen holografische effecten aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |