Ah ja ik snap het. Ik heb het ook een enkele keer met mijn divx speler gehad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook leuk..
[..]
http://www.yamakawa.de/produkte/dvd365_D.htm
Uhuh, maar ik heb nu al de laatste firmware-versie, en dit model is wat ouder, zullen geen nieuwe updates meer komen denk ik. En misschien is het op gegeven moment geen kwestie van codec meer, maar al meer van ehm... rekenkracht ofzo, de chip.
Moest je per kilo bagage betalen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NathaN het volgende:
Ik ken het probleem. Ik was dan ook heel trots dat ik uit Londen terug kon komen met slechts 1 DVD-aankoop.![]()
Mja, al die handtekeningen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
En ik had net de snelste kaart gekocht die ik nog kon vinden met passieve koeling, omdat ik een hekel heb aan fans....
quote:
Met dus een adapter erbij van vga naar scart, en dan hopen dat het signaal intact blijft. Tja, kan misschien wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je koopt een scart boxje voor 3 euro..
Je bent nu al wel de meest techneuterige vrouw die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef NanKing het volgende:
Ah ja ik snap het. Ik heb het ook een enkele keer met mijn divx speler gehad.
Nee, ik moest geld besparen in verband met de echte vakantie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Moest je per kilo bagage betalen?.
En volgens mij loop jij toch nog vele uren achter met kijken?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent nu al wel de meest techneuterige vrouw die ik ooit ben tegengekomen..
Je hebt dus gewoon zin in noten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef LuQas het volgende:
En ik heb zin in chocola. Witte met lekkere noten.
Of pure, met noten.
Of allebei.
ik heb niet zo veel dvd's,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]egwel *trots is op dvd verzameling* (mond dicht Parleur!)
't moet maar net je cup-maat zijn...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Vooral al dat ondergoed dat ze naar je toe gooien.
Het was imho een poging om grappig te zijn. Het is niet geluktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders ik wel. Damn, die heeft echt nergens kaas van gegeten.
Nee, jammerlijk gefaald is het misschien beter te noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef error het volgende:
[..]
Het was imho een poging om grappig te zijn. Het is niet gelukt
Sulum pitcher sursum - ut - balanus intus Latin e mail , valde quisnam ut quisnam non umquam Latin have docui lego quod write.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
Ik heb studiegenootjes die in het Latijn e-mailen. Nu voel ik me heel dom dat ik dat niet doe.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sulum pitcher sursum - ut - balanus intus Latin e mail , valde quisnam ut quisnam non umquam Latin have docui lego quod write..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |