quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben me toegetakeld op de dansschool![]()
![]()
Angel Timberlake
En dan krijg ik van Danny nog zo'n riem met een enorme gesp (schedel) en ik moet nog ff wat meer blinglbing.![]()
fout
Ja, dé is ok!quote:
dat deed de stochast x t bij mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zal best dat SPSS alles voor je doet, hij deed ook alles voor me, behalve zorgen dat ik een voldoende kreeg![]()
dannehh moet ik deze augustus de mijne eerst herkansenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stochast stochast stochast![]()
WTF statistiek????Dan moet ik dat vast ook leren, ik moet dat vak herkansen
![]()
![]()
![]()
Als iemand zoiets heeft van, ik kan je wel bijles geven dannehhh....
Ach, bij journalistiek wordt gewoon mavo-statistiek gegeven en dan nog snappen al die alpha's er geen hol vanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Manias het volgende:
[..]
dannehh moet ik deze augustus de mijne eerst herkansen
nou ja dat was master-statistiek voor ik bachelor-statistiek gehaald had (die wel gehaad DAARNA in januari)
Ok, zonder dialect....quote:
o ja ok zover ben ik al welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, bij journalistiek wordt gewoon mavo-statistiek gegeven en dan nog snappen al die alpha's er geen hol vanenne ik ben heel goed in luisteren naar droge stof en in concentratie.
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, zonder dialect....
"Ja, dat is ook!"
Deal! Wanneer?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb me een lap grond joh hiero!!105 m2 ruimte voor een BBQ
![]()
Deze snapte ik nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Manias het volgende:
jij beseft niet wat je met me doet
laat me je eens vertellen hoe je me doet voelen
caz reclame is leuk
heb ik van sjoerd overgenomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed is
roze zondagzaterdag?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in een meeting-achtig ietsKomt zomaar uit de lucht vallen, zeg maar...
Wat klinkt dat enorm smakelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef Jerruh het volgende:
angel! het is saffraan oranje en venkel groen geworden!!!!!
Weet je wie dat ook als stopwoord heeft?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o ja.. die stomme uitroep van jou.. "is ook" .. ik weet alleen dat het niet goed is
D. ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook als stopwoord heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |