Is dat iets Russisch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
het is gewoon een stogast
neeehh dat is iets van een docent.. die legde iets uit waar niemand wat van snapte en toen zei die "het is heel gemokkeluk, het is gewoon een stogast" en de hele klas zo van aha!!! maar wij hadden echt zoiets van wtf is dat nouweerquote:
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neeehh dat is iets van een docent.. die legde iets uit waar niemand wat van snapte en toen zei die "het is heel gemokkeluk, het is gewoon een stogast" en de hele klas zo van aha!!! maar wij hadden echt zoiets van wtf is dat nouweer
heiligschenner de tekenfilm was the bombquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...
Net als de tekenfilm ben je het alweer vergeten als je naar buiten looptDat was bij de 2e film wel compleet anders
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat is echt een woord dat je nooit meer vergeet...
Maargoed, ik weet nu nog steeds niet wat het is:
sto·chast (de ~, ~en)
1 statistische functie die aan alle elementaire gebeurtenissen van een kansmodel een getal verbindt![]()
De tekenfilm was idd erg stoer, maar daar bleef ik ook niet nog een uur over praten als het afgelopen was. Tekenfilm was iig beter dan de 3e filmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
heiligschenner de tekenfilm was the bomb
ik probeer me heel hard te bedenken hoe X2 ook alweer ging..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...
Net als de tekenfilm ben je het alweer vergeten als je naar buiten looptDat was bij de 2e film wel compleet anders
bezorg ik je dan een nachtmerrie door hier heel hard SPSS te roepenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOO
Your place?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in een meeting-achtig ietsKomt zomaar uit de lucht vallen, zeg maar...
i wub spssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bezorg ik je dan een nachtmerrie door hier heel hard SPSS te roepen![]()
![]()
Stochast stochast stochastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben me toegetakeld op de dansschool![]()
![]()
Angel Timberlake
En dan krijg ik van Danny nog zo'n riem met een enorme gesp (schedel) en ik moet nog ff wat meer blinglbing.![]()
fout
dat zal best dat SPSS alles voor je doet, hij deed ook alles voor me, behalve zorgen dat ik een voldoende kreegquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben me toegetakeld op de dansschool![]()
![]()
Angel Timberlake
En dan krijg ik van Danny nog zo'n riem met een enorme gesp (schedel) en ik moet nog ff wat meer blinglbing.![]()
fout
Ja, dé is ok!quote:
dat deed de stochast x t bij mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zal best dat SPSS alles voor je doet, hij deed ook alles voor me, behalve zorgen dat ik een voldoende kreeg![]()
dannehh moet ik deze augustus de mijne eerst herkansenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stochast stochast stochast![]()
WTF statistiek????Dan moet ik dat vast ook leren, ik moet dat vak herkansen
![]()
![]()
![]()
Als iemand zoiets heeft van, ik kan je wel bijles geven dannehhh....
Ach, bij journalistiek wordt gewoon mavo-statistiek gegeven en dan nog snappen al die alpha's er geen hol vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Manias het volgende:
[..]
dannehh moet ik deze augustus de mijne eerst herkansen
nou ja dat was master-statistiek voor ik bachelor-statistiek gehaald had (die wel gehaad DAARNA in januari)
Ok, zonder dialect....quote:
o ja ok zover ben ik al welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, bij journalistiek wordt gewoon mavo-statistiek gegeven en dan nog snappen al die alpha's er geen hol vanenne ik ben heel goed in luisteren naar droge stof en in concentratie.
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zonder dialect....
"Ja, dat is ook!"
Deal! Wanneer?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb me een lap grond joh hiero!!105 m2 ruimte voor een BBQ
![]()
Deze snapte ik nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Manias het volgende:
jij beseft niet wat je met me doet
laat me je eens vertellen hoe je me doet voelen
caz reclame is leuk
heb ik van sjoerd overgenomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed is
roze zondagzaterdag?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in een meeting-achtig ietsKomt zomaar uit de lucht vallen, zeg maar...
Wat klinkt dat enorm smakelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef Jerruh het volgende:
angel! het is saffraan oranje en venkel groen geworden!!!!!
Weet je wie dat ook als stopwoord heeft?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed is
D. ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook als stopwoord heeft?
quote:
Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuisquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
ik zei niet welke bosjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech want D slaapt gewoon thuis
Ze gaat de BVD'ers voor de deur aflossenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Manias het volgende:
TMM staat al weer klaar in de bosjes
Ze weet niet eens waar ie vandaan komtquote:
1. Dat is voor homo'squote:
Daar zit geen G in mutsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
je bent homo & die verjaardag.. pechquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zachte G, shag-rook-stem*
Sweet Dreams Blubberzwijn!
Ja maar daarom dus bbqquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef davidov het volgende:
[..]
1. Dat is voor homo's![]()
2. Heb dan denk ik al een verjaardag
dat lukt me nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh neeHet moet dan een Brabantse rrrr zijn
Wonderer is zwanger....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig wat is er ontzettend veel gepost zeg
niet normaal
dat kan ik echt niet allemaal nalezen
is er een verslagje of hoogtepunten?
en dan maken ze er een RT:4 woensdagavond film vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef Manias het volgende:
[..]
ja je kreeg nog een award en subsidie voor meer spykit
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vattenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, ff stampende beats opzetten enneehhh....
Fuck dus toch ...quote:
Als je het heeeel spectaculair gaat maken heb je een kansquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar daarom dus bbq
Ja of ik moet mijn verjaardag heeeeelll uitgebreid gaan vieren
Graag de danspasjes in mpeg-format filequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan lig ik weer zo vol met adrenaline in bed en kan ik de slaap weer niet vatten
bovendien heb ik nu nog de franse chansons van Wende Sneijder in mijn hoofd ik vanavond nog in het theater gezien heb, dus dat zou toch wel heiligschennis zijn
beukende beats komen morgenavond wel weer
Spectaculairder dan mijn nieuwe leeftijd kan gewoon niet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef davidov het volgende:
[..]
Fuck dus toch ...
[..]
Als je het heeeel spectaculair gaat maken heb je een kans
Hebben wij dezelfde geest op dit moment?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef Vlarp het volgende:
ik heb geen zin om te gaan slapen, maar om 6:15 gaat de wekker weer
maar die van mij zijn lang niet zo goed en duidelijk als de danspasjes die jij in Limburg van een andere Fokker hebt gekregenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Graag de danspasjes in mpeg-format file
*adem in*quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef Manias het volgende:
ik ga ook slapen doeiiiiiii
wat een naar hoestje heb jij tochquote:
Ik bel je wel wakker morgenochtend met een onvervalste Waxxer-"Hoooohoooooiiiii goedemórrrrgeeeeeeeeeennnnn!!!!!"quote:
Truste Stroekie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
Ik sluit mij aan bij de mensen die hier nu gaan slapen
Sweet Dreams allemaal![]()
Truste... je zag er goed uit in xmen 3quote:
Sweet Dreams TheaterMaMa!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook naar bed ik ben er uitgeput van
69?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spectaculairder dan mijn nieuwe leeftijd kan gewoon niet...
......hoe vaak ik al niet "Fijne avond!" heb gezegd vandaag...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Jaja, neem je werk mee naar huis, zeggen ze dan....
Nounounounou!!!quote:
Mja kids say the darnest things.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou!!!Davidov!!!
Maargoed. IK IK IK ga ook maar eens slapen ipv het vierde topic achter elkaar volposten...
Slaap lekker!!
en je werkt niet eens in een callcenterquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......hoe vaak ik al niet "Fijne avond!" heb gezegd vandaag...En ik heb een bloedhekel aan het woord fijn-dit, fijne-dat...
Ja en dan.. ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
heey, das wel vlakbij me geboortegrond he![]()
quote:
nu nog een jetlagje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
VIER topics gemist? Hallo... hadden jullie je mond niet even kunnen houden, het was maandag...
Veilig aangekomen, updates in blog. Ik heb een jetlagje
Voor de liefhebbers, er zit een A&F winkel om de hoek.
Nou vooruit. Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu nog een jetlagje?
p.s. zet je een linkje naar je blog in je sig?
truste
quote:Op woensdag 31 mei 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
VIER topics gemist? Hallo... hadden jullie je mond niet even kunnen houden, het was maandag...
Veilig aangekomen, updates in blog. Ik heb een jetlagje
kill themquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:42 schreef Manias het volgende:
oh neeee ze hebben meerdere vids gemaakt
-edit- url zou handig zijn :p
http://www.youtube.com/watch?v=qcJxv1__tKQ&search=brandon%20anwar
zeg dat nu niet te hard hierquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:24 schreef wonderer het volgende:
Ja vind dat zo nutteloosquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
Daar is het een afdelingsvergadering voor. Vergaderen om het vergaderen.
quote:
druk! alles is druk!!!! en ik zoek constant een manier om rust in mijn hoofd te krijgenquote:
tout va bienquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
druk! alles is druk!!!! en ik zoek constant een manier om rust in mijn hoofd te krijgen. avec toi!?
daar kan je toch ook best veel mee verdienen!?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Manias het volgende:
[..]
tout va bienproefpersonen nonstop
maar is echt heel erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |