Angelsquote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn fiets gemold.
Nu hebben we twee engelen in de LFC.
Prettig zoiets. Het is niet eens functioneel. Als iemand je fiets jat weet je nog dat het ergens functioneel is.quote:
quote:Nu hebben we twee engelen in de LFC.
nu kan je wel foto doen makenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.Mijn nieuwe baan is leuk.
Supersimpel, maar wel heel afwisselend en daardoor niet saai. Ik zie het helemaal zitten. Ik was wel zwaar overdressed met mijn pumps, rokje en jasje, maar ik heb vast een positieve indruk gemaakt. Iemand vroeg in de kantine aan mijn 'inwerkster' of ik soms haar chef was, want hij vond dat ik eruit zag als een strenge meesteres.
LOL! jij geeft antwoord op dezelfde quote waar ik mee bezig was...quote:
Het zou pas raar zijn als we beiden de zelfde reactie gaven.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL! jij geeft antwoord op dezelfde quote waar ik mee bezig was...
VOOR JOU OOK KNUFFEL DAN...![]()
*dekentje geeftquote:
(de mijne was 4 minuten later... had um ge-edit, anders was ie utzelfde.. )quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als we beiden de zelfde reactie gaven.![]()
dankje voor de knuffel.
Ben je aan het plagen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
(de mijne was 4 minuten later... had um ge-edit, anders was ie utzelfde.. )
NOT... ik was vergeten 'invoeren' te drukken LOL
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je aan het plagen?![]()
Vergeten op invoeren te klikken, n00b![]()
ik heb het forum misbruikt door vergeten invoeren te drukken..quote:Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
Och joh, ze doen hier nooit wat.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb het forum misbruikt door vergeten invoeren te drukken..![]()
* Frutsel kruipt weg onder dekentje...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och joh, ze doen hier nooit wat.![]()
Maak je niet dik.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel kruipt weg onder dekentje...
getsie..nat hier...
Heb jij ook al een deken?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
getsie..nat hier...
duh... jij lag er al onder met je natte haren en kleertjes...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij ook al een deken?
Met dit weer moet je dekens binnen leggen.![]()
* Alicey kruipt ook onder Frutsels dekentjequote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
getsie..nat hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |