Lees anders ff dit topic door. Er is er bijna eentje, dat pand zijn ze nu nog aan het verbouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waarom zit er nog steeds geen Subway in Amsterdam?
Oh, ik zie het. Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Lees anders ff dit topic door. Er is er bijna eentje, dat pand zijn ze nu nog aan het verbouwen.
Ik vond over het algemeen de kwaliteit in Nederland juist beter dan in andere Europese landen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:46 schreef poohy het volgende:
Op de één of andere manier vind ik Subway alleen maar lekker in het buitenlandSlaat nergens op, ik weet het
![]()
Op donderdag is het in Groningen (brugstraat) de BMT...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
Waar staat ergens (behalve bij Subway) welke sub wanneer is?
22 september 2007 staat er op de sitequote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef Paco_Amsterdam het volgende:
Ik hoorde dat Subway in Amsterdam 22 september open gaat!
Dude!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef unioz het volgende:
[..]
22 september 2007 staat er op de site![]()
![]()
Ik ben het wel eens met deze statement... Is ook meer een hype trendy iets. Denk maar aan starbucks oid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef menjo het volgende:
Ik snap al die heisa over de subway eigenlijk niet zo: het is best te eten maar ik vind het absoluut niks bijzonders, meer een soort broodjes-mcdonalds. Het smaakt allemaal min of meer hetzelfde en zo'n 30 cm geval lijkt misschien heel wat maar is vooral heel veel lucht. Hier in Rotterdam zou ik iig niet snel naar de subway gaan als 300 meter verderop Panini zit, met echt goddelijke broodjes.
Morgen tussen de middag maar even langs subway danquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
En op vrijdag in de Brugstraat de tonijn.
Dik 2 maanden verder, maar waar is 'iequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:42 schreef Aventura het volgende:
Binnen twee maanden opent er eentje op de Reguliersbreestraat in Amsterdam, eindelijk
bron: Parool 3 juni
oh fuck die zijn zooooooo lekkkerrrrrrr! Ben er verslaafd aan geraakt.quote:
ik las een paar pagina's terug dat hij 22 september geopend gaat worden. Binnenkort dus.quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dik 2 maanden verder, maar waar is 'ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |