Onder mijne? Onder mijne?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
duh... jij lag er al onder met je natte haren en kleertjes...
moet ook nie buiten lopen in de regen... al is ut wel liev om samen met je hondje dat hondeweer te trotseren
* Frutsel gooit taart naar Qu
wel goed plan, maar Bengel heeft um nat gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey kruipt ook onder Frutsels dekentje
sorry hoor, wist nie dat jij ook taart wilde...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onder mijne? Onder mijne?![]()
Zeg gedraag je Frutsel,![]()
Verwarming staat aan, en heb een dekentje om mijn bovenlichaam warm te houden, en een kater om mijn schoot warm te houden... Die nu opspringt.quote:
Bengel!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel goed plan, maar Bengel heeft um nat gemaakt![]()
![]()
* Frutsel even stevig Alicey warm wrijft![]()
was groot genoeg voor drie hoor..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoor,
* Bengeltje deken afgooit,![]()
Gaan jullie ermaar onder.
Ja hoor, stoom onder de dekens.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:01 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel] nog grotere deken zoekt... lekker hoor...[/me]
[me=Frutsel trekt Qu er ook bij onder...
partyyyyyyyyyy
wij nemen wel een ander dekentjequote:
Ja, er waren andere fietsen op gevallen, en nu was de standaard doormidden afgebroken. Inmiddels zit er een andere op, maar die werkt minder soepel en is minder handig...quote:Op maandag 29 mei 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Die waar ik laatst ook op heb gefietst?
Oh, ik dacht dat ze je fiets geheel onklaar hadden gemaakt, maar dat valt dus mee...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, er waren andere fietsen op gevallen, en nu was de standaard doormidden afgebroken. Inmiddels zit er een andere op, maar die werkt minder soepel en is minder handig...
je bent nu weer klaar met fietsen voor vandaag?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja, er waren andere fietsen op gevallen, en nu was de standaard doormidden afgebroken. Inmiddels zit er een andere op, maar die werkt minder soepel en is minder handig...
met zn 2en is gezelligerquote:
suc6!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed. Morgen om 05:15 opstaan.
maar minder *jeweetwel*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |