Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuisquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
ik zei niet welke bosjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuis
Ze gaat de BVD'ers voor de deur aflossenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
Ze weet niet eens waar ie vandaan komtquote:
1. Dat is voor homo'squote:
Daar zit geen G in mutsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
je bent homo & die verjaardag.. pechquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
Ja maar daarom dus bbqquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
dat lukt me nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh neeHet moet dan een Brabantse rrrr zijn
Wonderer is zwanger....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
en dan maken ze er een RT:4 woensdagavond film vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykit
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vattenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, ff stampende beats opzetten enneehhh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |