Maar natuurlijk. En als ik straks klaar ben met mn studie wordt ik voltijd WFL-mod, samen met jouquote:
Hoiquote:
ik heb deze denk ik al .... 100 jaar...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer mijn eerste avatar volgens mij.
valt op zich wel mee... kan normaliter wel op tijd me bedje uit komen, ook wel in het weekend...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef Causa het volgende:
Ik heb de neiging de conclusie te maken dat je een avondmens bent Frutsel
Ohw, en samen met Doffy natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En als ik straks klaar ben met mn studie wordt ik voltijd WFL-mod, samen met jou![]()
Moet je het nog wel ff een paar jaar met de crew uithouden
![]()
Zekers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
Energie krijg je zo wel binnen geloof ik.
* Alicey is tenminste burgerlijk en ontbijt gewoon met croissants en yoghurt met iets van tarwe of vergelijkbaar er door.
Kan je niet een jaartje overslaan? 'k zie je wel zitten als derde modquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Haushofer het volgende:
Maar natuurlijk. En als ik straks klaar ben met mn studie wordt ik voltijd WFL-mod, samen met jou![]()
Moet je het nog wel ff een paar jaar met de crew uithouden
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
LOL Dit lijkt me zo'n typisch geval waar zwijgen het beste is.quote:Moet je het nog wel ff een paar jaar met de crew uithouden
![]()
Willekeurig grafisch pakketquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb deze denk ik al .... 100 jaar...
simpelweg omdat ik geen zin had om uit te zoeken hoe ik een andere kan verkleinen![]()
minderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
en het koffieapparaat is nog steeds stuk hier... nog altijd geen koffie gehad![]()
Hij is volgens mij haske druk de laatste tijd.. Maar hij is nog steeds niet zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ohw, en samen met Doffy natuurlijk
Zie hem trouwens niet zo vaak hier meer, is ie op vakantie ofzo? Of hangt ie tegenwoordig alleen in whiskey-topics rond?![]()
En je werkt onder die arbeidsomstandigheden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en het koffieapparaat is nog steeds stuk hier... nog altijd geen koffie gehad![]()
hongerpijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:06 schreef Causa het volgende:
[..]
Zekers.
En ik ga voorlopig ff voor 3 kilo erbij, als reeel, enigszins haalbaar doel.
Bij croissants riskeer ik hongerpijn maar yoghurt met serial... heerlijk! banaantje erdoor.. oeh![]()
mja, is maagzweer kwaal, maar dat heb ik niet. 't zal wel verdersquote:
Mjah, oploskoffie vind ik persoonlijk niet te zuipen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:15 schreef Causa het volgende:
[..]
minder
Is daar geen creatieve oplossing voor?
oploskoffie (dat is er zelfs in meerdere soorten)
Op een camping deed ik het eens zo: filterdeel van koffiezetapparaat zonder apparaat op de pot zetten en zelf langzaam kokend water erdoor gieten.
(ik kan me niet helemaal redden met de beschikbare emoticons op fok)
nee ik FOK..ik werk dus nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je werkt onder die arbeidsomstandigheden?
Mjah dat wel... laat ik dat nu eigenlijk niet hebben geinstalleerd... heb ergens nog een verwilderde versie van CorelDraw liggen.. whahaha..quote:
Daarmee kan het dan dus (denk ik).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah dat wel... laat ik dat nu eigenlijk niet hebben geinstalleerd... heb ergens nog een verwilderde versie van CorelDraw liggen.. whahaha..
1 avatar? Je identiteit op FOK!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah eerst opzoeken en dan instaleren en dat voor 1 avatar? no way..ik hou deze nog wel ff
![]()
een leven leiden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
mjah... de big happy family, wat doen ze?
* Frutsel heeft nu Tostiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Causa het volgende:
Ik ben weer terug, ...m'n mamsie voor hun lunch weer naar mijn papsie laten gaan
wat zeg ik? lunch? goed idee!!
heey memento's middags
Doe je goedquote:
*eindeloos medelij heeft*quote:
Veel vloeken, veel koffiedrinken, eindeloos wetteksten uitpluizen en analyserenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
mjah... de big happy family, wat doen ze?
hersensportenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel vloeken, veel koffiedrinken, eindeloos wetteksten uitpluizen en analyseren
Veel vloeken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Veel vloeken, veel koffiedrinken, eindeloos wetteksten uitpluizen en analyseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |