Altijd al gehad *vijlt nagels*quote:
Nee maar ik vind je zo'n pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Je beoordeelt iemand als oppervlakkig terwijl jij degene bent die op een foto oordeelt.quote:Beetje defensief aangelegd?
Nee.quote:Kunnen we daaruit opmaken dat Danny je nieuwe vlam is
Maar dan heb je ook wat, he! Scheelt dat je goedkope DVD's koopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
Oei, en dat voor die paar meter van achter- naar voorkamer... En ik moet ook nog een plafond-ophangbeugel en een scherm... dan wordt het wel wat prijzig film kijken uiteindelijk..
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef error het volgende:
Maar in je hoofd ben jij het en in de werkelijk is het D.
Zoals Shakespeare al zei: "The lady doth protest too much!"quote:
Misschien mis ik iets, maar een lange scartkabel is geen optie?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oei, en dat voor die paar meter van achter- naar voorkamer... En ik moet ook nog een plafond-ophangbeugel en een scherm... dan wordt het wel wat prijzig film kijken uiteindelijk..
Which one of you is the lady?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:23 schreef Cairon het volgende:
Zoals Shakespeare al zei: "The lady doth protest too much!"
De kwantiteit heft dat weer op, vrees ik...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef NathaN het volgende:
Maar dan heb je ook wat, he! Scheelt dat je goedkope DVD's koopt.
Veel divx spelers kun je dmv een cdrom upgraden (de codex dus).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De kwantiteit heft dat weer op, vrees ik....
Nee, 'k heb wel zo'n dvd-speler die ook divx etc kan afspelen, maar ik merk dat ie niet alle codecs goed pakt, dus dan hapert een film bijvoorbeeld... Rechtstreeks vanaf pc afspelen zou handiger zijn.
Laptopje is natuurlijk ook een idee. Afhankelijk van een evt loonsverhoging..
Ik ken het probleem. Ik was dan ook heel trots dat ik uit Londen terug kon komen met slechts 1 DVD-aankoop.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
De kwantiteit heft dat weer op, vrees ik....
Ik had er ook graag bij geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Yups. Leuk om met een van je komedie-helden te mogen werken.
Werkze
DM begon. En het gaat hier sowieso over alles en niks.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NanKing het volgende:
Veel divx spelers kun je dmv een cdrom upgraden (de codex dus).
sorry dat ik er een dig topic van maak.
Op de videokaart heb ik een VGA- en een S-video-uitgang; de DVI-uitgang al bezet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien mis ik iets, maar een lange scartkabel is geen optie?.
Gewoon doen alsof je alles begrijpt. Doe ik ook altijd als ik ergens niets vanaf weetquote:
Of je koopt een videokaart met twee DVI-uitgangen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op de videokaart heb ik een VGA- en een S-video-uitgang; de DVI-uitgang al bezet.
Op de beamer heb ik nu een VGA- en een S-video-ingang; de component-ingang al bezet.
Ook leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef NanKing het volgende:
Is zoiets niets DennisMoore; KLIK
Maar ok is ook weer 200 euro.
http://www.yamakawa.de/produkte/dvd365_D.htmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NanKing het volgende:
Veel divx spelers kun je dmv een cdrom upgraden (de codex dus).
sorry dat ik er een dig topic van maak.
Het is echt abracadabra gucci-schmucci voor mij ditquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of je koopt een videokaart met twee DVI-uitgangen..
En ik had net de snelste kaart gekocht die ik nog kon vinden met passieve koeling, omdat ik een hekel heb aan fans...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je koopt een videokaart met twee DVI-uitgangen..
Ah ja ik snap het. Ik heb het ook een enkele keer met mijn divx speler gehad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook leuk..
[..]
http://www.yamakawa.de/produkte/dvd365_D.htm
Uhuh, maar ik heb nu al de laatste firmware-versie, en dit model is wat ouder, zullen geen nieuwe updates meer komen denk ik. En misschien is het op gegeven moment geen kwestie van codec meer, maar al meer van ehm... rekenkracht ofzo, de chip.
Moest je per kilo bagage betalen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef NathaN het volgende:
Ik ken het probleem. Ik was dan ook heel trots dat ik uit Londen terug kon komen met slechts 1 DVD-aankoop.![]()
Mja, al die handtekeningen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
En ik had net de snelste kaart gekocht die ik nog kon vinden met passieve koeling, omdat ik een hekel heb aan fans....
quote:
Met dus een adapter erbij van vga naar scart, en dan hopen dat het signaal intact blijft. Tja, kan misschien wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je koopt een scart boxje voor 3 euro..
Je bent nu al wel de meest techneuterige vrouw die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef NanKing het volgende:
Ah ja ik snap het. Ik heb het ook een enkele keer met mijn divx speler gehad.
Nee, ik moest geld besparen in verband met de echte vakantie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Moest je per kilo bagage betalen?.
En volgens mij loop jij toch nog vele uren achter met kijken?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent nu al wel de meest techneuterige vrouw die ik ooit ben tegengekomen..
Je hebt dus gewoon zin in noten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef LuQas het volgende:
En ik heb zin in chocola. Witte met lekkere noten.
Of pure, met noten.
Of allebei.
ik heb niet zo veel dvd's,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]egwel *trots is op dvd verzameling* (mond dicht Parleur!)
't moet maar net je cup-maat zijn...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
Vooral al dat ondergoed dat ze naar je toe gooien.
Het was imho een poging om grappig te zijn. Het is niet geluktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders ik wel. Damn, die heeft echt nergens kaas van gegeten.
Nee, jammerlijk gefaald is het misschien beter te noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef error het volgende:
[..]
Het was imho een poging om grappig te zijn. Het is niet gelukt
Sulum pitcher sursum - ut - balanus intus Latin e mail , valde quisnam ut quisnam non umquam Latin have docui lego quod write.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
Ik heb studiegenootjes die in het Latijn e-mailen. Nu voel ik me heel dom dat ik dat niet doe.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sulum pitcher sursum - ut - balanus intus Latin e mail , valde quisnam ut quisnam non umquam Latin have docui lego quod write..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |