Maar Wende is toch ook redelijk gehyped afgelopen jaren, en terecht want ze brengt gewoon eerlijke kwaliteit. Maar het feit dat een jonge zangeres ervoor kiest om "moeilijke" franse nummers te gaan zingen en niet de begaande popwereld banen bewandelt trekt toch volop de aandacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal 't 'm morgen vragen. En ik vind het ergens niet zo erg dat in mijn omgeving bepaalde muziek niet zo populair is, want dan blijft het "specialer" en wordt het niet zo gehyped.
Ik denk ook dat op deze manier haar kwaliteiten het beste naar voren komt. Ze maakt "echte" muziek. En de Franse taal is zo mooi (vooral in liedjes).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Wende is toch ook redelijk gehyped afgelopen jaren, en terecht want ze brengt gewoon eerlijke kwaliteit. Maar het feit dat een jonge zangeres ervoor kiest om "moeilijke" franse nummers te gaan zingen en niet de begaande popwereld banen bewandelt trekt toch volop de aandacht.
Dat kind is 16 ofzoquote:
Ja volgens mij had het concert gewoon door kunnen gaan als plotseling de microfoons zouden uitvallen en dan had je op de achterste rij nog alles kunnen horen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat op deze manier haar kwaliteiten het beste naar voren komt. Ze maakt "echte" muziek. En de Franse taal is zo mooi (vooral in liedjes).
Best prettigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb vandaag weer gegeten zonder het uit te kotsen
ohja jij had mijn moeder gezien of niet?quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb vandaag weer gegeten zonder het uit te kotsen
Ja, ik weet nog wat je ouders aten en waar ze het gekocht hadden enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohja jij had mijn moeder gezien of niet?
mjah het klonk wel een beetje naar iets in die richting ja.. alleen dan met de geur erbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
GelukkigMaak je daar trouwens game-geluiden bij?
![]()
mjah volgens mij ben ik 5 kilo verloren ofzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Balansdag reclame.. moet weer aan Blubs gekots denken
Dat wilde ik er nog bij zeggen idd. Hij wil er divx mee kijken, dus volgens is mij is dat daarvoor kwalitatief goed genoeg. En zo'n beamer lijkt me ook al niet haarscherp.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor film/video is dat prima. Voor HD TV content en gewoon Windows en games moet je toch voor VGA / DVI gaan
Nounounounouquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah het klonk wel een beetje naar iets in die richting ja.. alleen dan met de geur erbij![]()
ik heb wel eens via een beamer divxjes gekeken.. is prima te doen hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat wilde ik er nog bij zeggen idd. Hij wil er divx mee kijken, dus volgens is mij is dat daarvoor kwalitatief goed genoeg. En zo'n beamer lijkt me ook al niet haarscherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |