Een nieuw deel openen
Vorige delen
ik denk ikquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kunnen we een 'poll' doen... wie maakt 487 vol ...
ik denk Alicey![]()
Dat is bijna als een weddenschap. Kan je dan ook wat winnenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ik denk Alicey![]()
Maak er eenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ik denk Alicey![]()
als ik jou posts zie dan komt het ook in andere subfora voor dat jij de laatste vijf posts van een topic voor je rekening neemt...dus je zal het wel uittellenquote:
hmz, dat laatste is weer minderquote:Op maandag 29 mei 2006 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ik jou posts zie dan komt het ook in andere subfora voor dat jij de laatste vijf posts van een topic voor je rekening neemt...dus je zal het wel uittellen![]()
je mag nie op jezelf stemmen
nu je het zegt ..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent nogal van het vet de laatste tijd he?
goedemiddag Reyaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef Reya het volgende:
Zo, het was niet leuk, maar het is achter de rug![]()
houd wel rekening met het bestemmingsplan hequote:Op maandag 29 mei 2006 12:16 schreef Frutsel het volgende:
hmm..net ff de gemeente gebeld... zijn nog wat stukken grond om mijn woning.. die gemeente grond zijn... maar die zou ik best bij de woning willen hebben...
schijnt dat ik daar deze week toevallig een schrijven over krijg... 45 euro per m2... das toch nie veel? Lijkt me zeker wel interessant... Vooral met hoekwoning die ik nu heb kan ik dan vast naast de woning wat regelen.
is geen bestemmingsplan..ze bieden het zelf aan nu... gewoon puur als tuin....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
houd wel rekening met het bestemmingsplan he
wij konden ook het stuk naast ons huis kopen, alleen dat moest tuin blijven, mocht geen hek of heg omheen, etc.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is geen bestemmingsplan..ze bieden het zelf aan nu... gewoon puur als tuin....
maar ja, goed punt...kan ik altijd meenemen in het gesprekThx!
Heb ik ook met mijn tandarts, omdat mijn verzekeraar niet met haar om de tafel wil..quote:Op maandag 29 mei 2006 12:01 schreef Frutsel het volgende:
tandartsen...
Punt 1: de mijne gaat nu alles bij mij declareren en ik kan dan de verzekering inschakelen. Dit ivm dat veel mensen hebben gewijzigd van verzekering.(ik ook), ze doen dit dus niet meer rechtstreeks.
Blijkbaar een drukke tandarts..quote:Punt 2: Maak je een afspraak voor controle..kan ik pas op 20 juli terecht... JULI... das 2 maand verder... whehe..
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las: spanningen binnen mijn onderbroek![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las: spanningen binnen mijn onderbroek![]()
hmm.. daar kan ik het niet op gooien...maar ik weet wel wie ik de schuld kan geven...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
Ik heb de laatste dagen ook veel van dat soort verlezingen.. Ongeveer sinds ik nieuwe medicijnen slik, dus ik kan die gewoon de schuld geven.
Het ligt dus weer aan mij?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm.. daar kan ik het niet op gooien...maar ik weet wel wie ik de schuld kan geven...![]()
![]()
whehehe... vloer nog heel dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:18 schreef Alicey het volgende:
Roosje die van een kast af springt : *BOEM*
Dat beest moet echt op dieet.
Vloer niet meer helemaal heel, maar dat komt weer doordat die katten de latjes los halen. Moet dat nog steeds een keer fixen met superlijm.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe... vloer nog heel dan?
dan zal het wel meevallen toch?
Aaahw dat is lief wat je zegt!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej... ik doelde niet op jou![]()
![]()
en hoezo 'weer'... het ligt nooit aan jou...
je kan ze ook sokjes aandoenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vloer niet meer helemaal heel, maar dat komt weer doordat die katten de latjes los halen. Moet dat nog steeds een keer fixen met superlijm.
Hmm..tis dus niet alleen een tik van mijn katten... ik heb ze een dag of 10 geleden weer met secondenlijm vastgemaakt... en dan staan die beesten echt te kijken zo van:"BAASJE WAT DOE JIJ MET MIJN SPEELGOED"... of "HAHA, DENK JE DAT IK HET NIET LOS KRIJG OFZO"...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vloer niet meer helemaal heel, maar dat komt weer doordat die katten de latjes los halen. Moet dat nog steeds een keer fixen met superlijm.
Hahaha jouw katten doen dat dus ook?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..tis dus niet alleen een tik van mijn katten... ik heb ze een dag of 10 geleden weer met secondenlijm vastgemaakt... en dan staan die beesten echt te kijken zo van:"BAASJE WAT DOE JIJ MET MIJN SPEELGOED"... of "HAHA, DENK JE DAT IK HET NIET LOS KRIJG OFZO"...
jep..ik denk dat ik 6 latjes/plintjes opnieuw heb vastgelijmd...quote:
Geef ze een doos -> Niet interessantquote:Op maandag 29 mei 2006 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep..ik denk dat ik 6 latjes/plintjes opnieuw heb vastgelijmd...
geef ze een doos... eerst spelen, in klauteren, verstoppen...en uiteindelijk slopen...stukken afbijten, kapot krabben...
zo erg is het gelukkig bij mij thuis niet.... NOG niet..quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef Alicey het volgende:
Wat kunnen katten schattig zijn wanneer ze je bord proberen leeg te stelen.
Hier ligt het aan de inhoud van het bord. Yoghurt is erg favoriet.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo erg is het gelukkig bij mij thuis niet.... NOG niet..
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Mjah..moet weer niet gekker worden...
En dan vinden ze het gek dat het niks wordt met de EU
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.Mijn nieuwe baan is leuk.
Supersimpel, maar wel heel afwisselend en daardoor niet saai. Ik zie het helemaal zitten. Ik was wel zwaar overdressed met mijn pumps, rokje en jasje, maar ik heb vast een positieve indruk gemaakt. Iemand vroeg in de kantine aan mijn 'inwerkster' of ik soms haar chef was, want hij vond dat ik eruit zag als een strenge meesteres.
Watskeburt?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:25 schreef -Trinity- het volgende:
Een citaat van een oude vriend van mij is op dit moment erg op toepassing van mij: FTWIDGASA! (Fuck the world, I don't give a shit anymore!)
Angelsquote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn fiets gemold.
Nu hebben we twee engelen in de LFC.
Prettig zoiets. Het is niet eens functioneel. Als iemand je fiets jat weet je nog dat het ergens functioneel is.quote:
quote:Nu hebben we twee engelen in de LFC.
nu kan je wel foto doen makenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.Mijn nieuwe baan is leuk.
Supersimpel, maar wel heel afwisselend en daardoor niet saai. Ik zie het helemaal zitten. Ik was wel zwaar overdressed met mijn pumps, rokje en jasje, maar ik heb vast een positieve indruk gemaakt. Iemand vroeg in de kantine aan mijn 'inwerkster' of ik soms haar chef was, want hij vond dat ik eruit zag als een strenge meesteres.
LOL! jij geeft antwoord op dezelfde quote waar ik mee bezig was...quote:
Het zou pas raar zijn als we beiden de zelfde reactie gaven.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL! jij geeft antwoord op dezelfde quote waar ik mee bezig was...
VOOR JOU OOK KNUFFEL DAN...![]()
*dekentje geeftquote:
(de mijne was 4 minuten later... had um ge-edit, anders was ie utzelfde.. )quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als we beiden de zelfde reactie gaven.![]()
dankje voor de knuffel.
Ben je aan het plagen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
(de mijne was 4 minuten later... had um ge-edit, anders was ie utzelfde.. )
NOT... ik was vergeten 'invoeren' te drukken LOL
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je aan het plagen?![]()
Vergeten op invoeren te klikken, n00b![]()
ik heb het forum misbruikt door vergeten invoeren te drukken..quote:Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
Och joh, ze doen hier nooit wat.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb het forum misbruikt door vergeten invoeren te drukken..![]()
* Frutsel kruipt weg onder dekentje...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och joh, ze doen hier nooit wat.![]()
Maak je niet dik.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel kruipt weg onder dekentje...
getsie..nat hier...
Heb jij ook al een deken?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
getsie..nat hier...
duh... jij lag er al onder met je natte haren en kleertjes...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij ook al een deken?
Met dit weer moet je dekens binnen leggen.![]()
* Alicey kruipt ook onder Frutsels dekentjequote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
getsie..nat hier...
Onder mijne? Onder mijne?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
duh... jij lag er al onder met je natte haren en kleertjes...
moet ook nie buiten lopen in de regen... al is ut wel liev om samen met je hondje dat hondeweer te trotseren
* Frutsel gooit taart naar Qu
wel goed plan, maar Bengel heeft um nat gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kruipt ook onder Frutsels dekentje
sorry hoor, wist nie dat jij ook taart wilde...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onder mijne? Onder mijne?![]()
Zeg gedraag je Frutsel,![]()
Verwarming staat aan, en heb een dekentje om mijn bovenlichaam warm te houden, en een kater om mijn schoot warm te houden... Die nu opspringt.quote:
Bengel!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel goed plan, maar Bengel heeft um nat gemaakt![]()
![]()
* Frutsel even stevig Alicey warm wrijft![]()
was groot genoeg voor drie hoor..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoor,
* Bengeltje deken afgooit,![]()
Gaan jullie ermaar onder.
Ja hoor, stoom onder de dekens.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:01 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel] nog grotere deken zoekt... lekker hoor...[/me]
[me=Frutsel trekt Qu er ook bij onder...
partyyyyyyyyyy
wij nemen wel een ander dekentjequote:
Ja, er waren andere fietsen op gevallen, en nu was de standaard doormidden afgebroken. Inmiddels zit er een andere op, maar die werkt minder soepel en is minder handig...quote:Op maandag 29 mei 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Die waar ik laatst ook op heb gefietst?
Oh, ik dacht dat ze je fiets geheel onklaar hadden gemaakt, maar dat valt dus mee...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, er waren andere fietsen op gevallen, en nu was de standaard doormidden afgebroken. Inmiddels zit er een andere op, maar die werkt minder soepel en is minder handig...
je bent nu weer klaar met fietsen voor vandaag?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, er waren andere fietsen op gevallen, en nu was de standaard doormidden afgebroken. Inmiddels zit er een andere op, maar die werkt minder soepel en is minder handig...
met zn 2en is gezelligerquote:
suc6!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed. Morgen om 05:15 opstaan.
maar minder *jeweetwel*quote:
Kwart over vijf 's nachts lijkt me eerder een geschikt moment om te gaan slapenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed. Morgen om 05:15 opstaan.
Nee, het is vaak wel te maken, maar inmiddels is het meerendeel van de onderdelen aan de fiets vervangenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze je fiets geheel onklaar hadden gemaakt, maar dat valt dus mee...
Stevigere fiets kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, het is vaak wel te maken, maar inmiddels is het meerendeel van de onderdelen aan de fiets vervangen.
Tegenwoordig is dat minder mogelijk dan vroegâh, toen de helft chroom was. Daarnaast wíl men dat je na een x aantal jaar een nieuwe fiets koopt, als er een levenslange garantie opzat verdienen ze er niet mee.quote:
ben dr nog ffquote:
Trin!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:24 schreef -Trinity- het volgende:
*gaap*. Môge!
owkee danquote:
nog 10 minuutjes ongeveerquote:
zo lan geleden dat je naar Purmereutel moest?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
nog 10 minuutjes ongeveer
kijken of ik het nog kan vinden daar
vorige week vrijdagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:37 schreef Causa het volgende:
[..]
zo lan geleden dat je naar Purmereutel moest?
jipsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:10 schreef Frutsel het volgende:
heej Causa
was jij Kaus? wheheheDat had ik niet eens door
Ach ja... heb ut ooit weer eens geinstalleerd dankzij Qu... en gister maar weer eens aangezet om te kijken of er nog wat te beleven viel
Ik heb het niet eens door gehad...ik leg nu pas de link met Causa/Kaus... hehehe..gister geen moment bij stilgestaan dat jij dat was....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:19 schreef Causa het volgende:
[..]
jipskaus of caus, what's the diffrence
Laatst zag ik m'n nick zelfs als causelya geschreven![]()
hihi
En? beviel het?
En wat voor script heb
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:21 schreef Frutsel het volgende:
heerlijk hoe sommige mensen gelijk uit hun slof schieten door één simpel regeltje...
Lange leve reltopics![]()
doetterooknietoequote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:22 schreef Frutsel het volgende:
Vroegah IRC veel gebruikt mbv invision... ook voor downloaden en chatten... maar laatste vijf jaar eigenlijk niet meer...
hahaha, ik zie um Frutselquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:30 schreef Frutsel het volgende:
Och ja..reltopic
Bush vervalste nieuwsberichten
Ik zeg alleen dat het een verkapt US/Bush Bash Topic is... deeltje 4355335 ...
en ik mag weer opflikkeren... en wordt gelijk gebombardeerd tot moslim basher!!!!![]()
![]()
en dat op de vroege ochtend... hij moet aan zijn hart denken![]()
*mijn goede daad voor vandaag op FOK is weer gedaan*
mjah, Mirc, zo heet het...wist nie dat je dat bedoelde...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:31 schreef Causa het volgende:
[..]
doetterooknietoe
mogelijk gewoon mIRC dan
hmm..probeer ik het vanmiddag nog es...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:36 schreef Causa het volgende:
[..]
hahaha, ik zie um Frutsel![]()
ghehe![]()
* Causa gooit het ff op een ochtendhumeurtje deze keer
Dat u nog wijzer mag wordenquote:
Ik heb een nieuwe derdehands naaimachine gekregen en ik heb naaiwerkjes te doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:47 schreef Frutsel het volgende:
en wat brengt de dag voor Causa vandaag?
m.a.w. wat ga je doen?
een nieuwe derdehands..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe derdehands naaimachine gekregen en ik heb naaiwerkjes te doen.
De tafels moeten afgenomen worden en de ramen mogen ook wel weer es gelapt. Vooral de buitenkant.
Heel misschien kom ik nog aan een schilderwerkje toe en ik moet nog een uitgebreid iets op de pc schrijven als het lukt.
Maar ik zal zien hoe de wind waait.![]()
Frutsel speciale plannen?
quote:
Dat ga jij reddenquote:Plannen? Ja, werken...![]()
quote:
wel mooi overigensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
Je bent heel anders geinspireerd aan je icon enzo te zien lijkt wel Alicey![]()
Klopt, voel me weer anders, dus pakken we weer een oude icoon uit de kast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Je bent heel anders geinspireerd aan je icon enzo te zien lijkt wel Alicey![]()
heey een oudjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:13 schreef Alicey het volgende:
Klopt, voel me weer anders, dus pakken we weer een oude icoon uit de kast.
Het is zo ongeveer mijn eerste avatar volgens mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:15 schreef Causa het volgende:
[..]
heey een oudje
Wat leuk dat ik dat ook es kan meemaken![]()
Is dit lang geleden?
wouwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
Het is zo ongeveer mijn eerste avatar volgens mij.
Waarschijnlijk wel...quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt er hele herinneringen aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Haushofer het volgende:
Ben nogal nostalgisch ingesteld, geloof ik
Bedoel je mijn ontbijtjesquote:
quote:
Energie krijg je zo wel binnen geloof ik.quote:de patat is op en pizza neemt zoveel energie (oven)
maar waarschijnlijk bezwijk ik voor de lunch toch voor een hartige pizza.
Ik wil eigenlijk ook graag bijkomen zodat ik meer energie heb voor de zomeractiviteiten
Maar natuurlijk. En als ik straks klaar ben met mn studie wordt ik voltijd WFL-mod, samen met jouquote:
ik heb deze denk ik al .... 100 jaar...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
valt op zich wel mee... kan normaliter wel op tijd me bedje uit komen, ook wel in het weekend...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef Causa het volgende:
Ik heb de neiging de conclusie te maken dat je een avondmens bent Frutsel
Ohw, en samen met Doffy natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En als ik straks klaar ben met mn studie wordt ik voltijd WFL-mod, samen met jou![]()
Moet je het nog wel ff een paar jaar met de crew uithouden
![]()
Zekers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
Energie krijg je zo wel binnen geloof ik.
* Alicey is tenminste burgerlijk en ontbijt gewoon met croissants en yoghurt met iets van tarwe of vergelijkbaar er door.
Kan je niet een jaartje overslaan? 'k zie je wel zitten als derde modquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Haushofer het volgende:
Maar natuurlijk. En als ik straks klaar ben met mn studie wordt ik voltijd WFL-mod, samen met jou![]()
Moet je het nog wel ff een paar jaar met de crew uithouden
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
LOL Dit lijkt me zo'n typisch geval waar zwijgen het beste is.quote:Moet je het nog wel ff een paar jaar met de crew uithouden
![]()
Willekeurig grafisch pakketquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb deze denk ik al .... 100 jaar...
simpelweg omdat ik geen zin had om uit te zoeken hoe ik een andere kan verkleinen![]()
minderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
en het koffieapparaat is nog steeds stuk hier... nog altijd geen koffie gehad![]()
Hij is volgens mij haske druk de laatste tijd.. Maar hij is nog steeds niet zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ohw, en samen met Doffy natuurlijk
Zie hem trouwens niet zo vaak hier meer, is ie op vakantie ofzo? Of hangt ie tegenwoordig alleen in whiskey-topics rond?![]()
En je werkt onder die arbeidsomstandigheden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en het koffieapparaat is nog steeds stuk hier... nog altijd geen koffie gehad![]()
hongerpijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef Causa het volgende:
[..]
Zekers.
En ik ga voorlopig ff voor 3 kilo erbij, als reeel, enigszins haalbaar doel.
Bij croissants riskeer ik hongerpijn maar yoghurt met serial... heerlijk! banaantje erdoor.. oeh![]()
mja, is maagzweer kwaal, maar dat heb ik niet. 't zal wel verdersquote:
Mjah, oploskoffie vind ik persoonlijk niet te zuipen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:15 schreef Causa het volgende:
[..]
minder
Is daar geen creatieve oplossing voor?
oploskoffie (dat is er zelfs in meerdere soorten)
Op een camping deed ik het eens zo: filterdeel van koffiezetapparaat zonder apparaat op de pot zetten en zelf langzaam kokend water erdoor gieten.
(ik kan me niet helemaal redden met de beschikbare emoticons op fok)
nee ik FOK..ik werk dus nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je werkt onder die arbeidsomstandigheden?
Mjah dat wel... laat ik dat nu eigenlijk niet hebben geinstalleerd... heb ergens nog een verwilderde versie van CorelDraw liggen.. whahaha..quote:
Daarmee kan het dan dus (denk ik).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah dat wel... laat ik dat nu eigenlijk niet hebben geinstalleerd... heb ergens nog een verwilderde versie van CorelDraw liggen.. whahaha..
1 avatar? Je identiteit op FOK!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah eerst opzoeken en dan instaleren en dat voor 1 avatar? no way..ik hou deze nog wel ff
![]()
een leven leiden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
mjah... de big happy family, wat doen ze?
* Frutsel heeft nu Tostiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Causa het volgende:
Ik ben weer terug, ...m'n mamsie voor hun lunch weer naar mijn papsie laten gaan
wat zeg ik? lunch? goed idee!!
heey memento's middags
Doe je goedquote:
*eindeloos medelij heeft*quote:
Veel vloeken, veel koffiedrinken, eindeloos wetteksten uitpluizen en analyserenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
mjah... de big happy family, wat doen ze?
hersensportenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel vloeken, veel koffiedrinken, eindeloos wetteksten uitpluizen en analyseren
Veel vloeken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel vloeken, veel koffiedrinken, eindeloos wetteksten uitpluizen en analyseren
Mjah, we zijn hier heel vriendelijk voor elkaar. Vooral de externe omstandigheden zijn er goed voor het collectieve humeurquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, we zijn hier heel vriendelijk voor elkaar. Vooral de externe omstandigheden zijn er goed voor het collectieve humeur![]()
Valt wel mee hoor. Er wordt vooral veel gevloekt op mensen die hier niet aanwezig zijn, maar die aanwezigen wel behoorlijk ergerenquote:
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Er wordt vooral veel gevloekt op mensen die hier niet aanwezig zijn, maar die aanwezigen wel behoorlijk ergeren irriteren
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.
Mjah, maar opzich is de samenwerking uitstekendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.
Hoe erg is het trouwens als ze wel aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar opzich is de samenwerking uitstekend![]()
Tis niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:53 schreef Alicey het volgende:
Jeej Caus
Dan laat het je goed smaken vanavond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Daar ben ik alweer.Vroeg beginnen heeft ook zo zijn voordelen.
Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
welkom terugquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat hij niet aanbrand o.i.dquote:Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
Ik vind het echt ideaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Causa het volgende:
[..]
welkom terug
Dat zat ik precies te denken toen ik vanmorgen zag dat je al vertrokken was![]()
Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.quote:Ik hoop ten zeerste dat hij niet aanbrand o.i.d![]()
Dat het maar smakelijk moge smaken dan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
Is wel een lekker stukje vlees hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het echt ideaal.'t Was wel even wennen vanmorgen, maar ik was toch redelijk wakker.
In R'desh stond ik altijd tussen 3:00 en 4:00 op.![]()
[..]
Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.
ik merk wel eens dat het meer meevalt om 's morgens op tijd eruit te zijn, dan er 's avonds op een verantwoorde tijd weer in te liggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het echt ideaal.'t Was wel even wennen vanmorgen, maar ik was toch redelijk wakker.
7 dg p/w...quote:In R'desh stond ik altijd tussen 3:00 en 4:00 op.![]()
ghehequote:Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.
Slechte combi, maar wel herkenbaar. Ik wil eigenlijk acht uren slaap per nacht, maar dat zou betekenen dat ik om half negen naar bed zou moeten als ik om vijf uur moet opstaan. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Maar als het goed is moet ik straks de ene week om zeven uur beginnen en de andere week om twaalf uur.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef Causa het volgende:
[..]
ik merk wel eens dat het meer meevalt om 's morgens op tijd eruit te zijn, dan er 's avonds op een verantwoorde tijd weer in te liggen![]()
Jaquote:7 dg p/w...
Dat was ook een van mijn redenen idd. Anders koude douche.quote:Ik ben daar gewoonlijk in het gastenhuis met gedeelde kamer, ik wil om 3 uur eruit, want ik wil perse het eerst de douche(toch maar voor hooguit een week altijd)
Ik heb een contract van twintig tot veertig uur. Meestal zal ik ongeveer vijfentwintig tot dertig uur werken.quote:Is deze baan fulltime?
Vroeger vond ik het ook kut. Tegenwoordig vind ik het leuk en betreur ik het feit dat ik het na de derde heb laten vallen.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het ook kut. Tegenwoordig vind ik het leuk en betreur ik het feit dat ik het na de derde heb laten vallen.
Algebra vond ik leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
kon ik t maar laten vallen
hoewel t statistiekdeel wel leuk is
We zijn nu compleetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe erg is het trouwens als ze wel aanwezig zijn?
Zoiets had ik bij mijn laatste baan. ene week zes, andere 12 uur beginnen. Ging niet goed bij me, maar dat zegt niks, want toen was ik al patient. Op zich vond ik het erg prettigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:39 schreef Isegrim het volgende:
Slechte combi, maar wel herkenbaar. Ik wil eigenlijk acht uren slaap per nacht, maar dat zou betekenen dat ik om half negen naar bed zou moeten als ik om vijf uur moet opstaan. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Maar als het goed is moet ik straks de ene week om zeven uur beginnen en de andere week om twaalf uur.
Was dat zo? wist ik niet. ik denk omdat ik voordat het gastenhuis er was altijd op de rustigst mogelijke momenten daar verbleef. In het nieuwe gastenhuis speelt het iig zeker niet dat het warme water opraaktquote:Dat was ook een van mijn redenen idd. Anders koude douche.
mooie getallenquote:Ik heb een contract van twintig tot veertig uur. Meestal zal ik ongeveer vijfentwintig tot dertig uur werken.
Tegenwoordig is het sanitair e.d. wel in orde idd. Toen ik net kwam was het een drama. En smérig dat het altijd was in de mataji ashram...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:10 schreef Causa het volgende:
Was dat zo? wist ik niet. ik denk omdat ik voordat het gastenhuis er was altijd op de rustigst mogelijke momenten daar verbleef. In het nieuwe gastenhuis speelt het iig zeker niet dat het warme water opraakt
Ik ben er uitermate blij mee.quote:mooie getallenen het flexibele klinkt ook theoretisch aantrekkelijk
Na lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Isegrim het volgende:
Tegenwoordig is het sanitair e.d. wel in orde idd. Toen ik net kwam was het een drama. En smérig dat het altijd was in de mataji ashram...
Super dat het zo bevaltquote:Ik ben er uitermate blij mee.Leukste baantje dat ik tot nu toe heb gehad. Je bent heel zelfstandig aan het werk, eigen werkplek, zelf je pauzes bepalen. Echt ideaal. De verdiensten zijn niet zo heel geweldig, maar dat mag de pret niet drukken. Het is maar voor tijdelijk.
Ik liep daar dus ook altijd andermans vuiligheid op te ruimen, want ik kan absoluut niet tegen een smerige omgeving.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Causa het volgende:
[..]
Na lekkerEn daar moet je dan zelf het toppunt van hygiene in zijn?
![]()
Zeker, het valt me alles mee.quote:Super dat het zo bevalt
Whaahaaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen denkt: "Het is niet van mij, dus ik hoef het niet schoon te houden".
heb je je wiskunde examen net gehad, of morgen..quote:
Donderdag nu/net aan het voorbereiden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef Causa het volgende:
[..]
heb je je wiskunde examen net gehad, of morgen..![]()
Waardeloze vent ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Whaahaa![]()
Dààr klopt het als een bus. 'T is van Krsna!!
en die ruimt nooit wat op in onze wereld....![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Donderdag nu/net aan het voorbereiden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waardeloze vent ook.![]()
Maarreh, dat zou natuurlijk juist een reden moeten zijn om het heel netjes schoon te houden.
Ik kon t niet laten vallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Vandaar.
Ik liet het destijds zo gauw mogelijk vallen. Was er in de tweede dus al vanaf![]()
Zou verboden moeten worden vind ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kon t niet laten vallenwel schijn ik de minst moeilijke wiskunde te hebben nou t is kut genoeg
Ik bedoel geen recht hebben om te laten vallen. Moet wel kunnen laten vallen.quote:
okay, latersquote:
Ik zou wel iets oosters lusten denk ik. Dat is al weer even geledenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:52 schreef Causa het volgende:
Straks weer tijd voor het vraagstuk: wat zullen we nasjen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |