Ik wil niet discrimineren, maar: white.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
Almond?
Dom? Het komt op mij eerder over dat jij niet zo'n nerderige uitslover bentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
Ik heb studiegenootjes die in het Latijn e-mailen. Nu voel ik me heel dom dat ik dat niet doe.
Magnums zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik wil niet discrimineren, maar: white.
Mini magnums is dan weer een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef NanKing het volgende:
Magnums zijn zo lekker. Maar ik krijg die dingen nooit op dus ik ben het wel afgeleerd om ze te kopen. Tegenwordig alleen nog mini magnums van de supermarkt.
Zolang-ie maar niet minderjarig is...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik lig er zelfs mee in bed..
Magnum .11?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef NathaN het volgende:
Mini magnums is dan weer een contradictio in terminis.
Ja, maar als ik mijn halve magnum weggooi moet ik altijd denken aan die arme kindjes in Afrika die een mooird zouden doen voor een heerlijk ijsje in dat warme weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mini magnums is dan weer een contradictio in terminis.
Wie? Waar? Waardoor?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Oops.... volgens mij heb ik zojuist iemand boos gemaakt of teleurgesteld of gekwetst of wat dan ook
Ach, een moord meer of minder maakt daar ook niet uit...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef NanKing het volgende:
Ja, maar als ik mijn halve magnum weggooi moet ik altijd denken aan die arme kindjes in Afrika die een mooird zouden doen voor een heerlijk ijsje in dat warme weer.
En de arme kindjes in Azië? En de arme kindjes in zuid-Amerika? En de andere arme kindjes?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar als ik mijn halve magnum weggooi moet ik altijd denken aan die arme kindjes in Afrika die een mooird zouden doen voor een heerlijk ijsje in dat warme weer.
Hoe cruquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, een moord meer of minder maakt daar ook niet uit...
LuQas vergeeft je vast wel dat je hem niet-nerderig vindt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Oops.... volgens mij heb ik zojuist iemand boos gemaakt of teleurgesteld of gekwetst of wat dan ook
Dquote:
Hij in T, ik in Equote:Waar?
Een vrij valse opmerking van mij via SMS.quote:Waardoor?
Nee daar denk ik nooit aan als ik mijn halve magnum weggooi.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de arme kindjes in Azië? En de arme kindjes in zuid-Amerika? En de andere arme kindjes?
Staat tegenover dat je ook wel eens lief bent, toch? Dat compenseert...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
Een vrij valse opmerking van mij via SMS.
Ik ben soms echt zo'n kreng .......
En Azië sla je helemaal over? Wat cru!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef NanKing het volgende:
Nee daar denk ik nooit aan als ik mijn halve magnum weggooi.
De arme kindjes in Zuid-Amerika denk ik aan als ik mijn bord niet leeg eet.
De andere arme kindjes denk ik aan als ik mijn glas melk laat staan en mijzelf bedenk wat voor een calcium gebrek die arme kindertjes wel niet moeten hebben.
Ja, maar jij doet altijd alsof je het snapt. Zei je net zelf...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
Dat had ik totaal niet door, vooral.
Hé, heb jij connecties of verbanden met een restaurant in Eindhoven wat Nanking heetquote:
Ja maar ik kan af en toe heels vals, bewust gemeen en bitter zijn... lijk Cairon welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je ook wel eens lief bent, toch? Dat compenseert...
Shit, betraptquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet altijd alsof je het snapt. Zei je net zelf...
Alleen kijken is wel heeeeel goedkope sponsoring...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef NanKing het volgende:
Ja, sorry Azie sponsor ik elke dag al als ik naar mijn vriendin kijk.
Jij bent duidelijk niet in de jaren tachtig opgegroeit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de arme kindjes in Azië? En de arme kindjes in zuid-Amerika? En de andere arme kindjes?
Dat sponsort zequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, heb jij connecties of verbanden met een restaurant in Eindhoven wat Nanking heet?
Nee, geen connectie meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé, heb jij connecties of verbanden met een restaurant in Eindhoven wat Nanking heet?
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet in de jaren tachtig opgegroeit.
Ik betaal in naturaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alleen kijken is wel heeeeel goedkope sponsoring...
Daar moet-ie maar mee leren leven. En D. ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar ik kan af en toe heels vals, bewust gemeen en bitter zijn... lijk Cairon wel
Als blikken kunnen doden, kunnen ze ook betalen?quote:
Sorry, ik zal het niet meer doen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
Dus.. ik ga even eten en weer een pagina verder
Jij weet niet hoe multifunctioneel mijn blik is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als blikken kunnen doden, kunnen ze ook betalen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met dus een adapter erbij van vga naar scart, en dan hopen dat het signaal intact blijft. Tja, kan misschien wel.
Zitten er ook wortelen in je blik?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
Jij weet niet hoe multifunctioneel mijn blik is.
Maar van wortelen ga je beter zien...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef NanKing het volgende:
Nee, alleen bieten.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar van wortelen ga je beter zien...
(Ja, daar trapte je met open ogen in.)
De huillachquote:
Nee die opmerking zou ik pas gemaakt hebben als ik kon vergelijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"M'n ex was beter in bed"
Idd een kloteopmerking Ang3l.
gossip starterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd een kloteopmerking Ang3l.
Als je toch gaat sporten kan je best blijven etenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
.... zeg dat ik ophou met chips vreten. Ik heb net gegeten en ga zo sporten
Daarmee schep je juist verwarring.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die opmerking zou ik pas gemaakt hebben als ik kon vergelijken
De waarheid mag gezegd worden toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Idd een kloteopmerking Angel.
Wat kun jij iemand goed motiverenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je toch gaat sporten kan je best blijven eten.
Je komt veel meer te weten door low profile te opereren.quote:
"hou op met chips vreten"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
.... zeg dat ik ophou met chips vreten. Ik heb net gegeten en ga zo sporten
Ik ben een fervent voorstander van lekker etenquote:
Of je hebt verder gewoon een belabberde smaak..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn exen nog niet.
Ik ook alleen mijn lichaam nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een fervent voorstander van lekker eten.
Dat geloof je zeker toch zelf niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of je hebt verder gewoon een belabberde smaak..
Ja, daar moet ik ook nog iets op vinden.quote:
Ik dacht dat ik er wat op had gevonden. Fitness!!! alleen ga ik nooit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik ook nog iets op vinden.
Jamaar net voor een flinke training ...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een fervent voorstander van lekker eten.
Dat is minder.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar net voor een flinke training ...dan kots ik straks de vloer onder

Fitness?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is minder.
Dan ga je niet naar fitness.
[afbeelding]
.
Sporten dan.quote:
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geloof je zeker toch zelf niet.
Hey niet zo minderwaardig over sport die ik theoretisch beoefenquote:
Wie bedenkt die onzin?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
OMG! De foute outfit is ei'k best fout
Enorme vliegeniers bling bling goudbruine zonnebril (natuurlijk)
Zwart strak mouwloos shirtje
Rozenkrans om m'n nek (natuurlijk) en kralen om m'n pols
Baggy legerbroek die op half 11 hangt (stukje buik en boxer zichtvaar)
Enorme polsbanden om
En dan straks nog een gleufhoed.
Foto!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
OMG! De foute outfit is ei'k best fout
Enorme vliegeniers bling bling goudbruine zonnebril (natuurlijk)
Zwart strak mouwloos shirtje
Rozenkrans om m'n nek (natuurlijk) en kralen om m'n pols
Baggy legerbroek die op half 11 hangt (stukje buik en boxer zichtvaar)
Enorme polsbanden om
En dan straks nog een gleufhoed.
Ik. We hebben een bepaald thema voor onze dans. past ook wel bij het nrquote:
Ik zou het niet kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. We hebben een bepaald thema voor onze dans. past ook wel bij het nr
O die kerel.. arrogante eikel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Wat enorm jammer dat er een enorm lelijke harses bovenop zit.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of heerst er in de gayscene een enorm groot schoonheidsideaal dat nagestreefd moet worden?
.
Ja.. vandaar dat ik nog steeds m'n afspraak niet ben nagekomen om met SAJ een biertje te gaan doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of heerst er in de gayscene een enorm groot schoonheidsideaal dat nagestreefd moet worden?
.
Da's wel een nadeel, vind ik.quote:
Een misvormde piemel..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Manias het volgende:
kutkop en maffe tepels EN arrogante eikel.. wat wil je nog meer
Je bent eerst het schoonhiedsideaal aan het behalen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. vandaar dat ik nog steeds m'n afspraak niet ben nagekomen om met SAJ een biertje te gaan doen.
Volgens mij gaat dat beiden nooit lukken.. jammer voor dat biertje..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent eerst het schoonhiedsideaal aan het behalen?
Of ik?...dan duurt het nog erg lang.
Ja kut zeg, het bier slaat dood.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat beiden nooit lukken.. jammer voor dat biertje..
Festivalbierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja kut zeg, het bier slaat dood.
En dat is niet zijn beste deel van zijn lichaam.quote:
That's whyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat is niet zijn beste deel van zijn lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |