idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:06 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een raar artikel. Een paar jaar geleden zat er al een Subway in Amsterdam. Bij het Rembrandtsplein, die is toen al snel dichtgegaan. Daar reppen ze met geen woord over!
Die zat toen vlakbij Van Dobben, bij het Rembrandsplein. Heel erg verstopt was dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:35 schreef DaMayan het volgende:
a
[..]
idd.
Maar die is dan toch al gauw een jaar of, wat zou het zijn, 5? dicht. En die was d8 ik ook niet lang open.
Reguliersbreestraat is dat dezelfde locatie trouwens? Geen id meer waar die toen precies zat?
Maar al met al![]()
![]()
![]()
De reguliersbreestraat dat is toch waar tushinski zit? Dan zit het op best wel een goede locatie en niet verstopt tussen bollen jan en dat cafe van peter beense.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die zat toen vlakbij Van Dobben, bij het Rembrandsplein. Heel erg verstopt was dat.
Ja dat is een veel betere lokatie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De reguliersbreestraat dat is toch waar tushinski zit? Dan zit het op best wel een goede locatie en niet verstopt tussen bollen jan en dat cafe van peter beense.
da's dan toevallig, want gisteren waren ze er weer aan het werk. Ik heb mijn hoofd eens naar binnen gestoken, en gevraagd of ze al preciezer konden zijn dan 'binnenkort' (wat op de poster op de deur staat). De aardige mevrouw daar wilde mij wel even te woord staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
iemand al idee wanneer hengelo open gaat? lijkt alsof er niks gebeurd.
liep net langs en ze waren druk bezig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
da's dan toevallig, want gisteren waren ze er weer aan het werk. Ik heb mijn hoofd eens naar binnen gestoken, en gevraagd of ze al preciezer konden zijn dan 'binnenkort' (wat op de poster op de deur staat). De aardige mevrouw daar wilde mij wel even te woord staan.
Goed nieuws: donderdag 29 juni 2006 gaat Subway Hengelo weer open!
woohoo!
Ow dat is morgen alquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
da's dan toevallig, want gisteren waren ze er weer aan het werk. Ik heb mijn hoofd eens naar binnen gestoken, en gevraagd of ze al preciezer konden zijn dan 'binnenkort' (wat op de poster op de deur staat). De aardige mevrouw daar wilde mij wel even te woord staan.
Goed nieuws: donderdag 29 juni 2006 gaat Subway Hengelo weer open!
woohoo!
ik ben afgelopen vrijdag geweest, en ik ga zo weer. yay!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:28 schreef MaLo het volgende:
En, is er vandaag al iemand in Hengelo geweest?
Ik wil ook ik wil ook ik wil ook
dat over die zegeltjes was meer omdat ze er in Engeland mee stoppen... Blijkbaar dus niet overalquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:32 schreef Brentmeister het volgende:
Zegeltjes nog geldig? Zover als ik weet kan je die zegeltjes bij alle subways inleveren![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat over die zegeltjes was meer omdat ze er in Engeland mee stoppen... Blijkbaar dus niet overal
Mooi is datquote:Op maandag 10 juli 2006 07:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik was daar twee weken geleden, en ik heb bij meerdere vestigingen een bordje op de balie zien staan waar dat op stond ja...
Bij de heerenstraat hebben ze die al ruim een jaar volgens mij...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef Brentmeister het volgende:
Ze hebben nu in Groningen ook een toaster![]()
Vanmiddag heerlijk getoaste BMT gehaald
![]()
Nicequote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij de heerenstraat hebben ze die al ruim een jaar volgens mij...
Mn vriendin heeft sinds 2 week een kamer 1 meter vanaf subway heerenstraat
Reguliersbreestraat schuin tegenover het Tuschinsky theater.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:07 schreef pannenkoekk het volgende:
^
Echt? Welke straat? Sinds wanneer? Ik kan het niet vinden op de Subway site!
Okee dan! Jeeej!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:49 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Reguliersbreestraat schuin tegenover het Tuschinsky theater.
Alleen niet goed gekeken wanneer ze open gaan. De zaak staat nog helemaal leeg op een paar posters tegen het raam na.
Of was het in de Brugstraat?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef Brentmeister het volgende:
Ze hebben nu in Groningen ook een toaster![]()
Vanmiddag heerlijk getoaste BMT gehaald
![]()
Sweetquote:Op zondag 16 juli 2006 10:15 schreef Jaguarized het volgende:
In Queenstown kwam ik de 24-uurs-Subway tegen!
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06280/CIMG5412.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik kan echt niet wachtenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:32 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
YES!
http://www.subway-amsterdam.com/
Eentje van 30 cm met studentenkorting zo'n 6 euro.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:19 schreef jimjim1983 het volgende:
wat kost zo'n broodje eigenlijk in nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |