Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuisquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
ik zei niet welke bosjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuis
Ze gaat de BVD'ers voor de deur aflossenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
Ze weet niet eens waar ie vandaan komtquote:
1. Dat is voor homo'squote:
Daar zit geen G in mutsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
je bent homo & die verjaardag.. pechquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
Ja maar daarom dus bbqquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
dat lukt me nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh neeHet moet dan een Brabantse rrrr zijn
Wonderer is zwanger....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
en dan maken ze er een RT:4 woensdagavond film vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykit
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vattenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, ff stampende beats opzetten enneehhh....
Fuck dus toch ...quote:
Als je het heeeel spectaculair gaat maken heb je een kansquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar daarom dus bbq
Ja of ik moet mijn verjaardag heeeeelll uitgebreid gaan vieren
Graag de danspasjes in mpeg-format filequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vatten
bovendien heb ik nu nog de franse chansons van Wende Sneijder in mijn hoofd ik vanavond nog in het theater gezien heb, dus dat zou toch wel heiligschennis zijn
beukende beats komen morgenavond wel weer
Spectaculairder dan mijn nieuwe leeftijd kan gewoon niet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Fuck dus toch ...
[..]
Als je het heeeel spectaculair gaat maken heb je een kans
Hebben wij dezelfde geest op dit moment?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef Vlarp het volgende:
ik heb geen zin om te gaan slapen, maar om 6:15 gaat de wekker weer
maar die van mij zijn lang niet zo goed en duidelijk als de danspasjes die jij in Limburg van een andere Fokker hebt gekregenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Graag de danspasjes in mpeg-format file
*adem in*quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef Manias het volgende:
ik ga ook slapen doeiiiiiii
wat een naar hoestje heb jij tochquote:
Ik bel je wel wakker morgenochtend met een onvervalste Waxxer-"Hoooohoooooiiiii goedemórrrrgeeeeeeeeeennnnn!!!!!"quote:
Truste Stroekie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
Ik sluit mij aan bij de mensen die hier nu gaan slapen
Sweet Dreams allemaal![]()
Truste... je zag er goed uit in xmen 3quote:
Sweet Dreams TheaterMaMa!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook naar bed ik ben er uitgeput van
69?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spectaculairder dan mijn nieuwe leeftijd kan gewoon niet...
......hoe vaak ik al niet "Fijne avond!" heb gezegd vandaag...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Jaja, neem je werk mee naar huis, zeggen ze dan....
Nounounounou!!!quote:
Mja kids say the darnest things.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou!!!Davidov!!!
Maargoed. IK IK IK ga ook maar eens slapen ipv het vierde topic achter elkaar volposten...
Slaap lekker!!
en je werkt niet eens in een callcenterquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......hoe vaak ik al niet "Fijne avond!" heb gezegd vandaag...En ik heb een bloedhekel aan het woord fijn-dit, fijne-dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |