Ja BB_Koning is nogal creatief met het aanmaken van de Topic Titelquote:Op maandag 29 mei 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar zoeken naar het topic, dnek ik dat ik het gevonden heb, blijkt het een DIG topic te zijn.
google/wikipedia is your friendquote:
Ja want dit komt natuurlijk niet aan bod op een Rabobank internet cursusquote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
google/wikipedia is your friend![]()
Een gaye commercial? Da's nieuw voor mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want dit komt natuurlijk niet aan bod op een Rabobank internet cursus
Och nee, dat zegt je natuurlijk niets, want die commercial met de Oma van Rabobank Jochem heb jij natuurlijk niet gezien, al is die best wel een beetje gay en gewaagd voor een bank![]()
En heb je ter hoogte van Schiphol nog uitbundig naar Wonderer gezwaaid?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
een goede middag live vanuit de Shoot studio in het VRT gebouw te Bruxelles!
Weliswaar met hele andere toetsenborden! Kben al in de schmink geweest en nu ruim een uur wachtnquote:
lol! azerty ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weliswaar met hele andere toetsenborden! Kben al in de schmink geweest en nu ruim een uur wachtn
let's get fat!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef petre86 het volgende:
Mckorting! http://www.sosjaal.nl/#aanbiedingen
Ookal? Ik ben echt ook verveeld. En heb ook geen zin om iets te gaan doenquote:
Gewoon de volgende keer daar wat expres laten liggenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij een vriend van mij blijft vanacht voor de 2de keer iemand slapen en ik mag niet eens kennis komen maken omdat hij zegt dat ze nog niets hebben
maar ik wil hem zo graag in het echt ontmoeten
zou die vriend zich schamen voor mij?
vele malen dank, wat ben je soms toch niet-zinloosquote:Op maandag 29 mei 2006 15:46 schreef petre86 het volgende:
kies hier
[afbeelding]
voor "categorieweergave" linksboven
dan krijg je dat blauwe scherm
Zou ik als ik zo;n persoon zou kennen hem niet allang geroepen hebben?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, BB, láát toch iemand die verstand van zaken heeft dit voor je doen, ik bedoel, dan ben je binnen een kwartier klaar en scheelt het een hele hoop gedoe van over en weer posten in welk schermpje je nu weer bent.
Mallerdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:59 schreef Manias het volgende:
BB je moet dit doen voor je werk? laat je werk t dan oplossen
Ach muts, zit niet te zeikenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij een vriend van mij blijft vanacht voor de 2de keer iemand slapen en ik mag niet eens kennis komen maken omdat hij zegt dat ze nog niets hebben
maar ik wil hem zo graag in het echt ontmoeten
zou die vriend zich schamen voor mij?
Wat is het toch handig dat ik een voorportaal heb met een intercomquote:Op maandag 29 mei 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer daar wat expres laten liggen
en dan heel "toevallig" er op zo'n spannend moment erachter komen en dan gewoon aanbellen zo van ik was toch in de buurt en volgens mij had ik zus en zo hier nog laten slingeren![]()
WAXXER!quote:
Er IS ook helemaal niets gebeurd dus met schijnheiligheid heeft het niets te maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:37 schreef Cairon het volgende:
wat is die Ang3l toch ook een schijnheilige slet
"Er is helemaal niets gebeurd hoor"
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef davidov het volgende:
BB zou ook eens een keer niet de titel verneuken
Nou die titel is tot daar aan toe, maarreh... geen volgnummer wil zeggen dat straks ons 1700e jubileum weg isquote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef davidov het volgende:
BB zou ook eens een keer niet de titel verneuken
Ik heb een paar uur geleden al een report gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die titel is tot daar aan toe, maarreh... geen volgnummer wil zeggen dat straks ons 1700e jubileum weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |