En hiermee geef JIJ dus aan dat JIJ de oppervlakkige bent. Want je oordeelt op het modepopjes-uiterlijk terwijl je hem niet kent. Als je er nl een gesprek mee zou voeren zou je nog best wel verbaast staan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
filosofische dingen...
"als ik een gucci broek draag, is het dan vloeken om prada-schoenen te dragen?"
"Boxershort of slip?"
Ze werkt bij een instelling die contacten onderhoudt tussen en met steden uit het buitenland, met het oog op humanitaire hulpverlening en dus betrokkenheid met elkaar. Als ik het in goed Nederlands zeg, ben echt kapot door dat klotewerk van mij vandaagquote:
Welke zoal?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ga ik éven de Mediamarkt binnen om een stekkertje, kom ik uiteraard weer met een halve kilo dvd's naar buiten..
Thuis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar was je zaterdag om 4 uur?
Ja dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef Cairon het volgende:
Oeh jij als journalist moet toch weten dat taal nooit iets concreets kan zeggen
Ik heb geen nietjes in m'n buikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Manias het volgende:
doooontjoe wisj joe koet HOOOWOOOLD die eentsjol in de SENTURRFOHOOOOOOOOOLT *headbang*
Dat hij nog tijd heeft om na te denken, tussen het reizen door, van de ene winkel naar de ander, en dan weer naar een bevriende amateurfotograaf voor wat kiekjes, en dan weer richting huis om ze op ieder profiel dat hij heeft de deponeren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
En hiermee geef JIJ dus aan dat JIJ de oppervlakkige bent. Want je oordeelt op het modepopjes-uiterlijk terwijl je hem niet kent. Als je er nl een gesprek mee zou voeren zou je nog best wel verbaast staan.
Minder geld meenemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ga ik éven de Mediamarkt binnen om een stekkertje, kom ik uiteraard weer met een halve kilo dvd's naar buiten..
Je geeft Ang3l eigenlijk alleen maar meer gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat hij nog tijd heeft om na te denken, tussen het reizen door, van de ene winkel naar de ander, en dan weer naar een bevriende amateurfotograaf voor wat kiekjes, en dan weer richting huis om ze op ieder profiel dat hij heeft de deponeren.
hij heeft zeker in zijn MSN naam ook allerlei figuurtjes en emoticons staan en kringeltjes in ASCI-art.
Dat is mij al veel langer bekend.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.....en zo te lezen sterven mijn hersencellen inderdáád af
Nouja, halve kilo... overdreven.quote:
Wat ken je hem goed zeg. Je beoordeelt iemand op een fotoshoot, maar je weet evrder totaal niets van hem. My guess is that you are the shallow one.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat hij nog tijd heeft om na te denken, tussen het reizen door, van de ene winkel naar de ander, en dan weer naar een bevriende amateurfotograaf voor wat kiekjes, en dan weer richting huis om ze op ieder profiel dat hij heeft de deponeren.
As a matter of fact: Nee.quote:hij heeft zeker in zijn MSN naam ook allerlei figuurtjes en emoticons staan en kringeltjes in ASCI-art.
P.S. Cairon, voor je met een tirade komt....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze werkt bij een instelling die contacten onderhoudt tussen en met steden uit het buitenland, met het oog op humanitaire hulpverlening en dus betrokkenheid met elkaar. Als ik het in goed Nederlands zeg, ben echt kapot door dat klotewerk van mij vandaag![]()
Had het even laten weten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had dan ff naar de BM's gelopen.
Collectief of individueel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is mij al veel langer bekend.
Films om bij te lachenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, halve kilo... overdreven..
- Ghostbusters (¤ 3,99)
- The Fabulous Bakerboys (¤ 3,99)
- Flatliners (¤ 3,99)
- Texas Chainsaw Massacre (¤ 5,99)
- Mad Max (¤ 4,99)
The Fabulous Bakerboys niet toch?quote:
Als je ermee kan betalen is het geldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Pin-pas?
ik schijt ook op dat mierenneukerige geblaat over wat je nu wel en niet kan doen met taal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik....Had "kortom" moeten zijn ofzo. Ik word spontaan autistisch ook van negen uur nota's sorteren.
Idd. Pedofilie is een onmogelijke geaardheid. Maar het bestaat nu eenmaal, dus moeten wij een humaan beleid voeren, enerzijds omdat het mensen zijn, anderzijds om misbruik te voorkomen moet het bespreekbaar zijn. Idealiter moet iemand gewoon naar de dokter kunnen gaan en zeggen dat 'ie pedofiele gevoelens heeft. Dat zal op 't heden moment niet gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mee eens dat het een hellend vlak is, de ene vorm van seksualiteit afkeuren, maar de andere goedgekeurd willen hebben. Maar er is wel één belangrijk verschil tussen homoseksualiteit en pedofilie. Bij homo's onderling is er sprake van een gelijkheid tussen de seksuele partners, en de capaciteit tot een bewuste keuze. Bij pedofilie is er altijd sprake van een ongelijkheid. De oudere persoon heeft meer macht dan de jongere en de jongere is veruit minder in staat goed doordachte beslissingen te nemen en bewuste keuzes te maken.
Pedofilie komt daarmee wat mij betreft neer op seksueel machtsmisbruik en dat is hoe dan ook verwerpelijk.![]()
miauw, het katje heeft klauwen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat ken je hem goed zeg. Je beoordeelt iemand op een fotoshoot, maar je weet evrder totaal niets van hem. My guess is that you are the shallow one.
As a matter of fact: Nee.
Ik denk niet echt dat je subjectiviteit bedoelt, maar eerder ambiguïteit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik schijt ook op dat mierenneukerige geblaat over wat je nu wel en niet kan doen met taal.
"Ja maar als je zegt 'tafel' dan is dat niet concreet genoeg omdat iedereen een ander beeld heeft van een tafel, en omdat tafels in allerlei vormen en maten komen, en omdat verschillende tafels van verschillend materiaal gemaakt worden..."
blahblahblahblah
als je zegt tafel dan weet iedereen wat je bedoelt, en dan kun je nog zo veel brallen over subjectiviteit en generaliserende beelden, een tafel is een tafel, punt uit.
Mja, maar je kan lastig hierom je pinpas thuis laten, nie'waar?quote:
Nee.quote:heb je wel dat stekkertje nog gehaald, dan?
Ja idd, ik let er sowieso nooit op als ik hier post, dan type ik net zo verstrooid als ik irl ben, zij het wat overdreven soms...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:02 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik schijt ook op dat mierenneukerige geblaat over wat je nu wel en niet kan doen met taal.
"Ja maar als je zegt 'tafel' dan is dat niet concreet genoeg omdat iedereen een ander beeld heeft van een tafel, en omdat tafels in allerlei vormen en maten komen, en omdat verschillende tafels van verschillend materiaal gemaakt worden..."
blahblahblahblah
als je zegt tafel dan weet iedereen wat je bedoelt, en dan kun je nog zo veel brallen over subjectiviteit en generaliserende beelden, een tafel is een tafel, punt uit.
Nee, de stekkertjeshoek.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar je kan lastig hierom je pinpas thuis laten, nie'waar?
En ach, als je maar netjes in de aanbiedingen-hoek blijft..
PC dichter bij je beamer zetten?quote:Nee..
Ze wisten me geen oplossing aan te raden.
Heb nu dvd-speler aangesloten op beamer, maar ik wil tegelijkertijd de pc erop aansluiten, die een aantal meter verderop staat. Zou kunnen via een héle lange VGA-kabel, of iets met ehm... adaptertjes ofzo. Gedoe allemaal, en dan moet ook nog 't geluid van pc naar versterker. Denk dat ik maar 's om advies ga vragen in DIG ofzo, of op zo'n hifi-forum.
Net zoals het nieuwe vriendje van Ang3l. Dat bestaat in je gedachtenwereld, maar ook in het echt. Maar in je hoofd ben jij het en in de werkelijk is het D. De wereld is onrechtvaardig . Je moet wat doen! Nu, AKTIE!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:09 schreef Cairon het volgende:
nee want als ik zeg tafel, dan gebruik ik dat woord op een subjectieve manier, omdat de tafel waar ik over praat altijd de tafel is die bestaat in mijn gedachtenwereld.
Waarom neem je dan geen draadloze audio/video transmitter? *scheelt je weer een tripje dig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar je kan lastig hierom je pinpas thuis laten, nie'waar?
En ach, als je maar netjes in de aanbiedingen-hoek blijft..
[..]
Nee..
Heb nu dvd-speler aangesloten op beamer, maar ik wil tegelijkertijd de pc erop aansluiten, die een aantal meter verderop staat. Zou kunnen via een héle lange VGA-kabel, of iets met ehm... adaptertjes ofzo. Gedoe allemaal, en dan moet ook nog 't geluid van pc naar versterker. Denk dat ik maar 's om advies ga vragen in DIG ofzo, of op zo'n hifi-forum.
Hoiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen draadloze audio/video transmitter? *scheelt je weer een tripje dig.
Ik heb bijna nog nooit zo pms-achtig gereageerd op fok, maar ik werd zo gefrustreerd van die gast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi. Fijn dat dat topic dicht is, ik raakte echt gefrustreerd
.
Wat zit jij te ijlen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef error het volgende:
[..]
Net zoals het nieuwe vriendje van Ang3l. Dat bestaat in je gedachtenwereld, maar ook in het echt. Maar in je hoofd ben jij het en in de werkelijk is het D. De wereld is onrechtvaardig . Je moet wat doen! Nu, AKTIE!
Ik bedenk me net dat dat vast is om je terug te lokken en je nog een halve kilo in de maag te splitsen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Anders ik welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb bijna nog nooit zo pms-achtig gereageerd op fok, maar ik werd zo gefrustreerd van die gast.
Not an option.quote:
Hmm, ook een idee. Maar stuurt dat ook 5.1 surround-geluid door enzo? En dan heeft zo'n ding waarschijnlijk scart-in/uitgangen, of composite ofzo, en dan zit ik nog steeds met adaptertjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef NanKing het volgende:
Waarom neem je dan geen draadloze audio/video transmitter? *scheelt je weer een tripje dig.
Dat kan ook 5.1 surround door laten idd. Je hebt hele goede dingetjes van pinnacle volgens mij (pin me er niet op vast). Maar die zijn wel knap prijzen, rond de 150 á 200 euro als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Not an option.
[..]
Hmm, ook een idee. Maar stuurt dat ook 5.1 surround-geluid door enzo? En dan heeft zo'n ding waarschijnlijk scart-in/uitgangen, of composite ofzo, en dan zit ik nog steeds met adaptertjes.
Oei, en dat voor die paar meter van achter- naar voorkamer... En ik moet ook nog een plafond-ophangbeugel en een scherm... dan wordt het wel wat prijzig film kijken uiteindelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:18 schreef NanKing het volgende:
Dat kan ook 5.1 surround door laten idd. Je hebt hele goede dingetjes van pinnacle volgens mij (pin me er niet op vast). Maar die zijn wel knap prijzen, rond de 150 á 200 euro als ik me niet vergis.
Altijd al gehad *vijlt nagels*quote:
Nee maar ik vind je zo'n pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Je beoordeelt iemand als oppervlakkig terwijl jij degene bent die op een foto oordeelt.quote:Beetje defensief aangelegd?
Nee.quote:Kunnen we daaruit opmaken dat Danny je nieuwe vlam is
Maar dan heb je ook wat, he! Scheelt dat je goedkope DVD's koopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
Oei, en dat voor die paar meter van achter- naar voorkamer... En ik moet ook nog een plafond-ophangbeugel en een scherm... dan wordt het wel wat prijzig film kijken uiteindelijk..
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef error het volgende:
Maar in je hoofd ben jij het en in de werkelijk is het D.
Zoals Shakespeare al zei: "The lady doth protest too much!"quote:
Misschien mis ik iets, maar een lange scartkabel is geen optie?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oei, en dat voor die paar meter van achter- naar voorkamer... En ik moet ook nog een plafond-ophangbeugel en een scherm... dan wordt het wel wat prijzig film kijken uiteindelijk..
Which one of you is the lady?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:23 schreef Cairon het volgende:
Zoals Shakespeare al zei: "The lady doth protest too much!"
De kwantiteit heft dat weer op, vrees ik...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef NathaN het volgende:
Maar dan heb je ook wat, he! Scheelt dat je goedkope DVD's koopt.
Veel divx spelers kun je dmv een cdrom upgraden (de codex dus).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De kwantiteit heft dat weer op, vrees ik....
Nee, 'k heb wel zo'n dvd-speler die ook divx etc kan afspelen, maar ik merk dat ie niet alle codecs goed pakt, dus dan hapert een film bijvoorbeeld... Rechtstreeks vanaf pc afspelen zou handiger zijn.
Laptopje is natuurlijk ook een idee. Afhankelijk van een evt loonsverhoging..
Ik ken het probleem. Ik was dan ook heel trots dat ik uit Londen terug kon komen met slechts 1 DVD-aankoop.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
De kwantiteit heft dat weer op, vrees ik....
Ik had er ook graag bij geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Yups. Leuk om met een van je komedie-helden te mogen werken.
Werkze
DM begon. En het gaat hier sowieso over alles en niks.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NanKing het volgende:
Veel divx spelers kun je dmv een cdrom upgraden (de codex dus).
sorry dat ik er een dig topic van maak.
Op de videokaart heb ik een VGA- en een S-video-uitgang; de DVI-uitgang al bezet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien mis ik iets, maar een lange scartkabel is geen optie?.
Gewoon doen alsof je alles begrijpt. Doe ik ook altijd als ik ergens niets vanaf weetquote:
Of je koopt een videokaart met twee DVI-uitgangen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op de videokaart heb ik een VGA- en een S-video-uitgang; de DVI-uitgang al bezet.
Op de beamer heb ik nu een VGA- en een S-video-ingang; de component-ingang al bezet.
Ook leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef NanKing het volgende:
Is zoiets niets DennisMoore; KLIK
Maar ok is ook weer 200 euro.
http://www.yamakawa.de/produkte/dvd365_D.htmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NanKing het volgende:
Veel divx spelers kun je dmv een cdrom upgraden (de codex dus).
sorry dat ik er een dig topic van maak.
Het is echt abracadabra gucci-schmucci voor mij ditquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of je koopt een videokaart met twee DVI-uitgangen..
En ik had net de snelste kaart gekocht die ik nog kon vinden met passieve koeling, omdat ik een hekel heb aan fans...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je koopt een videokaart met twee DVI-uitgangen..
Ah ja ik snap het. Ik heb het ook een enkele keer met mijn divx speler gehad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook leuk..
[..]
http://www.yamakawa.de/produkte/dvd365_D.htm
Uhuh, maar ik heb nu al de laatste firmware-versie, en dit model is wat ouder, zullen geen nieuwe updates meer komen denk ik. En misschien is het op gegeven moment geen kwestie van codec meer, maar al meer van ehm... rekenkracht ofzo, de chip.
Moest je per kilo bagage betalen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NathaN het volgende:
Ik ken het probleem. Ik was dan ook heel trots dat ik uit Londen terug kon komen met slechts 1 DVD-aankoop.![]()
Mja, al die handtekeningen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
En ik had net de snelste kaart gekocht die ik nog kon vinden met passieve koeling, omdat ik een hekel heb aan fans....
quote:
Met dus een adapter erbij van vga naar scart, en dan hopen dat het signaal intact blijft. Tja, kan misschien wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je koopt een scart boxje voor 3 euro..
Je bent nu al wel de meest techneuterige vrouw die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef NanKing het volgende:
Ah ja ik snap het. Ik heb het ook een enkele keer met mijn divx speler gehad.
Nee, ik moest geld besparen in verband met de echte vakantie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Moest je per kilo bagage betalen?.
En volgens mij loop jij toch nog vele uren achter met kijken?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent nu al wel de meest techneuterige vrouw die ik ooit ben tegengekomen..
Je hebt dus gewoon zin in noten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef LuQas het volgende:
En ik heb zin in chocola. Witte met lekkere noten.
Of pure, met noten.
Of allebei.
ik heb niet zo veel dvd's,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]egwel *trots is op dvd verzameling* (mond dicht Parleur!)
't moet maar net je cup-maat zijn...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Vooral al dat ondergoed dat ze naar je toe gooien.
Het was imho een poging om grappig te zijn. Het is niet geluktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders ik wel. Damn, die heeft echt nergens kaas van gegeten.
Nee, jammerlijk gefaald is het misschien beter te noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef error het volgende:
[..]
Het was imho een poging om grappig te zijn. Het is niet gelukt
Sulum pitcher sursum - ut - balanus intus Latin e mail , valde quisnam ut quisnam non umquam Latin have docui lego quod write.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
Ik heb studiegenootjes die in het Latijn e-mailen. Nu voel ik me heel dom dat ik dat niet doe.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sulum pitcher sursum - ut - balanus intus Latin e mail , valde quisnam ut quisnam non umquam Latin have docui lego quod write..
Ik wil niet discrimineren, maar: white.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
Almond?
Dom? Het komt op mij eerder over dat jij niet zo'n nerderige uitslover bentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
Ik heb studiegenootjes die in het Latijn e-mailen. Nu voel ik me heel dom dat ik dat niet doe.
Magnums zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik wil niet discrimineren, maar: white.
Mini magnums is dan weer een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef NanKing het volgende:
Magnums zijn zo lekker. Maar ik krijg die dingen nooit op dus ik ben het wel afgeleerd om ze te kopen. Tegenwordig alleen nog mini magnums van de supermarkt.
Zolang-ie maar niet minderjarig is...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik lig er zelfs mee in bed..
Magnum .11?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef NathaN het volgende:
Mini magnums is dan weer een contradictio in terminis.
Ja, maar als ik mijn halve magnum weggooi moet ik altijd denken aan die arme kindjes in Afrika die een mooird zouden doen voor een heerlijk ijsje in dat warme weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mini magnums is dan weer een contradictio in terminis.
Wie? Waar? Waardoor?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Oops.... volgens mij heb ik zojuist iemand boos gemaakt of teleurgesteld of gekwetst of wat dan ook
Ach, een moord meer of minder maakt daar ook niet uit...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef NanKing het volgende:
Ja, maar als ik mijn halve magnum weggooi moet ik altijd denken aan die arme kindjes in Afrika die een mooird zouden doen voor een heerlijk ijsje in dat warme weer.
En de arme kindjes in Azië? En de arme kindjes in zuid-Amerika? En de andere arme kindjes?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar als ik mijn halve magnum weggooi moet ik altijd denken aan die arme kindjes in Afrika die een mooird zouden doen voor een heerlijk ijsje in dat warme weer.
Hoe cruquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, een moord meer of minder maakt daar ook niet uit...
LuQas vergeeft je vast wel dat je hem niet-nerderig vindt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Oops.... volgens mij heb ik zojuist iemand boos gemaakt of teleurgesteld of gekwetst of wat dan ook
Dquote:
Hij in T, ik in Equote:Waar?
Een vrij valse opmerking van mij via SMS.quote:Waardoor?
Nee daar denk ik nooit aan als ik mijn halve magnum weggooi.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de arme kindjes in Azië? En de arme kindjes in zuid-Amerika? En de andere arme kindjes?
Staat tegenover dat je ook wel eens lief bent, toch? Dat compenseert...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
Een vrij valse opmerking van mij via SMS.
Ik ben soms echt zo'n kreng .......
En Azië sla je helemaal over? Wat cru!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef NanKing het volgende:
Nee daar denk ik nooit aan als ik mijn halve magnum weggooi.
De arme kindjes in Zuid-Amerika denk ik aan als ik mijn bord niet leeg eet.
De andere arme kindjes denk ik aan als ik mijn glas melk laat staan en mijzelf bedenk wat voor een calcium gebrek die arme kindertjes wel niet moeten hebben.
Ja, maar jij doet altijd alsof je het snapt. Zei je net zelf...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
Dat had ik totaal niet door, vooral.
Hé, heb jij connecties of verbanden met een restaurant in Eindhoven wat Nanking heetquote:
Ja maar ik kan af en toe heels vals, bewust gemeen en bitter zijn... lijk Cairon welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je ook wel eens lief bent, toch? Dat compenseert...
Shit, betraptquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet altijd alsof je het snapt. Zei je net zelf...
Alleen kijken is wel heeeeel goedkope sponsoring...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef NanKing het volgende:
Ja, sorry Azie sponsor ik elke dag al als ik naar mijn vriendin kijk.
Jij bent duidelijk niet in de jaren tachtig opgegroeit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de arme kindjes in Azië? En de arme kindjes in zuid-Amerika? En de andere arme kindjes?
Dat sponsort zequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, heb jij connecties of verbanden met een restaurant in Eindhoven wat Nanking heet?
Nee, geen connectie meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, heb jij connecties of verbanden met een restaurant in Eindhoven wat Nanking heet?
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet in de jaren tachtig opgegroeit.
Ik betaal in naturaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alleen kijken is wel heeeeel goedkope sponsoring...
Daar moet-ie maar mee leren leven. En D. ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar ik kan af en toe heels vals, bewust gemeen en bitter zijn... lijk Cairon wel
Als blikken kunnen doden, kunnen ze ook betalen?quote:
Sorry, ik zal het niet meer doen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
Dus.. ik ga even eten en weer een pagina verder
Jij weet niet hoe multifunctioneel mijn blik is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als blikken kunnen doden, kunnen ze ook betalen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met dus een adapter erbij van vga naar scart, en dan hopen dat het signaal intact blijft. Tja, kan misschien wel.
Zitten er ook wortelen in je blik?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
Jij weet niet hoe multifunctioneel mijn blik is.
Maar van wortelen ga je beter zien...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef NanKing het volgende:
Nee, alleen bieten.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar van wortelen ga je beter zien...
(Ja, daar trapte je met open ogen in.)
De huillachquote:
Nee die opmerking zou ik pas gemaakt hebben als ik kon vergelijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"M'n ex was beter in bed"
Idd een kloteopmerking Ang3l.
gossip starterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd een kloteopmerking Ang3l.
Als je toch gaat sporten kan je best blijven etenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
.... zeg dat ik ophou met chips vreten. Ik heb net gegeten en ga zo sporten
Daarmee schep je juist verwarring.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die opmerking zou ik pas gemaakt hebben als ik kon vergelijken
De waarheid mag gezegd worden toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd een kloteopmerking Angel.
Wat kun jij iemand goed motiverenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je toch gaat sporten kan je best blijven eten.
Je komt veel meer te weten door low profile te opereren.quote:
"hou op met chips vreten"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
.... zeg dat ik ophou met chips vreten. Ik heb net gegeten en ga zo sporten
Ik ben een fervent voorstander van lekker etenquote:
Of je hebt verder gewoon een belabberde smaak..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn exen nog niet.
Ik ook alleen mijn lichaam nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een fervent voorstander van lekker eten.
Dat geloof je zeker toch zelf niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of je hebt verder gewoon een belabberde smaak..
Ja, daar moet ik ook nog iets op vinden.quote:
Ik dacht dat ik er wat op had gevonden. Fitness!!! alleen ga ik nooit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik ook nog iets op vinden.
Jamaar net voor een flinke training ...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een fervent voorstander van lekker eten.
Dat is minder.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar net voor een flinke training ...dan kots ik straks de vloer onder
Fitness?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is minder.
Dan ga je niet naar fitness.
[afbeelding]
.
Sporten dan.quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geloof je zeker toch zelf niet.
Hey niet zo minderwaardig over sport die ik theoretisch beoefenquote:
Wie bedenkt die onzin?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
OMG! De foute outfit is ei'k best fout
Enorme vliegeniers bling bling goudbruine zonnebril (natuurlijk)
Zwart strak mouwloos shirtje
Rozenkrans om m'n nek (natuurlijk) en kralen om m'n pols
Baggy legerbroek die op half 11 hangt (stukje buik en boxer zichtvaar)
Enorme polsbanden om
En dan straks nog een gleufhoed.
Foto!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
OMG! De foute outfit is ei'k best fout
Enorme vliegeniers bling bling goudbruine zonnebril (natuurlijk)
Zwart strak mouwloos shirtje
Rozenkrans om m'n nek (natuurlijk) en kralen om m'n pols
Baggy legerbroek die op half 11 hangt (stukje buik en boxer zichtvaar)
Enorme polsbanden om
En dan straks nog een gleufhoed.
Ik. We hebben een bepaald thema voor onze dans. past ook wel bij het nrquote:
Ik zou het niet kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. We hebben een bepaald thema voor onze dans. past ook wel bij het nr
O die kerel.. arrogante eikel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Wat enorm jammer dat er een enorm lelijke harses bovenop zit.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of heerst er in de gayscene een enorm groot schoonheidsideaal dat nagestreefd moet worden?
.
Ja.. vandaar dat ik nog steeds m'n afspraak niet ben nagekomen om met SAJ een biertje te gaan doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of heerst er in de gayscene een enorm groot schoonheidsideaal dat nagestreefd moet worden?
.
Da's wel een nadeel, vind ik.quote:
Een misvormde piemel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Manias het volgende:
kutkop en maffe tepels EN arrogante eikel.. wat wil je nog meer
Je bent eerst het schoonhiedsideaal aan het behalen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. vandaar dat ik nog steeds m'n afspraak niet ben nagekomen om met SAJ een biertje te gaan doen.
Volgens mij gaat dat beiden nooit lukken.. jammer voor dat biertje..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent eerst het schoonhiedsideaal aan het behalen?
Of ik?...dan duurt het nog erg lang.
Ja kut zeg, het bier slaat dood.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat beiden nooit lukken.. jammer voor dat biertje..
Festivalbierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja kut zeg, het bier slaat dood.
En dat is niet zijn beste deel van zijn lichaam.quote:
That's whyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat is niet zijn beste deel van zijn lichaam.
Ssstt.. dit topic is voor homo's en bi'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Adelante het volgende:
achjee, de ijsklontje archieven zijn weer geopend
pas maar op dat je geen klachten krijgt dat dit een foto topic wordt
Ja? Iew, bahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ssstt.. dit topic is voor homo's en bi's
Dan hebben die homo's weer wat te rukken vanavond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Adelante het volgende:
achjee, de ijsklontje archieven zijn weer geopend
pas maar op dat je geen klachten krijgt dat dit een foto topic wordt
Nee. maar het hoofd is zeker een verbetering.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Adelante het volgende:
de ene buik is de andere niet... blijkt maar weer
Nou, zo'n hoofd op een mannenlichaam lijkt me ook heel apart.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee. maar het hoofd is zeker een verbetering.
Je moet alles eens geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, zo'n hoofd op een mannenlichaam lijkt me ook heel apart.
Vrouwen moeten dan ook vrouwelijk blijven, dus zachter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zo'n hoofd op een mannenlichaam lijkt me ook heel apart.
a la Rubensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrouwen moeten dan ook vrouwelijk blijven, dus zachter.
I was just pissing by, but I have a massage from Michelle!quote:
Doe dat even ergens andersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I was just pissing by, but I have a massage from Michelle!
You saw two hickers standing post the coffee?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
I was just pissing by, but I have a massage from Michelle!
Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom ze jou wel een goede opleiding willen gevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
En toen schreef ik een opstel dat mijn ouders niet kunnen lezen omdat het gebruikte Engels te moeilijk voor ze is.
Knap lastig want dat zijn nog altijd mijn "proof-readers" om dan te moeten horen "wat betekent dit?" en "Wat betkent dat?" om de drie zinnen geeft je ook niet echt het idee dat ze de kern van het verhaal gaan begrijpen.
(Memetic transference)
I have good nose. The troon has been bummed by the RAF.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You saw two hickers standing post the coffee?
mijn moeder heeft VWO en doet momenteel hetzelfde werk als een Hoogleraar, mijn pa heeft een HBO diploma.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom ze jou wel een goede opleiding willen geven.
Dan hadden ze gewoon beter op moeten letten bij Engelsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
mijn moeder heeft VWO en doet momenteel hetzelfde werk als een Hoogleraar, mijn pa heeft een HBO diploma.
Toffe foto's van Re. Echt gaafquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:28 schreef Jerruh het volgende:
n'avond!!!
zo, behang gehaald, verfstalen gehaald, klaar om te klussen!!!
Hij heeft een repulsief lichaam.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Manias het volgende:
kutkop en maffe tepels EN arrogante eikel.. wat wil je nog meer
ken je goed je do re miquote:
Ik zou de S-videokabeloptie kiezen. Volgens mij is die kwaliteit juist net wel goed. Plus dat zo'n kabel nog redelijk betaalbaar is en volgens mij ook over een langere afstand kan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op de videokaart heb ik een VGA- en een S-video-uitgang; de DVI-uitgang al bezet.
Op de beamer heb ik nu een VGA- en een S-video-ingang; de component-ingang al bezet.
Dus of een lange VGA-VGA-kabel, of lange S-video-kabel (schijnt mindere kwaliteit te zijn). Of ergens een splitter tussen zetten, zodat ik twee dingen kan aansluiten op die component-ingang met een VGA-component-adapter.
Ik moet dit gewoon in DIG posten..
Wat lief dat je ook aan mij denktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ssstt.. dit topic is voor homo's en bi's
@ Erikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
The iPod emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza
cookie rejection syndrome?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet op 1 of andere manier de hele tijd op alle sites opnieuw inloggen.. het is vast een complot
Voor film/video is dat prima. Voor HD TV content en gewoon Windows en games moet je toch voor VGA / DVI gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zou de S-videokabeloptie kiezen. Volgens mij is die kwaliteit juist net wel goed. Plus dat zo'n kabel nog redelijk betaalbaar is en volgens mij ook over een langere afstand kan.
VGA-kabel is denk ik veel te duur, te dik om weg te werken en niet geschikt voor lange afstanden i.v.m. kwaliteit.
Ik zal 't 'm morgen vragen. En ik vind het ergens niet zo erg dat in mijn omgeving bepaalde muziek niet zo populair is, want dan blijft het "specialer" en wordt het niet zo gehyped.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Erik
Ik hoop dat die vriend van je net zo enthousiast het theater uit komt als ik![]()
Wow wat een dijk van een zangeres is die Wende!!!!!!!
Maar gemiddelde leeftijd was toch wel een stukje hoger, en ze zingt niet zomaar gemakkelijk toegankelijke popmelodietjes dus niet het reportoire waar ik leerlingen van de middelbare school naar toe zie gaan.
Maar het was dus zeer zeker de moeite waard![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor film/video is dat prima. Voor HD TV content en gewoon Windows en games moet je toch voor VGA / DVI gaan
Maar Wende is toch ook redelijk gehyped afgelopen jaren, en terecht want ze brengt gewoon eerlijke kwaliteit. Maar het feit dat een jonge zangeres ervoor kiest om "moeilijke" franse nummers te gaan zingen en niet de begaande popwereld banen bewandelt trekt toch volop de aandacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal 't 'm morgen vragen. En ik vind het ergens niet zo erg dat in mijn omgeving bepaalde muziek niet zo populair is, want dan blijft het "specialer" en wordt het niet zo gehyped.
Ik denk ook dat op deze manier haar kwaliteiten het beste naar voren komt. Ze maakt "echte" muziek. En de Franse taal is zo mooi (vooral in liedjes).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Wende is toch ook redelijk gehyped afgelopen jaren, en terecht want ze brengt gewoon eerlijke kwaliteit. Maar het feit dat een jonge zangeres ervoor kiest om "moeilijke" franse nummers te gaan zingen en niet de begaande popwereld banen bewandelt trekt toch volop de aandacht.
Dat kind is 16 ofzoquote:
Ja volgens mij had het concert gewoon door kunnen gaan als plotseling de microfoons zouden uitvallen en dan had je op de achterste rij nog alles kunnen horen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat op deze manier haar kwaliteiten het beste naar voren komt. Ze maakt "echte" muziek. En de Franse taal is zo mooi (vooral in liedjes).
Best prettigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb vandaag weer gegeten zonder het uit te kotsen
ohja jij had mijn moeder gezien of niet?quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ja, ik weet nog wat je ouders aten en waar ze het gekocht hadden enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohja jij had mijn moeder gezien of niet?
mjah het klonk wel een beetje naar iets in die richting ja.. alleen dan met de geur erbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
GelukkigMaak je daar trouwens game-geluiden bij?
![]()
mjah volgens mij ben ik 5 kilo verloren ofzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Balansdag reclame.. moet weer aan Blubs gekots denken
Dat wilde ik er nog bij zeggen idd. Hij wil er divx mee kijken, dus volgens is mij is dat daarvoor kwalitatief goed genoeg. En zo'n beamer lijkt me ook al niet haarscherp.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor film/video is dat prima. Voor HD TV content en gewoon Windows en games moet je toch voor VGA / DVI gaan
Nounounounouquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah het klonk wel een beetje naar iets in die richting ja.. alleen dan met de geur erbij![]()
ik heb wel eens via een beamer divxjes gekeken.. is prima te doen hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bij zeggen idd. Hij wil er divx mee kijken, dus volgens is mij is dat daarvoor kwalitatief goed genoeg. En zo'n beamer lijkt me ook al niet haarscherp.
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah volgens mij ben ik 5 kilo verloren ofzo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
nah netjes in de wcquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Naja je hebt het niet in een emmer gedaan en in een hoek van de kamer ergens bovenin gegooid?![]()
Meesten kunnen 1024x768 of zelfs 1280x1024 aan.. heb je echt wel VGA voor nodigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bij zeggen idd. Hij wil er divx mee kijken, dus volgens is mij is dat daarvoor kwalitatief goed genoeg. En zo'n beamer lijkt me ook al niet haarscherp.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
In melk hoort geen brokken te zitten.
Ik zie een connectiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
elke keer als ik opstond uit bed had ik ongeveer 10 seconden voordat er zo'n papstraal uitkwam, jaja boeiende informatie nietwaar?
Hééérrrlijk, en dat klatert dan zo lekker he?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nah netjes in de wcelke keer als ik opstond uit bed had ik ongeveer 10 seconden voordat er zo'n papstraal uitkwam, jaja boeiende informatie nietwaar?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meesten kunnen 1024x768 of zelfs 1280x1024 aan.. heb je echt wel VGA voor nodig
Doe me aan Little Britain denken!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nah netjes in de wcelke keer als ik opstond uit bed had ik ongeveer 10 seconden voordat er zo'n papstraal uitkwam, jaja boeiende informatie nietwaar?
mwah, mn maag was leeg dus er kwam alleen geel pus uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hééérrrlijk, en dat klatert dan zo lekker he?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mwah, mn maag was leeg dus er kwam alleen geel pus uit![]()
Heeerrlijk brandend gal...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mwah, mn maag was leeg dus er kwam alleen geel pus uit![]()
Ja, maar ik weet niet of het door dit topic komt of door de slok brokkenmelk die ik net binnenkreeg,quote:
mjah zou goed kunnen.. er kwam ineens een gebraden vleeslucht mn kamer binnen vliegen, wist niet hoe snel ik naar de wc moest sprintenquote:
Dan heb je wel een licentie lijkt me. Dan hoef je niet een hele nieuwe cd-rom te kopen, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
Mijn hele computer is één grote ellende geworden volgens mij...Ik heb bij de laptop geen aparte cd-rom gekregen, dus moet ik 'm zelf maar kopen... Ik wil alles opnieuw installeren. Weer bij nul beginnen, zeg maar... Er staan zoooveel loze mapjes in, ik kan niet meer updaten enz enz enz....
WWWWHHHHOOOEEEAAAAHHHHHH!!!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah zou goed kunnen.. er kwam ineens een gebraden vleeslucht mn kamer binnen vliegen, wist niet hoe snel ik naar de wc moest sprintenterwijl mn maag al helemaal leeg was
![]()
Kan ik dan via Microsoft aan e.e.a. komen?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan heb je wel een licentie lijkt me. Dan hoef je niet een hele nieuwe cd-rom te kopen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |