Ja, die heb ik 1 keer gehad, was niet te vretenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
mja krab hebben ze ook.
nog nooit gehad.. zelfde geldt voor tunaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, die heb ik 1 keer gehad, was niet te vreten![]()
Ik neem elke keer een Melt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:19 schreef Gunner het volgende:
Elke keer dat ik bij de Subway kom neem ik een Tuna. Mis ik nu iets?
RIPquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
Subway zwolle is nu dus dicht
maar ik heb de halve subway
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch handig, zo'n vriendin die er werkte
Mijn godquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef kikoooooo het volgende:
Subway zwolle is nu dus dicht
maar ik heb de halve subway
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch handig, zo'n vriendin die er werkte
Ja dat vraag ik me ook al een tijdje af ja. Het schijnt dat franchisenemers zelf mogen kiezen waar ze zich vestigen. Dus misschien is het de hoge huur, zware concurrentie enz iets wat ze tegenhoudt in Utrecht of Amsterdam.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:54 schreef Schorpioen het volgende:
Waarom zit er wel een Subway in Sneek, Meppel, Kampen en fucking Veenendaal maar niet in Amsterdam of Utrecht?
Ik ook en dan toasted en dubbel bacon...met beetje sla, komkommer, augurk, olijven en ik vraag altijd om een extra pepertjes.quote:
In Nijmegen is de 'toaster' nog altijd niet geleverd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:28 schreef SevenWonders het volgende:
Ik ook en dan toasted en dubbel bacon...met beetje sla, komkommer, augurk, olijven en ik vraag altijd om een extra pepertjes.
Waar zit ie eigenlijk? Molenpoort? Binnen? Buiten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef chibibo het volgende:
Nijmegen is gelukkig al voorzien.
In de Molenstraat, tegenover de kerk. Als je vanuit de richting van het Keizer Karelplein komt, zit hij aan de linkerkant van de straat, net voor de kruising met Plein 44.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Waar zit ie eigenlijk? Molenpoort? Binnen? Buiten?
Ahaa, molenstraat, niet molenpoort.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
In de Molenstraat, tegenover de kerk. Als je vanuit de richting van het Keizer Karelplein komt, zit hij aan de linkerkant van de straat, net voor de kruising met Plein 44.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:42 schreef Aventura het volgende:
Binnen twee maanden opent er eentje op de Reguliersbreestraat in Amsterdam, eindelijk
bron: Parool 3 juni
Gewoon zeggen wat je wilt hebben wss, welke groentes... vooraf. En dan wordt t vanzelf gebracht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoe willen ze dat doen met bedienen?
meneer welk broodje wilt u?
ze maken het waar je bij staat.. je rekent af...
oh moment meneer, ik loop met u mee?
Die is toch al 2 jaar weg ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:29 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Er zat er eentje in Amersfoort, maar die is nu weg!![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Is al bekend wanneer de vestiging in Amsterdam geopend gaat worden??
quote:"We hebben het huurcontract bijna ondertekend," zegt Justin Goes, directeur van Subway in de Benelux. Hij verwacht de zaak over twee tot drie maanden te openen. "
Klopt, maar ik baal er wel stevig van! Want die broodjes zijn echt dik te kanen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef Stansfield het volgende:
Die is toch al 2 jaar weg ofzo.
idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:06 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een raar artikel. Een paar jaar geleden zat er al een Subway in Amsterdam. Bij het Rembrandtsplein, die is toen al snel dichtgegaan. Daar reppen ze met geen woord over!
Die zat toen vlakbij Van Dobben, bij het Rembrandsplein. Heel erg verstopt was dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:35 schreef DaMayan het volgende:
a
[..]
idd.
Maar die is dan toch al gauw een jaar of, wat zou het zijn, 5? dicht. En die was d8 ik ook niet lang open.
Reguliersbreestraat is dat dezelfde locatie trouwens? Geen id meer waar die toen precies zat?
Maar al met al![]()
![]()
![]()
De reguliersbreestraat dat is toch waar tushinski zit? Dan zit het op best wel een goede locatie en niet verstopt tussen bollen jan en dat cafe van peter beense.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die zat toen vlakbij Van Dobben, bij het Rembrandsplein. Heel erg verstopt was dat.
Ja dat is een veel betere lokatie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De reguliersbreestraat dat is toch waar tushinski zit? Dan zit het op best wel een goede locatie en niet verstopt tussen bollen jan en dat cafe van peter beense.
da's dan toevallig, want gisteren waren ze er weer aan het werk. Ik heb mijn hoofd eens naar binnen gestoken, en gevraagd of ze al preciezer konden zijn dan 'binnenkort' (wat op de poster op de deur staat). De aardige mevrouw daar wilde mij wel even te woord staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
iemand al idee wanneer hengelo open gaat? lijkt alsof er niks gebeurd.
liep net langs en ze waren druk bezig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
da's dan toevallig, want gisteren waren ze er weer aan het werk. Ik heb mijn hoofd eens naar binnen gestoken, en gevraagd of ze al preciezer konden zijn dan 'binnenkort' (wat op de poster op de deur staat). De aardige mevrouw daar wilde mij wel even te woord staan.
Goed nieuws: donderdag 29 juni 2006 gaat Subway Hengelo weer open!
woohoo!
Ow dat is morgen alquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
da's dan toevallig, want gisteren waren ze er weer aan het werk. Ik heb mijn hoofd eens naar binnen gestoken, en gevraagd of ze al preciezer konden zijn dan 'binnenkort' (wat op de poster op de deur staat). De aardige mevrouw daar wilde mij wel even te woord staan.
Goed nieuws: donderdag 29 juni 2006 gaat Subway Hengelo weer open!
woohoo!
ik ben afgelopen vrijdag geweest, en ik ga zo weer. yay!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:28 schreef MaLo het volgende:
En, is er vandaag al iemand in Hengelo geweest?
Ik wil ook ik wil ook ik wil ook
dat over die zegeltjes was meer omdat ze er in Engeland mee stoppen... Blijkbaar dus niet overalquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Brentmeister het volgende:
Zegeltjes nog geldig? Zover als ik weet kan je die zegeltjes bij alle subways inleveren![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat over die zegeltjes was meer omdat ze er in Engeland mee stoppen... Blijkbaar dus niet overal
Mooi is datquote:Op maandag 10 juli 2006 07:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik was daar twee weken geleden, en ik heb bij meerdere vestigingen een bordje op de balie zien staan waar dat op stond ja...
Bij de heerenstraat hebben ze die al ruim een jaar volgens mij...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef Brentmeister het volgende:
Ze hebben nu in Groningen ook een toaster![]()
Vanmiddag heerlijk getoaste BMT gehaald
![]()
Nicequote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij de heerenstraat hebben ze die al ruim een jaar volgens mij...
Mn vriendin heeft sinds 2 week een kamer 1 meter vanaf subway heerenstraat
Reguliersbreestraat schuin tegenover het Tuschinsky theater.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:07 schreef pannenkoekk het volgende:
^
Echt? Welke straat? Sinds wanneer? Ik kan het niet vinden op de Subway site!
Okee dan! Jeeej!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:49 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Reguliersbreestraat schuin tegenover het Tuschinsky theater.
Alleen niet goed gekeken wanneer ze open gaan. De zaak staat nog helemaal leeg op een paar posters tegen het raam na.
Of was het in de Brugstraat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef Brentmeister het volgende:
Ze hebben nu in Groningen ook een toaster![]()
Vanmiddag heerlijk getoaste BMT gehaald
![]()
Sweetquote:Op zondag 16 juli 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
In Queenstown kwam ik de 24-uurs-Subway tegen!
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06280/CIMG5412.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik kan echt niet wachtenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:32 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
YES!
http://www.subway-amsterdam.com/
Eentje van 30 cm met studentenkorting zo'n 6 euro.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat kost zo'n broodje eigenlijk in nederland?
Voor dezelfde lengte (tonijn) betaalde ik in NZ 4.50 dollar = 2.20 euro.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eentje van 30 cm met studentenkorting zo'n 6 euro.
Dat is geen vergelijking hoor. Met de euro in Nieuw-Zeeland is het goed vertoeven, maar als je daar woont en NZ dollars verdiend dan is het wel weer duur!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor dezelfde lengte (tonijn) betaalde ik in NZ 4.50 dollar = 2.20 euro.![]()
![]()
Mwoah als het zo duur zou zijn, dan zou ik wel eens willen weten hoe het komt dat het zo goed loopt in NZ. Ik heb namelijk zat kiwi's gezien bij de Subway dus zo duur zal het dan wel niet zijn voor de gemiddelde kiwi.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:53 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking hoor. Met de euro in Nieuw-Zeeland is het goed vertoeven, maar als je daar woont en NZ dollars verdiend dan is het wel weer duur!
Ik zei nr 10 ham en toen moest ik een broodsoort uitkiezen. Toen vroeg dat meisje nog of ik grilled wilde... grilled betekende kaas smelten of niet (dat heb ik wel nagevraagdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:57 schreef DaMayan het volgende:
Je kan ook beter om ham vragen dan nr. 10 lijkt me. Doe je toch ook niet bij de mac of dominos ofzo.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik zei nr 10 ham en toen moest ik een broodsoort uitkiezen. Toen vroeg dat meisje nog of ik grilled wilde... grilled betekende kaas smelten of niet (dat heb ik wel nagevraagd)
![]()
Ik dacht dat de krabsalade een of andere kruidenboter was, wist ik veel wat dat witte spul met rode sliertjes uit een grote emmer was..![]()
Bij het afrekenen vroeg ik nog zo, dat is toch nr 10.... en joa joah das dan 4 euro nogiets![]()
Maar okeej nu begrijp ik hoe subway werkt. Er waren ook andere mensen die het niet helemaal snapte hoor. Vroeg een vrouw of zij een grilled chicken sandwich mocht, werd ze ook gestuurd naar de achterste van de rij om een broodje samen te laten stellen.
En bij macdonalds wijs je gewoon een menu aan en binnen 1 minuut heb je alles
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat hier uit blijkt dat er eindelijk een Subway in Amsterdam komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat je er niet echt veel verdient....
was al bekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat hier uit blijkt dat er eindelijk een Subway in Amsterdam komt.
Je bent gewoon verschrikkelijk DOM en ja dit ligt echt alleen aan jezelf...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:04 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik zei nr 10 ham en toen moest ik een broodsoort uitkiezen. Toen vroeg dat meisje nog of ik grilled wilde... grilled betekende kaas smelten of niet (dat heb ik wel nagevraagd)
![]()
Ik dacht dat de krabsalade een of andere kruidenboter was, wist ik veel wat dat witte spul met rode sliertjes uit een grote emmer was..![]()
Bij het afrekenen vroeg ik nog zo, dat is toch nr 10.... en joa joah das dan 4 euro nogiets![]()
Maar okeej nu begrijp ik hoe subway werkt. Er waren ook andere mensen die het niet helemaal snapte hoor. Vroeg een vrouw of zij een grilled chicken sandwich mocht, werd ze ook gestuurd naar de achterste van de rij om een broodje samen te laten stellen.
En bij macdonalds wijs je gewoon een menu aan en binnen 1 minuut heb je alles
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat je er niet echt veel verdient....
net als bij de mc donalds?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:11 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
Tja, het is horeca dus het zal wel gewoon Horeca CAO zijn......
duhhh
[..]
Ze hebben vaak een aantal "geheime" sausen die niet in de lijstjes voorkomen. Deze komen dan vaak van de specials. Maar yogurt lijkt me Thousand-island of niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:38 schreef MoChe het volgende:
ik zag laatst iemand als saus 'Yogurt' bestellen...sinds wanneer ehbben ze die?
Wat is dat een verrukkelijke saus zegquote:
Lees anders ff dit topic door. Er is er bijna eentje, dat pand zijn ze nu nog aan het verbouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waarom zit er nog steeds geen Subway in Amsterdam?
Oh, ik zie het. Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Lees anders ff dit topic door. Er is er bijna eentje, dat pand zijn ze nu nog aan het verbouwen.
Ik vond over het algemeen de kwaliteit in Nederland juist beter dan in andere Europese landen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef poohy het volgende:
Op de één of andere manier vind ik Subway alleen maar lekker in het buitenlandSlaat nergens op, ik weet het
![]()
Op donderdag is het in Groningen (brugstraat) de BMT...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Waar staat ergens (behalve bij Subway) welke sub wanneer is?
22 september 2007 staat er op de sitequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
Ik hoorde dat Subway in Amsterdam 22 september open gaat!
Dude!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef unioz het volgende:
[..]
22 september 2007 staat er op de site![]()
![]()
Ik ben het wel eens met deze statement... Is ook meer een hype trendy iets. Denk maar aan starbucks oid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef menjo het volgende:
Ik snap al die heisa over de subway eigenlijk niet zo: het is best te eten maar ik vind het absoluut niks bijzonders, meer een soort broodjes-mcdonalds. Het smaakt allemaal min of meer hetzelfde en zo'n 30 cm geval lijkt misschien heel wat maar is vooral heel veel lucht. Hier in Rotterdam zou ik iig niet snel naar de subway gaan als 300 meter verderop Panini zit, met echt goddelijke broodjes.
Morgen tussen de middag maar even langs subway danquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
En op vrijdag in de Brugstraat de tonijn.
Dik 2 maanden verder, maar waar is 'iequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:42 schreef Aventura het volgende:
Binnen twee maanden opent er eentje op de Reguliersbreestraat in Amsterdam, eindelijk
bron: Parool 3 juni
oh fuck die zijn zooooooo lekkkerrrrrrr! Ben er verslaafd aan geraakt.quote:
ik las een paar pagina's terug dat hij 22 september geopend gaat worden. Binnenkort dus.quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dik 2 maanden verder, maar waar is 'ie
Ach hee...quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
oh fuck die zijn zooooooo lekkkerrrrrrr! Ben er verslaafd aan geraakt.
BTW, de nieuwe chicken sandwich is ook super met southwest saus (kan ff niet op de naam komen). En volgens mij komt er een Subway in A'dam:
Op dit moment niet geopend
Reguliersbreestraat 27
Amsterdam 1017 CL
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hee...
gelukkig iemand die nog oplet
Wanneer klopt een typo wel dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:27 schreef DaMayan het volgende:
gelukkig klopte die typo niet idd
2007
Lijkt mij niet het komt toch dichter in de buurt van een bakkerij dan van een mac.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
Is het niet als een mac de hele avond open?
True.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Groningen Brugstraat is de betere Subway. Groningen Herestraat beleggen ze de broodjes veel te dun.
Dat vond ik ook in Barcelona, maar net toen mijn heerlijke broodje op was zag ik een reusachtige kakkerlak over de vloer lopen! Ben er niet meer terug gekeerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:13 schreef nVincible het volgende:
Paar weken terug in London geweest met school, en op elk blok zat een subway! Twee keer ofzo bij gegeten, en het is best wel lekker! Dat ze het vers voor je bereiden is ook wel een pluspunt
kheb er maar 1 in barcelona gezien en die zat op ramblas. En wat was dat een kut subway zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vond ik ook in Barcelona, maar net toen mijn heerlijke broodje op was zag ik een reusachtige kakkerlak over de vloer lopen! Ben er niet meer terug gekeerd
Er zijn wel wat users met ervaringen, zoveel zelfs dat er al bijna 5 topics over vol geschreven zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:37 schreef Charmian het volgende:
Er wordt hier (=Zoetermeer) van de week een filiaal geopend.
Iemand ervaring met deze broodjeszaak en is het de moeite waard om te bezoeken?
[afbeelding]
de broodjes zien er op zich wel smakelijk uit
Ga een merge aanvragenquote:
Ik hou van broodjes bal, niet zo gezond en zo smaakt het ook, maar wel geniaalquote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Michellee het volgende:
I love Subways....gezond eten, terwijl het smaakt naar junkfood!
Handig zo'n mergequote:
Gemergedquote:
Helaas niet, en zelfs laatst in NYC en London kwam ik er geen tegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
Overrated, de subs van Quiznos zijn stukken beter.
Weet niet of die filialen in Nederland hebben.
Niet eens in NYC?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Helaas niet, en zelfs laatst in NYC en London kwam ik er geen tegen.
Niet actief naar gezocht hoor, maar kwam wel meerdere Subways (en ontelbaar Starbucks welke we ook niet hebben) tegen.
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Groningen Brugstraat is de betere Subway. Groningen Herestraat beleggen ze de broodjes veel te dun.
in NYC geen subway gezien? Doe je goed dan. Elke keer dat wij rondliepen kwamen we weer eens een subway tegen om vervolgens "per ongeluk" naar binnen te lopen en weer eens ons onbijt of avond eten naar binnen te werkenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Niet actief naar gezocht hoor, maar kwam wel meerdere Subways (en ontelbaar Starbucks welke we ook niet hebben) tegen.
Hoe kom je aan die informatie? Ik wil ook een Starbucks!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
Starbucks komt binnenkort in AmsterdamIk weet al weer ik me coffee ga halen opweg naar college
![]()
Volgens mij heeft SB echt totaal geen uitbreidingsplannen naar NL toe... was laatst nog op TVquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in NYC geen subway gezien? Doe je goed dan. Elke keer dat wij rondliepen kwamen we weer eens een subway tegen om vervolgens "per ongeluk" naar binnen te lopen en weer eens ons onbijt of avond eten naar binnen te werken![]()
Starbucks komt binnenkort in AmsterdamIk weet al weer ik me coffee ga halen opweg naar college
![]()
Volgens de site ook niet... in 2007 worden er drie nieuwe landen toegevoegd aan hun landenlijst:quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SB echt totaal geen uitbreidingsplannen naar NL toe... was laatst nog op TV
Bron?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
![]()
ff zoeken, stond ergens nieuwsbericht hier op het forumquote:
hmm..waarschijnlijk hadden we hetzelfde gedroomd, want ik herinner wel zoiets heb gelezen. Niet op amsterdam cs, wel op loopafstand.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:
kut ik kan het niet meer vinden. Kan me niet voorstellen dat ik het allemaal zo verzonnen heb. Ik dacht echt ergens gelezen te hebben dat er 1 zou komen op amsterdam cs...
mss heb ik het wel gedroomd![]()
Klopt, er zit ook een distributiecentrum in de haven van Amsterdam.quote:Op zondag 17 december 2006 01:46 schreef Stansfield het volgende:
In het hoofdkantoor van Nike in hilversum zit toch een starbucks?
Hoe de FUCK kom je daar aan?!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen maar eens naar Subway denk ik.![]()
[afbeelding]
Kun je er voor mij niet een paar regelen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
Van iemand uit Amerika, daar zijn ze namelijk niet meer geldig. Volgens mij was het spaarprogramma er daar uitgehaald. In Nieuw-Zeeland is dat ook al het geval sinds 1 juli dit jaar.
Quiznos verhaal reageerde ik op. Subway 300 miljoen van gezien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in NYC geen subway gezien? Doe je goed dan. Elke keer dat wij rondliepen kwamen we weer eens een subway tegen om vervolgens "per ongeluk" naar binnen te lopen en weer eens ons onbijt of avond eten naar binnen te werken![]()
![]()
In Goes geen Subwayquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Quanta kost-da in Goes?
Ja maar jij bent een uitzonderlijk geval toch? Sinds je aanwinstquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef Jaguarized het volgende:
Gisteren betaalde ik 1,90 euro en vandaag 1,70.Toch prijsverschil.
Per broodje krijg je 1 zegeltje. Dus 15cm = 1 zegeltje en 30cm = 2 zegeltjes. 1 volle spaarkaart is 1x 15cm gratis bij aankoop van een frisdrank. 2 volle spaarkaarten = 30cm gratis bij aankoop van een frisdrank.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die zegeltjes![]()
Nouja, vandaag 30cm, gister 30cm = 32 zegeltjes...Blijven er 48 over / 8 = 6 kaarten = 3 x 30cm.quote:
Ok, dat is bij elke winkelquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Per broodje krijg je 1 zegeltje. Dus 15cm = 1 zegeltje en 30cm = 2 zegeltjes. 1 volle spaarkaart is 1x 15cm gratis bij aankoop van een frisdrank. 2 volle spaarkaarten = 30cm gratis bij aankoop van een frisdrank.
Hmm... gaat toch best hard jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nouja, vandaag 30cm, gister 30cm = 32 zegeltjes...Blijven er 48 over / 8 = 6 kaarten = 3 x 30cm.![]()
Ja en je kan ook zegeltjes van Subway's uit het buitenland gebruiken en in het buitenland gebruiken.quote:
O shit, door de lichtinval zag ik ze niet zo goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
ik heb paarse....
Okee dan. Dan rijd ik morgen nog even langs de Subway in Alkmaar....quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:20 schreef Brentmeister het volgende:
Nou rode iig wel. Net nog een steak & cheese gehaald, zo even verorberen![]()
Hmm, vreemd. In Dublin zag ik wel eens een Quiznos in een shopping mall.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als ze door te weinig klandizie weg moesten, want het is veul beter dan dat suffe Subways.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
Nadeel van Tacos is dat het er altijd zo verdacht rustig is.
Ik liep er vandaag langs, en er waren mensen flink aan het schoonmaken... benieuwd wat er nu komt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef poohy het volgende:
De Subway in Haarlem is niet meerHet contract loopt nog wel gewoon door, maar ze zijn al verdwenen uit het pand.
Het zal wel met de locatie van het pand te maken hebben. De vorige twee bedrijven zijn namelijk ook vertrokken vanwege teleurstellende verkoopcijfers.
quote:Zaterdag 19 Augustus 2006 at 9:52 pm
De Subway vestiging in Haarlem, gevestigd in het voormalige millenium expo gebouw op het verwuft, heeft vorige week de deuren gesloten. De franchisee voorzag in het openingsjaar 2003 al de nodige problemen met de lokatie, en het gemeentebeleid. ''Er komen te weinig mensen en de drempel om naar binnen te lopen is hoog. Verder mankeert er nogal wat aan het gebouw. De klok werkt niet en het licht in de bogen werkt niet''. ''Ik mag mijn horecavergunning niet meenemen naar een ander pand en er rust nu een stop op nieuwe horecavergunningen''.
quote:Pronkstuk wordt rotte kies van Haarlem
Gepubliceerd op 18 augustus 2006, 22:10
haarlem -
Het Monument van de 21ste eeuw op het Verwulft dreigt de rotte kies van Haarlem te worden.
Het plotselinge vertrek van de Amerikaanse broodjeszaak Subway - dat er vorige week de brui aan heeft gegeven - is namelijk al de derde commerciële zeperd op rij in het als pronkstuk bedoelde gebouwtje in het stadshart.
Ik vind het altijd zo maf dat je extra moet betalen voor een saladequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:53 schreef Michellee het volgende:
Gisteren een salade genomen ipv een broodje, ook mega lekker!
Dan heb jij een goeie baan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben de afgelopen 3 weken meer dan 10 keer bij Subway geweest![]()
En hoe vaak heb je daadwerkelijk ook iets besteld?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben de afgelopen 3 weken meer dan 10 keer bij Subway geweest![]()
Sub of the day 2,50quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb jij een goeie baan.
Stervensduur die troep
Gaaf, hoop dat ik kan ruilen voor mooie exotische zegels....quote:Nou spaar ik die dingen, ik zal vast niet de enige zijn, maar het zou echt helemaal te gek zijn als ik ze mocht hebben. Dus zou jij ze mij toe kunnen sturen? Als je antwoord kan ik je mijn adres sturen.
raad eens wat ik nu hebquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
Afgelopen maandag weer even een 30cm Steak & Cheese gehaald. Was erg lekker!
Wat is je email?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef The.PhantoM het volgende:
wil ook wel wat zegels, vet handig... hoeveel moet je er voor hebben?
Voor de studentenkorting, kan je daar ook wat anders voor laten zien dan je OV, bv. je collegekaart? En geldt het ook voor drankjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef bloempjuh het volgende:
Er zit sinds kort ook een Subway in Den Bosch, maar ze hebben de studentenkorting nog niet. Ook zijn de broodjesmaakmeisjes behoorlijk onervaren en soms klungelig. Maar er is wel een erg aardige bedrijfsleider!
Nee, maar omdat Tilburg het ook heeft wil de eigenaar van Den Bosch 't ook. En de korting geldt alleen met OV.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:10 schreef p-etr-a het volgende:
Hoort die studentenkorting dan overal geldig te zijn?
Skip die in de Herestraat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:53 schreef Zwansen het volgende:
Hé een Subway topic!![]()
Vorig jaar waren we in de VS en gingen we zeker 3 á 4 keer per week naar de Subway. De overige keren naar de Mac, maar dat terzijde. We hadden toen nog nooit van de Subway gehoord, maar later zag ik dat er zelfs 2 in Groningen zitten.
Heerlijk.
naar de mac in de usa....quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:53 schreef Zwansen het volgende:
Hé een Subway topic!![]()
Vorig jaar waren we in de VS en gingen we zeker 3 á 4 keer per week naar de Subway. De overige keren naar de Mac, maar dat terzijde. We hadden toen nog nooit van de Subway gehoord, maar later zag ik dat er zelfs 2 in Groningen zitten.
Heerlijk.
double cheeseburger voor 1$.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:33 schreef vats het volgende:
[..]
naar de mac in de usa....Het barst daar van andere ketens die veel smakelijkere burgers hebben!
Je laatste tochquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
Woensdag weer even een 30cm tonijn gehaald! Was weer erg lekker!
Quiznos is echt stukken lekkerder dan Subway. De ingredienten zijn verser.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
In Londen zit Quiznos ook, best lekker.
Ja en, wel is een burger op van Cal's Junior of Wendy's smaakt stukken beter als die mac meuk!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
double cheeseburger voor 1$.
En lekkere salades.
Kijk eens voor de grap even terug in dit topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:02 schreef kabouter.muts het volgende:
Ga misschien met de lunch wel een broodje halen.
Als hij er dan nog zit in Haarlem.
Wat er ook op die locatie zit niets doet het goed.....
Maar ja moet je misschien ook niet midden op de weg een tentje beginnen (op een soort groot vluchtheuvel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |