Ssstt.. dit topic is voor homo's en bi'squote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Adelante het volgende:
achjee, de ijsklontje archieven zijn weer geopend
pas maar op dat je geen klachten krijgt dat dit een foto topic wordt
Ja? Iew, bahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ssstt.. dit topic is voor homo's en bi's
Dan hebben die homo's weer wat te rukken vanavond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Adelante het volgende:
achjee, de ijsklontje archieven zijn weer geopend
pas maar op dat je geen klachten krijgt dat dit een foto topic wordt
Nee. maar het hoofd is zeker een verbetering.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Adelante het volgende:
de ene buik is de andere niet... blijkt maar weer
Nou, zo'n hoofd op een mannenlichaam lijkt me ook heel apart.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee. maar het hoofd is zeker een verbetering.
Je moet alles eens geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, zo'n hoofd op een mannenlichaam lijkt me ook heel apart.
Vrouwen moeten dan ook vrouwelijk blijven, dus zachter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zo'n hoofd op een mannenlichaam lijkt me ook heel apart.
a la Rubensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vrouwen moeten dan ook vrouwelijk blijven, dus zachter.
I was just pissing by, but I have a massage from Michelle!quote:
Doe dat even ergens andersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I was just pissing by, but I have a massage from Michelle!
You saw two hickers standing post the coffee?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
I was just pissing by, but I have a massage from Michelle!
Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen waarom ze jou wel een goede opleiding willen gevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
En toen schreef ik een opstel dat mijn ouders niet kunnen lezen omdat het gebruikte Engels te moeilijk voor ze is.
Knap lastig want dat zijn nog altijd mijn "proof-readers" om dan te moeten horen "wat betekent dit?" en "Wat betkent dat?" om de drie zinnen geeft je ook niet echt het idee dat ze de kern van het verhaal gaan begrijpen.
(Memetic transference)
I have good nose. The troon has been bummed by the RAF.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You saw two hickers standing post the coffee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |