jipsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:10 schreef Frutsel het volgende:
heej Causa
was jij Kaus? wheheheDat had ik niet eens door
Ach ja... heb ut ooit weer eens geinstalleerd dankzij Qu... en gister maar weer eens aangezet om te kijken of er nog wat te beleven viel
Ik heb het niet eens door gehad...ik leg nu pas de link met Causa/Kaus... hehehe..gister geen moment bij stilgestaan dat jij dat was....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:19 schreef Causa het volgende:
[..]
jipskaus of caus, what's the diffrence
Laatst zag ik m'n nick zelfs als causelya geschreven![]()
hihi
En? beviel het?
En wat voor script heb
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:21 schreef Frutsel het volgende:
heerlijk hoe sommige mensen gelijk uit hun slof schieten door één simpel regeltje...
Lange leve reltopics![]()
doetterooknietoequote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:22 schreef Frutsel het volgende:
Vroegah IRC veel gebruikt mbv invision... ook voor downloaden en chatten... maar laatste vijf jaar eigenlijk niet meer...
hahaha, ik zie um Frutselquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:30 schreef Frutsel het volgende:
Och ja..reltopic
Bush vervalste nieuwsberichten
Ik zeg alleen dat het een verkapt US/Bush Bash Topic is... deeltje 4355335 ...
en ik mag weer opflikkeren... en wordt gelijk gebombardeerd tot moslim basher!!!!![]()
![]()
en dat op de vroege ochtend... hij moet aan zijn hart denken![]()
*mijn goede daad voor vandaag op FOK is weer gedaan*
mjah, Mirc, zo heet het...wist nie dat je dat bedoelde...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:31 schreef Causa het volgende:
[..]
doetterooknietoe
mogelijk gewoon mIRC dan
hmm..probeer ik het vanmiddag nog es...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:36 schreef Causa het volgende:
[..]
hahaha, ik zie um Frutsel![]()
ghehe![]()
* Causa gooit het ff op een ochtendhumeurtje deze keer
Dat u nog wijzer mag wordenquote:
Ik heb een nieuwe derdehands naaimachine gekregen en ik heb naaiwerkjes te doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:47 schreef Frutsel het volgende:
en wat brengt de dag voor Causa vandaag?
m.a.w. wat ga je doen?
een nieuwe derdehands..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe derdehands naaimachine gekregen en ik heb naaiwerkjes te doen.
De tafels moeten afgenomen worden en de ramen mogen ook wel weer es gelapt. Vooral de buitenkant.
Heel misschien kom ik nog aan een schilderwerkje toe en ik moet nog een uitgebreid iets op de pc schrijven als het lukt.
Maar ik zal zien hoe de wind waait.![]()
Frutsel speciale plannen?
quote:
Dat ga jij reddenquote:Plannen? Ja, werken...![]()
quote:
wel mooi overigensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
Je bent heel anders geinspireerd aan je icon enzo te zien lijkt wel Alicey![]()
Klopt, voel me weer anders, dus pakken we weer een oude icoon uit de kast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
Je bent heel anders geinspireerd aan je icon enzo te zien lijkt wel Alicey![]()
heey een oudjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:13 schreef Alicey het volgende:
Klopt, voel me weer anders, dus pakken we weer een oude icoon uit de kast.
Het is zo ongeveer mijn eerste avatar volgens mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:15 schreef Causa het volgende:
[..]
heey een oudje
Wat leuk dat ik dat ook es kan meemaken![]()
Is dit lang geleden?
wouwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
Het is zo ongeveer mijn eerste avatar volgens mij.
Waarschijnlijk wel...quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer mijn eerste avatar volgens mij.
Je hebt er hele herinneringen aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:48 schreef Haushofer het volgende:
Ben nogal nostalgisch ingesteld, geloof ik
Bedoel je mijn ontbijtjesquote:
quote:
Energie krijg je zo wel binnen geloof ik.quote:de patat is op en pizza neemt zoveel energie (oven)
maar waarschijnlijk bezwijk ik voor de lunch toch voor een hartige pizza.
Ik wil eigenlijk ook graag bijkomen zodat ik meer energie heb voor de zomeractiviteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |