Bron?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Starbucks komt binnenkort in AmsterdamIk weet al weer ik me coffee ga halen opweg naar college
![]()
ff zoeken, stond ergens nieuwsbericht hier op het forumquote:
hmm..waarschijnlijk hadden we hetzelfde gedroomd, want ik herinner wel zoiets heb gelezen. Niet op amsterdam cs, wel op loopafstand.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:
kut ik kan het niet meer vinden. Kan me niet voorstellen dat ik het allemaal zo verzonnen heb. Ik dacht echt ergens gelezen te hebben dat er 1 zou komen op amsterdam cs...
mss heb ik het wel gedroomd![]()
Klopt, er zit ook een distributiecentrum in de haven van Amsterdam.quote:Op zondag 17 december 2006 01:46 schreef Stansfield het volgende:
In het hoofdkantoor van Nike in hilversum zit toch een starbucks?
Hoe de FUCK kom je daar aan?!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen maar eens naar Subway denk ik.![]()
[afbeelding]
Kun je er voor mij niet een paar regelen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
Van iemand uit Amerika, daar zijn ze namelijk niet meer geldig. Volgens mij was het spaarprogramma er daar uitgehaald. In Nieuw-Zeeland is dat ook al het geval sinds 1 juli dit jaar.
Quiznos verhaal reageerde ik op. Subway 300 miljoen van gezien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in NYC geen subway gezien? Doe je goed dan. Elke keer dat wij rondliepen kwamen we weer eens een subway tegen om vervolgens "per ongeluk" naar binnen te lopen en weer eens ons onbijt of avond eten naar binnen te werken![]()
Starbucks komt binnenkort in AmsterdamIk weet al weer ik me coffee ga halen opweg naar college
![]()
In Goes geen Subwayquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Quanta kost-da in Goes?
Ja maar jij bent een uitzonderlijk geval toch? Sinds je aanwinstquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef Jaguarized het volgende:
Gisteren betaalde ik 1,90 euro en vandaag 1,70.Toch prijsverschil.
Per broodje krijg je 1 zegeltje. Dus 15cm = 1 zegeltje en 30cm = 2 zegeltjes. 1 volle spaarkaart is 1x 15cm gratis bij aankoop van een frisdrank. 2 volle spaarkaarten = 30cm gratis bij aankoop van een frisdrank.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die zegeltjes![]()
Nouja, vandaag 30cm, gister 30cm = 32 zegeltjes...Blijven er 48 over / 8 = 6 kaarten = 3 x 30cm.quote:
Ok, dat is bij elke winkelquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Per broodje krijg je 1 zegeltje. Dus 15cm = 1 zegeltje en 30cm = 2 zegeltjes. 1 volle spaarkaart is 1x 15cm gratis bij aankoop van een frisdrank. 2 volle spaarkaarten = 30cm gratis bij aankoop van een frisdrank.
Hmm... gaat toch best hard jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nouja, vandaag 30cm, gister 30cm = 32 zegeltjes...Blijven er 48 over / 8 = 6 kaarten = 3 x 30cm.![]()
Ja en je kan ook zegeltjes van Subway's uit het buitenland gebruiken en in het buitenland gebruiken.quote:
O shit, door de lichtinval zag ik ze niet zo goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
ik heb paarse....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |