Ga een merge aanvragenquote:
Ik hou van broodjes bal, niet zo gezond en zo smaakt het ook, maar wel geniaalquote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef Michellee het volgende:
I love Subways....gezond eten, terwijl het smaakt naar junkfood!
Handig zo'n mergequote:
Gemergedquote:
Helaas niet, en zelfs laatst in NYC en London kwam ik er geen tegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
Overrated, de subs van Quiznos zijn stukken beter.
Weet niet of die filialen in Nederland hebben.
Niet eens in NYC?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Helaas niet, en zelfs laatst in NYC en London kwam ik er geen tegen.
Niet actief naar gezocht hoor, maar kwam wel meerdere Subways (en ontelbaar Starbucks welke we ook niet hebben) tegen.
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
Groningen Brugstraat is de betere Subway. Groningen Herestraat beleggen ze de broodjes veel te dun.
in NYC geen subway gezien? Doe je goed dan. Elke keer dat wij rondliepen kwamen we weer eens een subway tegen om vervolgens "per ongeluk" naar binnen te lopen en weer eens ons onbijt of avond eten naar binnen te werkenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Helaas niet, en zelfs laatst in NYC en London kwam ik er geen tegen.
Niet actief naar gezocht hoor, maar kwam wel meerdere Subways (en ontelbaar Starbucks welke we ook niet hebben) tegen.
Hoe kom je aan die informatie? Ik wil ook een Starbucks!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
Starbucks komt binnenkort in AmsterdamIk weet al weer ik me coffee ga halen opweg naar college
![]()
Volgens mij heeft SB echt totaal geen uitbreidingsplannen naar NL toe... was laatst nog op TVquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in NYC geen subway gezien? Doe je goed dan. Elke keer dat wij rondliepen kwamen we weer eens een subway tegen om vervolgens "per ongeluk" naar binnen te lopen en weer eens ons onbijt of avond eten naar binnen te werken![]()
Starbucks komt binnenkort in AmsterdamIk weet al weer ik me coffee ga halen opweg naar college
![]()
Volgens de site ook niet... in 2007 worden er drie nieuwe landen toegevoegd aan hun landenlijst:quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft SB echt totaal geen uitbreidingsplannen naar NL toe... was laatst nog op TV
Bron?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
![]()
ff zoeken, stond ergens nieuwsbericht hier op het forumquote:
hmm..waarschijnlijk hadden we hetzelfde gedroomd, want ik herinner wel zoiets heb gelezen. Niet op amsterdam cs, wel op loopafstand.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:
kut ik kan het niet meer vinden. Kan me niet voorstellen dat ik het allemaal zo verzonnen heb. Ik dacht echt ergens gelezen te hebben dat er 1 zou komen op amsterdam cs...
mss heb ik het wel gedroomd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |