Mjah, we zijn hier heel vriendelijk voor elkaar. Vooral de externe omstandigheden zijn er goed voor het collectieve humeurquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, we zijn hier heel vriendelijk voor elkaar. Vooral de externe omstandigheden zijn er goed voor het collectieve humeur![]()
Valt wel mee hoor. Er wordt vooral veel gevloekt op mensen die hier niet aanwezig zijn, maar die aanwezigen wel behoorlijk ergerenquote:
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Er wordt vooral veel gevloekt op mensen die hier niet aanwezig zijn, maar die aanwezigen wel behoorlijk ergeren irriteren
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.
Mjah, maar opzich is de samenwerking uitstekendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Knap als je dat kunt zonder aanwezig te zijn.
Hoe erg is het trouwens als ze wel aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, maar opzich is de samenwerking uitstekend![]()
Tis niet zo heel erg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:53 schreef Alicey het volgende:
Jeej Caus
Dan laat het je goed smaken vanavond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Daar ben ik alweer.Vroeg beginnen heeft ook zo zijn voordelen.
Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
welkom terugquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat hij niet aanbrand o.i.dquote:Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
Ik vind het echt ideaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Causa het volgende:
[..]
welkom terug
Dat zat ik precies te denken toen ik vanmorgen zag dat je al vertrokken was![]()
Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.quote:Ik hoop ten zeerste dat hij niet aanbrand o.i.d![]()
Dat het maar smakelijk moge smaken dan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik had zin om mezelf vanavond te verwennen met een haasbiefstukje. Nou had ik dat nog nooit zelf gekocht, dus de precieze prijs wist ik niet, maar ik eet vanavond een stukje vlees van ruim zeseneenhalve euro.![]()
Is wel een lekker stukje vlees hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het echt ideaal.'t Was wel even wennen vanmorgen, maar ik was toch redelijk wakker.
In R'desh stond ik altijd tussen 3:00 en 4:00 op.![]()
[..]
Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.
ik merk wel eens dat het meer meevalt om 's morgens op tijd eruit te zijn, dan er 's avonds op een verantwoorde tijd weer in te liggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het echt ideaal.'t Was wel even wennen vanmorgen, maar ik was toch redelijk wakker.
7 dg p/w...quote:In R'desh stond ik altijd tussen 3:00 en 4:00 op.![]()
ghehequote:Dat zal wel wat meevallen, want ik eet haasbiefstuk het liefst bijna rauw.
Slechte combi, maar wel herkenbaar. Ik wil eigenlijk acht uren slaap per nacht, maar dat zou betekenen dat ik om half negen naar bed zou moeten als ik om vijf uur moet opstaan. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Maar als het goed is moet ik straks de ene week om zeven uur beginnen en de andere week om twaalf uur.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:35 schreef Causa het volgende:
[..]
ik merk wel eens dat het meer meevalt om 's morgens op tijd eruit te zijn, dan er 's avonds op een verantwoorde tijd weer in te liggen![]()
Jaquote:7 dg p/w...
Dat was ook een van mijn redenen idd. Anders koude douche.quote:Ik ben daar gewoonlijk in het gastenhuis met gedeelde kamer, ik wil om 3 uur eruit, want ik wil perse het eerst de douche(toch maar voor hooguit een week altijd)
Ik heb een contract van twintig tot veertig uur. Meestal zal ik ongeveer vijfentwintig tot dertig uur werken.quote:Is deze baan fulltime?
Vroeger vond ik het ook kut. Tegenwoordig vind ik het leuk en betreur ik het feit dat ik het na de derde heb laten vallen.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het ook kut. Tegenwoordig vind ik het leuk en betreur ik het feit dat ik het na de derde heb laten vallen.
Algebra vond ik leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
kon ik t maar laten vallen
hoewel t statistiekdeel wel leuk is
We zijn nu compleetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe erg is het trouwens als ze wel aanwezig zijn?
Zoiets had ik bij mijn laatste baan. ene week zes, andere 12 uur beginnen. Ging niet goed bij me, maar dat zegt niks, want toen was ik al patient. Op zich vond ik het erg prettigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:39 schreef Isegrim het volgende:
Slechte combi, maar wel herkenbaar. Ik wil eigenlijk acht uren slaap per nacht, maar dat zou betekenen dat ik om half negen naar bed zou moeten als ik om vijf uur moet opstaan. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Maar als het goed is moet ik straks de ene week om zeven uur beginnen en de andere week om twaalf uur.
Was dat zo? wist ik niet. ik denk omdat ik voordat het gastenhuis er was altijd op de rustigst mogelijke momenten daar verbleef. In het nieuwe gastenhuis speelt het iig zeker niet dat het warme water opraaktquote:Dat was ook een van mijn redenen idd. Anders koude douche.
mooie getallenquote:Ik heb een contract van twintig tot veertig uur. Meestal zal ik ongeveer vijfentwintig tot dertig uur werken.
Tegenwoordig is het sanitair e.d. wel in orde idd. Toen ik net kwam was het een drama. En smérig dat het altijd was in de mataji ashram...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:10 schreef Causa het volgende:
Was dat zo? wist ik niet. ik denk omdat ik voordat het gastenhuis er was altijd op de rustigst mogelijke momenten daar verbleef. In het nieuwe gastenhuis speelt het iig zeker niet dat het warme water opraakt
Ik ben er uitermate blij mee.quote:mooie getallenen het flexibele klinkt ook theoretisch aantrekkelijk
Na lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef Isegrim het volgende:
Tegenwoordig is het sanitair e.d. wel in orde idd. Toen ik net kwam was het een drama. En smérig dat het altijd was in de mataji ashram...
Super dat het zo bevaltquote:Ik ben er uitermate blij mee.Leukste baantje dat ik tot nu toe heb gehad. Je bent heel zelfstandig aan het werk, eigen werkplek, zelf je pauzes bepalen. Echt ideaal. De verdiensten zijn niet zo heel geweldig, maar dat mag de pret niet drukken. Het is maar voor tijdelijk.
Ik liep daar dus ook altijd andermans vuiligheid op te ruimen, want ik kan absoluut niet tegen een smerige omgeving.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Causa het volgende:
[..]
Na lekkerEn daar moet je dan zelf het toppunt van hygiene in zijn?
![]()
Zeker, het valt me alles mee.quote:Super dat het zo bevalt
Whaahaaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen denkt: "Het is niet van mij, dus ik hoef het niet schoon te houden".
heb je je wiskunde examen net gehad, of morgen..quote:
Donderdag nu/net aan het voorbereiden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef Causa het volgende:
[..]
heb je je wiskunde examen net gehad, of morgen..![]()
Waardeloze vent ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Whaahaa![]()
Dààr klopt het als een bus. 'T is van Krsna!!
en die ruimt nooit wat op in onze wereld....![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Donderdag nu/net aan het voorbereiden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waardeloze vent ook.![]()
Maarreh, dat zou natuurlijk juist een reden moeten zijn om het heel netjes schoon te houden.
Ik kon t niet laten vallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef Causa het volgende:
[..]
Vandaar.
Ik liet het destijds zo gauw mogelijk vallen. Was er in de tweede dus al vanaf![]()
Zou verboden moeten worden vind ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kon t niet laten vallenwel schijn ik de minst moeilijke wiskunde te hebben nou t is kut genoeg
Ik bedoel geen recht hebben om te laten vallen. Moet wel kunnen laten vallen.quote:
okay, latersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |