mijn moeder heeft VWO en doet momenteel hetzelfde werk als een Hoogleraar, mijn pa heeft een HBO diploma.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom ze jou wel een goede opleiding willen geven.
Dan hadden ze gewoon beter op moeten letten bij Engelsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
mijn moeder heeft VWO en doet momenteel hetzelfde werk als een Hoogleraar, mijn pa heeft een HBO diploma.
Toffe foto's van Re. Echt gaafquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:28 schreef Jerruh het volgende:
n'avond!!!
zo, behang gehaald, verfstalen gehaald, klaar om te klussen!!!
Hij heeft een repulsief lichaam.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Manias het volgende:
kutkop en maffe tepels EN arrogante eikel.. wat wil je nog meer
ken je goed je do re miquote:
Ik zou de S-videokabeloptie kiezen. Volgens mij is die kwaliteit juist net wel goed. Plus dat zo'n kabel nog redelijk betaalbaar is en volgens mij ook over een langere afstand kan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op de videokaart heb ik een VGA- en een S-video-uitgang; de DVI-uitgang al bezet.
Op de beamer heb ik nu een VGA- en een S-video-ingang; de component-ingang al bezet.
Dus of een lange VGA-VGA-kabel, of lange S-video-kabel (schijnt mindere kwaliteit te zijn). Of ergens een splitter tussen zetten, zodat ik twee dingen kan aansluiten op die component-ingang met een VGA-component-adapter.
Ik moet dit gewoon in DIG posten..
Wat lief dat je ook aan mij denktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ssstt.. dit topic is voor homo's en bi's
@ Erikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
The iPod emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza
cookie rejection syndrome?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik moet op 1 of andere manier de hele tijd op alle sites opnieuw inloggen.. het is vast een complot
Voor film/video is dat prima. Voor HD TV content en gewoon Windows en games moet je toch voor VGA / DVI gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zou de S-videokabeloptie kiezen. Volgens mij is die kwaliteit juist net wel goed. Plus dat zo'n kabel nog redelijk betaalbaar is en volgens mij ook over een langere afstand kan.
VGA-kabel is denk ik veel te duur, te dik om weg te werken en niet geschikt voor lange afstanden i.v.m. kwaliteit.
Ik zal 't 'm morgen vragen. En ik vind het ergens niet zo erg dat in mijn omgeving bepaalde muziek niet zo populair is, want dan blijft het "specialer" en wordt het niet zo gehyped.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Erik
Ik hoop dat die vriend van je net zo enthousiast het theater uit komt als ik![]()
Wow wat een dijk van een zangeres is die Wende!!!!!!!
Maar gemiddelde leeftijd was toch wel een stukje hoger, en ze zingt niet zomaar gemakkelijk toegankelijke popmelodietjes dus niet het reportoire waar ik leerlingen van de middelbare school naar toe zie gaan.
Maar het was dus zeer zeker de moeite waard![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor film/video is dat prima. Voor HD TV content en gewoon Windows en games moet je toch voor VGA / DVI gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |