En hiermee geef JIJ dus aan dat JIJ de oppervlakkige bent. Want je oordeelt op het modepopjes-uiterlijk terwijl je hem niet kent. Als je er nl een gesprek mee zou voeren zou je nog best wel verbaast staan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
filosofische dingen...
"als ik een gucci broek draag, is het dan vloeken om prada-schoenen te dragen?"
"Boxershort of slip?"
Ze werkt bij een instelling die contacten onderhoudt tussen en met steden uit het buitenland, met het oog op humanitaire hulpverlening en dus betrokkenheid met elkaar. Als ik het in goed Nederlands zeg, ben echt kapot door dat klotewerk van mij vandaagquote:
Welke zoal?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ga ik éven de Mediamarkt binnen om een stekkertje, kom ik uiteraard weer met een halve kilo dvd's naar buiten..
Thuis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar was je zaterdag om 4 uur?
Ja dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef Cairon het volgende:
Oeh jij als journalist moet toch weten dat taal nooit iets concreets kan zeggen
Ik heb geen nietjes in m'n buikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Manias het volgende:
doooontjoe wisj joe koet HOOOWOOOLD die eentsjol in de SENTURRFOHOOOOOOOOOLT *headbang*
Dat hij nog tijd heeft om na te denken, tussen het reizen door, van de ene winkel naar de ander, en dan weer naar een bevriende amateurfotograaf voor wat kiekjes, en dan weer richting huis om ze op ieder profiel dat hij heeft de deponeren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
En hiermee geef JIJ dus aan dat JIJ de oppervlakkige bent. Want je oordeelt op het modepopjes-uiterlijk terwijl je hem niet kent. Als je er nl een gesprek mee zou voeren zou je nog best wel verbaast staan.
Minder geld meenemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ga ik éven de Mediamarkt binnen om een stekkertje, kom ik uiteraard weer met een halve kilo dvd's naar buiten..
Je geeft Ang3l eigenlijk alleen maar meer gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat hij nog tijd heeft om na te denken, tussen het reizen door, van de ene winkel naar de ander, en dan weer naar een bevriende amateurfotograaf voor wat kiekjes, en dan weer richting huis om ze op ieder profiel dat hij heeft de deponeren.
hij heeft zeker in zijn MSN naam ook allerlei figuurtjes en emoticons staan en kringeltjes in ASCI-art.
Dat is mij al veel langer bekend.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.....en zo te lezen sterven mijn hersencellen inderdáád af
Nouja, halve kilo... overdreven.quote:
Wat ken je hem goed zeg. Je beoordeelt iemand op een fotoshoot, maar je weet evrder totaal niets van hem. My guess is that you are the shallow one.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat hij nog tijd heeft om na te denken, tussen het reizen door, van de ene winkel naar de ander, en dan weer naar een bevriende amateurfotograaf voor wat kiekjes, en dan weer richting huis om ze op ieder profiel dat hij heeft de deponeren.
As a matter of fact: Nee.quote:hij heeft zeker in zijn MSN naam ook allerlei figuurtjes en emoticons staan en kringeltjes in ASCI-art.
P.S. Cairon, voor je met een tirade komt....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze werkt bij een instelling die contacten onderhoudt tussen en met steden uit het buitenland, met het oog op humanitaire hulpverlening en dus betrokkenheid met elkaar. Als ik het in goed Nederlands zeg, ben echt kapot door dat klotewerk van mij vandaag![]()
Had het even laten weten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had dan ff naar de BM's gelopen.
Collectief of individueel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is mij al veel langer bekend.
Films om bij te lachenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, halve kilo... overdreven..
- Ghostbusters (¤ 3,99)
- The Fabulous Bakerboys (¤ 3,99)
- Flatliners (¤ 3,99)
- Texas Chainsaw Massacre (¤ 5,99)
- Mad Max (¤ 4,99)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |