quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja![]()
Hahai, ik heb je gezien!
Is het inderdaad zo dat jij zo inene uit het niets of onverwacht opeens echt van die heel directe vragen stelt terwijl je iemand dan recht aankijkt?
Nou ja en nee. Ik praat niet plat Amsterdams, ik ken al die stomme Amsterdamse woorden niet, ik werk niet op de markt en zit niet iedere avond in het cafe...En...En..En... ik heb geen schakelketting omquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zijn twee biertjes in Amsterdam....
Besef je wel dat jij daar gewoon woont?Amsterdam?
Dat jij gewoon een rásechte Amsterdammer bent?
achenebbisjquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou ja en nee. Ik praat niet plat Amsterdams, ik ken al die stomme Amsterdamse woorden niet, ik werk niet op de markt en zit niet iedere avond in het cafe...En...En..En... ik heb geen schakelketting om
Ik ben een oud-zuid kakkertje
Wie weet komt Leen wel bij je op bezoek :Kquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet.. Misschien moet ik maar een heeeeeeerrrrlijke lening nemen met 25% rente, waar ik dan tot aan mijn pensioen aan vastzit.
![]()
gezondheidquote:
Jaaaaaaaa nou ja maar dat zal allemaal wel maar hier zeggen mensen nog "tjoow" en "ajuus" enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou ja en nee. Ik praat niet plat Amsterdams, ik ken al die stomme Amsterdamse woorden niet, ik werk niet op de markt en zit niet iedere avond in het cafe...En...En..En... ik heb geen schakelketting om
Ik ben een oud-zuid kakkertje
Zoveel talent heb ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat was meteen te merken jaHey mag ik dan wat van dat van jou lenen?
Of overnemen?
Frank Govers?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Wie weet komt Leen wel bij je op bezoek :K
Of Frits Bom
of...of..of...die ene met dat "leuke truitje"
Een goed gesprek, van man tot man.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoveel talent heb ik ook weer niet hoorMaar een goed gesprek is altijd leuk
Zeg ik werd vandaag weer 16 geschat hoorquote:
Plebs!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa nou ja maar dat zal allemaal wel maar hier zeggen mensen nog "tjoow" en "ajuus" enzo![]()
Hahaha 16 geschat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ik werd vandaag weer 16 geschat hoor
En iemand zei dat ik me moest gaan scheren![]()
Mo'k oow net zo toakel'n as den vent op Nederland 2?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Plebs!
Arbeiders!
Klootjes volk!
Mensen uit de provincie!
Agrarisch medewerkers!
Ieuw smerig...van die vleeshaak-in-mn-rug-steek-en-dan-ophangen-mensenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Frank Govers?Nou, die mag in zijn huidige staat eehhh wegblijven!
En Ned2: bizar!!!!![]()
![]()
van die vieze "mn 1e haartjes die ik maar niet af wil scheren" harenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha 16 geschat?![]()
Heb je een baard dan?En hoe zijn de Belgen en alles?
Niet kijken hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:50 schreef davidov het volgende:
[..]
Ieuw smerig...van die vleeshaak-in-mn-rug-steek-en-dan-ophangen-mensen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mo'k oow net zo toakel'n as den vent op Nederland 2?![]()
Ik neem die woorden terugquote:
*grinnik*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mo'k oow net zo toakel'n as den vent op Nederland 2?![]()
Het enge stukje is alweer voorbijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem die woorden terug![]()
en ik eis dat jij zapt
Ga maar Worms spelen!
énnnnnnn hier posten he??
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:54 schreef davidov het volgende:
[..]
*grinnik*
Ze zijn allemaal kneiter stoned en dan presenteren ze echt grappig
Ja, irritante Almeerse hangjongerenmuziekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Het enge stukje is alweer voorbij
Nu stomme muziek
Worms
Op jou? Nooitquote:
Da's nie leuk hoorquote:
En ik kreeg een snorretje. dankzij de make up kwamen die haartjes beter naar voren, dus dat word scheren morgen.quote:Heb je een baard dan?En hoe zijn de Belgen en alles?
Filemon ofzo die kan niks meer, en die presentatrice is heel sloom en heeft lol om de kleinste dingen...zoals met die quizquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaen je kunt zo goed zien dat je per drugs anders reageert
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:56 schreef davidov het volgende:
WTF
dat meisje...in het zwarte jurkje
dat zingt met baas-B
Dat is Ninthe... zij heeft 6 jaar met me in de klas gezeten op de basisschool
Dat zei ze bij mij anders nooitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
en dan zingt ze nu "ik ben geeeeeeeeeeeiiiilllllll!!!!!!"![]()
Voor wat hoort watquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's nie leuk hoor
[..]
En ik kreeg een snorretje. dankzij de make up kwamen die haartjes beter naar voren, dus dat word scheren morgen.
Wat ik doe? Wachten tot mister ijdeltuit onder de douche vandaan is zodat we kunnen gaan slapen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:29 schreef Waxxer het volgende:Zo'n vrolijke titel en dan word ik gewoon in verband gebracht met het woord godverdomme!!
![]()
Nou jaaaaaaaaaa, pitspoes, wat doe je??!!
*ouch*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nou, wees maar blij dat je bovenlip niet geharst is dan
Voor 3'enquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:21 schreef petre86 het volgende:
ik ga zo ook maar plat
echt
jaaa
echt!
zoo vroeg
morgen een gesprek
dus ik moet vroeg op
( 8:15 gaat de wekker )![]()
Forum Opties | |